>
Ontvangen bedankjes 12
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Napoleon schreef : In mei 2020 is Ron Elsen geadviseerd door meerdere om zelf in het corona jaar voor de groep te gaan staan , het geld te besparen voor trainer en assistent en dit geld voor de selectie te gebruiken. Ron wilde niet meer voor de groep
Napoleon schreef : de naam Kalazic heeft bij velen verwachtingen geschept
Napoleon schreef : En wanneer Kalazic compleet verantwoordelijk wordt voor het beleid van MVV dan gaan er misschien nieuwe deuren open . Wij steken in ieder geval geen geld in MVV meer zolang Elsen er zit, dat is water na de zee dragen . Als Kalazic aan t roer komt dan gaan we dat zeker overwegen
Kuul schreef : Maar om ron elsen zo af te branden veel ik ver gaan.
In het verleden zijn er door veel mensen fouten gemaakt,en die moet ron elsen maar goed zien te maken.
Kuul schreef : Ik snap de fustraties heel goed van de mensen hier
Maar om ron elsen zo af te branden veel ik ver gaan.
In het verleden zijn er door veel mensen fouten gemaakt,en die moet ron elsen maar goed zien te maken.
Ik geef het je te doen om met zo weiinig geld een fatsoenlijke selectie samen te stellen en dat al jaren lang.
Hij is een echte mvv er in hart en nieren en dat moeten we ook eens waarderen ,hij staat dag en nacht klaar voor de club.
En de huidige trainer word de hemel in geprezen,omdat hij zinnige dingen zegt,maar de prestaties zijn om te huilen,iedere trainer zou weg gestuurd zijn niet dat ik vind dat dat moet gebeuren hoor.
Maar ook hij is verantwoordelijk voor deze selectie.
Er word ook steeds geroepen dat de trainer een passant is en nu willen we alle verantwoordelijkheid bij hem leggen ?
Dat is ook niet de oplossing,wat die wel is zou ik zo een twee drie ook niet weten.
Kuul schreef : Wat dacht je van joseph goumans nico jongen
En die boekhouder uit ulestraten naam schiet me niet te binnen.
Wat er gebeurd is kun je zelf invullen .
SintServaos schreef : Krengen