MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30

19 feb 2021 14:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #1
Morgen staat voor de derde keer dit seizoen een wedstrijd tegen Excelsior op het programma. De enigste houvast die we hebben tegen Excelsior is dat we de vorige wedstrijd op dit tijdstip van Excelsior in de reguliere tijd niet hebben verloren én van NEC hebben gewonnen.

We hebben denk ik allemaal wel gelezen van Excelsior er afgelopen maandag best kansloos tegen Roda is afgegaan. Daarbij hebben ze ook nog een basiskracht (Zwarts) verloren en zijn er links en rechts wat twijfelgevallen. Nu zullen die twijfelgevallen niet uitmaken, want de helft van de reservebank bij Excelsior had bij MVV gewoon in de basis gestaan. Mendes Moreira, Thomas Verhaar, Mitchell van Rooijen en Sander Fischer waren een zekerheidje geweest op ons wedstrijdformulier. Enfin, wij draaien de laatste tijd ook niet slecht!

Excelsior zal morgen (net zoals bijna elke tegenstander ) het spel proberen te maken. Ze draaien niet, Dijkhuizen is aan het roepen dat ze ''gewoon'' bij ons moeten winnen en MVV zit toch enigszins in een stijgende lijn.

Ik denk dat het bij ons verdedigend de laatste wedstrijden wel goed zit. We geven amper kansen weg. Als er dan toch kansen zijn, is dit vaak door een persoonlijke fout en niet door de klasse van de tegenstander. Als we nu aanvallend iets beter gaan draaien, een Dianessy optimaal gaat spelen en Blummel minder aan de ketting wordt gelegd door de tegenstander (zoals ze ook met Joeri deden) heb je zelfs met een vrijstaande Naudts eens een ploeg die met 11 staat te spelen i.p.v. 10.

Ik verwacht morgen een kleine overwinning, 1-0 Sürmeli!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Anna D., opadiehard, Lassie80, Zoewiezoe, bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 feb 2021 17:09
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3800
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #2
In grote lijnen eens met de analyse van Lijnsje. Excelsior heeft de betere selectie maar is uit vorm. MVV lijkt langzaam de weg naar boven te pakken te hebben. Ik zet zelf in op 2-0!

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 15:49
Sjiek
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 27
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #3
Heeft iemand een stream?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 16:00
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 956
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #4
Kan me wel vinden in de opstelling. Maar ik vraag me af waar Martina is? niet bij de opstelling, niet bij de reserves en niet bij de niet beschikbare spelers volgens MVV.nl. das een fijne. Liet MVV uit tegen oda in de steek om met Curacao te trainen, raakte geblesseerd en speelde geen minuut meer voor ons. Daar heb je wat aan dat soort spelers.....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 16:53
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1341
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #5
We weten toch helemaal niet waarom Martina niet erbij zit..en of hem
Iets te verwijten is. Jammer dat Mickels weer erin staat. Ik zie t niet gebeuren vandaag.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 16:56
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #6
De volgende gebruiker (s) zei dank u Driver

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 16:57
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 17:00
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #8
Waarom Mickels in basis???? En inderdaad waar is Martina hoor je niks over???? Maar gezien wedstryd beeld tot nu toe blij met gelijkspel Exelsior al paar keer flink gevaarlijk geweest voor de goal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 17:16
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 781
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #9
Naudts miljaar, ik wist dat het geen geweldenaar was, maar poeh, veel slechter heb ik ze hier niet vaak gezien.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 17:22
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #10
Mickels en Naudts in de voorhoede van Mvv.......voetbal anno 2021.......hoe ver zijn we toch gezakt
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, Dennis, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 18:48
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #11

Driver schreef : Mickels en Naudts in de voorhoede van Mvv.......voetbal anno 2021.......hoe ver zijn we toch gezakt


Wat een revelatie is Dianessy dan! Helaas dat hij alleen maar gehuurd is. Voor dit soort spelers kwam ik naar het stadion.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 18:53 20 feb 2021 18:54 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #12

tuutsje schreef :

Driver schreef : Mickels en Naudts in de voorhoede van Mvv.......voetbal anno 2021.......hoe ver zijn we toch gezakt


Wat een revelatie is Dianessy dan! Helaas dat hij alleen maar gehuurd is. Voor dit soort spelers kwam ik naar het stadion.


Apart hij stond volgens mij wel bij in de basis volgens ESPN?....mvrgr Opa.

Ps Deom,mares en onze keep petje af.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 19:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1152
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #13
In het Bokiaans , Mikkels en Nauds zijn samen nog geen halve . Deom Havekorte en Blummel waren de enige spelers die een voldoende scoorde.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 19:22
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 757
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #14
Een voorhoede met Naudts en Mickels als aanspeelpunten functioneert niet. Het zijn beiden momentenvoetballers. Ze winnen zelden of nooit een duel en hopen dat de bal een keer toevallig goed voor de voeten komt. En in dat geval levert Mickels slechts rolletjes af.......

Weet je wat aanvallen is? Een actie vanaf het middenveld van de (goed spelende en veel initiatief nemende) Deom. Dianessy sprint vanaf halverwege de rechts de diepte in, iets links van het midden. Een prachtige looplijn: daar komt inzicht en loopvermogen bij kijken. Deom ziet de naar het centrum springende Dianessy en geeft een uitstekende dieptepass. Dianessy omspeelt de keeper en scoort. Kijk, dat is klasse. Dat kunnen Mickels en Naudts niet.

Enkele spelers speelden weer gedegen en zijn in deze wedstrijd betaald voetbal waardig: Havekotte (zeer betrouwbare sluitpost), Mares (waardige aanvoerder die rust brengt), Surmeli (controleur op middenveld), Deom (sterke dribbels), Dianessy (snelheid, inzicht) en Blummel (uitstekende techniek en kan mannetje passeren). Soumaoro speelde een degelijke partij. R. Zeegers speelde wat onzichtbaar, Salasiwa heel wisselvallig, Kleinen nog wat onwennig aan de bal (maar wel redelijk). Mickels en Naudts zijn geen spitsen die een man kunnen uitspelen of de tegenstander doen bibberen.

MVV speelde wel behoudend en hield de bal maar matig in de ploeg; slordig en veel balverlies. Na de wissel van Dianessy voor Mickels kwam er meer snelheid en diepte in het spel. Wat mij betreft mogen we zo de volgende keer beginnen. Met desnoods Kostons op de plek van Naudts.

Toch fijn dat we drie punten hebben! Ik had er gezien het spelbeeld de eerste 75 minuten ook niet meer op gerekend, want echt verdiend is de overwinning natuurlijk niet. Maar afgesnoepte punten smaken ook heerlijk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle, Kletswief, itsman, M.V.V. 1902, Burgundian043, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 feb 2021 20:44
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - SBV Excelsior 20 februari 16:30 #15
Benieuwd waarom Dianessy toch niet in de basis is begonnen. Was al bang gezien zijn blessure verleden dat hij op het laatst geblesseerd was. Wat bij zulke voetballers natuurlijk een risico is.
En met Mickels en Naudts voorin speel je bijna met negen spelers. Dus het was vooral tegenhouden en hopen op een uitval. Eigenlijk hetzelfde beeld, logische opstelling. Het team toont inzet en staat goed en ook dezelfde spelers die positief opvallen: Havekotte Sürmeli, Deom, Blummel en een goede invalbeurt van Dianessy. En ook spelers die vaak laten zien dat ze tekort komen. Hopelijk kan usmvvke zich voorin versterken op de één of andere manier voor volgende seizoen.
Heerlijk die drie punten. Ook mooi hoe de spelers het vieren in de kleedkamer.
Sjengen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.838 seconden