MVV - Jong PSV

29 jan 2020 16:35
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong PSV #1
Het zou mooi zijn om in het stadion de muziek van Johnny Blenco te laten horen, een passend eerbetoon voor deze Mestreechse “Schlagersänger” en levensliedzanger- en componist.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Roed en Wit 70, Ster_Drager, Frank Salemans, Ben Salemans, Jacques, Anna D., Huib, jovkle, Kloeteklaos en3 andere mensen hebben ook bedankt..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 jan 2020 23:22
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV - Jong PSV #2

De Zwarte Vogel schreef : Het zou mooi zijn om in het stadion de muziek van Johnny Blenco te laten horen, een passend eerbetoon voor deze Mestreechse “Schlagersänger” en levensliedzanger- en componist.


Daar is met gemak een leuke playlist van te maken. Alleen al als het gaat om MVV-liederen. Bijvoorbeeld:

- MVV weurt kampioen (met de geniale toevoeging “en mesjien nog dit sezoen”)
- Clublied (is ook een Blenco-versie van als ik me niet vergis)
- Weej wint nog vaan MVV?
- Hand in hand veur MVV (jaja, het ‘Feyenoord-lied’. Op verzoek van Johnny Hoes schreef Rotterdammer Jaap Valkhoff begin jaren ‘60 de tekst op een toen al oude melodie. Bovendien was er ook een Ajax-variant! Hoes en Blenco werkten ook samen. Ik vermoed dat-ie er zo aangekomen is en een MVV-versie heeft gemaakt. Ten minste, op youtube staat een versie en als ik me niet vergis is dat ook Blenco.)
John Coenen - Veur de ier en de glorie (geschreven door Blenco)

En dan heb ik het nog niet eens over zijn Maastrichtse evergreens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Huib, Tuor, jovkle, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 jan 2020 19:04
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Jong PSV #3
Zjus begrepe tot veur de wedstrijd MVV-gerelateerde leedsjes vaan Johnny Blenco weure gedreijd es hommaasj.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Anna D., Kloeteklaos, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 09:35
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - Jong PSV #4
Een voorbeschouwing dan maar. Jong PSV speelde dit seizoen elf uitwedstrijden en verloor er negen. Alleen bij nummer voorlaatst Helmond wisten ze een paar maanden geleden te winnen en een week later volgde nog een verrassende 1-1 bij Go Ahead. Voor de rest is Jong PSV waardeloos in uitwedstrijden. Ze gebruikten al 34 verschillende spelers dit seizoen. Dreiging komt van buitenspelers Sidibe en Ngonge en aanvallende middenvelder Ledezma, maar laten we het niet nodeloos ingewikkeld maken; zelfs in ons dramatische seizoen tot nog toe moet MVV dit gewoon winnen.

Uiteraard ben ik er vanavond bij. Maar kijk ik hier nu al de hele week naar uit? Natuurlijk niet. Het seizoen kan wat mij betreft niet snel genoeg afgelopen zijn.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 11:47
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV - Jong PSV #5

Jacques schreef : Een voorbeschouwing dan maar. Jong PSV speelde dit seizoen elf uitwedstrijden en verloor er negen. Alleen bij nummer voorlaatst Helmond wisten ze een paar maanden geleden te winnen en een week later volgde nog een verrassende 1-1 bij Go Ahead. Voor de rest is Jong PSV waardeloos in uitwedstrijden. Ze gebruikten al 34 verschillende spelers dit seizoen. Dreiging komt van buitenspelers Sidibe en Ngonge en aanvallende middenvelder Ledezma, maar laten we het niet nodeloos ingewikkeld maken; zelfs in ons dramatische seizoen tot nog toe moet MVV dit gewoon winnen.

Uiteraard ben ik er vanavond bij. Maar kijk ik hier nu al de hele week naar uit? Natuurlijk niet. Het seizoen kan wat mij betreft niet snel genoeg afgelopen zijn.


Ik ben naast MVV-supporter ook een voetballiefhebber; wat mij betreft mag het seizoen nog wel ff duren en hoop ik, ondanks de "slechte" resultaten tot nu toe, nog wat leuke wedstrijden in de Geusselt te kunnen zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 22:55 31 jan 2020 22:56 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
MVV - Jong PSV #6
Lange tijd zag het er naar uit dat scheidsrechter Dröge de hoofdrolspeler zou worden. Hij was wel heel erg strikt in het naleven van de regels. Er was geen ruimte voor emotie bij de spelers en protesteren leverde een gele kaart op. Regels zijn regels. Ja, het zal allemaal wel kloppen, maar ik vond het af en toe kinderachtig. Door de gele kaarten groeide de irritatie op het veld. Daardoor kwam er wel wat reuring in het spel. In een eerste helft die we verder kunnen betitelen als
‘Het festival van de schoten uit de tweede lijn’. Na de rode kaart voor Vermijl zag het er slecht uit.
De wissel Martina voor Schroijen vond ik een logische. Joeri bracht nauwelijks iets extra’s. Het grootste gevaar kwam toch iedere keer van Thijmen ‘Roadrunner’ Goppel. Natuurlijk had-ie - in aanloop naar de 1-0 - de bal al veel eerder moeten inschieten of afspelen. Maar goed, met een gelukje viel de bal voor de voeten voor Van den Hurk. Die kroonde zich tot man of the match met nog twee doelpunten. De een wat gelukkig dan de ander. Waren het zijn laatste voor MVV? Gaat-ie weg? We weten het over een uurtje.
Hoe dan ook; fijn om weer eens te winnen. En best knap met een man minder.
Sterker nog, deze periode
doen we het niet zo slecht (alleen Volendam scoorde meer de afgelopen vijf wedstrijden). Ondanks het feit dat het seizoen wel voorbij is, hoop ik op nog een aantal leuke wedstrijden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2020 23:06
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Jong PSV #7
De openingsfase vanavond was voor jong psv dat makkelijk combineerde en er soms dreigend door kwam. Daarna zakte dat wat in en begon de scheidsrechter zich de hoofdrol toe te eigenen. Wat een kwal was dat zeg! Blijkbaar heeft Usta in de rust ook rood gekregen?
In de tweede helft verwacht je er natuurlijk niet veel van maar kon MVV lekker counteren met oa. de snelheid van Goppel. Ik vond Martina overigens goed invallen en oa. Last speelde een puike wedstrijd. Jong PSV viel me overigens vies tegen, die hebben volgens mij geen enkele echte grote kans gehad op de goal na.

Al met al was het een amusantere avond dan ik had verwacht vanavond! Ik hoop toch dat vd Hurk blijft, hij mist redelijk wat kansen maar is uiteindellijk toch belangrijk voor het team. Vooral als er geen vervanging voor hem in de plaats komt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, Tuor, Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 08:47 01 feb 2020 08:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV - Jong PSV #8
Goede wedstrijd, technisch verzorgd voetbal aan beide kanten gisteren. Genoten van Goppel. En van het hele elftal. Nu die huurling miisschien eens afwisselen met Joeri.

Mooi eerbetoon aan Blenco in de 80ste minuut.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 09:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - Jong PSV #9
Leukere wedstrijd - en vooral tweede helft - dan verwacht. Van den Hurk is natuurlijk erg gelukkig met (twee van) zijn doelpunten, maar dat mag ook wel eens. Holtby en Goppel beiden weer een assist. Het is erg zonde dat het nu pas begint te lopen. In de laatste elf wedstrijden Holtby twee goals en vijf assists. Prima cijfers voor een middenvelder. Van den Hurk in diezelfde serie zelfs tien doelpunten en een assist. Aanvallend staat het de laatste wedstrijden gewoon goed. Mag gezegd worden.

Ik wil niet overdrijven, we zijn echt niet in promotievorm – ook al schalde het “Gloria veer gaon promovere!” weer eens van de tribunes gisteren. Maar als we het hele seizoen zo speelden zoals in de laatste twee maanden, dan stonden we nu dichter bij de play-offs en maakten we daar nog alle kans op. Die kunnen we nu alleen nog halen door de vierde periode te pakken, en dat zie ik niet gebeuren. Zonde.

Wat me wel van het hart moet, wat een ongeïnspireerd zooitje was dat Jong PSV. Het kwam over alsof de meeste van die jongens het geen klap interesseerde. Onderling elkaar verwijten maken en niet te hard lopen, duels vermijden. Nee, ik heb vaak genoeg jong teams gezien waar je qua voetbal meer plezier aan beleeft dan aan dit Jong PSV.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Huib, opadiehard, Tuor, Lassie80, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Zoewiezoe, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 09:17 01 feb 2020 09:18 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 423
Meer
MVV - Jong PSV #10
MVV is de laatste weken gewoon heel behoorlijk in vorm. Als we die voorsprong bij Roda niet hadden weggegeven stonden we nu op een gedeelde 3e plek in de 3e periode, met slechts 1 punt achter op de nummer 2 (huidige nummer 1 Volendam heeft al een periode dus die telt niet mee). Dat wil absoluut niet zeggen dat we die ook zouden gaan winnen, maar het geeft wel aan dat we wel degelijk aan een heel redelijke serie bezig zijn. Jammer dat het te laat in het seizoen lijkt te komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Huib, De Zwarte Vogel, Zoewiezoe, bokkesprongen, Medusa

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 09:43 01 feb 2020 09:49 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV - Jong PSV #11
Drie punten, dat is 't belangrijkste.

Positief; Drie punten, Deom, Goppel, Muziek johnny blenco, Scheids met de rode kaart voor Usta, vd hurk die drie keer op de goeie plek staat

Minpuntjes
-Wederom boycot velen tegen een jong team (al jaren haalt deze principe boycot tov jong teams en foxsports niks uit behalve minder geld en support voor je club)
-Speaker lult door het volkslied dat door supporters wordt ingezet
-Degene wat de toeschouwersaantallen doorgeeft, wordt echt tijd voor specsavers.
-Scheids met de 2e gele kaart voor Vermijl
-vd hurk die meent bij een doelpunt dat 95% door goppel was voorbereid, weg te lopen en dit alleen te moeten gaan vieren
-vd hurk die met zijn duimpjes naar zijn rugnummer begint te wijzen bij het derde doelpunt. Vedette trekjes.
-Ass trainers die op 1 lijn zitten met Usta, 3 reservespelers 30 min laten lopen waarna Martina geïrriteerd uit zichzelf weer gaat zitten en balikwisha drie ganse minuten mag meedoen

Volgende week wordt natuurlijk een moeilijke pot, cambuur uit. Punt zou prestatie zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 10:34
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
MVV - Jong PSV #12
Als onze minpunten voornamelijk bestaan uit het juichen van onze clubtopscorer die zich qua goals al twee jaar onttrekt aan de malaise, gaat het helemaal niet zo slecht met onze club....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 11:47
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - Jong PSV #13
Niet verwacht na de rode kaart dat we deze pot nog zouden winnen, maar in de 2e helft stond het organisatorisch goed en hebben we het geluk eens een keer aan onze zijde, wat ook wel eens mag!

We konden echter wel van minder geluk spreken met deze scheids, wat een afschuwelijke kwal. Meende volgens mij dat hij als broekie even moest laten zien wie de baas op het veld was. Voelde de wedstrijd totaal niet aan, met als dieptepunt bij de wissel van Anthony. Ik snap dat de regels zijn dat je bij de dichtstbijzijnde lijn eruit moet, maar als je de wedstrijd aanvoelt laat je Anthony gewoon zijn publiekswissel gaan en trek je er 1 minuut extra tijd bij voor die wissel.

Al met al tevreden met 3 punten in the pocket!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 13:14
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV - Jong PSV #14
1limburg:

Usta moest in de rust in de catacomben achterblijven na een akkefietje. Assistent Roger Reijners nam de honneurs waar, maar volgens Van den Hurk is niemand dat opgevallen. "Het team heeft dat volgens mij ook niet gemerkt. Het was wel een beetje rustig op het veld", zegt de goalgetter.

Boost
Het is vooralsnog onduidelijk waarom Usta de tweede helft niet meer op de bank mocht zitten. De oefenmeester is in ieder geval niet bang voor consequenties. Hij is vooral blij met de zege. "Boost voor de jongen. Hier knokken ze elke wedstrijd voor", zei hij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 feb 2020 13:44
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - Jong PSV #15
1Limburg, journalistiek niveau is weer hoog hoor. Onduidelijk? Usta zegt dat toch zelf duidelijk in interview na de wedstrijd. Hij ging met de scheids in discussie en de scheids stuurde hem daarop voor de tweede helft naar de tribune. Kun je van alles van vinden, maar onduidelijk is het niet. Maar bij 1Limburg zijn ze nog te lui om het interview te bekijken.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., Tuor, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.251 seconden