MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u)

19 dec 2020 08:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #16

M.V.V. 1902 schreef : Mooi om te zien hoe we van wanhoop naar iets van opluchting gaan op dit forum (geen verwijt, gewoon nuchtere constatering). Ook ík zag na vorige week weinig lichtpuntjes: weggespeeld worden door FC Eindhoven en de slechtste van het betaald voetbal. Wie had dat ooit gedacht. Waar er tegen Jong PSV, NEC en De Graafschap nog lichtpuntjes waren, was er tot de wedstrijd tegen Dordt alleen nog maar het schijnsel van de rode lantaarn. Daar zit je dan: machteloos thuis murw gebeukt na weer een verliespartij. Nu heb heb je na één overwinning opeens drie clubs onder je. De zorgen zijn nog niet van de baan, maar het wordt allemaal weer wat draaglijker.
Over de wedstrijd dan. Was het goed? Nee. Is de overwinning verdiend? Ja (zo gaf ook een speler van Dordt aan na afloop). Ik heb het schakelprogramma gezien dus misschien heb ik niet het volledige spelbeeld op het netvlies, maar wat was ik blij dat de terreinknecht zijn werk goed had gedaan. Zo was er ten minste nog iets van lijn op het veld te zien. Die kon ik in het spel van MVV (gold trouwens ook voor Dordt) niet ontdekken. Het was erg karig. De tweede helft was iets beter met doelpunten die op het juiste moment vielen. Leuk dat Zamouri en de vertrekkende Duin hun doelpuntjes meepikten. Goed voor ons en de club dat er eindelijk weer eens een driepunter wordt gepakt en we die troosteloze laatste plaats hebben verlaten.
Nu is het zaak om een speler/spelers te halen die iets toevoegen aan de selectie. Ik verwacht geen doelpuntenmachine of een technisch begaafde middenvelder die met passjes strooit waar je je vingers bij aflikt. Ik hoop op een harde werker met teamspirit die niet verzaakt en net dat beetje extra brengt dat we nodig hebben (en kunnen betalen).
Hopelijk is de gifbeker nu leeg en kunnen we vooruit kijken. Fijne feestdagen en tot in 2021 (hopelijk weer in De Geusselt).


Iets halen speler/spelers zoals jij aangeeft zal toch zoiets worden zoals winkelen bij de kringloop gezien de financiën,nl hopen op meerdere onverwachte buitenkansjes....gr opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2020 11:00
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #17
Natuurlijk ben ik opgelucht dat we eens met 3-1 winst van het veld stappen. Maar laten we heel eerlijk zijn, dat FC Dordrecht moeten ze de licentie voor een BVO afnemen. Dramatisch!

Jacques had weer een prima analyse; als Dordrecht punten pakt, is dit tegen tegenstanders die het spel maken. Dat was overduidelijk gisteren. Wij missen creativiteit , maar daar weten ze niet eens wat dat woord betekend.

Enigzins verrassend dat Kostons in de basis mocht beginnen. Maar ik zag ook weer waarom hij op de bank zat. Die jongen lijkt het echt verleerd te zijn.

Bij Salasiwa ben ik nog altijd aan het hopen dat Frans Bauer ergens tevoorschijn komt. Deze man is een parodie op een betaald voetbalspeler. Hoe vaak hij gisteren een inspeelbal totaal verkeerd inschat....en dat met zijn “ervaring”.

Kalezic tijdens zijn interview rustig en nuchter zoals altijd. Ging met het beschikbare boedget proberen spelers te halen naar de kloeb. Ik ben benieuwd. De spelers die speciaal voor hem kwamen heb ik namelijk nog niet gezien.

We staan 10 punten af van plek 8. Laot us druime!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Lassie80, Brncic

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2020 13:28
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #18
Helemaal eens met je analyse, Lijnsje@tappunt. En 10 punten achter de nummer 8 valt nog best mee ;-)

Heeft Ippel inmiddels al een club? Want zo'n speler kunnen we nu goed gebruiken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2020 16:29
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #19

Hier menier schreef : Helemaal eens met je analyse, Lijnsje@tappunt. En 10 punten achter de nummer 8 valt nog best mee ;-)

Heeft Ippel inmiddels al een club? Want zo'n speler kunnen we nu goed gebruiken.


Heb je twee dezelfde type spelers nl deom ook die speelstijl....gr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2020 17:25
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #20
Eindelijk weer eens gewonnen. Vond het veldspel niet denderend tegen een tegenstander van ons niveau. Tegen Jong psv en de graafschap was het beter. Wel een verdiende zege gezien het aantal kansen. Alleen wederom duidelijk dat we geen scorend vermogen hebben. Konston in de basis en deze keer vond ik hem verdienstelijk voetballen, ook Zeegers weer. De trainer vindt ik steeds logisch met zijn opstellingen en wissels, echter het verraste me dat Duin op de bank zat en ook nog mocht invallen. Zamouri vond ik tot zijn mooie goal eigenlijk wederom teleurstellend voetballen, werkt erg hard maar het is vaak niet effectief, maar hopelijk is hij ook los.
Hopelijk kunnen we nog Oss inhalen komende maanden... maar dit is qua selectie de range waar we horen. En wat mij betreft mag het geld, zoveel zal het niet zijn, gereserveerd worden voor volgend seizoen. Hoop wel dat de trainer blijft zodat er wat opgebouwd kan worden.:)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2020 19:31 19 dec 2020 19:36 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #21
Ik lees Ippel. MVV moet een spits! Met alle respect voor Joeri, maar hij hoort op de vleugel, en moet niet dé doelpuntenmachine voor MVV horen te zijn. MVV heeft een type Verheijdt nodig of nog beter een nieuwe Thiebaut! En afscheid nemen van doelpuntloze aanvallers. De beste verdediging begint bij goede aanvallers!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.259 seconden