De Graafschap - MVV 13 februari 14:15

14 feb 2021 11:00
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #16

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Tsja een bescheiden nederlaag in een uitwedstrijd tegen een promotiekandidaat, waar MVV in de tweede helft nog aardig tegenstand heeft geboden, zal inderdaad niet tot paginalange discussies leiden. Dat is altijd al zo geweest.


Dus gelatenheid !!


Gelatenheid over deze wedstrijd ja, zoals ik zeg is dat altijd al zo geweest met dit soort wedstrijden. Ik denk dat de overige topics omtrent de organisatie van MVV etc. laten zien dat er geen sprake is van algehele gelatenheid onder de supporters. De rest van jouw betoog past ook beter in dat topic.
Je kunt bij deze forum software alleen een poll aanmaken als je een nieuw topic opent, niet in een post in een bestaande topic.
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 11:04
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #17

Lassie80 schreef :
Verder vond ik het ook opvallend dat Sürmeli niet in de basis stond, zelfs niet als invaller. Leuk voor Kleinen dat hij in de basis mocht beginnen; werkte hard, verder onzichtbaar.


Ook voor Kletswief:

De eerste indruk van Kleinen is in ieder geval goed, zo liet Kalezic doorschemeren. „Ik vind dat hij langzaam maar zeker toe ik aan minuten in het veld. Kürsad (Sürmeli, red.) gaf aan dat hij wat spanning op zijn hamstring had. Dus ik heb snel Marko de kans gegeven, zonder af te wachten of Kürsad zich vandaag beter zou voelen.” Hij keek natuurlijk ook even naar het grote geheel. „Ik vind dat het team nu ook een goede basis heeft, waardoor jonge spelers kunnen spelen. Jonge spelers zakken niet meer door het ijs. Het geeft aan dat we als team stappen hebben gezet.”

www.limburger.nl/cnt/dmf20210213_97160901
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Kletswief, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 11:09
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #18

jeoff schreef :

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Tsja een bescheiden nederlaag in een uitwedstrijd tegen een promotiekandidaat, waar MVV in de tweede helft nog aardig tegenstand heeft geboden, zal inderdaad niet tot paginalange discussies leiden. Dat is altijd al zo geweest.


Dus gelatenheid !!


Gelatenheid over deze wedstrijd ja, zoals ik zeg is dat altijd al zo geweest met dit soort wedstrijden. Ik denk dat de overige topics omtrent de organisatie van MVV etc. laten zien dat er geen sprake is van algehele gelatenheid onder de supporters. De rest van jouw betoog past ook beter in dat topic.
Je kunt bij deze forum software alleen een poll aanmaken als je een nieuw topic opent, niet in een post in een bestaande topic.


Wat vinden jullie van een poll , staan jullie daarvoor open en hoe kunnen we dat t beste doen dan ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 11:39 14 feb 2021 11:41 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #19
Ik weet niet of het aantal reacties op een topic of op de rest van dit forum iets zegt over gelatenheid of over iets anders. Simpelweg omdat ik het de mensen niet zelf heb horen zeggen. Wat wel duidelijk is, is dat ik een aantal forummers al een tijd niets heb zien schrijven.
Als ik naar mezelf kijk, heb ik af en toe wat minder zin om iets te posten. Ik volg het forum nog bijna dagelijks en check het soms meerdere keren per dag, maar door drukte heb ik er soms even de puf niet voor te reageren. In deze coronatijd gaat al zoveel communicatie digitaal (whatsapp, socials, mails etc.), soms heb ik even geen zin om met die telefoon in mijn handen te zitten. Daarnaast: als ik een keer mijn mening heb gegeven en die is tussentijds niet veranderd, hoef ik niet nog eens te herhalen wat ik al vond. Dat geldt bijvoorbeeld voor het hele overname verhaal. (Uit het feit dat ik daar niet nog een keer op in ga, kun je niet concluderen dat ik een overname met open armen en gejuich ontvang. Mijn mening is gewoon niet veranderd.)
Misschien is er ook een soort van vervreemding. Je gaat niet meer naar het stadion, volgt het allemaal op tv of via socials en het staat daardoor iets verder van je af. Niet de geur van verschraald bier in een stadion, maar thuis met een bakje chips op de bank...
Overigens moderators, indien mijn bericht te veel off topic is, willen jullie het dan verplaatsen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 12:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #20
Je moet de wedstrijd van gisteren wel in het nodige perspectief zien. Het was behoorlijk koud in Doetinchem, minus 5 graden. Dat is niet prettig voetballen. Dat zag je aan beide teams. Kijk ook eens naar de ontwikkeling van MVV sedert het begin van deze competitie. In augustus, september zou niemand ervan opgekeken hebben, als MVV in Doetinchem een behoorlijk grote nederlaag zou hebben geleden. Net als twee weken terug tegen Cambuur Leeuwarden werd MVV niet weggespeeld door De Graafschap. Wie herinnert zich nu nog Cambuur thuis? Ik ben realist, ik zie zeker zwakke plekken, maar veel belangrijker is dat ik nieuwe gezichten uit de eigen opleiding zie die zich in het team spelen. Hopelijk zet zich dit in de komende periode door!

PS Scheidsrechters moeten optreden tegen dat gedoe bij de cornervlag! Het is een vorm van spelbederf!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Kletswief, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 12:51
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #21
Dat bij de cornervlag moet je gewoon afstraffen. Gewoon keihard op kniehoogte een flinke shop geven.. Kost je geel, maar dat zou ik er persoonlijk wel voor over hebben om die kwal van een Seuntjens gebleseerd te zien afhaken daarna
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 19:12
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #22

Sjappie schreef : Dat bij de cornervlag moet je gewoon afstraffen. Gewoon keihard op kniehoogte een flinke shop geven.. Kost je geel, maar dat zou ik er persoonlijk wel voor over hebben om die kwal van een Seuntjens gebleseerd te zien afhaken daarna

zjus, awwerwets visitekeertsje aofgeeve B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 22:15
Bieske
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 156
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #23

Napoleon schreef :

jeoff schreef :

Napoleon schreef :

jeoff schreef : Tsja een bescheiden nederlaag in een uitwedstrijd tegen een promotiekandidaat, waar MVV in de tweede helft nog aardig tegenstand heeft geboden, zal inderdaad niet tot paginalange discussies leiden. Dat is altijd al zo geweest.


Dus gelatenheid !!


Gelatenheid over deze wedstrijd ja, zoals ik zeg is dat altijd al zo geweest met dit soort wedstrijden. Ik denk dat de overige topics omtrent de organisatie van MVV etc. laten zien dat er geen sprake is van algehele gelatenheid onder de supporters. De rest van jouw betoog past ook beter in dat topic.
Je kunt bij deze forum software alleen een poll aanmaken als je een nieuw topic opent, niet in een post in een bestaande topic.


Wat vinden jullie van een poll , staan jullie daarvoor open en hoe kunnen we dat t beste doen dan ?


Als jij een poll wilt plaatsen vooral doen, nieuw topic aanmaken en poll toevoegen.

Voor mijzelf hoeft t niet. Er waait een nieuwe wind door de Geusselt, nieuw beleid, nieuwe mensen. Gaat het wat opleveren? Geen idee, over een jaartje zullen de eerste resultaten zichtbaar zijn (wellicht nog enigszins gekleurd door Covid) en weten we meer. Ik ben graag kritisch, maar weet ook dat verandering tijd nodig heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 feb 2021 23:51
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
De Graafschap - MVV 13 februari 14:15 #24
effen tussen haakjes wat heeft deze discussie te makken met mvv - graafschap?

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.282 seconden