Excelsior - MVV

06 mrt 2020 14:41
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV #1
Ik merk dat deze wedstrijd net zo leeft bij anderen als bij mij :P

MVV mist vrijdagavond bij de start van de vierde periode tegen Excelsior een aantal sleutelspelers. Het geeft onder andere Koen Kostons de mogelijkheid om zijn rentree als spits te maken.
De enige manier voor MVV om nog íets van het tegenvallende seizoen te maken, is goed meedraaien in de vierde periode. „Een goed begin is cruciaal”, meent ook coach Fuat Usta. „Daarom is het zo spijtig dat wij enkele belangrijke spelers missen.”

Dragende spelers

MVV moet in dat eerste duel tegen Excelsior sowieso aantreden zonder de dragende spelers Jérôme Deom (breuk in hand), Anthony van den Hurk (geschorst) en doelman Nigel Bertrams (geblesseerd). De keeper wilde gisteren geen verduidelijking geven over zijn situatie. Zijn contract loopt na dit seizoen af, MVV heeft nog een optie om het met een jaar te verlengen. Naast deze afwezigen zijn Enes Mahmutovic en Shermaine Martina allebei ziek. Het is nog onzeker of zij inzetbaar zijn. Huurling William Balikwisha ging op het einde van de afsluitende training door zijn enkel. „Het zag er niet heel ernstig uit, maar we moeten bezien wat de schade is”, liet Usta weten.

Deusings

Al deze afwezigen zorgen ervoor dat Koen Kostons zijn rentree in de spits zal maken. Op het middenveld is er plek voor Serhat Kot. Doelman zal opnieuw Gilles Deusings zijn. Usta: „Hij heeft nu negen wedstrijden de kans om zich te laten zien en ik ben er van overtuigd dat hij zijn kans pakt. Dat is niet alleen van belang voor het team, maar ook voor hemzelf.” De andere reservedoelman, Lars van Meurs, speelde afgelopen week voor het eerst sinds zijn zware enkelblessure 90 minuten met Jong MVV.

Vermoedelijke opstelling: Deusings, Shermar Martina, Mahmutovic, Van Acker, Schroijen, Mares, Kot, Holtby, Goppel, Kostons, Balikwisha (?).

Niet inzetbaar: Van den Hurk (geschorst), Deom, Bertrams (geblesseerd), Shermaine Martina (ziek).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 20:13
Lorenzo_MVV
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 3
Meer
Excelsior - MVV #2
Ergens live te zien?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 21:00
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Excelsior - MVV #3
Hoelang is Bertrams eigenlijk uitgeschakeld, las ergens dat usta vind dat Deusings het nu 9 wedstrijden mag laten zien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 21:20
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Excelsior - MVV #4
Hij zou dit seizoen niet meer in actie komen ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 21:39
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior - MVV #5
Jammer, het gaat even mis in de eerste wedstrijd, maar we kunnen de periode nog pakken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 21:48
mvvke4life
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 735
Meer
Excelsior - MVV #6
Voor de gene die nog twijfels had...seizoen voorbij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2020 21:58
serke
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 315
Meer
Excelsior - MVV #7
Bel Usta anders ook even, dat is de enige die nog twijfelt,.
De volgende gebruiker (s) zei dank u mvvke4life

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 11:32
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Excelsior - MVV #8
Ik had niks anders verwacht. We misten Bertrams, vd Hurk, Mahmutovic en Deom. Dat is niet niks.
Ook los daarvan dat MVV pas schamelijk maar 5! puntjes heeft gehaald in uitwedstrijden. Wil je echt om die periode meedoen, dan moet er een serie van een aantal overwinningen op rij geboekt worden. Dus dat betekent dat er ook uit gewonnen moet worden. Uit dit seizoen pas één keer gewonnen.

Deusings is een hele onzekere keeper. Als die het seizoen afmaakt, zal MVV echt nog wel zakken. Deze keeper gaat ons nog punten kosten. Maar van de andere kant, of we nu 13e worden of 17e, mij maakt het allemaal niks meer uit.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 mrt 2020 17:04
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
Excelsior - MVV #9
Waarom speelde Lars niet op de Back positie (of anders Bonifazi); een echte back graag
Schroijen hoort hier zeker niet thuis (en voorin heeft hij eigenlijk ook al te weinig rendement)
Wat opvalt: William moet telkens mee naar achteren verdedigen omdat andere niet thuisgeven
( ....dat is niet zijn taak op dit nivo).
Voor hem kom ik wel nog enige malen komen kijken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 mrt 2020 11:55
jacco
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 18
Meer
Excelsior - MVV #10
Ook ik zie Schroijen liever voor- dan achterin spelen. Maar qua rendement ben ik het niet met je eens. Hij scoort al een paar seizoenen een behoorlijk aantal doelpunten en ook dit seizoen heeft hij na Hurk veruit de meeste doelpunten gemaakt en een aantal assists gegeven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.330 seconden