>
Ontvangen bedankjes 50
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
FatyPapy1990 schreef : Je schrijft altijd goede berichten Brncic, net als Tumor and Belschke en andere. Hier mijn kritische versie.
Delferriere staat vrijdag weer in de basis samen met Rico Zeegers hoop ik, dat zal ten koste van Libert gaan. Ja als centrale verdediger was hij minder sl…matig omdat daar gebrek aan techniek minder opvalt (vergelijk Kuipers heeft ook een gebrek aan techniek, en heeft ons de promotie gekost).
Verder is Kleinen (die nieuwe van Hyften?) beter als van Bommel.
Lars had inderdaad meer techniek als Keulen, die ook geen durf heeft (net als Libert) om door te lopen naar voren als er mogelijkheden zijn. De 2-2 begon bij hem (die bal mag niet voorkomen, daar reken je de back op af, soms moet je happen naar de bal, met het risiko dat je het duel verliest).
De wisssel van onze nieuwe spits kwam 10 minuten te laat, de jongen zat er helemaal doorheen.
Aziz had ik ook eerder gewisselt…er zijn genoeg nieuwelingen laat ze maar eens zien trainer.
De uittrappen van Nijhuis waren al beter (het beste komen de ballen in het middenveld terecht, de spits heeft keen kans alleen...en de noodzaak van de wissel op het einde begreep hij niet).
Mensen die geen seizoenskaart hebben genomen moeten er nu al spijt van hebben.
De eerste 2 wedstrijden waren hoopgevend en de sfeer is prima (naar al die Covid verboden).
De belangrijkste man is de trainer (vergelijk de Boer en vele anderen)