MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u)
- Farty
-
Topic Author
- Senior Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
Re: MVV - Dordrecht ‘90 (18 dec. 21u)
18 Dec 2020 10:08Dordrecht weet al zeven (!) jaar hier niet te winnen. MVV weet al 11 (!) wedstrijden op rij niet te winnen en heeft in de laatste 5 wedstrijden slechts één (!) puntje weten te pakken. Laten we hopen dat het aantal uitroeptekens tussen de haakjes vandaag het aantal punten gaat zijn die we ons mogen bijschrijven.
Als we onze trainer mogen geloven gaan we vanavond winnen; bij kloebs met hetzelfde boedget moeten wij wienen. Nou , volgens mij behoort FC Dordrecht tot dat rijtje clubs. Ik mag dan toch eigenlijk ook niets anders verwachten vanavond dan een overwinning. Wij zijn een zooitje ongeregeld, maar dat is dat Dordrecht ook gewoon.
De opstelling vanavond zal niet lastig zijn omdat de trainer niet veel keuze heeft. Overigens wil ik nog even melden dat de trainer ook debet is aan deze selectie en spelers die weg zijn. We kunnen wel allemaal naar een TD wijzen, maar het lijkt mij niet dat spelers komen die niet zijn goedgekeurd door de technische staf. Maar goed, dat ter zijde.
Vanavond raakt Joeri 2 ballen goed en staat Naudts eenmaal op de doellijn op de juiste plek bij een afgeketste corner; 3-1 !
- Jacques
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2020 11:00Dordt won onlangs van Jong Ajax en NAC. Dat lijkt slecht nieuws, maar geruststellend is het volgende; beide keren was het balbezit en het aantal passes vrijwel alleen in handen van de tegenstander en counterde Dordt met wat geluk naar een overwinning. Wij zijn niet zo goed in het hebben van balbezit, dus Dordrecht zal zijn strategie moeten aanpassen. Ik ben vrij serieus, de 11 punten die Dordt wist te pakken, waren eigenlijk allemaal tegen goed voetballende en vooruit spelende ploegen. Ze speelden bijvoorbeeld gelijk tegen Almere. Tegen andere pratsj teams zoals Den Bosch en TOP Oss verloren ze allemaal.
Ik houd me daar aan vast en voorspel een gemakkelijke 3-0. Doelpunten? Vooruit, drie keer Zamouri. Die moet toch ook eens een keer een goede dag hebben.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
18 Dec 2020 11:34Als je dit seizoen toch één wedstrijd moet aanwijzen die je móet winnen, dan is het Dordrecht thuis. Zelfs voor dit MVV.
Echter, ik kan eigenlijk niets bedenken waarom MVV deze wedstrijd gaat winnen, behalve dat FC Dordrecht gewoon heel slecht is. Vorig seizoen maar vier keer gewonnen, dit seizoen 'al' drie keer. De minst scorende ploeg van de competitie en slechts een tegendoelpunt minder dan wij. Zij verloren dit seizoen ook al met 7-1, 5-0, 5-1 en 4-0. Dit zou toch moeten lukken.
O ja, en wij hebben Joeri. 2-1 dus.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2020 17:25Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2020 22:56MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Liersesup
-
- Premium Member
-
18 Dec 2020 22:57Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Schapendonk
-
- Banned
-
18 Dec 2020 22:57 - 18 Dec 2020 22:58Please Log in or Create an account to join the conversation.
- opadiehard
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2020 22:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Zakelijk
-
- Elite Member
-
18 Dec 2020 23:02Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Hill28
-
- Visitor
-
18 Dec 2020 23:02 - 18 Dec 2020 23:04Fijne doag allemaal. @mvvke4life een speciaal bedankje voor je kaartje dit jaar voor een van de weinige wedstrijden waar we heen mochten, maar waar ik werd uitgeloot...
Op naar een beter jaar, 2021, zowel op voetballend gebied als in de rest van het leven.
- jeoff
-
- Administrator
-
18 Dec 2020 23:05 - 18 Dec 2020 23:09Fijne dagen iedereen! Op naar een beter 2021 inderdaad!
- steefmestreech
-
- Premium Member
-
18 Dec 2020 23:09Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Larsbak
-
- Elite Member
-
18 Dec 2020 23:15De manier waarop we wonnen had weinig met betaald voetbal te maken: in een lege Geusselt een absurd slechte tegenstander, een eigen doelpunt, dezelfde speler die ook de derde goal cadeau doet, eindeloos tijdrekken en meerdere spelers die op hun laatste benen liepen.
Iedereen fijne feestdagen gewenst en tot in 2021, waarin het het op alle vlakken alleen maar beter kan gaan.
- M.V.V. 1902
-
- Platinum Member
-
18 Dec 2020 23:52 - 18 Dec 2020 23:56Over de wedstrijd dan. Was het goed? Nee. Is de overwinning verdiend? Ja (zo gaf ook een speler van Dordt aan na afloop). Ik heb het schakelprogramma gezien dus misschien heb ik niet het volledige spelbeeld op het netvlies, maar wat was ik blij dat de terreinknecht zijn werk goed had gedaan. Zo was er ten minste nog iets van lijn op het veld te zien. Die kon ik in het spel van MVV (gold trouwens ook voor Dordt) niet ontdekken. Het was erg karig. De tweede helft was iets beter met doelpunten die op het juiste moment vielen. Leuk dat Zamouri en de vertrekkende Duin hun doelpuntjes meepikten. Goed voor ons en de club dat er eindelijk weer eens een driepunter wordt gepakt en we die troosteloze laatste plaats hebben verlaten.
Nu is het zaak om een speler/spelers te halen die iets toevoegen aan de selectie. Ik verwacht geen doelpuntenmachine of een technisch begaafde middenvelder die met passjes strooit waar je je vingers bij aflikt. Ik hoop op een harde werker met teamspirit die niet verzaakt en net dat beetje extra brengt dat we nodig hebben (en kunnen betalen).
Hopelijk is de gifbeker nu leeg en kunnen we vooruit kijken. Fijne feestdagen en tot in 2021 (hopelijk weer in De Geusselt).