Go Ahead Eagles - MVV Maastricht

16 jan 2021 11:03
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #31

Napoleon schreef : @bordeass. Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Wat suggereer je hier nou?? Dat Elsen niet aangedaan is door het verlies van een collega waar hij 30 jaar mee heeft samengewerkt? Dat hem dat niks doet, maar Schroijen schijnbaar wel?
Schandalig dat jij dit hier durft te schrijven!
Ik wil op basis hiervan oproepen voor een definitieve ban van dit forum!
Echt om te kotsen dat jij je persoonlijke vete hier op zo'n schandalige manier wil uitvechten!

Dit zegt heel veel over hoe jij als persoon in elkaar zit en wat ben ik om die reden blij dat iedereen binnen MVV jou zo ver weg als mogelijl van onze mooie club wil houden.
Een beter bewijs van HUN gelijk had je ons niet kunnen geven!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 11:35
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #32

Jacques schreef : Ik heb al honderd keer gezegd op dit forum in de afgelopen jaren dat Elsen van mij weg mag. Het is tijd voor een nieuwe wind binnen de club. Het is typisch dat die ene keer dat ik het niet letterlijk uittyp in een bericht, je aankomt met gezever dat ik niet wil zien dat Elsen weg moet.

Dat Elsen plaats mag maken van mij, staat er los van dat ik het niet chique vind om daarover te zeuren aan de hand van een mooi filmpje over het afscheid van een overleden clubicoon. En dat is wat ik bedoel. Jij grijpt echt iedere kans aan om je boodschap te verkondigen. Een boodschap die al lang duidelijk is. Ik vind dat geen mooie karaktertrek. Je zou bij mij meer begrip kweken als je wat rustiger deed. Je momenten koos.


Weet je wat ik wou Jacques is dat wanneer de TD Elsen aan t woord is over een icoon als Sef wat empathie laat zien en wat warme woorden over hem spreekt, dat kan hij niet ....dat wil hij niet en dat doet hij niet , en dat vind ik geen mooie karakter trek ! Uit niets uit dat interview komt naar voren dat Elsen het ook maar iets doet . En als ik dan zie hoe mooi Joeri Schrooijen over hem spreekt , dat is pas waardering voor hem ze hadden dat stukje van Elsen er voor mij echt uit mogen knippen en alleen Schrooijen laten spreken over Sef !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 11:37
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #33

Duin schreef :

Napoleon schreef : @bordeass. Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Wat suggereer je hier nou?? Dat Elsen niet aangedaan is door het verlies van een collega waar hij 30 jaar mee heeft samengewerkt? Dat hem dat niks doet, maar Schroijen schijnbaar wel?
Schandalig dat jij dit hier durft te schrijven!
Ik wil op basis hiervan oproepen voor een definitieve ban van dit forum!
Echt om te kotsen dat jij je persoonlijke vete hier op zo'n schandalige manier wil uitvechten!

Dit zegt heel veel over hoe jij als persoon in elkaar zit en wat ben ik om die reden blij dat iedereen binnen MVV jou zo ver weg als mogelijl van onze mooie club wil houden.
Een beter bewijs van HUN gelijk had je ons niet kunnen geven!



Wat jij allemaal roept , dat interesseert me werkelijk helemaal niks ! je vraagt je ban maar aan
Je bent geen haar beter als Arie Boomsma !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 11:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #34

Sjeng043 schreef :

Napoleon schreef : @bordeass. Je vergeet een heel belangrijk aspect dat toen Kalazic kwam er 7 spelers waren alles erna is hij mee in betrokken dan zelfs op voorspraak gekomen
Kalazic heeft een hele grote rol in het MVV wat er nu op het veld staat !!

Zolang MVV niet meer te besteden heeft als dit bugdet heb je niks aan een “dure staff” als die we nu hebben ...

Dat is ook precies het advies wat MVV is gegeven in mei 2020 om met dit budget geen dure staff aan te trekken ... Elsen heeft dat in de wind geslagen omdat hij zelf niet meer voor de groep wil staan !

Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Wie zegt er dat Kalezic daadwerkelijk inspraak heeft gehad in alle spelers die zijn gekomen? Veel spelers stonden al op het lijstje van Elsen voordat Kalezic er was, maar zijn wel pas daarna aangetrokken! Ook dit jaar zijn er weer genoeg aangeboden spelers geweest die op voorhand zijn afgewezen door Elsen. (Neem bijvoorbeeld Seys, speelt nu basis voor Excelsior. Zo een speler hadden we toch goed kunnen gebruiken ipv Kostons op rechtshalf/buiten.)
Er is al vaker gebleken dat Elsen niet graag spelers van buiten zijn netwerkje in beraad neemt.



@sjeng043 , dat is zo Sjeng ... Darije heeft invloed gehad op de selectie vanaf het moment dat er al 7 spelers waren .
En dat is toch ook helemaal niet vreemd ... iedere trainer wil ook iets van zijn eigen zienswijze in een elftal brengen van spelers die hij kent
Neem alleen al die Zeegers... van PSV !
En Elsen heeft amper een lijstje, hij zal wel een klein lijstje hebben
Neem nu Mickels ... die zien we al maanden niet meer... niet wedstrijd fit ??? Wat ?? niet wedstrijd fit.... komop zeg , wie geloofd dat nog

Maar Mickels was bv een speler die op een lijstje van Elsen stond ( lees dit stukje maar van destijds uit de media)

www.1limburg.nl/mvv-versterkt-zich-met-joy-lance-mickels

Ron Elsen werkt al jaren op de zelfde manier van scouten ... een heel klein beetje van zich zelf ( mickels ) en de rest is het echt de werkwijze van , de makelaars worden een appje gestuurd , we zoeken nog een 6, 9 en een 10.
En dat is mede de reden waarom we geen stap verder komen ...
Kalezic !!!! die heeft mij tot op heden niet weten te overtuigen met zijn inbreng in het veld , maar ja Kalezic was ook al weer bijna 4 jaar vertrokken uit NL toen hij in de zomer weer terug kwam.
Daarom gaf ik ook aan dat als je zo weinig geld te besteden hebt als MVV alles wat je doet spot-on moet zijn en je echt moet werken en je contacten moet hebben in de klei !
En ik denk dat Darije een prima kerel is en ook resultaten kan maken maar gezien de fase waarin MVV zit niet de juiste trainer is die ons verder brengt, dat mag ik toch vinden ???
Bedoel 20 wedstrijden en 16 punten en plek 17 .... dat is misschien de plek die we horen te staan als we kijken naar budget ... maar als dat zo is dan hoeven we daar geen dure staff voor te hebben , want dat schept hoe dan ook verwachtingen die niet waar worden gemaakt tot op heden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 11:54
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #35
Goed dat je zijn naam nu wel juist spelt Napoelon ;)

Kalezic heeft in de wandelgangen laten vallen dat (vrijwel) alle spelers die hij aandroeg, werden afgewezen door het technisch platform/Ron Elsen. En daar is Kalezic niet tevreden over. Althans, zo gaan de geruchten, ik heb dit niet van Kalezic zelf gehoord.

Als het waar is, is natuurlijk nog maar de vraag of de spelers die Kalezic aandroeg wel realistisch waren. Wilden die naar MVV komen en aan welk salaris?

Ik vind het te gemakkelijk om Kalezic helemaal vrij te pleiten maar zou het prima vinden als hij voor komend seizoen de vrije hand kreeg om - uiteraard binnen budget - een aantal spelers uit zijn netwerk te halen. Veel slechter dan de vondsten van Elsen de afgelopen twee jaar kan bijna niet.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:01
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #36

Napoleon schreef :

Duin schreef :

Napoleon schreef : @bordeass. Je moet trouwens eens het filmpje van MVV zien van gister inzake het overlijden van Sef Hoenjet , waarin Joeri Schrooijen heel mooi en gevoelig verteld wat dat met hem deed !
En dan ook in dat zelfde stukje Ron Elsen ...


Wat suggereer je hier nou?? Dat Elsen niet aangedaan is door het verlies van een collega waar hij 30 jaar mee heeft samengewerkt? Dat hem dat niks doet, maar Schroijen schijnbaar wel?
Schandalig dat jij dit hier durft te schrijven!
Ik wil op basis hiervan oproepen voor een definitieve ban van dit forum!
Echt om te kotsen dat jij je persoonlijke vete hier op zo'n schandalige manier wil uitvechten!

Dit zegt heel veel over hoe jij als persoon in elkaar zit en wat ben ik om die reden blij dat iedereen binnen MVV jou zo ver weg als mogelijl van onze mooie club wil houden.
Een beter bewijs van HUN gelijk had je ons niet kunnen geven!



Wat jij allemaal roept , dat interesseert me werkelijk helemaal niks ! je vraagt je ban maar aan
Je bent geen haar beter als Arie Boomsma !!



Arie Boomsma? Nu begin je echt te raaskallen Napoleon.
Wel een originele manier om van onderwerp te veranderen, maar het ging over JOU Napoleon. Iemand die het overlijden van een clubicoon gebruikt om zijn eigen persoonlijke vete uit te vechten.
Dat is ronduit SCHANDALIG!

Je bent geobsedeerd en volledig de weg kwijt en juist DAT maakt jou zo gevaarlijk voor ONZE club, waar jij het zogenaamd zo goed mee voor hebt.
Het is overduidelijk dat het bij jou al lang niet meer om onze club draait, maar om jouw kleine getergde ego'tje en daar maak je jezelf belachelijk mee. Dat zijn we inmiddels gewend en als jij jezelf belachelijk wil maken dan mag dat. Hebben we hier nog wat te lachen af en toe.
Maar Elsen over de rug van het overlijden van Sef aanvallen gaat zoooo veel te ver, dat dat om actie vraagt. Punt.

PS ik ken Arie Boomsma niet zo goed en kan hem eerlijk gezegd niet uitstaan, maar volgens mij heeft ie wel een paar boeken geschreven over het omgaan met gevoelens. Misschien moet je toch eens zo'n boekje doorbladeren...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Zeikbak

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #37

Jacques schreef : Goed dat je zijn naam nu wel juist spelt Napoelon ;)

Kalezic heeft in de wandelgangen laten vallen dat (vrijwel) alle spelers die hij aandroeg, werden afgewezen door het technisch platform/Ron Elsen. En daar is Kalezic niet tevreden over. Althans, zo gaan de geruchten, ik heb dit niet van Kalezic zelf gehoord.

Als het waar is, is natuurlijk nog maar de vraag of de spelers die Kalezic aandroeg wel realistisch waren. Wilden die naar MVV komen en aan welk salaris?

Ik vind het te gemakkelijk om Kalezic helemaal vrij te pleiten maar zou het prima vinden als hij voor komend seizoen de vrije hand kreeg om - uiteraard binnen budget - een aantal spelers uit zijn netwerk te halen. Veel slechter dan de vondsten van Elsen de afgelopen twee jaar kan bijna niet.



je ziet Jacques ik leer snel ;-)

Er zullen zeker spelers zijn aangedragen door Kalezic ( dat streepje krijg ik er niet op...!! ) die niet haalbaar zijn, maar ik weet echt ( en dat heb ik op schrift) dat hij echt wel invloed heeft gehad in deze selectie.
Tot op heden kan hij mij niet overtuigen . Ik geef hem wel het voordeel van de twijfel en voor mij mag hij dan volgend seizoen de 7 ton ( of wat er ook is ) compleet zelf invullen en dan wil ik wel zien hoe het met MVV gaat
Maar dat betekent wel dat het tijd wordt dat de empathie loze Ron Elsen eens gaat vertrekken bij MVV want als ik met iemand klaar ben dan is het wel met Ron Elsen en met zijn spelletjes, want die speelt hij achter de schermen !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:04
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #38

Napoleon schreef :

Jacques schreef : Ik heb al honderd keer gezegd op dit forum in de afgelopen jaren dat Elsen van mij weg mag. Het is tijd voor een nieuwe wind binnen de club. Het is typisch dat die ene keer dat ik het niet letterlijk uittyp in een bericht, je aankomt met gezever dat ik niet wil zien dat Elsen weg moet.

Dat Elsen plaats mag maken van mij, staat er los van dat ik het niet chique vind om daarover te zeuren aan de hand van een mooi filmpje over het afscheid van een overleden clubicoon. En dat is wat ik bedoel. Jij grijpt echt iedere kans aan om je boodschap te verkondigen. Een boodschap die al lang duidelijk is. Ik vind dat geen mooie karaktertrek. Je zou bij mij meer begrip kweken als je wat rustiger deed. Je momenten koos.


Weet je wat ik wou Jacques is dat wanneer de TD Elsen aan t woord is over een icoon als Sef wat empathie laat zien en wat warme woorden over hem spreekt, dat kan hij niet ....dat wil hij niet en dat doet hij niet , en dat vind ik geen mooie karakter trek ! Uit niets uit dat interview komt naar voren dat Elsen het ook maar iets doet . En als ik dan zie hoe mooi Joeri Schrooijen over hem spreekt , dat is pas waardering voor hem ze hadden dat stukje van Elsen er voor mij echt uit mogen knippen en alleen Schrooijen laten spreken over Sef !


Karaktereigenschappen: deel van iemands aard. Je bezit karaktereigenschappen, die vergaar je niet zo snel. Daarom vind ik het nogal kort door de bocht om Elsen nu weer een trap te gaan geven omdat hij niet emotioneel staat te janken in dat filmpje. Tuurlijk doet het Elsen iets, maar hij verwerkt dit op zijn eigen manier. Ik vind het dan ook erg lullig om hem nu zo persoonlijk aan te vallen omdat dit nu eenmaal zijn karakter is. In jouw karakter komt het woord zelfreflectie toch ook niet voor? Anders zou je misschien eens een keer normaal doen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Burgundian043, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:08
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #39

Jacques schreef : Goed dat je zijn naam nu wel juist spelt Napoelon ;)

Kalezic heeft in de wandelgangen laten vallen dat (vrijwel) alle spelers die hij aandroeg, werden afgewezen door het technisch platform/Ron Elsen. En daar is Kalezic niet tevreden over. Althans, zo gaan de geruchten, ik heb dit niet van Kalezic zelf gehoord.

Als het waar is, is natuurlijk nog maar de vraag of de spelers die Kalezic aandroeg wel realistisch waren. Wilden die naar MVV komen en aan welk salaris?

Ik vind het te gemakkelijk om Kalezic helemaal vrij te pleiten maar zou het prima vinden als hij voor komend seizoen de vrije hand kreeg om - uiteraard binnen budget - een aantal spelers uit zijn netwerk te halen. Veel slechter dan de vondsten van Elsen de afgelopen twee jaar kan bijna niet.



je ziet Jacques ik leer snel ;-)

Er zullen zeker spelers zijn aangedragen door Kalezic ( dat streepje krijg ik er niet op...!! ) die niet haalbaar zijn, maar ik weet echt ( en dat heb ik op schrift) dat hij echt wel invloed heeft gehad in deze selectie.
Tot op heden kan hij mij niet overtuigen . Ik geef hem wel het voordeel van de twijfel en voor mij mag hij dan volgend seizoen de 7 ton ( of wat er ook is ) compleet zelf invullen en dan wil ik wel zien hoe het met MVV gaat
Maar dat betekent wel dat het tijd wordt dat de empathie loze Ron Elsen eens gaat vertrekken bij MVV want als ik met iemand klaar ben dan is het wel met Ron Elsen en met zijn spelletjes, want die speelt hij achter de schermen !!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:35
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #40
Ongeacht de aanleiding vindt Napoleon linksom of rechtsom wel weer een manier om Elsen een verwijt te maken. Wat zou je reactie zijn als we Elsen jankend in het filmpje zagen? Ik gok iets in de trant van ´Elsen is te emotioneel betrokken bij de club en kan daardoor geen zakelijke meer beslissingen maken en is daardoor ongeschikt.´

Welk volgend verwijt heb je aan Elsen (op schrift)?
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, jovkle, Duin

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:44 16 jan 2021 12:56 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #41
Twee dingen. Ze hangen deels met elkaar samen, maar ik wil ze toch even apart noemen.

Allereerst de wedstrijd an sich. Die was zwaar onder de maat. Ook tegen een kwalitatief betere tegenstander kun je je (beter) wapenen. Simpele voorbeelden: met je man meelopen bij een corner, zelf eens corners nemen die verder komen dan de verdediger bij de eerste paal, niet weglopen met je rug naar de bal bij bijvoorbeeld een inworp maar 'open staan'. Dat kun je allemaal wijten aan kwaliteit, maar in mijn optiek heeft dit vooral te maken met een gebrek aan concentratie (niet te verwarren met onwil). Door de vele knullige balverliezen, overtredingen en mislukte inspeelballen was de wedstrijd frustrerend en niet leuk om naar te kijken (vanuit MVV-optiek). De tweede helft was minder slecht, maar toen stond GAE al met 2-0 voor. Die hoefden dus niet meer. Gevoelsmatig was er qua spel meer uit te halen.

Dan het grotere geheel. Laten we dit onder het kopje 'proces' scharen, alhoewel ik me dan nog altijd afvraag wat dat proces is en hoe (en of) dat zichtbaar is voor ons als supporters. Wat me opvalt is het grote aantal wisselingen in de basisopstelling. Gisteren waren er opeens basisplaatsen ingeruimd voor Heerings (waar Waem het daarvoor volgens mij niet slecht deed op de wedstrijd tegen Jong Utrecht na), Sürmeli en de nieuwe Zeegers. Overigens deed die laatste het niet slecht. Maar zo hebben we meer personele wisselingen gezien dit seizoen. Kijk alleen eens wie er allemaal centraal achterin hebben gestaan. Inderdaad, soms ingegeven door nood (ziekte, blessure, vormcrisis etc.), maar soms ook om opeens iets anders te proberen. Waarom niet vasthouden aan een basis en gefaseerd nieuwe spelers brengen? Bijvoorbeeld een Heerings in de tweede helft brengen als Waem niet voldoet. Wellicht zit er een hele duidelijke visie achter, maar ik zie 'm niet. En waar zijn Stavitski en Mickels? Nog steeds niet fit? Of wat is daarmee aan de hand?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 12:59
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #42

M.V.V. 1902 schreef : Twee dingen. Ze hangen deels met elkaar samen, maar ik wil ze toch even apart noemen.

Allereerst de wedstrijd an sich. Die was zwaar onder de maat. Ook tegen een kwalitatief betere tegenstander kun je je (beter) wapenen. Simpele voorbeelden: met je man meelopen bij een corner, zelf eens corners nemen die verder komen dan de verdediger bij de eerste paal, niet weglopen met je rug naar de bal bij bijvoorbeeld een inworp maar 'open staan'. Dat kun je allemaal wijten aan kwaliteit, maar in mijn optiek heeft dit vooral te maken met een gebrek aan concentratie (niet te verwarren met onwil). Door de vele knullige balverliezen, overtredingen en mislukte inspeelballen was de wedstrijd frustrerend en niet leuk om naar te kijken (vanuit MVV-optiek). De tweede helft was minder slecht, maar toen stond GAE al met 2-0 voor. Die hoefden dus niet meer. Gevoelsmatig was er qua spel meer uit te halen.

Dan het grotere geheel. Laten we dit onder het kopje 'proces' scharen, alhoewel ik me dan nog altijd afvraag wat dat proces is en hoe (en of) dat zichtbaar is voor ons als supporters. Wat me opvalt is het grote aantal wisselingen in de basisopstelling. Gisteren waren er opeens basisplaatsen ingeruimd voor Heerings (waar Waem het daarvoor volgens mij niet slecht deed op de wedstrijd tegen Jong Utrecht na), Sürmeli en de nieuwe Zeegers. Overigens deed die laatste het niet slecht. Maar zo hebben we meer personele wisselingen gezien dit seizoen. Kijk alleen eens wie er allemaal centraal achterin hebben gestaan. Inderdaad, soms ingegeven door nood (ziekte, blessure, vormcrisis etc.), maar soms ook om opeens iets anders te proberen. Waarom niet vasthouden aan een basis en gefaseerd nieuwe spelers brengen? Bijvoorbeeld een Heerings in de tweede helft brengen als Waem niet voldoet. Wellicht zit er een hele duidelijke visie achter, maar ik zie 'm niet. En waar zijn Stavitski en Mickels? Nog steeds niet fit? Of wat is daarmee aan de hand?


Beste M.V.V. 1902,
Zoals ik 'het proces' zie heb ik net in het transfertopic geschreven. Daar staat in mijn ogen ook de verklaring voor bovenstaande.

Hieronder nogmaals mijn visie op het geheel:

Het beste wat je zonder geld kunt doen is je richten op de jeugd en jeugdige 'kansen' die voorbij komen.
Dat is in mijn ogen ook wat MVV nu doet.
Dit jaar veel jeugdige spelers testen voor de toekomst, denk aan Waem, Lathouwers, Tim en ook Rico Zeegers, van Bommel, Soumuoro, Kleinen, Last etc.
Puur het zoeken en vastleggen van spelers die op termijn basisspeler kunnen worden en daarna misschien zelfs wel verkocht kunnen worden.

Velen zullen roepen 'waarom spelen Last, Waem en Lathouwers etc. dan niet elke wedstrijd?'
In mijn ogen omdat het dit jaar niet om resultaten gaat en Kalezic van mening is (heeft hij al vaker gezegd) dat jonge spelers niet altijd gebaat zijn bij té veel wedstrijden. Vandaar ook dat Salasiwa, Heerings, Naudts etc. hier rondlopen. Spelers die voor weinig geld in ieder geval een elftal op de been brengen om een competitie mee te kunnen spelen en op de training weerstand aan de jonge spelers te kunnen bieden om in de luwte beter te worden.

Het proces bestaat in mijn ogen uit dit jaar zoveel mogelijk 'spelers voor de toekomst' zien om te kijken wie bruikbaar is.
Uiteraard zullen daar ook spelers van tegenvallen, zoals nu Stavitski, Mickels, McEachran, Swanson en Duin.
Maar als je er uiteindelijk 6 overhoudt die volgend jaar wél klaar zijn om de basis te vormen en die in de zomer vastlegt, dan kun je dán je 3 ton gebruiken om die basis weer aan te vullen en zo wordt je simpelweg beter.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, Kletswief, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 jan 2021 22:41
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #43
Zo de wedstrijd verwerkt. Was dus één van de slechtste wedstrijden van usmvvke. Misschien wat pech bij het eerste doelpunt na 4 minuten. Maar bij het 2e tegendoelpunt ging compleet alles verkeerd. En in die eerste helft vrijwel niks gecreëerd. En ook in de 2e helft kon usmvvke niet meer in de wedstrijd komen.
En natuurlijk is dit seizoen sportief gezien een seizoen waarin we niks hoeven te verwachten. Maar de trainer en zijn spelers waren toch bezig met een leuke reeks. Gewonnen tegen Dordrecht, verrassend uit gewonnen bij Volendam en goed gespeeld thuis tegen Jong Utrecht maar onverdiend verloren. Dus zo zwartgallig ben ik niet.:(
Nogmaals met dit budget en het bestuur was hier transparant over... de trainer en ook als supporter weet je wat je kunt verwachten dit seizoen, in de onderste regionen... en hopelijk af en toe verrassen. En proberen een minimale basis voor het komend seizoen te vormen. En tsja als het budget zo laag blijft, geen investeerder komt, geen sponsoren die gezamelijk iets willen bewerkstelligen of sponsors die zich terug trekken dan zal ook niks veranderen en volgend jaar het zich weer herhalen... profvoetbal draait alleen op euros helaas... en bouwen tsja... daar heb je ook geld voor nodig.:whistle:
De trainer vind ik het goed doen. Heeft een duidelijk verhaal. En zich eraan te houden dat zie je ook in zijn wisselbeleid. Hopelijk blijft hij, sowieso goed voor de continuiteit.
Hopelijk kan usmvvke a.s. dinsdag stunten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Lassie80, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 00:11
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #44
NAPOLEON RAUSSSS

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 jan 2021 00:14
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Go Ahead Eagles - MVV Maastricht #45

Napoleon schreef :

Jacques schreef : Goed dat je zijn naam nu wel juist spelt Napoelon ;)

Kalezic heeft in de wandelgangen laten vallen dat (vrijwel) alle spelers die hij aandroeg, werden afgewezen door het technisch platform/Ron Elsen. En daar is Kalezic niet tevreden over. Althans, zo gaan de geruchten, ik heb dit niet van Kalezic zelf gehoord.

Als het waar is, is natuurlijk nog maar de vraag of de spelers die Kalezic aandroeg wel realistisch waren. Wilden die naar MVV komen en aan welk salaris?

Ik vind het te gemakkelijk om Kalezic helemaal vrij te pleiten maar zou het prima vinden als hij voor komend seizoen de vrije hand kreeg om - uiteraard binnen budget - een aantal spelers uit zijn netwerk te halen. Veel slechter dan de vondsten van Elsen de afgelopen twee jaar kan bijna niet.



je ziet Jacques ik leer snel ;-)

Er zullen zeker spelers zijn aangedragen door Kalezic ( dat streepje krijg ik er niet op...!! ) die niet haalbaar zijn, maar ik weet echt ( en dat heb ik op schrift) dat hij echt wel invloed heeft gehad in deze selectie.
Tot op heden kan hij mij niet overtuigen . Ik geef hem wel het voordeel van de twijfel en voor mij mag hij dan volgend seizoen de 7 ton ( of wat er ook is ) compleet zelf invullen en dan wil ik wel zien hoe het met MVV gaat
Maar dat betekent wel dat het tijd wordt dat de empathie loze Ron Elsen eens gaat vertrekken bij MVV want als ik met iemand klaar ben dan is het wel met Ron Elsen en met zijn spelletjes, want die speelt hij achter de schermen !!!


PRAATJES VULLEN GEEN GAATJES, NAPOLEON

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.400 seconden