MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u)

16 dec 2020 17:58
Farty
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 33
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #1
2-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 10:08
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #2
Gelukkig , het aftellen en de slapeloze nachten vanaf afgelopen zaterdag zijn voorbij; vandaag is de wedstrijd der wedstrijden voor onze trots ; de titatenclash om met de rode lantaarn de winterstop in te gaan. Wie had dat gedacht? Van de uitspraak om voor promotie te gaan naar stijf onderaan...

Dordrecht weet al zeven (!) jaar hier niet te winnen. MVV weet al 11 (!) wedstrijden op rij niet te winnen en heeft in de laatste 5 wedstrijden slechts één (!) puntje weten te pakken. Laten we hopen dat het aantal uitroeptekens tussen de haakjes vandaag het aantal punten gaat zijn die we ons mogen bijschrijven.

Als we onze trainer mogen geloven gaan we vanavond winnen; bij kloebs met hetzelfde boedget moeten wij wienen. Nou , volgens mij behoort FC Dordrecht tot dat rijtje clubs. Ik mag dan toch eigenlijk ook niets anders verwachten vanavond dan een overwinning. Wij zijn een zooitje ongeregeld, maar dat is dat Dordrecht ook gewoon.

De opstelling vanavond zal niet lastig zijn omdat de trainer niet veel keuze heeft. Overigens wil ik nog even melden dat de trainer ook debet is aan deze selectie en spelers die weg zijn. We kunnen wel allemaal naar een TD wijzen, maar het lijkt mij niet dat spelers komen die niet zijn goedgekeurd door de technische staf. Maar goed, dat ter zijde.

Vanavond raakt Joeri 2 ballen goed en staat Naudts eenmaal op de doellijn op de juiste plek bij een afgeketste corner; 3-1 !

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 11:00
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3813
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #3
Dordrecht doet het even slecht als wij dit seizoen. Heeft op papier nog best wat aardige namen, neem bijvoorbeeld aanvaller Valpoort, ik vond dat bij Almere gewoon een heel goede speler. Daarna wat ongelukkige keuzes gemaakt qua clubs en opeens speel je in de kelder van de KKD. Maar net als bij ons is het een bij elkaar geraapt zooitje.

Dordt won onlangs van Jong Ajax en NAC. Dat lijkt slecht nieuws, maar geruststellend is het volgende; beide keren was het balbezit en het aantal passes vrijwel alleen in handen van de tegenstander en counterde Dordt met wat geluk naar een overwinning. Wij zijn niet zo goed in het hebben van balbezit, dus Dordrecht zal zijn strategie moeten aanpassen. Ik ben vrij serieus, de 11 punten die Dordt wist te pakken, waren eigenlijk allemaal tegen goed voetballende en vooruit spelende ploegen. Ze speelden bijvoorbeeld gelijk tegen Almere. Tegen andere pratsj teams zoals Den Bosch en TOP Oss verloren ze allemaal.

Ik houd me daar aan vast en voorspel een gemakkelijke 3-0. Doelpunten? Vooruit, drie keer Zamouri. Die moet toch ook eens een keer een goede dag hebben.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Kloeteklaos, De Zwarte Vogel, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 11:34
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #4
Ook nu weer de zijdelingse opmerkingen over hoe erg er naar deze wedstrijd uitgekeken wordt. En terecht, want ook bij mij is de betrokkenheid met MVV tot een dieptepunt gezakt. Waar ik na de verliespartijen tegen de Graafschap en NEC nog aanknopingspunten zag omdat we goed partij boden aan een betere tegenstanders en pas laat verloren, is die hoop na vorige week helemaal weg. 4-0 verliezen op bezoek bij fucking FC Eindhoven. Dan ben je ver van huis.

Als je dit seizoen toch één wedstrijd moet aanwijzen die je móet winnen, dan is het Dordrecht thuis. Zelfs voor dit MVV.
Echter, ik kan eigenlijk niets bedenken waarom MVV deze wedstrijd gaat winnen, behalve dat FC Dordrecht gewoon heel slecht is. Vorig seizoen maar vier keer gewonnen, dit seizoen 'al' drie keer. De minst scorende ploeg van de competitie en slechts een tegendoelpunt minder dan wij. Zij verloren dit seizoen ook al met 7-1, 5-0, 5-1 en 4-0. Dit zou toch moeten lukken.

O ja, en wij hebben Joeri. 2-1 dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80, Kloeteklaos, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 17:25
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #5
Deze maand loopt het gratis fox abonnement af voor de abonnees van ziggo,dus vanavond nog ff de laatste keer op schakel of live kijken nao die vaan us..Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 22:56
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #6
Yes!! Eindelijk 3 points in the pocket!!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 22:57
Liersesup
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #7
Allé, we zijn de rode lantaarn kwijt.Hopelijk volgt er nog wat meer puntengewin in de toekomst. Dit doet toch deugd.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 22:57 18 dec 2020 22:58 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #8
Proficiat MVV. Gelukkig van die laatste plek weg. En nu de weg naar boven inslaan. P.s. Bedankt Duin voor je belangrijke doelpuntje nog.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 22:59
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #9
Was weer gezellie oppe sjet.....eindelijk een superklein lichtpuntje....Gr opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, De Zwarte Vogel, Jack Luijten, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:02
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #10
Het was niet best, maar wat heerlijk om weer eens te winnen. Kostons wederom heel zwak. Leuk voor Zamouri dat hij eindelijk zijn goaltje te pakken heeft! Wedstrijd hadden we eerder kunnen beslissen. Leuk voor Duin dat hij in zijn laatste pot nog een doelpuntje weet te maken.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:02 18 dec 2020 23:04 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #11
Yes!! Dordrecht op de valreep terecht verwezen naar de laatste plaats. En Jelle toch nog weg met een lach. Misschien toch nog wat langer geduld mee moeten hebben (inclusief ik).

Fijne doag allemaal. @mvvke4life een speciaal bedankje voor je kaartje dit jaar voor een van de weinige wedstrijden waar we heen mochten, maar waar ik werd uitgeloot...

Op naar een beter jaar, 2021, zowel op voetballend gebied als in de rest van het leven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:05 18 dec 2020 23:09 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #12
Het is vooral een grote opluchting.. niet dat het zo geweldig was, maar deze wedstrijd MOEST gewonnen worden. Gelukkig gebeurde dat ook, en volgens mij ook terecht. Je gaat net wat lekkerder het weekend, en het nieuwe jaar in.

Fijne dagen iedereen! Op naar een beter 2021 inderdaad!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kloeteklaos

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:09
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #13
Wat n arrogant kereltje die duijn met zn manier van juichen. Mooi commentaar hans kraay net. Maar eindelijk weer ns drie punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:15
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #14
Een enorme opluchting om met een overwinning 2020 te kunnen afsluiten. We sluiten dit kalenderjaar af met vijf overwinningen. Zouden dit er nog minder zijn dan tijdens de zwarte periode 2001-2005?

De manier waarop we wonnen had weinig met betaald voetbal te maken: in een lege Geusselt een absurd slechte tegenstander, een eigen doelpunt, dezelfde speler die ook de derde goal cadeau doet, eindeloos tijdrekken en meerdere spelers die op hun laatste benen liepen.

Iedereen fijne feestdagen gewenst en tot in 2021, waarin het het op alle vlakken alleen maar beter kan gaan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2020 23:52 18 dec 2020 23:56 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u) #15
Mooi om te zien hoe we van wanhoop naar iets van opluchting gaan op dit forum (geen verwijt, gewoon nuchtere constatering). Ook ík zag na vorige week weinig lichtpuntjes: weggespeeld worden door FC Eindhoven en de slechtste van het betaald voetbal. Wie had dat ooit gedacht. Waar er tegen Jong PSV, NEC en De Graafschap nog lichtpuntjes waren, was er tot de wedstrijd tegen Dordt alleen nog maar het schijnsel van de rode lantaarn. Daar zit je dan: machteloos thuis murw gebeukt na weer een verliespartij. Nu heb heb je na één overwinning opeens drie clubs onder je. De zorgen zijn nog niet van de baan, maar het wordt allemaal weer wat draaglijker.
Over de wedstrijd dan. Was het goed? Nee. Is de overwinning verdiend? Ja (zo gaf ook een speler van Dordt aan na afloop). Ik heb het schakelprogramma gezien dus misschien heb ik niet het volledige spelbeeld op het netvlies, maar wat was ik blij dat de terreinknecht zijn werk goed had gedaan. Zo was er ten minste nog iets van lijn op het veld te zien. Die kon ik in het spel van MVV (gold trouwens ook voor Dordt) niet ontdekken. Het was erg karig. De tweede helft was iets beter met doelpunten die op het juiste moment vielen. Leuk dat Zamouri en de vertrekkende Duin hun doelpuntjes meepikten. Goed voor ons en de club dat er eindelijk weer eens een driepunter wordt gepakt en we die troosteloze laatste plaats hebben verlaten.
Nu is het zaak om een speler/spelers te halen die iets toevoegen aan de selectie. Ik verwacht geen doelpuntenmachine of een technisch begaafde middenvelder die met passjes strooit waar je je vingers bij aflikt. Ik hoop op een harde werker met teamspirit die niet verzaakt en net dat beetje extra brengt dat we nodig hebben (en kunnen betalen).
Hopelijk is de gifbeker nu leeg en kunnen we vooruit kijken. Fijne feestdagen en tot in 2021 (hopelijk weer in De Geusselt).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, Kloeteklaos, Jack Luijten

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden