FC Eindhoven - MVV

13 dec 2020 13:31
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
FC Eindhoven - MVV #46
Ik snap de fustraties heel goed van de mensen hier
Maar om ron elsen zo af te branden veel ik ver gaan.
In het verleden zijn er door veel mensen fouten gemaakt,en die moet ron elsen maar goed zien te maken.
Ik geef het je te doen om met zo weiinig geld een fatsoenlijke selectie samen te stellen en dat al jaren lang.
Hij is een echte mvv er in hart en nieren en dat moeten we ook eens waarderen ,hij staat dag en nacht klaar voor de club.
En de huidige trainer word de hemel in geprezen,omdat hij zinnige dingen zegt,maar de prestaties zijn om te huilen,iedere trainer zou weg gestuurd zijn niet dat ik vind dat dat moet gebeuren hoor.
Maar ook hij is verantwoordelijk voor deze selectie.
Er word ook steeds geroepen dat de trainer een passant is en nu willen we alle verantwoordelijkheid bij hem leggen ?
Dat is ook niet de oplossing,wat die wel is zou ik zo een twee drie ook niet weten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjotelsplak, Lassie80, Zakelijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 14:25
Vrijgeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 40
Meer
FC Eindhoven - MVV #47
Net als je denkt dat de gifbeker van 2020 helemaal leeg is, komt Napoleon weer om de hoek kijken... Wat is dit toch een makkelijk moment om toch nog een keer te laten horen hoe goed je het allemaal weet. Slechter dan dit kan het op de ranglijst toch niet, ieder punt dat we pakken is tegenwoordig een bonuspunt, makkelijk scoren toch?

Beste Napoleon, als je het zo goed wist, weet of denkt te weten. Was dan niet openlijk gaan “flirten” met Roda, alleen omdat er mensen binnen de club zitten die je plan niet steunen. Had juist in dit vreemde seizoen een financiële bijdrage gedaan om de club vooruit te helpen. Met de creativiteit en innovatieve kijk op het hele gebeuren had je hierover met bijvoorbeeld Veer zien MVV best kunnen praten...

Blijf gewoon lekker weg, steek je geld in een van de andere limburgse clubs en downlaod footballmanager voor op de pc. Kun je praktisch aan alle knopjes draaien van een club, zonder dat je daarmee alleen maar onrust stookt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2020 14:36
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 179
Meer
FC Eindhoven - MVV #48
k zie net de samenvatting en de VI statistieken
Ze heb zelfs verloren tegen 10 man (naar de 1-0 en vanaf toen werd van Bommel gewisseld voor Kostons....)?
Tja met de tendem Mares Zeegers zul je nog veel meer doelpunten incasseren.
De andere back Salasiwa is er ook nooit als er gevaar dreigt.
Martina is hier nog altijd kop van jut (bij sommige), maar die doet toch echt al weken niet meer mee....
Niks meer investeren dit jaar, maar dat zullen ze wel begrijpen.
De grootste mop van dit seizoen was echter dat er 1400 man in mochten ipv 2200….terwijl bij andere clubs 4000 erin mochten bij dubbele capaciteit.
Naar mvv ga je kijken om een frisse neus te krijgen en een pilsje te drinken op de vrijdag avond....van je vrouw kun je toch ook niet verwachten dat ze 4 Micheline sterre heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2020 10:48
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
FC Eindhoven - MVV #49

Napoleon schreef : In mei 2020 is Ron Elsen geadviseerd door meerdere om zelf in het corona jaar voor de groep te gaan staan , het geld te besparen voor trainer en assistent en dit geld voor de selectie te gebruiken. Ron wilde niet meer voor de groep



Ron roept al vanaf 2014 dat hij geen hoofdtrainer wil zijn, heeft dit in het belang van de club vijf jaar lang toch gedaan. Daar hoeft hij echt geen lintje voor te krijgen maar blijven roepen dat hij voor de groep moet staan is compleet nutteloos en werkt contraproductief.

Van mij mag Elsen weg, laatste jaren meerdere verkeerde keuzes gemaakt - ook binnen het beperkte budget. Ik zeg bovenstaande niet om Ron te verdedigen. Ron als trainer is gewoon een gepasseerd station.

Napoleon schreef : de naam Kalazic heeft bij velen verwachtingen geschept



Dat lijkt me erg sterk, want de naam van onze trainer schrijf je toch echt anders. Kalezić. Met een e (en een streepje op de c maar daar toon ik nog begrip voor ;) ).

Napoleon schreef : En wanneer Kalazic compleet verantwoordelijk wordt voor het beleid van MVV dan gaan er misschien nieuwe deuren open . Wij steken in ieder geval geen geld in MVV meer zolang Elsen er zit, dat is water na de zee dragen . Als Kalazic aan t roer komt dan gaan we dat zeker overwegen



Spaar je het geld wel op zodat je volgend jaar, mocht Elsen vertrekken, je het dubbele bedrag overmaakt?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2020 10:50
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
FC Eindhoven - MVV #50

Kuul schreef : Maar om ron elsen zo af te branden veel ik ver gaan.
In het verleden zijn er door veel mensen fouten gemaakt,en die moet ron elsen maar goed zien te maken.



Ik ben erg benieuwd waar je nu precies op doelt. Noem die mensen eens, met beschrijving van wat ze fout hebben gedaan?

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 12:15
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
FC Eindhoven - MVV #51
Wat dacht je van joseph goumans nico jongen
En die boekhouder uit ulestraten naam schiet me niet te binnen.
Wat er gebeurd is kun je zelf invullen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 13:27
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 242
Meer
FC Eindhoven - MVV #52

Kuul schreef : Ik snap de fustraties heel goed van de mensen hier
Maar om ron elsen zo af te branden veel ik ver gaan.
In het verleden zijn er door veel mensen fouten gemaakt,en die moet ron elsen maar goed zien te maken.
Ik geef het je te doen om met zo weiinig geld een fatsoenlijke selectie samen te stellen en dat al jaren lang.
Hij is een echte mvv er in hart en nieren en dat moeten we ook eens waarderen ,hij staat dag en nacht klaar voor de club.
En de huidige trainer word de hemel in geprezen,omdat hij zinnige dingen zegt,maar de prestaties zijn om te huilen,iedere trainer zou weg gestuurd zijn niet dat ik vind dat dat moet gebeuren hoor.
Maar ook hij is verantwoordelijk voor deze selectie.
Er word ook steeds geroepen dat de trainer een passant is en nu willen we alle verantwoordelijkheid bij hem leggen ?
Dat is ook niet de oplossing,wat die wel is zou ik zo een twee drie ook niet weten.


Ron Elsen is voor mij defenitief afgevallen toen hij bij het laatste proatcaffe heel hautaine en arogant 2 stappen richting het publiek liep en zei wie wil mijn salaris weten. Verder toen onze voorzitter iets wou vertellen over de minimale salarissen was Elsen er direct bij om de voorzitter snel af te snauwen en het woord over te pakken. Vind het nog steeds vreemd dat niemand het zag en of hoorde. Buiten het feit dat Elsen niet open staat voor veranderingen en er binnen de organisatie niemand toezichthoud. Van mij hoeft Elsen echt niet weg bij MVV maar het word wel tijd dat er meerdere mensen inbreng krijgen in het technische beleid en dat er ook van Elsen output word vervwacht en dat het niet steeds op budget word teruggekaats waardoor zaken allemaal niet mogelijk zouden zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 13:38
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
FC Eindhoven - MVV #53
Krengen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 13:41
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
FC Eindhoven - MVV #54

Kuul schreef : Wat dacht je van joseph goumans nico jongen
En die boekhouder uit ulestraten naam schiet me niet te binnen.
Wat er gebeurd is kun je zelf invullen .


Knops.
Toen was Elsen ook al - uit het blote hoofd - manager voetbalzaken. In ieder geval iets in die richting. Dus toch echt mede verantwoordelijk voor wat er toen gebeurd is - al geef ik meteen toe dat de verantwoordelijkheid vooral bij de drie die jij noemt lag. Maar Elsen zat er toen ook gewoon. Doen alsof hij alleen maar puin heeft moeten ruimen achteraf is veel te gemakkelijk.

Dat we Elsen meer dan tien jaar na het vertrek van Jongen en co nog altijd niets mogen verwijten, zou de club lam leggen. In die tien jaar tijd heeft Elsen twee keer een selectie bij elkaar geraapt die echt duidelijk boven het budget bokste - het seizoen van de faillissementen van AGOVV en Veendam, en drie jaar geleden met de play off finale. Meestal was het middenmoot, wat ook het budget van MVV was. Tot voor kort ook zelden tot nooit een speler verkocht voor een leuk bedrag, dus ook niet op die wijze veel toegevoegd aan MVV. Ik zeg niet dat Elsen het dramatisch slecht heeft gedaan, maar hij steekt er ook echt niet positief bovenuit. Waar bijvoorbeeld bij Dordrecht Marco Boogers dat jarenlang wel deed.

Ik ben er niet van overtuigd dat we iemand vinden die wel wonderen verricht. Maar wat mij betreft is het tijdperk Elsen wel voorbij, geef een ander maar de kans.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 13:42
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3814
Meer
FC Eindhoven - MVV #55

SintServaos schreef : Krengen


Wim Kengen (niet Krengen) was in 1993 voor het laatst bij MVV betrokken. We praten nu over de periode tot 2010.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 13:45 15 dec 2020 13:49 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
FC Eindhoven - MVV #56
Als je met spelers als Mickels op de proppen komt, wat zelfs ik als absolute non-expert al binnen 2 minuten had gezien dat dat niks was, met die zogenaamde ‘rechtsback’ van Arsenal, eigenlijk met een heel team, waarvan niemand bovengemiddeld kan voetballen, (op 1 a 2 man na en wat jeugd).

En dan ook terugkijkend op vorig seizoen waarin Usta werd aangesteld. En als je van spelers hoort hoe slecht met ze gecommuniceerd wordt aangaand contractverlenging, aan-het-lijntje-houden-tactiek of gewoon totaal geen duidelijkheid geven. En bv ook niet doorzien dat je een Okita niet voor een ongewijzigd supermarktsalaris kunt houden na een seizoen waarin hij er 15 ofzo inlegt. En dan verbaasd zijn dat die gaat muiten.

Elsen zeker een groot clubman, maar echt volledig door de mand gevallen. De wereld is nu eenmaal hard: als je jaren wanprestaties levert dan is het klaar op een gegeven moment. Zeker in de functie van technisch directeur.

En nee van Kalezic ben ik ook geen fan. Brengt spelers niet op hoger niveau.

Het erge is dat ons bestuur ook niet bij machte is om een betere man aan te stellen, zie de aanstelling van Noor. En het feit dat we niet eens een NOW regeling goed kunnen aanvragen, wat de gemiddelde buurtfitness wel lukt.

Ik ben er eerlijk gezegd bang voor. Het enige lichtpuntje en denkvermogen zit bij VZM, en we hebben gelukkig nog een enthousiast publiek.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2020 15:15 15 dec 2020 15:17 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
FC Eindhoven - MVV #57

SintServaos schreef : Krengen


Kengen en hij verzamelde hummeltjes:daag: :daag:...Gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.317 seconden