Re:MVV - Telstar

27 feb 2021 08:20
Sjuulke
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 77
Meer
Re:MVV - Telstar #16
De laatste tijd gewonnen van de nrs: 6 - 8 - 9 en 10.
12 april de huidige nr 7 toevoegen is een mooi rijtje
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Jacques, opadiehard, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 09:05
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Telstar #17

Zwegel schreef : Ik vraag me af of de trainer niet ziet wat ik wel denk te zien.
Als Naudts erin staat, spelen we met 10 man.
Ik vraag me af wie die man gescout heeft ???

Tim Zeegers was gisteren inderdaad wat minder, maar hij werkt zich kapot.
Verder niet veel over de wedstrijd te zeggen daar we tegen het tweede van Telstar speelden.


Wij hebben ook een langere tijd met het tweede gespeeld....mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 09:27 27 feb 2021 09:47 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Telstar #18

Sjuulke schreef : De laatste tijd gewonnen van de nrs: 6 - 8 - 9 en 10.
12 april de huidige nr 7 toevoegen is een mooi rijtje


Nieuwe spelers completeren het elftal en samen maken ze er een degelijke geheel van.
Zeegers rico vind ik nu al een gemis als hij bijv zoals nu er niet bij is en helaas vind ik hem een stuk degelijker meestal zonder risico als uzze Tim.
Havekotte was gister weer goed op dreef en zelfs mickels liet zich van zijn betere kant zien hij kan zelfs handballen.
Soumaoro en surmeli zijn echte dragers achterin,mares speelde ook weer een goede partij wat een verschil met het begin van het seizoen.
Leuk dat angiulli ook nog attent de tweede goal scoorde,en laten we niet dianessy vergeten met andere woorden het lijkt erop dat mvv goed ingekocht heeft tijdens de winter periode,en kan ik langzaam mijn eerdere uitspraak van het slechtste elftal aller tijden gaan recetten.
Hopelijk gaat mvv snel met spelers rond de tafel zitten om ze een contract aan te bieden voordat die oet kirchrao met de helft van us elftal gaat lopen.
Als we kunnen door bouwen met dit elftal en het komend seizoen een schifting kunnen maken om de mindere te laten gaan zie ik echt wel toekomst en hopelijk een seizoen 21/22 met publiek en een elftal waar we weer trots op mogen zijn.
Want het doet toch enorm veel pijn als je zoals gister rond 19 uur rijdend over de A2 de lampen vaan uzze Geusselt zuus tot ste er neet bij kins zien.
Eigenlijk heel apart als je beseft dat ik vanaf 1967 bijna geen thuis wedstrijd hebt overgeslagen er nu door dat kl... virus er niet bij mag zijn.
Afsluitend begin weer een beetje trots op dit elftal te worden er begint weer muziek in te komen....mvrgr Opa.

Ps Wat zijn de opties voor het komend seizoen aangaande de nieuw aangetrokken spelers in de winterperiode?

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Sjuulke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 09:45 27 feb 2021 09:46 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Re:MVV - Telstar #19

Jacques schreef : Telstar begon het seizoen onder wondertrainer Jonker goed gezien hun zeer beperkte budget. Slechts twee nederlagen in de eerste tien wedstrijden, één van die nederlagen was tegen MVV.

Zoals teams onder Jonker wel vaker gebeurt komt na een paar maanden de klad er in en zakken ze af. Dat gebeurde Telstar vorig jaar (na dertien wedstrijden stond Telstar keurig zevende maar "eindigde" in het afgekapte seizoen als elfde). Maar ook eerder, in de drie seizoenen bij ons, zag je dit patroon: vroeg in het seizoen op of rond een play-off plaats, daarna wegzakken naar de grauwe middenmoot of zelfs lager dan dat. In 99/00 was Jonker een jaartje trainer bij Volendam en ook daar laat de grafiek van klassering per speeldag eenzelfde verloop zien, een kleine opleving in het begin en daarna recht naar onderen en stabiel laag.

Concreet won Telstar al vijf wedstrijden niet meer. Drie keer werd het een gelijkspel, tegen Go Ahead en NAC verloor Telstar. Telstar kampt met de nodige blessuregevallen, ik citeer het NH dagblad:

Bij Telstar ontbreken in ieder geval Frank Korpershoek, Sven van Doorm, Siebe Vandermeulen, Richelor Sprangers, Robin Eindhoven en Kick Groot.

Twijfelgevallen zijn Anass Najah, Tom Overtoom, Ilias Bronkhorst. Najah verliet tijdens de training voortijdig het veld.

Yaël Liesdek en Gyliano van Velzen stonden donderdag wel op het veld, maar deden niet de gehele training mee.


Liesdek, Korpershoek, Bronkhorst en Vandermeulen zijn verdedigers die normaal gezien veel speeltijd krijgen. Drie van de vier zijn mits fit meestal basisspeler en nummer vier (Vandermeulen) is vaste stand-in. Kick Groot is ook een verdediger maar volgens mij het hele seizoen al geblesseerd. Van Doorm, Najah en Overtoom zijn allen middenvelders, de eerste twee spelen altijd als ze fit zijn. Overtoom wat minder maar was twee jaar geleden nog de regisseur op het middenveld van Almere die ons toen compleet zoek speelde.
Van Velzen is samen met Plet (die er wel gewoon bij is) de uitblinker in de aanval.

Mochten al deze spelers inderdaad niet aanwezig zijn, dan is Plet zo ongeveer de enige speler voor wie we bang moeten zijn vanavond.

MVV zit in een flow, ik ben optimistisch, we winnen dit met 2-0!


@Jacques, ik vond je analyse op voorhand al goed. In retrospectief blijkt-ie (inclusief de juiste uitslag) ijzersterk.
Heb je een glazenbol? Misschien dat ik op basis van jouw voorspelling maar eens een de toto moet invullen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 12:48
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
Re:MVV - Telstar #20

Lijnsje@tappunt schreef : Sinds we met echt op papier 5 man achterin spelen , begint het te draaien lijkt het wel. Of ja , draaien...we halen punten. Vandaag was een dramatische wedstrijd van beide kanten. Telstar was blij dat ze 11 man op het wedstrijdformulier kregen , wij zijn blij als Naudts en Mickels een wissel krijgen.

Jammer dat Blummel in dit systeem niet echt aan de buitenkant speelt. Ik vind het nog steeds een goede voetballer , maar hij rendeert echt minder in de as. Mickels was ietjes beter vandaag , om over Naudts maar te zwijgen. Typerend dat een centrale verdediger meer voor elkaar weet te spelen in 3 minuten. Enfin.

Havekotte begint een betrouwbare sluippost te worden. Nog geen puntenpakker , maar wellicht gaat dat nog komen. Zeegers heeft het geluk dat hij loopvermogen heeft , want hij is toch (voor nu dan) te zwak voor dit niveau. Soumaoro wordt steeds stabieler , Mares degelijk en Sürmeli met kop en schouders erbovenuit ; verdedigend sterk , rust aan de bal en opbouwend bepalend.

Een degelijke overwinning op een zwak Telstar. Drie op rij thuis gewonnen. Hopelijk zetten ze dit eens door.

Ik krijg overigens het idee dat KaleIc spelers gewoon niet selecteert. Volgens MVV zijn ze fit (Zamouri bijvoorbeeld) , maar zitten ze vervolgens niet bij de selectie. Vreemd....


Wat betreft de laatste zin: volgens Transfermarkt heeft Zamouri zijn kruisband gescheurd. Ik kan verder geen bron vinden die dit bevestigt. De rest van de lijst klopt overigens wel zover ik kan beoordelen, alle gisteren bij Telstar afwezige spelers staan ertussen.

Het zou vreemd zijn als MVV niet communiceert als we hem de rest van het seizoen niet meer in actie gaan zien.

www.transfermarkt.nl/jupiler-league/verl...ieler/wettbewerb/NL2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 feb 2021 13:34
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
Re:MVV - Telstar #21

M.V.V. 1902 schreef :
@Jacques, ik vond je analyse op voorhand al goed. In retrospectief blijkt-ie (inclusief de juiste uitslag) ijzersterk.
Heb je een glazenbol? Misschien dat ik op basis van jouw voorspelling maar eens een de toto moet invullen ;)



Haha, volgens mij letterlijk de eerste keer dit seizoen dat ik de uitslag goed heb, dus ik raad je sterk af om op basis van mijn voorspellingen de toto te vullen :P

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2021 00:31
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Re:MVV - Telstar #22
Surmeli centraal achterin vind ik wel een gouden vondst van de technische staf. Het basisteam lijkt een beetje gevormd en daar kan dit en volgend seizoen op verder gebouwd worden. Ik zou nu vooral gaan zoeken naar een gedegen spits en proberen Dianessy vast te leggen.
Wel graag Blumnel weer meer op de vleugel geposteerd, want meer op de as spelend kwam hij minder uit de verf.

Wel lekker om weer serieus perspectief te zien voor de toekomst!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., jovkle, itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 feb 2021 10:32
#Willy
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 76
Meer
Re:MVV - Telstar #23
Het doet me deugd dat doelpunten als groep op het veld gevierd worden. Ik heb de afgelopen seizoenen iets van groepjesvorming of totale desinteresse op het veld gezien bij een gemaakt doelpunt. Na het vertrek van Verheydt vond ik de groepsmentaliteit stukken minder. Ik weet niet wie nu de gangmaker in de kleedkamer is maar er staat weer een team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

02 mrt 2021 14:54
Jim Cemint
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 805
Meer
Re:MVV - Telstar #24

Larsbak schreef :

Lijnsje@tappunt schreef : Sinds we met echt op papier 5 man achterin spelen , begint het te draaien lijkt het wel. Of ja , draaien...we halen punten. Vandaag was een dramatische wedstrijd van beide kanten. Telstar was blij dat ze 11 man op het wedstrijdformulier kregen , wij zijn blij als Naudts en Mickels een wissel krijgen.

Jammer dat Blummel in dit systeem niet echt aan de buitenkant speelt. Ik vind het nog steeds een goede voetballer , maar hij rendeert echt minder in de as. Mickels was ietjes beter vandaag , om over Naudts maar te zwijgen. Typerend dat een centrale verdediger meer voor elkaar weet te spelen in 3 minuten. Enfin.

Havekotte begint een betrouwbare sluippost te worden. Nog geen puntenpakker , maar wellicht gaat dat nog komen. Zeegers heeft het geluk dat hij loopvermogen heeft , want hij is toch (voor nu dan) te zwak voor dit niveau. Soumaoro wordt steeds stabieler , Mares degelijk en Sürmeli met kop en schouders erbovenuit ; verdedigend sterk , rust aan de bal en opbouwend bepalend.

Een degelijke overwinning op een zwak Telstar. Drie op rij thuis gewonnen. Hopelijk zetten ze dit eens door.

Ik krijg overigens het idee dat KaleIc spelers gewoon niet selecteert. Volgens MVV zijn ze fit (Zamouri bijvoorbeeld) , maar zitten ze vervolgens niet bij de selectie. Vreemd....


Wat betreft de laatste zin: volgens Transfermarkt heeft Zamouri zijn kruisband gescheurd. Ik kan verder geen bron vinden die dit bevestigt. De rest van de lijst klopt overigens wel zover ik kan beoordelen, alle gisteren bij Telstar afwezige spelers staan ertussen.

Het zou vreemd zijn als MVV niet communiceert als we hem de rest van het seizoen niet meer in actie gaan zien.

www.transfermarkt.nl/jupiler-league/verl...ieler/wettbewerb/NL2


Ik zie net wat foto's van de training voorbij komen op facebook. Zamouri traint gewoon mee. Niks kruisband gescheurd dus.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.279 seconden