Jong AZ - MVV
- M-MVV
-
- Elite Member
-
Re: Jong AZ - MVV
08 Nov 2019 21:54Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Komopdieroeie
-
- Elite Member
-
08 Nov 2019 22:00M-MVV wrote: Afgelopen en we staan weer 19de, maar we hebben wel 2 doelpunten gemaakt! #UstaOut
Mijn geduld is ook wel op ja. Gegokt en verloren MVV, pak je verantwoordelijkheid nu dan ook maar. Al zou het nog makkelijker én prettiger zijn als de heer Usta zelf zijn biezen pakt, maar die kans is nihil. Om cynisch van te worden dit.
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- serke
-
- Elite Member
-
08 Nov 2019 22:04Ik betrap me erop dat het me steeds minder doet als Mvv verliest, eerder was ik hier echt ziek van.
En ik weet dat er heel veel meer supporters met het zelfde zitten, en er zelfs al niet meer komen.
Het kaarsje gaat langzaam uit, jammer dat het bestuur dit niet ziet, of zoals ik denk niet wil zien.
Het is 1 min. Voor 12 en jullie doen geen klote bestuur, jullie zitten er alleen voor jullie ego.
Ik denk dat het tijd voor aktie is, dit kan en mag zo niet langer doorgaan !!!!
- Frostie_999
-
- Platinum Member
-
Re: Re:Jong AZ - MVV
08 Nov 2019 22:04Verstuurd vanaf mijn HD1903 met Tapatalk
- Tuor
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 22:10 - 08 Nov 2019 22:18Meest tekenend voor de staat van de club momenteel is misschien wel dat het tegenwoordig blijkbaar zelfs niet meer mogelijk is via Twitter een wedstrijdverslag te doen.
- Hill28
-
- Visitor
-
08 Nov 2019 22:15Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 22:20Bestuur wordt a.u.b. eens wakker en voeg daad bij 't woord!!
MVV ONWAARDIG DIT!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
08 Nov 2019 22:22Mannen, fijne kerstdagen, een gezond en gelukkig 2020! En wellicht tot volgend seizoen!
- Maosbrögk
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 22:54serke wrote: Lekker dan, kan Penders zijn blog misschien nog even aanpassen wat betreft punten achter op de play off plaatsen.
Ik betrap me erop dat het me steeds minder doet als Mvv verliest, eerder was ik hier echt ziek van.
En ik weet dat er heel veel meer supporters met het zelfde zitten, en er zelfs al niet meer komen.
Het kaarsje gaat langzaam uit, jammer dat het bestuur dit niet ziet, of zoals ik denk niet wil zien.
Het is 1 min. Voor 12 en jullie doen geen klote bestuur, jullie zitten er alleen voor jullie ego.
Ik denk dat het tijd voor aktie is, dit kan en mag zo niet langer doorgaan !!!!
Helemaal mee eens!
Na ruim 30 jaar seizoenkaart, waarin ik hoogtepunten en dieptepunten heb meegemaakt, is mijn mvv-bezieling dit seizoen aan het verdwijnen. Zelfs in de diepste dalen vonden we elkaar en wisten we er nog iets van te maken. Er was altijd wel een lichtpuntje, of een heeeeel klein beetje hoop. Maar dit seizoen slaat alles. Ik heb totaal geen vertrouwen in de coach en dit bestuur. Ik heb geen hoop meer. We naderen de afgrond, het einde.
En de enigen die er iets aan kunnen doen, kijken de andere kant op. Mvv is kapot aan het gaan.
Een nederlaag zoals vandaag voelt al niet meer pijnlijk, maar was verwacht. Dit is mijn mvv niet meer. Chaos op alle vlakken. Profvoetbalonwaardig.
- jeoff
-
- Administrator
-
08 Nov 2019 23:04Door domme keuzes omtrent met name de trainer staan we nu voorlaatste en is alles klote bij MVV, en het einde is nog niet in zicht.
Je kunt veel zeggen over Elsen maar met hem zijn we nog nooit door deze ondergrens gezakt.
Laat de man met het grote eergevoel nu de eer aan zichzelf houden #UstaOut!
- bokkesprongen
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 23:08of je nu Elsen bent ,Usta of de voorzitter of bent van MVV . Van Veer Zien Mvv of van de Supportersclub bent of Sponsor bent of burgemeester van Maastricht dit
wil je gewoon niet ...dit moet consiquentes hebben ......
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
08 Nov 2019 23:40Please Log in or Create an account to join the conversation.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
09 Nov 2019 00:15Een blog over wat er allemaal wel niet geïnvesteerd is in het elftal en in de technische staf doet daar niets aan af. Het heeft (nog steeds) geen impuls aan het voetbal gegeven. Je staat gewoon troosteloos 19e. En als dat samengaat met spectaculair voetbal in een kolkende Geusselt zou ik daar vrede mee hebben. Het tegendeel zien we echter gebeuren. We verliezen vaak en het voetbal is amper spectaculair te noemen. De winterkou moet nog zijn echte intrede doen, maar De Geusselt ademt nu al de warmte van een vrieskist.
Vooropgesteld, ik zal altijd blijven komen. Maar feit is wel dat we in Nederland niet dat met voetbal hebben wat ze in Engeland of Duitsland hebben. Hier moeten de resultaten eerst goed zijn en dan komt het grote publiek (de trouwe honden daargelaten). Dus er zal op het veld iets moet gebeuren. Nogmaals, dat hoeven echt niet altijd klinkende overwinningen te zijn. Maar je moet wel entertainment bieden. Passie, concentratie of laten zien dat je van je fouten leert. Hopelijk ontbrandt de vlam nog en ontstaat er weer wisselwerking tussen elftal en tribune. Alhoewel ik bang ben dat dit ijdele hoop is en we dit seizoen maar moeten uitzitten. Triest maar waar.
- Charmeur
-
- Platinum Member
-
09 Nov 2019 00:19Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
09 Nov 2019 00:26Enfin, weer een nederlaag en het verbaast me helemaal niks. Fuat blijft constant presteren, op die uitschieter vorige week na.
En laten we in een blog vooral nog even pronken met het feit dat onze toppers, de Martina’s, 4 maanden geleden hun contract verlengd hebben. Leuk nieuws, maar niet 4 maanden nadat je in een crisis zit en er oplossingen en vooral daden verwachten worden. Want het woord crisis mag nu toch wel langzaam genoemd worden...
#Ustaout