MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor

19 aug 2021 19:08
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #1
Mörrige de wedstrijd, belaoje wedstrijd altied, tege de verkes oet Helmond.

Wét iemand of de Ster soms weer um 18 oor ope is?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 00:05
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #2
Opstelling volgen ddl:

Nijhuis, R. Zeegers, Libert, Waem, Keulen, Kleinen, Van Bommel, Blummel, Aziz, Ntelo, Bösing

Met die Libert in de basis in combinatie met het middenveld, zie ik MVV niet verder komen dan een gelijkspel. Van Bommel kan best in de basis, maar niet met Kleinen ernaast.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 00:07
sjengvandenboorn
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 196
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #3
Morgen lekker weer een match idd. Punten moeten te pakken zijn, zeker tegen dit Helmond sport.

Verwacht een winst met twee doelpunten verschil voor mvv, onze spits begint te scoren morgen ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 08:49
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #4
Na wat ik vorige week heb gezien en onze beste verdediger er niet erbij is.
En misschien Orhan Džepar er ook niet.

Denk ik een dikke 0-4 Nederlaag.

Dan maar hopen dat de kaart werkt om drinken te halen anders word het vroegtijdig weg gaan in de wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 08:54
SjengSjo
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 30
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #5

Hill28 schreef : Opstelling volgen ddl:

Nijhuis, R. Zeegers, Libert, Waem, Keulen, Kleinen, Van Bommel, Blummel, Aziz, Ntelo, Bösing

Met die Libert in de basis in combinatie met het middenveld, zie ik MVV niet verder komen dan een gelijkspel. Van Bommel kan best in de basis, maar niet met Kleinen ernaast.


Es dit de opstelling is, weurt 't billen kniepe :(

Laot goon, laot goon!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 09:00 20 aug 2021 09:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #6
Jammer dat de gewenste versterkingen niet gekomen zijn.
Nu dzepar er weer niet bij is vind ik dat een nieuwe domper,ook onze laatste man de Luikse huurling is er door zijn rode kaart van de vorige week niet bij.
Ik hoop dat we er aanvallend wel wat beter voor komen te staan als vorige week,vond het allemaal maar matig met een op een eiland bivakkerende spits.
Ik hoop ook dat ons middenveld met kleinen/Bommel wat sterker acteerd als tegen de superboeren.
Laten we vandaag hopen op een kleine overwinning tegen de verkes…en dan volgende week wel met enkele nieuwe,,aankopen,,met een degelijker elftal op de proppen te komen,met terug keer van dzepar en een ,,nieuwe,,spits.
Komop ik zeg 2-1……… mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 09:25
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #7
De ''lellekste'' club met het mooiste clublied. Wij tikken denk ik vaak iets te veel weg omdat het niet om aan te gluren is, maar om daar wekelijks te zitten moet je toch echt straalbezopen zijn. Denk dat zo deze geweldige tekst is ontstaan. Hey boem knal hey ja hedde ge det geheurd?

Qua elftal geen verbetering t.o.v. vorige week. Eerder worden we minder nu de de beste man van Luik een domme rode kaart pakt. Nu is Helmond Sport ook niet je van het, dus het zal wel goedkomen. De individuele klasse van Blummel gaat vandaag de doorslag geven: in de tweede helft een vroege 1-0 van Ntelo waarna Helmond Sport gaat ''drukken'' en MVV het rond minuut 85 via Blummel gaat afmaken 2-0. Hierbij worden we een handje geholpen door Havekotte.

Wat Hill28 schrijft over het duo Kleinen-Van Bommel ben ik deels met hem eens. Denk alleen dat veel supporters enkel door de naam Van Bommel hem hoger inschatten / een streepje voor heeft t.o.v. Kleinen. Gezien de wissels van Wels (haalt altijd Van Bommel eraf en dan pas soms Kleinen) denk ik dat Kleinen eerder basis blijft als er een nieuwe voor die positie wordt gehaald.

Benieuwd overigens hoe onze blaaskaak Noor vanavond in ''zijn'' businessruimte zit om weer aan te kondigen wat we de komende week allemaal mogen verwachten. Wat is Loos ? kom er maar in!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 09:26
Strucht
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 243
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #8
Had zonder de mogelijke opstelling gezien te hebben al een slecht gevoel over vanavond. Geen nieuwe versterkingen, Dogan gate en dan ook nog verliezen van Helmond..... Maargoed laten we hopen op een leuke wedstrijd vanavond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Kletswief

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 13:52
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #9
Vorige week had ik er alle vertrouwen in dat we Helmond wel even zouden verslaan. Ik ging uit van een team met vier kartrekkers Labylle, Blummel, Dzepar en Dogan, aangevuld met de paar beloofde versterkingen. Dan zouden we toch een team moeten hebben dat in eigen huis van de meest kleurloze club uit het betaalde voetbal moeten kunnen winnen?

Een week later: ik meen gelezen te hebben op dit forum dat Dogan niet kwam en Dzepar en Labylle zijn niet fit. Blummel is onze vlag in een modderschuit.
Resultaat is nu dat Helmond Sport bij de bookmakers favoriet is om deze wedstrijd te winnen. Ik heb er weer zin in vanavond...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2021 23:14
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #10
Ik was niet heel optimistisch vooraf maar heb echt genoten ! Echt een boeiende pot.
Prima sfeer, een spits die scoort, een team dat knokt en af en toe aardig spel en dat met jonge gasten waarvan overgrote deel binnen een straal van 20 km rond Mestreech. Er moet nog veel beter en Helmond gaf soms bizar veel ruimte voor een inspeelbal of pass achter achter de verdeging met die mega trage nr 4 maar we hadden weinig echt zwakke plekken, ook niet na de wissels (Tim Zegers viel oa heel goed in). Verder vielen mij extra postiief Marco Kleinen en Waem op. Ntele maakt de 1e 2 heel makkelijk en de 3e was prachtig.
Kritiek puntje, de enige gevaarlijke momenten van Helmond waren indraaiende voorzetten met aanvallers die voor hun man kruipen. Lieten het zo nog bijna gebeuren.
Prima start van het seizoen. Niet ontevreden met Remans erbij (van Rik Platvoet hadden we ook niet veel gehoord en na 96/97 ook weinig meer vernomen... Het moet toevallig ook een beetje goed vallen en samen komen. Er moet nog geld zijn voor 2 a 3 ganse... Met beide voeten op de grond blijven en wee wet....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Burgundian043, Liersesup

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 00:54 21 aug 2021 00:55 door M.V.V. 1902.
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #11
Heerlijke drie punten. Leuk ook voor deze jonge, onervaren ploeg. Keihard gewerkt en de kopjes niet laten hangen na de tegendoelpunten. Dat geldt ook voor de Angel Side. Die bleef maar gaan en die sfeer sloeg een paar keer over naar de rest van het stadion. Dat is ook waar we het in deze fase van moeten hebben. Publiek en spelers die elkaar versterken en samen knokken voor de drie punten.
Qua veldspel is er nog een wereld te winnen. Bovendien moet deze selectie een kwaliteitsimpuls krijgen, maar de inzet en vechtlust zijn hartverwarmend om te zien.
Ntelo was natuurlijk de grote man. Waar-ie eerder tegen De Graafschap geen potten kon breken, lukte dat vandaag wel. De - overigens zeer matige - verdedigers van Helmond verslikten zich een paar keer in de jagende Belg. En ja, je kan zeggen dat-ie er één of twee bij had kunnen prikken, maar wanneer heeft een MVV-spits voor het laatst drie keer in één wedstrijd gescoord?
Wat mij betreft verder niet te lang over lullen. Het spel van MVV was niet geweldig, dat van Helmond nog slechter. Maar ze wilden beide winnen en dat maakte het tot een onderhoudende wedstrijd.
Volendam zal denk ik een ander verhaal zijn. Benieuwd wat er voor die tijd nog bij komt aan kwaliteit. De geruchtenmolen draait volop. Hopelijk is Dzepar dan weer hersteld en kan Delferriere terug naar het centrum van de verdediging. En dan in plaats van Libert als rechtsback Kalala of een van de Zeegers eens op die positie proberen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 08:14 21 aug 2021 08:15 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #12
Een leuke voetbalavond gehad gisteren. Goed was het zeker niet , spannend wel. Vak D is geweldig en ook leuk om te zien dat de rest van stadion al redelijk meedoet.
Helmond viel wel tegen, ik weet niet of we nog slechtere ploegen gaan zien in de geusselt dit seizoen.

Mvv maakt het zich zelf lastig want dit had nooit zo spannend mogen worden. Achterin vond ik Liber en Keulen zwak. Hoop dan toch nog dat er nog een Cv bijkomt en Laybille toch naar achter gaat. Ik hoop ook dat Wels eindelijk een echte rechtsback blijft neerzetten zoals vandaag
Middeveld is ook zwak en ik denk niet dat Souren dat gaat oplossen.

Voorin was onze nieuwe spits geweldig bezig. Op de training oogt ie wat lui en is Wels veel met hem bezig en je zag vandaag al resultaat. Verder zal Aziz toch ook op de bank gaan belanden.

Veel werk nog de kommende week voor de TD en daarna voor Wels maar we hebben toch maar mooi 6 punten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 08:42 21 aug 2021 08:46 door Driver.
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #13
Zeker genoten van de overwinning, de heerlijke sfeer in het stadion aangevoerd door de fanatieke Angel-Side.
De wedstrijd was kwalitatief wel zwak, Helmond Sport (een van de zwakste ploegen in de KKD) had veel meer balbezit dan Mvv maar de kansen waren er voor Mvv.
Echter, er zal toch de nodige versterking bij moeten want bij vlagen was het wel heel magertjes wat Mvv liet zien. De verdediging van Mvv werd vaak kindereenvoudig uitgespeeld, middenveld had vaak geen grip op het zwakke Helmond Sport.
Hopelijk komen er deze week nog echte versterkingen bij want om in het linker rijtje te komen heb je meer kwaliteit nodig.
Er moet toch nog voldoende spelersbudget beschikbaar zijn bij Mvv want al die huurlingen kosten geen geld, dit is de goedkoopste selectie ooit.
Chapeau voor Mitchy Ntelo, ben benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen en het doet tegen sterkere tegenstanders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 09:30
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 704
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #14
Hele levendige en amusante wedstrijd gezien waarin Helmond eigenlijk makkelijker voetbalde. De 1-0 van MVV kwam op het juiste moment, de 2-0 was een cadeautje, maar Ntelo was twee keer ijzig kalm, heel knap. De 2/-1 voelde je aankomen en viel iets te snel. Na rust startte MVV goed maar liet zich veel te snel terugdringen, waardoor het wachten was op de gelijkmaker. Beide goals van Helmond konden vrij worden ingekopt, zag ons centraal duo er niet al te best uit. Grote Chapeau voor de veerkracht daarna. Normaal zou MVV als een kaartenhuis instorten, nu gebeurde het tegendeel. En het had zelfs nog 4-2 of 5-2 kunnen worden.
Ik vond Waem en Kleinen heel goed gisteren, en Ntelo uiteraard. Libert is centraal beter dan back, maar geen basisspeler. Keulen vind ik degelijk, maar inderdaad geen speler als Labylle die het verschil maakt, al was Leroy gisteren één van de minsten vond ik. Blummel ook weer goed, Aziz knap hersteld van de slechte pot tegen De Graafschap.
Ook genoten van de sfeer en het feestje achteraf, je ziet dat die selectie plezier heeft. Het meeleven en -feesten van Delferrière,Wels die Ntelo zijn moment gunt, mooi.
Ik stond na de wedstrijd naast Wels, die complimenten kreeg voor de werklust. Vond hij niet nodig ‘want hard werken is het minimale’. Hij zei letterlijk: “Als we in Maastricht blij zijn met hard werken, ligt de lat te laag.” Denk dat we heel blij kunnen zijn met deze trainer. Blij ben ik ook met Remans en Souren. Ik gok op het Daemen-effect: op de bank bij de buren en dan met vertrouwen van de staf en de fans hier prima presteren. Ze hebben er allebei de kwaliteiten voor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 10:33
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #15
Gister ging de incheck van de SK en het VB wederom prima , soepel !
Het opwaarderen van de kaart ging ook helemaal goed en de pilsje smaakte prima !

De sfeer in het stadion was ook goed, voor mij hoeft nu niet iedere week een vuurwerk show anders gaan mensen denken dat dit iedere week is en dat mag voor mij bij bijzondere wedstrijden en daar schaal ik HS niet onder
De politie aanwezigheid was schandalig groot, dat vind ik echt wel het failliet van het moderne voetbal dat dit echt zo nodig !

De wedstrijd was vermakelijk , zoals ik al een tijdje geleden aangaf onze spits is geen verkeerde en gister liet hij dat ook zien.
Krijgt hij meer ballen/kansen dan blijft hij extreem rustig en dodelijk effectief . Hij had er zondermeer 4 kunnen maken .
Nu zie je ook het verschil met vorige week, waarin we 2 kansen krijgen en voor de rest komen we niet in het spel voor.
Tegen HS die ik met momenten beter vind voetballen als ons maar die geen echte spits hebben en achterin bizar slordig waren kunnen we zon match winnen.
Maar een gelijkspel had ook zo maar gekund. Het zijn gelijk gestemde ploegen op dit moment.

Labylle heeft nog lang niet een redelijk niveau dat zie je en of dat terug komt is de vraag , wat je wel zag is bij de 3-2 hoe hij met een bal bepalend kan zijn en daarom dat ik ook niet snapte dat ondanks het gebrek aan ritme hij vorige week niet starten .
Blummel zakte ook in de 2de helft weg, de rol van aanvoerder is te veel voor hem denk ik . Het is wel een zeer belangrijke speler voor ons met zijn techniek en acties .

Drie belangrijke punten want de komende wedstrijden ( te beginnen in Volendam) komt er behoorlijk wat hoog geklasseerde ploegen voorbij die tegenover ons staan . En dan zal je meer het wedstrijd beeld tegen de Graafschap gaan krijgen.
Ook is gister aangetoond dat je beter zonder van Bommel kunt spelen en dan maar met Zeegers op die plek want 2 van die jonkies daar achterin dat geeft geen goede balans. Zeegers deed het behoorlijk . Van Bommel een diepe onvoldoende en ik snap werkelijk niet waarom die een contract heeft op basis van zijn voetbal kwaliteiten ( want die heeft die niet)

Waem gister ook weer met momenten sterk ook met de drive naar voeren , dat is een wapen van hem .

We kunnen even genieten van de punten inmiddels 6 die we hebben en zorgen dat de selectie op sterkte komt althans zo sterk als mogelijk !
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.364 seconden