Jong AZ - MVV

08 nov 2019 21:54
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Jong AZ - MVV #16
Afgelopen en we staan weer 19de, maar we hebben wel 2 doelpunten gemaakt! #UstaOut

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:00
Komopdieroeie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 267
Meer
Jong AZ - MVV #17

M-MVV schreef : Afgelopen en we staan weer 19de, maar we hebben wel 2 doelpunten gemaakt! #UstaOut


Mijn geduld is ook wel op ja. Gegokt en verloren MVV, pak je verantwoordelijkheid nu dan ook maar. Al zou het nog makkelijker én prettiger zijn als de heer Usta zelf zijn biezen pakt, maar die kans is nihil. Om cynisch van te worden dit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:04
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Jong AZ - MVV #18
Lekker dan, kan Penders zijn blog misschien nog even aanpassen wat betreft punten achter op de play off plaatsen.
Ik betrap me erop dat het me steeds minder doet als Mvv verliest, eerder was ik hier echt ziek van.
En ik weet dat er heel veel meer supporters met het zelfde zitten, en er zelfs al niet meer komen.
Het kaarsje gaat langzaam uit, jammer dat het bestuur dit niet ziet, of zoals ik denk niet wil zien.
Het is 1 min. Voor 12 en jullie doen geen klote bestuur, jullie zitten er alleen voor jullie ego.
Ik denk dat het tijd voor aktie is, dit kan en mag zo niet langer doorgaan !!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Maosbrögk, Frostie_999

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:04
Frostie_999
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 398
Meer
Jong AZ - MVV #19
Die gaat zelf nooit opstappen, daar is hij te arrogant voor. Vanuit de club zelf verwacht ik ook geen actie eerlijk gezegd. Dit wordt een ontzettend lang seizoen.....

Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:10 08 nov 2019 22:18 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Jong AZ - MVV #20
Enfin weer terug bij af en er kan denk ik wel een groot kruis door het seizoen, mits er een wonder gebeurt en ik zou niet weten waar dat op dit moment vandaan moet komen. Maar goed, zoals al hierboven gezegd, nog maar 10 punten en we staan bij de playoffplekken... Hopeloos.

Meest tekenend voor de staat van de club momenteel is misschien wel dat het tegenwoordig blijkbaar zelfs niet meer mogelijk is via Twitter een wedstrijdverslag te doen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Komopdieroeie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:15
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Jong AZ - MVV #21
. Jong AZ..waar zijn we mee bezig, hoe kan dit in godsnaam. Je mag hopen dat Elsen ergens in Belgie rondrijdt voor een paar volwaardige selectiespelers. En als hij dan toch in de auto zit, laat hem dan meteen Robert Maaskant ophalen in Venlo..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:20
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jong AZ - MVV #22
OPROTTEN USTA!!

Bestuur wordt a.u.b. eens wakker en voeg daad bij 't woord!!

MVV ONWAARDIG DIT!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:22
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jong AZ - MVV #23
Hoe heerlijk en genadeloos het leven ook kan zijn, alles in onze existentie kent een einde, of dat nu een planeet, een zon, een sterrenstelsel, je seksleven of een stukje brood is. Alles wordt weggevaagd als je er maar genoeg tijd over laat lopen. Gelukkig geldt dit ook voor onze lijdenswegen... gelukkig maar..

Mannen, fijne kerstdagen, een gezond en gelukkig 2020! En wellicht tot volgend seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 22:54
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Jong AZ - MVV #24

serke schreef : Lekker dan, kan Penders zijn blog misschien nog even aanpassen wat betreft punten achter op de play off plaatsen.
Ik betrap me erop dat het me steeds minder doet als Mvv verliest, eerder was ik hier echt ziek van.
En ik weet dat er heel veel meer supporters met het zelfde zitten, en er zelfs al niet meer komen.
Het kaarsje gaat langzaam uit, jammer dat het bestuur dit niet ziet, of zoals ik denk niet wil zien.
Het is 1 min. Voor 12 en jullie doen geen klote bestuur, jullie zitten er alleen voor jullie ego.
Ik denk dat het tijd voor aktie is, dit kan en mag zo niet langer doorgaan !!!!


Helemaal mee eens!
Na ruim 30 jaar seizoenkaart, waarin ik hoogtepunten en dieptepunten heb meegemaakt, is mijn mvv-bezieling dit seizoen aan het verdwijnen. Zelfs in de diepste dalen vonden we elkaar en wisten we er nog iets van te maken. Er was altijd wel een lichtpuntje, of een heeeeel klein beetje hoop. Maar dit seizoen slaat alles. Ik heb totaal geen vertrouwen in de coach en dit bestuur. Ik heb geen hoop meer. We naderen de afgrond, het einde.
En de enigen die er iets aan kunnen doen, kijken de andere kant op. Mvv is kapot aan het gaan.
Een nederlaag zoals vandaag voelt al niet meer pijnlijk, maar was verwacht. Dit is mijn mvv niet meer. Chaos op alle vlakken. Profvoetbalonwaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 23:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Jong AZ - MVV #25
MVV heeft alles ingezet op het eerste elftal. Een (voor MVV begrippen) dure staf en meer investeringen in de ploeg. Alles moest hiervoor wijken, inclusief budget voor kantoopersoneel. Zoals vaker gezegd: als we daardoor nu 6de stonden hoorde je niemand klagen over de wedstrijdverslagen op Twitter, of de vieze stoeltjes.

Door domme keuzes omtrent met name de trainer staan we nu voorlaatste en is alles klote bij MVV, en het einde is nog niet in zicht.
Je kunt veel zeggen over Elsen maar met hem zijn we nog nooit door deze ondergrens gezakt.

Laat de man met het grote eergevoel nu de eer aan zichzelf houden #UstaOut!
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Lassie80, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 23:08
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
Jong AZ - MVV #26
Dit kan natuurlijk niet , dit moet toch echt consiquenties hebben ,na 7 minuten weer achter staan tegen een van de slechtste ploegen uit de KKD en Ja weer een gele kaart erbij vroeg in de wedstrijd ....

of je nu Elsen bent ,Usta of de voorzitter of bent van MVV . Van Veer Zien Mvv of van de Supportersclub bent of Sponsor bent of burgemeester van Maastricht dit
wil je gewoon niet ...dit moet consiquentes hebben ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 nov 2019 23:40
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Jong AZ - MVV #27
Hou toch eens op met dit hakken op Paul, Usta en Elsen. Volgens de blog van Penders niet zeuren en de lange termijn visie van directie en bestuur blijven zien en steunen. Zij doen 't toch goed met 'n forse investering in een grote spelersgroep, staf en een TD. 4 maanden onderweg en het zijn maar 10 punten tot een playoffs plek. Kuch...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 00:15
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Jong AZ - MVV #28
Deze wedstrijd gevolgd via Twitter en Teletekst. En iedere keer dat je denkt dat er een resultaatje inzit, word je weer teleurgesteld.
Een blog over wat er allemaal wel niet geïnvesteerd is in het elftal en in de technische staf doet daar niets aan af. Het heeft (nog steeds) geen impuls aan het voetbal gegeven. Je staat gewoon troosteloos 19e. En als dat samengaat met spectaculair voetbal in een kolkende Geusselt zou ik daar vrede mee hebben. Het tegendeel zien we echter gebeuren. We verliezen vaak en het voetbal is amper spectaculair te noemen. De winterkou moet nog zijn echte intrede doen, maar De Geusselt ademt nu al de warmte van een vrieskist.
Vooropgesteld, ik zal altijd blijven komen. Maar feit is wel dat we in Nederland niet dat met voetbal hebben wat ze in Engeland of Duitsland hebben. Hier moeten de resultaten eerst goed zijn en dan komt het grote publiek (de trouwe honden daargelaten). Dus er zal op het veld iets moet gebeuren. Nogmaals, dat hoeven echt niet altijd klinkende overwinningen te zijn. Maar je moet wel entertainment bieden. Passie, concentratie of laten zien dat je van je fouten leert. Hopelijk ontbrandt de vlam nog en ontstaat er weer wisselwerking tussen elftal en tribune. Alhoewel ik bang ben dat dit ijdele hoop is en we dit seizoen maar moeten uitzitten. Triest maar waar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 00:19
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Jong AZ - MVV #29
De enige vlam die nog ontbrandt is de vlam van Minckeleers. Bij MVV heb ik dit jaar geen verwachtingen meer. Mogen blij zijn dat je niet kunt degraderen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2019 00:26
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Jong AZ - MVV #30
Lange termijn visie? Als je uitspreekt dat je binnen 2 jaar wilt promoveren en dit al een verloren seizoen is, dan wordt het ineens een korte termijn visie.

Enfin, weer een nederlaag en het verbaast me helemaal niks. Fuat blijft constant presteren, op die uitschieter vorige week na.

En laten we in een blog vooral nog even pronken met het feit dat onze toppers, de Martina’s, 4 maanden geleden hun contract verlengd hebben. Leuk nieuws, maar niet 4 maanden nadat je in een crisis zit en er oplossingen en vooral daden verwachten worden. Want het woord crisis mag nu toch wel langzaam genoemd worden...

#Ustaout
De volgende gebruiker (s) zei dank u Puppie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.365 seconden