Go Ahead Eagles - MVV Maastricht

15 jan 2021 23:12
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #16

dytac schreef : Profvoetbal onwaardig.
Echt zo een dramatische selectie kan echt niet in het betaald voetbal. Een schande!!!

De wil is er wel maar dit team kan echt niet beter.
Diep.respect voor onze trainer!

Geduld is op, ga hier niet meer naar kijken.


Ik vind het kort door de bocht om de trainer overal van vrij te pleiten “omdat hij de selectie heeft gemaakt”. Ik krijg het idee dat merendeel denkt dat de trainer met deze spelers is opgezadeld en zoek het maar uit.

Spelers zijn ook op voorspraak van Darije gekomen. Waarom in godsnaam weer met Heerings beginnen terwijl Waem het de laatste weken goed doet? Waarom geen oplossing vinden voor Kostons rechtsbuiten waar hij totaal niet uit de verf komt?

Je kunt wekelijks met 4-2-3-1 gaan spelen en op je neut krijgen , maar er moet ook visie naar komend jaar zijn. Nee , met dit MVV kan je niet vol op de aanval. Maar kennelijk werkt het 4-2-3-1 ook voor geen meter. Proces ja , maar ik zie geen enkel proces en progressie.

Gezamenlijk falen, vanaf de TD tot aan de laatste wisselspeler. Geen individu die voor mij de dans ontspringt!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, Ster_Drager, Hill28, M.V.V. 1902, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 23:18
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #17
Zo een slecht voetbal heb ik echt in jaren niet meer gezien. Geen beleving en passie, geen creativiteit, geen doelpuntenmaker. Het Mestreechse graas opvreete zit er niet in.

Het in en in triest gesteld met dit MVV. En dan kunnen ze wel zeggen; "het team dit, en het team dat".

Maar dat is het hem juist. Het is geen team, en het "proces" lijkt achteruit te gaan in plaats van vooruit.

En dan kunnen we wel de spelers en iedereen binnen MVV het hand boven het hoofd blijven houden, maar feit is dat het sportief zeer slecht gaat en je alleen nog mee kunt doen als er iemand is met een flinke som geld om goede spelers te kopen. Anders blijf je voor altijd onderaan hangen en mischien zelfs in de toekomst degraderen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 23:29 15 jan 2021 23:31 door Larsbak.
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #18
Ik ben vanavond ook niet verder gekomen dan een half oog. De komende weken ontkom ik er met een avondklok niet aan om MVV te blijven volgen.
We kunnen het seizoen wel schriftelijk afdoen: we gaan nog plusminus drie keer winnen, tegen andere hoogvliegers als Den Bosch, Dordrecht of Jong AZ en misschien nog een keer een gestolen overwinning.

Qua selectie is het een en al dor hout. Heerings of Waem, Zeegers A of Zeegers B, Kostons rechtsbuiten, linksbuiten, in de goal of op de bank, Naudts in de spits of met tien man spelen, Mickels (leeft ie nog?) wel of niet in de selectie, de veelbelovende Maastrichtse jeugd of een doorgewinterde prof als Salasiwa: we gaan geen potten meer breken.

Ergens is het jammer dat er dit seizoen nog geen degradatie mogelijk is (wanneer wel trouwens?), dan waren onze wedstrijden tenminste nog spannend.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 23:44
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #19
Wat unne kneuzen selectie hebben wij. Betaald voetbal heeft het niks meer mee te maken bij mijn clubke.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 23:49
MVVke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1345
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #20
Dit waor dudelek um de krachte te spaore veur dinsdag. M.V.V. geit vol veur de beker.

Tot geer dat neet snap jonges..... :lachen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 jan 2021 23:50 15 jan 2021 23:57 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #21
Heren, het seizoen was al begin november afgelopen. Hebben jullie echt nog een extra transfer-window nodig voor die definitieve bevestiging? Het was voor ons al gedaan voordat het begonnen was. Het merendeel van deze selectie is bezig met het spelen van een afscheidstournee binnen het betaaldvoetbal. Zelfs na een vrijwillige contractverlaging is er voor de meeste het zelfbesef dat dit het eindstation "Profvoetbal" is. Nog even de foto's en krantenartikelen bundelen die gedrukt worden voor de memoria, en volgend seizoen lekker razen op het veld bij een lokale amateurclub als nevenactiviteit. En hopen dat er nog ergens enveloppen in de kleedkamer worden uitgedeeld.

En dan heb je nog een andere lichting die helemaal in extase zijn dat ze het hier tot het 1e elftal hebben weten te schoppen, als bankvulling. Terwijl een oudere, meer talentvollere generatie voor hun, aan veel strengere eisen moesten voldoen, en al vroeg in het ontwikkelingsproces te horen kregen dat ze het niveau niet aan konden en naar de amateurs werden gebonjourd. Het paniekvoetbal van MVV anno 2021 heeft echt geen grasmat nodig.

Elke euro wat er nu nog in deze selectie wordt gestoken is verloren geld, als het geen meerjarig contract betreft. Tenzij men dit als oefencampagne beschouwt tot aan de zomerstop, als dat zo is, dan liet ik ook meteen 168 amateurspelers opdraven en bijschrijven als grote test.. Meer heb je niet meer aan dit seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 09:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #22
Een resultaat maken tegen GAE was toch eigenlijk niet te verwachten.
De nederlaag die we hebben opgelopen was meer dan verdiend en volledig terecht .
Het is meer de tendens waar we als club inzitten , er wordt al weken vooruit gekeken naar het komend seizoen en dit seizoen is de zoveelste springplank.
Maar ook komend seizoen zit er bijna geen water in het zwembad of de club moet verkocht worden en er wordt schoon schip gemaakt binnen MVV
En met schoon schip maken is gewoon een volledige nieuwe directie en technische staff
Want ook Kalazic die mooie teksten heeft voor de camera voegt helemaal niks toe, iedereen van ons zou 17de staan met deze groep maar daarom wordt je geen trainer . Kalazic , Vrede en Elsen zijn volledig verantwoordelijk voor deze selectie en ze halen er werkelijk helemaal niks uit . Dan kun je wel als supporters volledig achter je trainer gaan staan en je afkeren van je TD en met dat laatste ben ik het volledig mee eens, maar het is niet genoeg !
Ondanks het minimale budget zie ik gewoon geen proces , ik zie geen groei en als je al 7 maanden met een groep werkt mag je iets van verbetering zien .
De ene persoonlijke fout na de andere , wedstrijd na wedstrijd ! En dan kun je als technische staf wel hameren dat je het wel 20 keer hebt verteld maar misschien werkt je werkwijze niet en is dat juist mede de oorzaak van een tandeloos MVV al een hele competitie lang
Kalazic is een prima kerel en heeft zeker kwaliteiten maar ik ben er van overtuigd ( meer dan dat zelfs) dat hij niet de juiste trainer is voor dit MVV in deze fase van haar bestaan.
Kalazic zonder materiaal .... maakt een groep niet beter die conclusie mag ik wel trekken tot op heden

Wordt vervolgd ... !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 09:27
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #23

Napoleon schreef : Een resultaat maken tegen GAE was toch eigenlijk niet te verwachten.
De nederlaag die we hebben opgelopen was meer dan verdiend en volledig terecht .
Het is meer de tendens waar we als club inzitten , er wordt al weken vooruit gekeken naar het komend seizoen en dit seizoen is de zoveelste springplank.
Maar ook komend seizoen zit er bijna geen water in het zwembad of de club moet verkocht worden en er wordt schoon schip gemaakt binnen MVV
En met schoon schip maken is gewoon een volledige nieuwe directie en technische staff
Want ook Kalazic die mooie teksten heeft voor de camera voegt helemaal niks toe, iedereen van ons zou 17de staan met deze groep maar daarom wordt je geen trainer . Kalazic , Vrede en Elsen zijn volledig verantwoordelijk voor deze selectie en ze halen er werkelijk helemaal niks uit . Dan kun je wel als supporters volledig achter je trainer gaan staan en je afkeren van je TD en met dat laatste ben ik het volledig mee eens, maar het is niet genoeg !
Ondanks het minimale budget zie ik gewoon geen proces , ik zie geen groei en als je al 7 maanden met een groep werkt mag je iets van verbetering zien .
De ene persoonlijke fout na de andere , wedstrijd na wedstrijd ! En dan kun je als technische staf wel hameren dat je het wel 20 keer hebt verteld maar misschien werkt je werkwijze niet en is dat juist mede de oorzaak van een tandeloos MVV al een hele competitie lang
Kalazic is een prima kerel en heeft zeker kwaliteiten maar ik ben er van overtuigd ( meer dan dat zelfs) dat hij niet de juiste trainer is voor dit MVV in deze fase van haar bestaan.
Kalazic zonder materiaal .... maakt een groep niet beter die conclusie mag ik wel trekken tot op heden

Wordt vervolgd ... !!


Je kunt elke trainer voor deze groep zetten en ze zullen nooit hoger dan 15e worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:19
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #24
@bordeass. Je vergeet een heel belangrijk aspect dat toen Kalazic kwam er 7 spelers waren alles erna is hij mee in betrokken dan zelfs op voorspraak gekomen
Kalazic heeft een hele grote rol in het MVV wat er nu op het veld staat !!

Zolang MVV niet meer te besteden heeft als dit bugdet heb je niks aan een “dure staff” als die we nu hebben ...

Dat is ook precies het advies wat MVV is gegeven in mei 2020 om met dit budget geen dure staff aan te trekken ... Elsen heeft dat in de wind geslagen omdat hij zelf niet meer voor de groep wil staan !

Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:42 16 jan 2021 10:44 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #25

Napoleon schreef : Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Ja, Ron Elsen is geen mensenmens, zeker niet voor de camera. Niet iemand die voor de camera een verhaal kan vertellen. Dat wisten we al jarenlang. Toch zegt het veel meer over jou, Napoleon, dat je een mooi filmpje over het afscheid van een clubicoon aangrijpt om Elsen nog maar eens een trap in de ballen te geven. Dan dat de reactie van Elsen in het filmpje iets over Elsen zelf zegt. Het maakt jou echt geen biet uit hoe hè, als je maar kan schoppen. Bah.

Trouwens, ik herhaal het nog maar eens, de naam van onze trainer is niet Kalazic. Maar Kalezić. Dat streepje op de c boeit me niet maar er zit een e in de naam van onze trainer. Zo moeilijk is het niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u serke, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:46
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #26

Napoleon schreef : @bordeass. Je vergeet een heel belangrijk aspect dat toen Kalazic kwam er 7 spelers waren alles erna is hij mee in betrokken dan zelfs op voorspraak gekomen
Kalazic heeft een hele grote rol in het MVV wat er nu op het veld staat !!

Zolang MVV niet meer te besteden heeft als dit bugdet heb je niks aan een “dure staff” als die we nu hebben ...

Dat is ook precies het advies wat MVV is gegeven in mei 2020 om met dit budget geen dure staff aan te trekken ... Elsen heeft dat in de wind geslagen omdat hij zelf niet meer voor de groep wil staan !

Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...




Ik betwijfel of Kalezic veel inspraak had in de zomer. Ik heb juist het gevoel dat die pas nu aan het komen is, maar dat is puur op info die ik voorhanden heb.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Sjeng043, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:50
Sjeng043
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 71
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #27

Napoleon schreef : @bordeass. Je vergeet een heel belangrijk aspect dat toen Kalazic kwam er 7 spelers waren alles erna is hij mee in betrokken dan zelfs op voorspraak gekomen
Kalazic heeft een hele grote rol in het MVV wat er nu op het veld staat !!

Zolang MVV niet meer te besteden heeft als dit bugdet heb je niks aan een “dure staff” als die we nu hebben ...

Dat is ook precies het advies wat MVV is gegeven in mei 2020 om met dit budget geen dure staff aan te trekken ... Elsen heeft dat in de wind geslagen omdat hij zelf niet meer voor de groep wil staan !

Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Wie zegt er dat Kalezic daadwerkelijk inspraak heeft gehad in alle spelers die zijn gekomen? Veel spelers stonden al op het lijstje van Elsen voordat Kalezic er was, maar zijn wel pas daarna aangetrokken! Ook dit jaar zijn er weer genoeg aangeboden spelers geweest die op voorhand zijn afgewezen door Elsen. (Neem bijvoorbeeld Seys, speelt nu basis voor Excelsior. Zo een speler hadden we toch goed kunnen gebruiken ipv Kostons op rechtshalf/buiten.)
Er is al vaker gebleken dat Elsen niet graag spelers van buiten zijn netwerkje in beraad neemt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:51
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #28

Jacques schreef :

Napoleon schreef : Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Ja, Ron Elsen is geen mensenmens, zeker niet voor de camera. Niet iemand die voor de camera een verhaal kan vertellen. Dat wisten we al jarenlang. Toch zegt het veel meer over jou, Napoleon, dat je een mooi filmpje over het afscheid van een clubicoon aangrijpt om Elsen nog maar eens een trap in de ballen te geven. Dan dat de reactie van Elsen in het filmpje iets over Elsen zelf zegt. Het maakt jou echt geen biet uit hoe hè, als je maar kan schoppen. Bah.

Trouwens, ik herhaal het nog maar eens, de naam van onze trainer is niet Kalazic. Maar Kalezić. Dat streepje op de c boeit me niet maar er zit een e in de naam van onze trainer. Zo moeilijk is het niet.


Nee Jacques , Elsen onderstreept precies in dat filmpje welk gevoel erbij Sef heerste toen hij weg moest in 2018 !!
En dat heeft niks te maken met schoppen maar dat heeft alles te maken hoe Elsen deze club al meer dan 10 jaar in zijn greep heeft . En alles en iedereen die niet met Elsen door een deur kunnen moeten wijken en zullen wijken !
Onbegrijpelijk dat je dat niet wilt erkennen of zien ! Ik had je hoger ingeschat Jacques maar ik trek mijn conclusie over jou alleen op dit forum ik heb je voor zover ik weet je nooit gesproken en wellicht stel ik mijn mening dan bij , maar op basis wat jij hier beweert en zegt sla je plank mis .
Heel veel van de problemen ontstaan of vinden zijn oorzaak bij Ron Elsen en zolang die er zit is de club gegijzeld daar doet zelfs Erik Noor of Darije Kalezic ( goed geschreven ) niks aan !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:58 16 jan 2021 10:58 door Jacques.
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3812
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #29
Ik heb al honderd keer gezegd op dit forum in de afgelopen jaren dat Elsen van mij weg mag. Het is tijd voor een nieuwe wind binnen de club. Het is typisch dat die ene keer dat ik het niet letterlijk uittyp in een bericht, je aankomt met gezever dat ik niet wil zien dat Elsen weg moet.

Dat Elsen plaats mag maken van mij, staat er los van dat ik het niet chique vind om daarover te zeuren aan de hand van een mooi filmpje over het afscheid van een overleden clubicoon. En dat is wat ik bedoel. Jij grijpt echt iedere kans aan om je boodschap te verkondigen. Een boodschap die al lang duidelijk is. Ik vind dat geen mooie karaktertrek. Je zou bij mij meer begrip kweken als je wat rustiger deed. Je momenten koos.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 10:58 16 jan 2021 11:01 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 736
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #30
Los van sentimenten hier naar Napoleon, schrok ook ik van Elsens koelheid in het filmpje, zo zakelijk. En dat voor iemand die dertig jaar met Hoenjet heeft gewerkt. Al ben je geen mensenmens, maar zelfs tijdens zo'n interview wordt je daar toch een beetje emotioneel bij.

Ten tweede, als je komend seizoen niet extra investeert, heeft het geen zin een dure technische staf aan te houden.
En toch zijn er zaken die nu al storen en zijn die een staf aan te rekenen? Afgelopen maanden zijn er gewoonweg teveel spelers die tactisch en technisch niet bijleren. Ja dat ligt natuurlijk aan kwaliteit. Maar wat gebeurt er op trainingen en daarbuiten ? Je kunt niet van een 4 naar 8 gaan, maar wel door inzet, gerichte positietraining (verdedigers getraind door goede ex verdediger, etc) persoonlijke begeleiding, extra veldtraining, krachttraining, een 6 worden. Dat lukt zelfs in het amateurvoetbal. Of is dit te naïef gedacht en waren het eigenlijk al drietjes ?

Daarnaast zit ik mijn vraagtekens bij keuzes. Ja, we kunnen niet meekijken op een training. Maar in een verloren seizoen zet je Salasiwa op de plaats van Last, zet je Heerings erin ipv Waem op basis van 1 echt slechte helft. En wat levert het op, weinig. Mares mag keer op keer wel fouten maken, opbouwend niks toevoegen terwijl een van Acker daar m.i. echt beter zou presteren (zeker dan op het middenveld). Over welk proces (ook aan de toekomst denkend) heeft Kalezic het dan ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden