Maondag 12 aprèl 2021: MVV - *oda

13 apr 2021 07:39
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
Maondag 12 aprèl 2021: MVV - *oda #46
Als je een 2-0 voorsprong op deze manier weggeeft, heeft dat niet alleen met een surplus aan kwaliteit van de tegenstander te maken. Deze verliespartij moet je in eerste instantie bij jezelf zoeken. In principe is er niets aan de hand. Twee prima goals bieden MVV precies wat het wil: vanuit de omschakeling gevaarlijk worden. Een blunder van Havekotte (want dat leek toch een houdbaar schot) leidt de wederopstanding van Roda in. En daarna twee goals die gelukkig (of ongelukkig, het is maar hoe je het bekijkt) tot stand komen. Ballen die onderweg van richting worden veranderd en voor de voeten van een Roda-speler belanden. Dat is deels pech, deels slecht verdedigen. Want als iedereen zijn man dekt, kan er nooit iemand vrijstaan. De domme rode kaart van Van Acker beslist de wedstrijd. Met nog bijna een complete helft met een man minder en een achterstand is dat nauwelijks recht te zetten.
Toch positief afsluiten: door de verkoop van digitale tickets krijgt de jeugdopleiding er ruim €3.500,- bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jacques, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 apr 2021 10:46
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Maondag 12 aprèl 2021: MVV - *oda #47
Over de wedstrijd zelf al genoeg geschreven,ik was erbij in het stadion.
Vooraf mooi wedstrijdshirt gekregen van Tom daemen ivm verjaardag,en vol goede moed plaats genomen op de tribuun.
Maar wat apart was door hel lege stadion had ik helemaal niet het gevoel dat ik bij een derby was maar meer bij een oefen duel.
Zelfs bij de twee mvv doelpunten had ik niet die euforie van de echte derby wat een afgang een derby zonder publiek.
De wedstrijd zelf niet maar wil wel wat kwijt over de beide elftallen.
*oda was kwalitatief stukken verder maar dat is logies,wij moeten het doen met jeugd,amateur contracten,en spelers met een klein contract en sommige zelfs met een bijbaan.
Kun je dan over een tekortkoming spreken,nee meer over een logies kwaliteits verschil doordat de tegenstander onbeperkt kan shoppen,en wij op de centjes letten en 045 onbeperkt geld kan blijven uitgeven.
Zij zullen wel weer onbeperkt komen shoppen na dit seizoen omdat zij twee tot drie keer zoveel kunnen betalen kwa salaris als mvv.
Ik reken ons ook volgend seizoen nog niet ,,rijk,,daar we dan de naweeen gaan krijgen van de Corona dus weer het zoveelste tussenjaar.
Als er hier geen grote sponsors gaan opstaan dan zullen wij ons nog jaren moeten schikken in deze rol nl meedraaien middenmoot eerste divisie.

Ps klasse actie voor de sfeermakers genaamd de angelside,jammer dat deze beetje een ondergesneeuwd was door de minimale aandacht hiervoor......jongens petje af voor jullie creativiteit diepe buiging....mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Jacques, De Zwarte Vogel, Liersesup, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.203 seconden