FC Eindhoven - MVV Maastricht
- Josef1982
-
- Senior Member
-
Re: Re:FC Eindhoven - MVV Maastricht
16 Nov 2019 07:26Ik hoorde usta een aantal keer roepen “ Antony de punt in , maar Antony deed helemaal niets. Als de aanvoerder al niet meer luistert... Dan is het probleem toch groter en lijkt dat knuffel momentje 2 weken terug toch een geregistreerd iets.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boer458
-
- Platinum Member
-
Re: FC Eindhoven - MVV Maastricht
16 Nov 2019 08:19De Zwarte Vogel wrote: We moeten wel heel reëel constateren dat de twee routiniers Schroijen en Van den Hurk niet langer het niveau van de KKD halen. Dat is iets dat de technische staf zelfs met een blinddoek om kunnen zien.
De Limburger citeert Van den Hurk in chocoladeletters: "we kunnen beter bij de amateurs gaan voetballen".
Neem dan gelijk meneer Usta mee.
In tientallen jaren als MVV fan ben ik geen slechtere trainer tegengekomen, zelfs zijn naamgenoot niet...
- Boschpoort
-
- Administrator
-
16 Nov 2019 08:25Deze bij gebrek aan alternatieven omhooggevallen tolk die denkt dat-ie Mourinho is, is echt niet langer houdbaar meer.
MVV bestuur, grijp in vredesnaam in.
- Driver
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 08:47Ik blijf roepen (al voordat de competitie begon) dat deze selectie veel te veel kwaliteit mist.
We missen al jaren scorend vermogen en spelers die het niveau KKD aankunnen.
Met deze selectie gaat geen enkele trainer resultaat halen, het gehele aankoopbeleid en scoutingsapparaat van Mvv is een farce.
Bertrams is een redelijke keeper
Vermijl kan amper het niveau aan, erg blessure gevoelig.
Mahmutovic kan ik niet over oordelen, te weinig gespeeld.
Mares kan het niveau KKD niet aan
Last is nog jong en probeert zich staande te houden
Van Acker mag blij zijn dat hij weer een club heeft gevonden in de KKD competitie
Deom heeft talent maar gaat mee in de gehele malaise
Goppel moet eigenlijk een aanwinst zijn voor de KKD
Holtby een matig tot redelijke speler voor de KKD
Kostons is een middelmatige speler voor de KKD
Schoyen is dit jaar een van de zwakste spelers, speelt meestal maar 6 wedstrijden per jaar goed.
Van den Hurk is een zwakke spits wat vaak valt, eerst contact heeft met de tegenstander en dan pas kijkt waar de bal is.
Trainer Usta krijgt deze groep niet aan het voetballen maar ik vraag me af welke trainer dit wel met deze zwakke selectie gaat lukken. Ik ben blij dat ik komende vrijdag andere verplichtingen heb en niet naar de Geusselt hoef. Ik heb het wel even gehad met Mvv…..
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 08:54En bij MVV ben ik echt wel weten om te gaan met verliezen want dat is nu eenmaal innerrent aan supporter zijn van een club als MVV . Maar de laatste 3 seizoen met dit als dieptepunt is de lol er van af . De club ligt op zijn klote en de ramen liggen aan diggelen . Orkaan FUSTA raast nog even door en ons bestuur zit diep onder de grond ! Slappe hap . Dank je wel MVV voor deze diepe ellende !
- middenstip
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 09:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- SintServaos
-
- Away
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 10:00Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jacques
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 10:11 - 16 Nov 2019 10:15Dit lijkt nergens op. En dat lijkt het al weken niet. Vrijwel het hele seizoen niet. Er zaten een paar redelijke wedstrijden tussen maar als er van de vijftien wedstrijden drie wedstrijden waren met goed spel is het al veel. Cambuur en Excelsior thuis vond ik niet verkeerd. En vooruit, Roda thuis winnen is ook altijd goed, maakt niet uit op welke manier. Dan heb je het wel gehad. Bij Helmond uit begonnen ze goed tot de rode kaart. Dat was het wel. Niet om aan te zien verder.
Uiteraard ben ik er komende vrijdag weer bij maar voor het voetbal kom ik echt niet. We moeten thuis tegen Oss, die hebben even weinig punten als wij, scoorden pas één keer meer. Oss won in het begin van de competitie uit in Helmond en later speelden ze gelijk bij Dordrecht, de rest van de uitwedstrijden verloren ze, meestal kansloos. Dus ik verwacht eigenlijk dat we deze nog gaan winnen ook. Maar goed voetbal? Neuh, dat verwacht ik niet.
En Usta? Ik zie Usta nog wel de kerst halen, het maakt blijkbaar geen reet uit hoe slecht we spelen. Leuk op deze manier.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:FC Eindhoven - MVV Maastricht
16 Nov 2019 10:21 - 16 Nov 2019 10:22Please Log in or Create an account to join the conversation.
- jovkle
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 10:46Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Belgske
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 11:22 - 16 Nov 2019 11:23Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
16 Nov 2019 11:37Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
16 Nov 2019 12:12 - 16 Nov 2019 12:18Omdat al het geld al is uitgegeven voor dit seizoen, de laatste euro is er ingestoken (Behalve de financiële buffer die we volgend seizoen hard nodig gaan hebben en die ook meetelt voor de nieuwe categorie-indeling van de KNVB. +/- 7 ton ongeveer zal het zijn). Wat valt er dan nog te veranderen? Het contract van de trainers loopt automatisch per 1 juli af (Binnen de voetbaltermen is dit zeer binnenkort). Vanaf 1 januari kan er zelfs met korting ontslagen worden als men even wacht (Je bent kruidenier of Bijstandsmoeder of je bent het niet.). Het bestuur snapt zelf wel dat ze dit seizoen de plank finaal mis hebben geslagen met hun aankoopbeleid en dat dit met symboolpolitiek niet even op te lossen valt. Wilt Ron Elsen überhaupt wel weer instappen als trainer? In juni kan het vlot weer uit het water worden getakeld en voor onderhoud naar het werf worden gebracht. Dan breekt het bestuurlijke kwartaaltje voor MVV weer aan, de rest van het seizoen valt er niks te besturen.
Het voetbalseizoen zit er sportief gewoon op , het beste is tot het laatst bewaard voor het 20 jarige seizoensjubileum in de eerste divisie.. Wat een prestatie!
"Andere clubs zijn veel meer geld kwijt aan scouting en andere operationele kosten. MVV heeft hierdoor meer te besteden." (De letterlijke quote vind ik helaas niet meer.)
Zie hier het resultaat... Blijf vooral alleen naar je eigen schoenen kijken...dan maak je de beste seizoensprognoses... Wie niet investeert in haar operationele organen loopt een ontwikkelingsachterstand op.. Zelfs onderaan de bak blijft er nu niks meer over voor een club die het moet hebben van de uitverkoop..
- middenstip
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 12:21Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zwegel
-
- Platinum Member
-
16 Nov 2019 12:24Kwezel !!! Met kanse haol ste gein punte, en ouch neet met hel werreke op de training !
#USTAOUT