MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30

20 feb 2021 20:46 20 feb 2021 20:47 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #16

pinobel schreef : Kan me wel vinden in de opstelling. Maar ik vraag me af waar Martina is? niet bij de opstelling, niet bij de reserves en niet bij de niet beschikbare spelers volgens MVV.nl. das een fijne. Liet MVV uit tegen oda in de steek om met Curacao te trainen, raakte geblesseerd en speelde geen minuut meer voor ons. Daar heb je wat aan dat soort spelers.....


Ik kan me voorstellen dat hij heeft afgedaan bij de trainer... Gezien zijn wisselvallige optredens en dat hij al vaker en nota bene de laatste keer tegen Aken Noord het team in de steek heeft gelaten voor curacao.
En ik kan me hierin vinden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 20:47 20 feb 2021 20:53 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #17
Volledig eens met Frank. Bij Nauds en Mickels ontbreekt niet alleen vermogen om een actie te maken of een man uit te spelen. Beide spelers mochten deze wedstrijd alleen op de Excelsior-doelman afgaan, maar de rollertjes die ze afleverden waren echt lachwekkend. Nauds die een op een met de doelman kan komen maar naar buiten trekt en de kans volledig om zeep helpt. Zet dan inderdaad Kostons maar in de spits. Mickels won aantal keer duels waarbij hij de bal even vasthield of verlengde. Maar geen actie of schot in huis. Geen overzicht. En ook niet fel op de bal als hij de tegenstander zou kunnen opjagen. Ik vind het echt profvoetbal onwaardig. Al is er misschien geen alternatief voor Mickels als Dianessy niet kan spelen (of wel?)

Complimenten voor de keeper en wederom voor de mooie acties van Blummel en Dianessey. In elk geval gewonnen, en eerlijk is eerlijk: Excelsior heeft ook niemand die wat extra’s kan.

Wat betreft Martina: kennelijk is het volledig normaal als je een interland gaat spelen met Nederland of een jong-team van België, maar uit den boze om voor Curacao te gaan spelen als je wordt opgeroepen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 21:29
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #18
Heerlijk, zo'n gestolen overwinning! Toch revanche voor de verloren bekerwedstrijd.

Ik kan me goed vinden in de beschouwingen van de vorige schrijvers. De eerste helft vond ik slecht van MVV kant; als we al eens de bal hadden waren we deze ook weer snel kwijt en hebben we mazzel gehad dat Excelsior er geen in prikte. Achterin was het af en toe gatenkaas, wellicht door de onwennige 3-5-2 opstelling.
De tweede helft was beter te verteren. Meer verzorgd spel en dreiging. En de winnende goal was schitterend; de steekpass van Deom en de loopactie en coole afronding van Dianessy.

Uitblinkers voor mij Havekotte, Blummel en Deom.
Kleinen had het moeilijk de eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede. Tja, Mickels en (in iets mindere mate) Naudts, aan deze spelers heb ik me wel 'gesjangeneerd.' Mickels die zich wel twee tot drie keer achter elkaar met een licht duwtje van de bal laat zetten; mooie schietkansen om zeep helpt...pfff. Naudts is niet snel weten we, maar verder ook als aanspeelpunt te weinig balvast en dreigend in de zestien. Hopelijk kunnen we volgend seizoen hier meer kwaliteit opstellen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 21:39 20 feb 2021 21:39 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 531
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #19
Wedstrijden zoals we ze de laatste tijd vaker zien: een rommelige eerste helft en een betere tweede helft.
In de eerste helft lukte er niet veel. Sterker nog, er ging behoorlijk wat mis. Al mazzelend ga je met 0-0 rusten. De tweede helft was degelijker.
Opvallend dat Mickels in de basis begon. Dan zou Dianessy toch haast wel licht geblesseerd moeten zijn geweest. Het is een verschil van dag en nacht in aanvallend opzicht met die twee. Mickels deed het beter dan voorgaande wedstrijden en werkte hard. Hij won wat kopduels en kwam af en toe voor de keeper, maar was dan niet doortastend genoeg of produceerde een slap rollertje. Dianessy wordt één keer voor de keeper gezet, loopt slim en legt ‘m erin. Het zag er kinderlijk eenvoudig uit, maar is o zo moeilijk.
Complimenten voor Deom (wat een drive), Sürmeli (overzicht, passing), Mares (rust), Blummel (techniek, balvast) en Havekotte (pakt punten). Overigens vond ik Soumaoro dit keer ook verdienstelijk spelen.
Al met al een ietwat gelukkige driepunter. Zou het dan toch: geen carnaval en dan ook geen carnavalsdip?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80, Kletswief, Kay

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 02:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #20

Lassie80 schreef : Heerlijk, zo'n gestolen overwinning! Toch revanche voor de verloren bekerwedstrijd.

Ik kan me goed vinden in de beschouwingen van de vorige schrijvers. De eerste helft vond ik slecht van MVV kant; als we al eens de bal hadden waren we deze ook weer snel kwijt en hebben we mazzel gehad dat Excelsior er geen in prikte. Achterin was het af en toe gatenkaas, wellicht door de onwennige 3-5-2 opstelling.
De tweede helft was beter te verteren. Meer verzorgd spel en dreiging. En de winnende goal was schitterend; de steekpass van Deom en de loopactie en coole afronding van Dianessy.

Uitblinkers voor mij Havekotte, Blummel en Deom.
Kleinen had het moeilijk de eerste helft, herpakte zich wel goed in de tweede. Tja, Mickels en (in iets mindere mate) Naudts, aan deze spelers heb ik me wel 'gesjangeneerd.' Mickels die zich wel twee tot drie keer achter elkaar met een licht duwtje van de bal laat zetten; mooie schietkansen om zeep helpt...pfff. Naudts is niet snel weten we, maar verder ook als aanspeelpunt te weinig balvast en dreigend in de zestien. Hopelijk kunnen we volgend seizoen hier meer kwaliteit opstellen.


3-5-2? Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien. We begonnen in 5-3-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 09:03
Lassie80
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 220
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #21

tuutsje schreef :
3-5-2? Ik weet niet of je de wedstrijd hebt gezien. We begonnen in 5-3-2.


Ja, ik heb de hele wedstrijd gezien. Op het veld zag ik vaker drie verdedigers achterop en de backs meer op het middenveld spelen. Dit was vooral in balbezit en dat kwam niet zo vaak voor. Maar op papier was het inderdaad 5-3-2, dus dat daar heb je gelijk in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 09:16
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 659
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #22
Wat ik gezien heb kun je beter omschrijven als 5-3 (2).

Of neem je een opstelling met Naudts en Mickels serieus ?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 10:01
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #23

Boer458 schreef : Wat ik gezien heb kun je beter omschrijven als 5-3 (2).

Of neem je een opstelling met Naudts en Mickels serieus ?


Ook Exelsior speelde met 5/3/2 volgens ESPN....mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 10:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 697
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #24
MVV speelde bij balbezit 3-5-2 met de backs ‘hoog’ en als Excelsior de bal had 5-3-2 met Sürmeli tussen Soumaoro en Mares. Dat pakte vooral in het eerste half uur niet al te best uit, want toen kreeg Excelsior te veel ruimte. Verder vind ik dat MVV in de winter goed heeft doorgeselecteerd. Rico Zeegers, Soumaoro, Sürmeli, Blummel en Dianessy maken het team duidelijk beter. Als we deze jongens kunnen houden (Blummel en Sürmeli liggen al vast) en daarbij Havekotte, die zich prima ontwikkeld heeft, Mares en wellicht Van Acker begint het al op een fatsoenlijk elftal te lijken. Gelukkig ligt ook Déom nog vast want wat was die goed gisteren. Constant aanspeelbaar, constant dreiging. Nu nog wat vaker zelf in scoringspositie komen. Kleinen speelde gisteren ongelukkig, terwijl hij tegen De Graafschap nog zo balvast was. Ook Salasiwa kan me nog altijd niet bekoren, om over Naudts en Mickels maar te zwijgen. Bij Naudts springt werkelijk elke bal van de voet, Mickels verliest zo ongeveer elk duel en de keren dat hij kon schieten kwam hij niet verder dan een veredelde terugspeelbal.
In het kleedkamerfilmpje zie je met die pet Dimitry Imbongo. Die is er dus blijkbaar nog steeds bij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 14:41
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #25
Het proces wordt met de week beter zichtbaar. Hoe we tegen NEC met 10 man wisten te winnen , weten we tegen Excelsior zelfs met 9 man de 3 punten binnen te slepen!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 feb 2021 19:48 21 feb 2021 19:50 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #26

Lijnsje@tappunt schreef : Het proces wordt met de week beter zichtbaar. Hoe we tegen NEC met 10 man wisten te winnen , weten we tegen Excelsior zelfs met 9 man de 3 punten binnen te slepen!


Wach daan mer tot 9 april!

t Sjunste óp de welt, wat der Darije met zien Pozess had jemaad, dat die vaan us ...*oda traazjaakt !:evil:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2021 15:07 22 feb 2021 15:10 door Kletswief.
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #27

Hill28 schreef :
Wat betreft Martina: kennelijk is het volledig normaal als je een interland gaat spelen met Nederland of een jong-team van België, maar uit den boze om voor Curacao te gaan spelen als je wordt opgeroepen.


In deze dus wel... hoe goed is de desbetreffende speler.
Het is een recht van een speler om te spelen voor een vertegenwoordigend elftal, dus MVV kan en heeft niks te verbieden.
Maar een trainer/club heeft ook een recht om zelf een opstelling te maken en een nieuw contract aan te bieden.
Vaak heeft een club ook een belang erbij als een speler speelt voor (jong) Oranje of België want dat is gunstig voor een eventuele transferwaarde (? staat garant ook voor eventuele kwaliteit)... nou is dat bij deze speler en het land Curacao mijn inziens niet het geval. Bovendien is als je voor Curacao speelt de afwezigheid vanwege reistijd, jetlag en ander programma groter. Bij grote clubs met meer geld en meer spelers kan een trainer dat dit makkelijker opvangen en bij een topspeler zal dit een trainer voor lief nemen. Maar dat is bij Martina niet het geval... als je kunt kiezen tussen een (jeugd)speler en Martina met dezelfde kwaliteit en waarbij de laatste vaker afwezig is dan wist ik het als trainer wel. Daarom zijn er ook spelers die (vrijwillig?) de interland van Curacao voorbij laten gaan en kiezen voor de westrijd van hun club die ook zijn salaris betaalt.
Daarom zou ik de redenering van Kalezic begrijpen... misschien bedoelt hij dit o.a. met topsportklimaat?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

22 feb 2021 16:46
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #28
Ik zie net dat Martina bij de beloften heeft meegespeeld tegen Fortuna. Dus geblesseerd zal hij niet zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2021 12:04
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 921
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #29
Hoe kan het dat Jerome Deom niet in dat sterrenelftal staat? Die beoordelaars hebben ......... in de ogen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 feb 2021 15:28
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3810
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #30
Sinds dit seizoen worden die beoordelingen op basis van data "automatisch" gegenereerd. Aantal kilometers gelopen, percentage passes aangekomen, gemiddelde kwaliteit van een pass (tikje terug op de keeper telt minder zwaar mee dan een steekbal die een spits vrij voor de keeper zet), dat soort dingen.

Déom zal op een aantal van die punten toch slechter gescoord hebben dan andere spelers. Is dat terecht? Geen idee, ik kan dat datamodel niet beoordelen. Voorbeeld: soms zegt aantal meters gelopen helemaal niet zo veel, heeft iemand als een kip zonder kop rongelopen en steeds moeten corrigeren? Waarom zou dat beter scoren dan iemand die steeds zo goed staat opgesteld, dat hij geen meter te veel loopt? Geen idee hoe het model er mee omgaat.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden