>
Ontvangen bedankjes 31
Zwegel schreef : Ik vraag me af of de trainer niet ziet wat ik wel denk te zien.
Als Naudts erin staat, spelen we met 10 man.
Ik vraag me af wie die man gescout heeft ???
Tim Zeegers was gisteren inderdaad wat minder, maar hij werkt zich kapot.
Verder niet veel over de wedstrijd te zeggen daar we tegen het tweede van Telstar speelden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Sjuulke schreef : De laatste tijd gewonnen van de nrs: 6 - 8 - 9 en 10.
12 april de huidige nr 7 toevoegen is een mooi rijtje
Jacques schreef : Telstar begon het seizoen onder wondertrainer Jonker goed gezien hun zeer beperkte budget. Slechts twee nederlagen in de eerste tien wedstrijden, één van die nederlagen was tegen MVV.
Zoals teams onder Jonker wel vaker gebeurt komt na een paar maanden de klad er in en zakken ze af. Dat gebeurde Telstar vorig jaar (na dertien wedstrijden stond Telstar keurig zevende maar "eindigde" in het afgekapte seizoen als elfde). Maar ook eerder, in de drie seizoenen bij ons, zag je dit patroon: vroeg in het seizoen op of rond een play-off plaats, daarna wegzakken naar de grauwe middenmoot of zelfs lager dan dat. In 99/00 was Jonker een jaartje trainer bij Volendam en ook daar laat de grafiek van klassering per speeldag eenzelfde verloop zien, een kleine opleving in het begin en daarna recht naar onderen en stabiel laag.
Concreet won Telstar al vijf wedstrijden niet meer. Drie keer werd het een gelijkspel, tegen Go Ahead en NAC verloor Telstar. Telstar kampt met de nodige blessuregevallen, ik citeer het NH dagblad:
Bij Telstar ontbreken in ieder geval Frank Korpershoek, Sven van Doorm, Siebe Vandermeulen, Richelor Sprangers, Robin Eindhoven en Kick Groot.
Twijfelgevallen zijn Anass Najah, Tom Overtoom, Ilias Bronkhorst. Najah verliet tijdens de training voortijdig het veld.
Yaël Liesdek en Gyliano van Velzen stonden donderdag wel op het veld, maar deden niet de gehele training mee.
Liesdek, Korpershoek, Bronkhorst en Vandermeulen zijn verdedigers die normaal gezien veel speeltijd krijgen. Drie van de vier zijn mits fit meestal basisspeler en nummer vier (Vandermeulen) is vaste stand-in. Kick Groot is ook een verdediger maar volgens mij het hele seizoen al geblesseerd. Van Doorm, Najah en Overtoom zijn allen middenvelders, de eerste twee spelen altijd als ze fit zijn. Overtoom wat minder maar was twee jaar geleden nog de regisseur op het middenveld van Almere die ons toen compleet zoek speelde.
Van Velzen is samen met Plet (die er wel gewoon bij is) de uitblinker in de aanval.
Mochten al deze spelers inderdaad niet aanwezig zijn, dan is Plet zo ongeveer de enige speler voor wie we bang moeten zijn vanavond.
MVV zit in een flow, ik ben optimistisch, we winnen dit met 2-0!
Lijnsje@tappunt schreef : Sinds we met echt op papier 5 man achterin spelen , begint het te draaien lijkt het wel. Of ja , draaien...we halen punten. Vandaag was een dramatische wedstrijd van beide kanten. Telstar was blij dat ze 11 man op het wedstrijdformulier kregen , wij zijn blij als Naudts en Mickels een wissel krijgen.
Jammer dat Blummel in dit systeem niet echt aan de buitenkant speelt. Ik vind het nog steeds een goede voetballer , maar hij rendeert echt minder in de as. Mickels was ietjes beter vandaag , om over Naudts maar te zwijgen. Typerend dat een centrale verdediger meer voor elkaar weet te spelen in 3 minuten. Enfin.
Havekotte begint een betrouwbare sluippost te worden. Nog geen puntenpakker , maar wellicht gaat dat nog komen. Zeegers heeft het geluk dat hij loopvermogen heeft , want hij is toch (voor nu dan) te zwak voor dit niveau. Soumaoro wordt steeds stabieler , Mares degelijk en Sürmeli met kop en schouders erbovenuit ; verdedigend sterk , rust aan de bal en opbouwend bepalend.
Een degelijke overwinning op een zwak Telstar. Drie op rij thuis gewonnen. Hopelijk zetten ze dit eens door.
Ik krijg overigens het idee dat KaleIc spelers gewoon niet selecteert. Volgens MVV zijn ze fit (Zamouri bijvoorbeeld) , maar zitten ze vervolgens niet bij de selectie. Vreemd....
M.V.V. 1902 schreef :
@Jacques, ik vond je analyse op voorhand al goed. In retrospectief blijkt-ie (inclusief de juiste uitslag) ijzersterk.
Heb je een glazenbol? Misschien dat ik op basis van jouw voorspelling maar eens een de toto moet invullen
Larsbak schreef :
Lijnsje@tappunt schreef : Sinds we met echt op papier 5 man achterin spelen , begint het te draaien lijkt het wel. Of ja , draaien...we halen punten. Vandaag was een dramatische wedstrijd van beide kanten. Telstar was blij dat ze 11 man op het wedstrijdformulier kregen , wij zijn blij als Naudts en Mickels een wissel krijgen.
Jammer dat Blummel in dit systeem niet echt aan de buitenkant speelt. Ik vind het nog steeds een goede voetballer , maar hij rendeert echt minder in de as. Mickels was ietjes beter vandaag , om over Naudts maar te zwijgen. Typerend dat een centrale verdediger meer voor elkaar weet te spelen in 3 minuten. Enfin.
Havekotte begint een betrouwbare sluippost te worden. Nog geen puntenpakker , maar wellicht gaat dat nog komen. Zeegers heeft het geluk dat hij loopvermogen heeft , want hij is toch (voor nu dan) te zwak voor dit niveau. Soumaoro wordt steeds stabieler , Mares degelijk en Sürmeli met kop en schouders erbovenuit ; verdedigend sterk , rust aan de bal en opbouwend bepalend.
Een degelijke overwinning op een zwak Telstar. Drie op rij thuis gewonnen. Hopelijk zetten ze dit eens door.
Ik krijg overigens het idee dat KaleIc spelers gewoon niet selecteert. Volgens MVV zijn ze fit (Zamouri bijvoorbeeld) , maar zitten ze vervolgens niet bij de selectie. Vreemd....
Wat betreft de laatste zin: volgens Transfermarkt heeft Zamouri zijn kruisband gescheurd. Ik kan verder geen bron vinden die dit bevestigt. De rest van de lijst klopt overigens wel zover ik kan beoordelen, alle gisteren bij Telstar afwezige spelers staan ertussen.
Het zou vreemd zijn als MVV niet communiceert als we hem de rest van het seizoen niet meer in actie gaan zien.
www.transfermarkt.nl/jupiler-league/verl...ieler/wettbewerb/NL2