Cambuur - MVV

31 jan 2021 12:21
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
Onderwerp Auteur
Cambuur - MVV #1
Nog steeds geen topic over deze wedstrijd. Ik denk dat velen net als ik niet echt vertrouwen hebben in een goed resultaat. Persoonlijk zou ik al blij zijn als het geen nederlaag wordt met 4 goals verschil.

"Na de laatste training zaterdagmiddag bleek dat de trainer geen beroep kan doen op bijna een heel team. Kai Heerings, Joeri Schroijen, Timo Stavitski, Thomas van Bommel, Koen Kostons, Shermar Martina, Oussama Zamouri en Matteo Waem ontbreken. Daarentegen is Sven Blummel speelgerechtigd."
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, opadiehard, Burgundian043, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 13:12 31 jan 2021 13:16 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Cambuur - MVV #2
Na de 1-7 in Maastricht is het begrijpelijk als je tevreden bent met een nederlaag van minder dan 4 doelpunten verschil. Ik geloof dat het alleen Go Ahead Eagles gelukt is om in Cambuur te winnen. Maar hun uitwedstrijden zijn dan ook erg goed dit seizoen. Enfin, met de 1-7 in het achterhoofd, hoop ik op een kleine nederlaag of zelfs een (gelukkig) gelijk spel. En dat zou typisch MVV zijn, al is het geen garantie. Maar dat is ook weer een beetje het mooie aan onze club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 20:51
Dennis
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 101
Meer
Cambuur - MVV #3
Eerste helft gemist. Zie dat het nog 0-0 staat. Hoe speelt mvv de eerste helft? En Blummel?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 20:57
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
Cambuur - MVV #4

Dennis schreef : Eerste helft gemist. Zie dat het nog 0-0 staat. Hoe speelt mvv de eerste helft? En Blummel?


De bus is voor de 16 geparkeerd, gaat best goed. Havekotte speelt totnutoe prima.
Blummel ook enkele mooie akties samen met Deom.
Af en toe een redelijke uitval, ondanks Mickels die nog niet 1 bal goed geplaatst heeft.
Benieuwd wat de tweede helft brengt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 20:57 31 jan 2021 20:59 door Burgundian043.
Burgundian043
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
Cambuur - MVV #5
Staan erg goed, geven bijna niks weg aan dit gevaarlijke cambuur.
Maar aanvallend weer erg slapjes, Mickels nog lang niet in vorm maakt veel fouten.
Deom erg goed vanavond en Surmeli ook leuk bezig.
Onze nieuwe aanwinst zie je het wel dat hij kwaliteit heeft maar zal moeten wennen aan de ploeg.
Hele goede redding van onze keeper trouwens!
Counteren doen we goed kwa aansluiting maar zodra we de 16 bereiken is er geen creativiteit meer.

Verstuurd vanaf mijn SM-G975F met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ster_Drager, Dennis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 21:19
M-MVV
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 169
Meer
Cambuur - MVV #6
Erg jammer, ze spelen niet slecht tegen een Cambuur dat veel doelpunten maakt. Door ESPN duidelijk laten zien dat de 1-0 buitenspel was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:08
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Cambuur - MVV #7
En die dieptepass voorafgaande aan de 2-0 had overigens ook een buitenspellucht.

Blummel lijkt me een prima voetballer met een actie in huis en overzicht (goede steekpass in huis).

Het is tekenend voor de armoede bij MVV dat Raoul Last en Tim Zegers als links- en rechtsbuiten moesten invallen.

Mares speelde goede partij. Gaat duels stevig in en houdt overzicht.

Het middenveld acteerde zeker in aanvallend opzicht zwak. En de voorhoede behalve Blummel? Mickels? Naudts? Ik heb ze niet of nauwelijks iets goed zien doen.

Een terechte nederlaag maar wel met een vies geurtje vanwege buitenspeldoelpunt(en?).
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:29 31 jan 2021 22:29 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Cambuur - MVV #8
Emil Visser, onze lokale azijnzeiker, heeft weer een geweldig commentaar klaar! Ik moet ervan ...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 jan 2021 22:51
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 527
Meer
Cambuur - MVV #9
Het leek wel alsof Kalezic de spelers een geschiedenisles had gegeven over de historie van Maastricht. Over de vestingmuren en hoe de stad altijd werd verdedigd. Een soortgelijke muur was er in de eerste helft opgetrokken. Af en toe belegerd, maar er werd geen bres in de verdediging geslagen. De vraag was: hoelang kan MVV stand houden? Nou, tot in de tweede helft dus. Er was nota bene een Mühren voor nodig om de Maastrichtse muur te slechten. Extra zuur: het doelpunt had alle schijn van buitenspel.
Jammer dat er aan MVV-zijde niet genoeg scherpte en doortastend vermogen was bij de uitbraken. Mickels komt momenteel flink te kort. Te traag qua handelen en de bal van zijn ‘schot’ in de eerste helft zijn ze nog steeds in de gracht aan het zoeken.
Aan de andere kant deed Blummel het een stuk beter. Op papier zou-ie makkelijk een van de beteren in dit MVV moeten kunnen zijn. Liet in ieder geval al wat aardige dingen zien en vond opvallend makkelijk de combinatie met Deom.
Cambuur was natuurlijk gewoon beter, maar MVV had er meer uit kunnen halen. Zes corners waarvan er geen een echt gevaarlijk was.
Eindoordeel: met 2-0 verliezen bij titelkandidaat Cambuur is geen schande. Na de geschiedenisles is de volgende les: goede corners nemen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff, houtengerard, Jacques, Zoewiezoe, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.169 seconden