TOP Oss - MVV Maastricht

15 apr 2021 11:58 15 apr 2021 12:00 door De Zwarte Vogel. Reden: Ik wil de link verwijderen, maar dat lukt me niet!
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
TOP Oss - MVV Maastricht #1
VAN DE SITE VAN TOP OSS

Voorbeschouwing TOP Oss – MVV
15 april 2021
Nog vijf finales! Het seizoen 2020/2021 kent nog vijf wedstrijden en er is nog steeds alles om voor te spelen! De ploeg van Klaas Wels is nog volop in de race voor de 4e periode, wat recht geeft op play-offs aan het einde van het seizoen. Aankomende vrijdag moet de goede lijn in het Frans Heesen Stadion doorgezet worden tegen MVV Maastricht.
Afgelopen vrijdag werd er een grote stap gezet in de 4e periode. De Ossenaren wisten een zege te boeken door met 0-1 bij Jong Ajax te winnen. De matchwinner was Joshua Sanches, die een keurige aanval goed binnenschoot en zo zijn ploeg aan de drie punten hielp. De overwinning bleek een historische te zijn, want het was de allereerste keer dat TOP Oss een uitoverwinning boekte op Jong Ajax.
MVV Maastricht
De Maastrichtenaren verkeren in goede vorm. Van de laatste negen wedstrijden werden er zes gewonnen, waarmee ze zijn opgeklommen tot de dertiende plaats. Afgelopen maandag ging MVV in de derby tegen Roda JC, na een snelle 2-0 voorsprong, met 2-4 onderuit in eigen huis. Dat moet een harde klap zijn geweest voor de Maastrichtenaren die vrijdag uit zijn op revanche.
Aankomende vrijdag moeten de Maastrichtenaren het doen zonder Thibaut van Acker. De middenvelder van MVV kreeg in het duel met Roda JC een rode kaart en moet de wedstrijd daarom missen.
Eerdere ontmoetingen
Het wordt alweer de 26e ontmoeting tussen beide clubs. In de 25 eerdere ontmoetingen won MVV veertien keer, acht keer wonnen de Ossenaren en het eindigde drie keer in een gelijkspel. Eerder dit seizoen verloor de ploeg van Klaas Wels met 3-0 in Maastricht.
Oude club
Bo Geens neemt het vrijdag op tegen de club waar hij in het seizoen 2016-2017 onder de lat stond. In dat seizoen mocht de goalie 42 keer zijn doel verdedigen.
De wedstrijd van vrijdagavond staat onder leiding van scheidsrechter Dröge. De wedstrijd wordt niet live uitgezonden, maar is wel te volgen via het schakelprogramma van ESPN. Op het twitteraccount @topossofficial is er een liveverslag te volgen en ook op de radio kunt u een live meeluisteren via:


Voor "Us MVV-ke" voeg ik een Confuciaanse wijsheid toe:
Over het doel heen schieten is minder erg dan het doel niet bereiken!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 12:26
Jacques
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 3815
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #2
Als Oss inderdaad die laatste periode pakt zou dat wel eens ten koste van de play-off plek van unsere Sportfreunde kunnen gaan. Het gaat veel te ver om te zeggen dat ik hoop op een nederlaag van MVV maar aangezien ons seizoen toch al voorbij is, zal ik er niet wakker van liggen als Oss het goed blijft doen in de periode.

You're never as good as everyone tells you when you win, and you're never as bad as they say when you lose.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 12:49
Zwegel
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 312
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #3

Jacques schreef : Als Oss inderdaad die laatste periode pakt zou dat wel eens ten koste van de play-off plek van unsere Sportfreunde kunnen gaan. Het gaat veel te ver om te zeggen dat ik hoop op een nederlaag van MVV maar aangezien ons seizoen toch al voorbij is, zal ik er niet wakker van liggen als Oss het goed blijft doen in de periode.


Als dat zo is (ik ken de regels niet zo wat dat betreft), dan mogen voor mij de drie punten in Oss blijven zodat die grossmaulen buiten de boot vallen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2021 17:28 15 apr 2021 17:31 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #4
Periode gaat bij winst Oss ten koste van plek 8 toch, op dit moment roda, maar die kunnen nog zevende worden.

Volendam tegen 3 jong teams, mvv en telstar. Oss tegen MVV, Jong psv, Jong Utrecht, Helmond en Roda. Roda krijgt nog NAC, Den Bosch, Eindhoven Jong az, Oss. Helmond Sport nog Cambuur, Eindhoven, GA Eagles, Oss, Graafschap. Cambuur mag 'm niet pakken en bij winst jong psv niet tweede staan, want dan is plek acht ook ok.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 11:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #5
Zonde om nu de rest van het seizoen meer met Aachen-Noord bezig te zijn. Uiteraard hoop ik ook dat ze het niet halen, maar om nu het resterende programma van Helmond Sport en TOP Oss hier te gaan delen...
Als we een professionele club/topsportklimaat/andere clichés willen nastreven, moeten we gewoon winnen bij f*cking Oss. Dat was in september toch wel een van de slechtste ploegen waar ik MVV ooit tegen heb zien spelen. Inmiddels presteren ze beter maar het is geen hoogvlieger. Een van de weinige teams die minder heeft gescoord dan MVV.
Dezelfde opstelling als afgelopen maandag, met Kostons op de plaats van Van Acker, die we de rest van het seizoen hopelijk niet meer terug gaan zien.
Ik ga voor 0-1. Doelpunt uiteraard van Joy-Lance die in 6 van de laatste 7 wedstrijden heeft gescoord.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle, De Zwarte Vogel, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 12:18 16 apr 2021 12:18 door De Zwarte Vogel. Reden: stijl
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
TOP Oss - MVV Maastricht #6

Larsbak schreef : Zonde om nu de rest van het seizoen meer met Aachen-Noord bezig te zijn.

Voor de supporters kun je het echt niet maken om het nu te laten gaan. Dus, ertegenaan tegen TOP Oss. Ik verwacht dat de geelzwarte brigade van Streppel toch wel gestript wordt in de nacompetitie en ik verheug me nu al op alle gedoe dat daar dan weer over zal ontstaan. De Gemeente P zal vervolgens wel weer moeten bijspringen om de bevoorrechte voetballers te verrijken ten koste van de burgers die het echt nodig hebben.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 21:48
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #7
GVD daar gaan we weer . 2-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 apr 2021 21:58
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
TOP Oss - MVV Maastricht #8
Ik vond het een zeer makkelijk gegeven penalty, Kostons raakt voornamelijk de bal.
Daarnaast heeft MVV het meeste balbezit en de meeste kansen gehad.. zeer jammer dat de overwinning dan niet over de streep getrokken kon worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.273 seconden