MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor

21 aug 2021 11:40
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 177
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #16
Je schrijft altijd goede berichten Brncic, net als Tumor and Belschke en andere. Hier mijn kritische versie.
Delferriere staat vrijdag weer in de basis samen met Rico Zeegers hoop ik, dat zal ten koste van Libert gaan. Ja als centrale verdediger was hij minder sl…matig omdat daar gebrek aan techniek minder opvalt (vergelijk Kuipers heeft ook een gebrek aan techniek, en heeft ons de promotie gekost).
Verder is Kleinen (die nieuwe van Hyften?) beter als van Bommel.
Lars had inderdaad meer techniek als Keulen, die ook geen durf heeft (net als Libert) om door te lopen naar voren als er mogelijkheden zijn. De 2-2 begon bij hem (die bal mag niet voorkomen, daar reken je de back op af, soms moet je happen naar de bal, met het risiko dat je het duel verliest).
De wisssel van onze nieuwe spits kwam 10 minuten te laat, de jongen zat er helemaal doorheen.
Aziz had ik ook eerder gewisselt…er zijn genoeg nieuwelingen laat ze maar eens zien trainer.
De uittrappen van Nijhuis waren al beter (het beste komen de ballen in het middenveld terecht, de spits heeft keen kans alleen...en de noodzaak van de wissel op het einde begreep hij niet).
Mensen die geen seizoenskaart hebben genomen moeten er nu al spijt van hebben.
De eerste 2 wedstrijden waren hoopgevend en de sfeer is prima (naar al die Covid verboden).
De belangrijkste man is de trainer (vergelijk de Boer en vele anderen)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

21 aug 2021 13:17
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #17

FatyPapy1990 schreef : Je schrijft altijd goede berichten Brncic, net als Tumor and Belschke en andere. Hier mijn kritische versie.
Delferriere staat vrijdag weer in de basis samen met Rico Zeegers hoop ik, dat zal ten koste van Libert gaan. Ja als centrale verdediger was hij minder sl…matig omdat daar gebrek aan techniek minder opvalt (vergelijk Kuipers heeft ook een gebrek aan techniek, en heeft ons de promotie gekost).
Verder is Kleinen (die nieuwe van Hyften?) beter als van Bommel.
Lars had inderdaad meer techniek als Keulen, die ook geen durf heeft (net als Libert) om door te lopen naar voren als er mogelijkheden zijn. De 2-2 begon bij hem (die bal mag niet voorkomen, daar reken je de back op af, soms moet je happen naar de bal, met het risiko dat je het duel verliest).
De wisssel van onze nieuwe spits kwam 10 minuten te laat, de jongen zat er helemaal doorheen.
Aziz had ik ook eerder gewisselt…er zijn genoeg nieuwelingen laat ze maar eens zien trainer.
De uittrappen van Nijhuis waren al beter (het beste komen de ballen in het middenveld terecht, de spits heeft keen kans alleen...en de noodzaak van de wissel op het einde begreep hij niet).
Mensen die geen seizoenskaart hebben genomen moeten er nu al spijt van hebben.
De eerste 2 wedstrijden waren hoopgevend en de sfeer is prima (naar al die Covid verboden).
De belangrijkste man is de trainer (vergelijk de Boer en vele anderen)


Ik ben het helemaal met jou eens.
Vechtlust is er, en nu hopen op een paar gerichte kwaliteit spelers.
Mooie wedstrijd was het om te zien, normaal zou MVV kopje omlaag en verloren hebben na de 2-2, maar dit keer winnen ze echt de verdiensten van zichzelf.
Ik was voor de wedstrijd zeer negatief en dan smaakt nu de overwinning veel beter.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2021 12:23
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
MVV - Verkes Sport vriedag 20 augustus, 20 oor #18
Ik heb genoten van deze typische KKD-wedstrijd. Geen goed voetbal van beide teams en veel fouten. Maar ook veel kansen over en weer.
Ik vond dat Helmond beter begon aan de match en een overwicht had. Maar plots stonden wij 2-0 voor. Tot de 2-1 was er weinig aan de hand.
Toen de 2-1 viel, wist je dat de 2-2 ook ging vallen. Ik vreesde voor een 2-3, maar op de een of andere manier gaf de 2-2 MVV meer energie dan Helmond.
Mooie ontlading bij de 3-2.
Onze jongens hebben gevochten voor wat ze waard zijn. En zijn knap teruggekomen van de mentale klap na de 2-2. Dit met de onafgebroken steun van de Angel-Side. Chapeau!
Het middenveld met Kleinen en Van Bommel blijf ik te kwetsbaar vinden. Ze werken keihard, maar komen simpelweg (nog) te kort. Rechtsback Zeegers was veel gevaarlijker dan Libert vorige week. Waem speelde goed. Mooie rushes door de as van het veld.
Labylle komt conditioneel nog te kort om een goede linksbuiten te kunnen zijn.
Ntelo: geweldig. 3 mooie doelpunten; had er nog wel 2 kunnen maken; maar het is hem vergeven natuurlijk. Heeft zich bijna letterlijk kapot gewerkt.
Na afloop was goed te zien dat dit wel NU al echt een team is. Samen feest vieren. Een Delferriere die helemaal uit zijn dak gaat, ondanks dat ie op de tribune zat door zijn schorsing.
Natuurlijk, Helmond was enorm zwak en wij speelden ook niet geweldig. Maar de werkinstelling, waar Wels het zo vaak over heeft, was bij iedereen dik in orde. Dat is toch nu al zijn verdiensten. Ik ben benieuwd naar de rest van het seizoen. Na 3 wedstrijden 6 punten had ik al niet gedacht.
We staan gedeeld 1e! :lol:
Waar ik afgelopen seizoenen nog wel eens genoeg had van MVV, heeft dit team een gunfactor. Heerlijk om te zien!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.233 seconden