Re:emmen-mvv 10 september

10 sept 2021 21:18
Karakter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 693
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #31
Als er op dit forum liefhebbers van SM zijn raad ik ze aan om na deze wedstrijd ook nog even de Videoland docu van FC Utrecht te bekijken. Ook daarin grijpt Nijhuis enkele keren de hoofdrol met geblunder. Binnen de kortste keren was hij gepromoveerd tot 1e keeper, maar nóg sneller was hij totaal uit beeld. Het verklaard waarom wij nu met deze jongen zitten. Maar houd moed! Het recente verleden leert ons dat onze doelmannen de eerste maanden twijfelachtig presteren en vervolgens steeds beter worden. Totdat ze vertrekken en we opnieuw kunnen beginnen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:27
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #32
5-1 inmiddels. Sjut lekker op dao

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:28
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #33
Ongeloofelijk 8 MVV spelers in de 16 tegen 3 Emmen spelers , en nog staat 1 van die 3 vrij.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:28
Jasonhum
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 16
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #34
Alweer 5 tege in unne oetwedstrijd! KEEPERWISSEL

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:32 10 sept 2021 21:38 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #35
Ik heb gelukkig toch geen stront in mijn ogen over de staat van dit eftal.. Alle ingecalculeerde punten van de eerste seizoenshelft lijken binnen, op naar de gouden winterstop (!?)....Of wordt er toch nog last minute een deur en een dak op dit huis geplaatst? We voetballen al zes wedstrijden met de kerkdeuren wagenwijd open..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:47
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #36
Ik schrik hier van….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:52 10 sept 2021 21:53 door JulioB.
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #37
Ondanks de punten hebben we het slechtste doelsaldo van de competitie. We hebben blijkbaar 4 (5) keepers en dit is de beste? Ik hoop dat hij tot nu toe het voordeel van de twijfel heeft gekregen en dat iemand anders nu een kans gaat krijgen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:58
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 452
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #38
Hè is vooral opvallend dat MVV het nu al twee keer volledig laat lopen na een dubbele achterstand. Daarin mist deze ploeg blijkbaar nog veerkracht en discipline om terug te vechten en anders bij 4-1 de wedstrijd op slot te doen om verdere schade te voorkomen. Ik heb bij MVV de afgelopen jaren veel keepers matig zien starten, maar onze keeper maakt tot nu toe wel een heel erg dramatische indruk. Ik wil spelers niet te snel afschrijven, maar Koot lijkt me onmogelijk een verzwakking te zijn..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 21:58 10 sept 2021 22:04 door Sjarel.
Sjarel
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 67
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #39
waarschijnlijk worden volgende pot alle 5 keepers in de goal gezet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 22:05 10 sept 2021 22:08 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #40
Pfoe. Van Emmen verliezen is geen schande, maar 7-1 is toch ook weer wat veel van het goede. Zei vorige week dat dit elftal nog weleens tegen een Volendammetje zou aanlopen, maar had niet gedacht dat dit zo snel weer zou gebeuren. En ondanks de uitslag voelt het toch ook als een onnodige nederlaag.

Vond ons tot de gelijkmaker heel redelijk spelen. Nauwelijks kansen weggeven, maar niet met 11 man voor eigen goal hangen. Zonder dat we zelf verder kansen creëerden, dat moet erbij gezegd worden. Blummel schiet die bal natuurlijk geweldig binnen. En daarna hadden we de zaak gewoon heel behoorlijk onder controle. Emmen heeft tot de gelijkmaker precies één grote kans gehad. Tja. En dan staat het bij rust toch opeens 3-1. Derde goal is een wereldgoal, kunnen we kort over zijn. 1-1 Fout van Nijhuis, en ook de 2-1 zag er toch houdbaar uit (ik heb de herhaling nog niet gezien, dus deze opmerking is onder voorbehoud). Niet de eerste goals dit seizoen die hij schuld was, hij oogt op basis van de wedstrijden tot nu toe echt heel onzeker. Denk dat MVV een aantal prima versterkingen heeft gehaald, maar het wederom aantrekken van een jonge, onervaren keeper pakt vooralsnog weer niet goed uit, zeker gezien het centrum ook jong is. Helaas hebben we momenteel niet echt een alternatief voor handen, zowel in de goal als achterin.

Maar goed, 3-1 bij rust, dan is de wedstrijd gespeeld, al helemaal als meteen na rust de 4e valt. Zwak verdedigd wederom, op een cruciaal moment zo vlak na rust. In 13 minuten tijd geef je de boel compleet uit handen. Goed, dan is Emmen ontketend, die hebben na hun slechte seizoensstart iets recht te zetten, wij zijn geknakt en het telraam kan weer uit het vet gehaald worden. Toch ook zorgwekkend dat het niet lukt om dan maar de wedstrijd in het slot te gooien en een monster nederlaag te voorkomen. Na de 6-1 (weer keeper die niet goed uit zag) heb ik de stream uitgezet.

Hoe dan ook, net als tegen de Graafschap doen in eerste instantie domme, individuele fouten ons de das om. Natuurlijk, ook Emmen is een tegenstander met meer kwaliteit. Maar hier had voor mijn gevoel meer in gezeten, al geeft de uitslag misschien niet echt aanleiding voor zo'n opmerking... Tot de 1-1 was voor mijn gevoel niet zoveel reden tot paniek. Maar als we een rol van betekenis willen gaan spelen dan zullen die fouten er echt uit moeten. We hebben een heel behoorlijke voorhoede die altijd een goal kan maken. Daar kunnen we een eind mee komen. Maar als we de goals achterin zo makkelijk blijven weggeven, daar kun je niet tegen op voetballen, en zullen we op een kleurloze plaats ergens halverwege het rechterrijtje eindigen.

Enfin, enige, zeer schrale, voordeel is dat ook zo'n dikke nederlaag uiteindelijk maar 3 punten kost zullen we maar zeggen. Volgende week maar revanche tegen Eindhoven...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, bokkesprongen, moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 22:19
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #41
Ben bang dat er nog de nodige van dit soort uitslagen komen . Die 9 punten hadden er net zo goed maar 3 of 4 kunnen zijn .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 22:20
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #42
Wat ik een tijdje geleden al schreef , Mares , van Acker en Surmeli waren voor MVV achterin dragende spelers, Tweede seizoenshelft heeft dat vorig jaar voldoende aangetoond . Die zijn allemaal weg en dat niveau is niet terug gekomen op die cruciale plekken.met alle gevolgen van dien

Het is allemaal leuk en aardig , Alberg , Labylle en Remans etc maar als er geen goede dekking achterin is dan wordt t tegen top 8 ploegen met regelmaat 3 en 4 goals tegen . Let maar op .

Er moet hoe dan ook , en die had er eigenlijk al lang moeten zijn een CV en een 6 bij … met 100 matchen plus in de benen !!

De 7-1 is natuurlijk een mega afgang zeker omdat Emmen dramatisch was gestart deze competitie . Maar goed het verschil in budget is zo groot dat die 7-1 misschien wel de juiste afspiegelingen is .

Zolang wij rond de 700.000 is dit wat het is , met een plusje hier en een minnetje daar .

Wie gaat t tij een keren en wanneer komt die investeerders groep aan zet !!??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 22:23
krampioen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 476
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #43
Wat een treurigheid. Dit is voor niemand meer leuk. Wij zijn onderhand het lachertje van de kid Verkoop die puinhoop aan een investeerder en laat hem/haar er iets van maken. Of hou ermee op Wat een zooitje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 23:31
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #44
mooie goal de 0:1
sjiek om die vaan us te horen zingen en aanmoedigen :
respect voor jullie inzet en jullie bereidheid tot het maken v.d. verre reis: is karakterhebben en tonen !
Groete merci !

en ach..... de smaak van de gifbeker ben ik al gewend...
dus effe doorslikken die deze flinke watsj laten waar ze hoort: voltooid verleden tijd.

Vingertjes wijzen en we hadden dit en dat .... sjeiss egaal en brengt niks.

Opstaan en vooruit kijken !
Neet krieten, neet zeiken, aonpakke en zörge tot veer d'r toes weeer klaor veur zien !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 sept 2021 23:53
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #45
Allereerst mooi om te zien hoe sommige hier meteen weten in te loggen als het minder gaat. Daar stonden we weer in het uitvak waar het bier overigens top was! Alleen LRB zie ik toch graag eens in de bus zitten, auwe rakker!

Een prachtige 0-1 , maar daarmee ook werkelijk het enigste wapenfeit van MVV gehad. Geen enkele uitgespeelde aanval, echt 0,0. Deze keeper zoals gezegd gaat ons meer punten kosten dan dat hij oplevert. Ik zie graag Mathys, waar ik goede verhalen over hoor, vrijdag tussen de paaltjes staan.

Je mag hier budgettechnisch best op je bek gaan, maar no facking way op deze manier.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.408 seconden