>
Ontvangen bedankjes 13
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Roed en Wit 70 schreef : Zoals hier aangehaald, waarom geen kerstactie vanuit MVV om het stadion in ieder geval iets voller te krijgen. Geef gewoon een paar duizend kaarten weg. Anders is 't toch leeg. Misschien verdien je nog iets aan drank/eten. Zelfs dat krijgen ze niet bedacht.
Ik roep het ook al jaren. Toen we gezond waren hadden we een goed verhaal kunnen voorleggen aan een of meerdere investeerders. Helaas houden bestuurders, directie, invloedrijke elementen uit de vereniging, en geledingen binnen supportersgroeperingen dit al jaren tegen.Schapendonk schreef : MVV komt er niet onderuit. Ze moeten een investeerder vinden anders is het einde oefening. Maar dat was eigenlijk al zo lang duidelijk. Zelfs die boeren hebben dit ingezien, en toveren een Turk uit een hoge hoed. En nu wisselen ze zich mee en mee af met Aken-noord om er uiteindelijk 2 clubs van te maken in het zuiden. Want ook Aken noord heeft investeerders. En ook komt nu uit dat een investeerder uitstraling wilt. Een nieuw stadion met een terrein omheen met bedrijven en mogelijkheden. Dat heeft MVV ook niet en is krakkemikkig en oud. Als ik investeerder was, zou ik mijn neus ophalen voor het MVV-stadion. Laat staan de sportieve prestaties. Het enige wat MVV heeft is de stad Maastricht. Ook André Rieu maakt hier gebruik van. MVV niet. Als het niet vandaag komt, dan komt het wel morgen. En zo kun je nog wel een uur doorgaan. Het is water naar de zee dragen. MVV heeft tijd genoeg gehad, en is nu te laat.
Oldchap schreef : Vermoedelijke opstelling:
Schroijen-vd Hurk-Goppel
kot-Mares-Holtby
Last-Den Acker-Mahmutovic-Martina