Re:emmen-mvv 10 september

11 sept 2021 02:22
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #46

krampioen schreef : Wat een treurigheid. Dit is voor niemand meer leuk. Wij zijn onderhand het lachertje van de kid Verkoop die puinhoop aan een investeerder en laat hem/haar er iets van maken. Of hou ermee op Wat een zooitje.


Nee jij bent leuk met je constructieve opmerkingen. Als we het lachertje waren dan stonden we wel op 0 punten. Daarentegen ben jij het lachtertje met je destructieve commentaar.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 02:33
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #47
Zo, allemaal meteen weer met beide benen op de grond...
Voor mijn gevoel kan dit MVV niet beter.
Mogen we nog blij zijn dat we een speler als blummel in onze selectie hebben.
Ben benieuwd wat onze trainer in de nabeschouwing te zeggen heeft.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 07:35
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 370
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #48
Het is ook beschamend als je met 7-1 verliest van Emmen. De jonge spelers van Mvv kun je niet veel verwijten, ze willen allemaal graag, hebben genoeg vechtlust maar de gewenste kwaliteit ontbreekt.
De enige hoop blijft inderdaad dat er een investeerder komt waardoor het spelersbudget omhoog kan, nu hebben we een van de laagste budgetten van het betaalde voetbal en dan kan/mag je niet veel verwachten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 08:59
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #49
Deze nederlaag komt toch niet als een verrassing? De grootte van de uitslag had ik niet verwacht, maar een uitslag als 4-0 had ik wel zien aankomen. En deze uitslag past ook gewoon bij onze ploeg. Jong en onervaren. We hebben tegen de mindere goden als jong Utrecht, Helmond en Telstar gewonnen. Maar zijn een paar maten te klein voor de grotere als Volendam en Emmen. Das geen schande. Met wat meer ervaring en de goal en achterin had je de schade beperkt gehouden tot 3-0 of 4-0. Dan was het in mijn ogen een “normale” nederlaag geweest. Zeker als je kijkt naar beide selecties en met name beide budgetten. Emmen ligt zóver op ons voor…
De keeper is precies voor dit soort wedstrijden naar ons toegekomen: ervaring op doen en leren van fouten. Helaas voor ons (en hem) zijn keepersfouten vrijwel altijd fataal en resulteert het in een tegendoelpunt.
Incasseer de nederlaag, baal er stevig van, leer er van en vrijdag wacht in Eindhoven weer een ideale tegenstander om het recht te zetten. Pak je dan weer 3 punten, dan staan we er gewoon heel netjes op!
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, M-MVV, Sjiek

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 12:36
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #50
Zo, na bijna 12 uur in de weer te zijn geweest om de verste uitwedstrijd van het jaar met 7-1 op je bek te gaan , toch eens de samenvatting bekeken.

De 0-1 is natuurlijk een mooie vrije trap (gezien de socials van MVV traint hij hier ook veel op) , maar ook gaat daar de keeper niet vrij uit. Van die afstand moet iedere bal tussen de palen binnen je bereik zijn. Alsnog een mooie trap en dan sta je er iets relaxter bij. Zou het dan?

De minuten erna zoals gezegd geen hoogstaand voetbal, maar Emmen kwam er niet doorheen. Totdat meneer “ik ben jullie nieuwe nummer 1” in zijn element kwam. De 1-1 laat hij kinderlijk glippen, maar de spits loopt ook erg makkelijk van de twee centralen weg. Vervolgens bij de 2-1 staat Labylle met zijn pootje omhoog alsof hij als een hond aan het plassen is waarna de bal met de snelheid van een gemiddelde zeikstraal langs onze goalie valt. Tot dat moment niets aan de hand gewoon. Dan krijg je bijna het doelpunt van het jaar om je oren en weet je dat het gespeeld is. Ze waren namelijk buiten de vrije trap niet aan de goal geweest van Emmen.

De tweede helft zie je al snel dat het kansloos wordt. Essers is bij de 4-1 zijn man kwijt , bij de geweldige assist van de 5-1 wordt er geen man overgenomen, de 6-1 komt onze keeper weer lopend uit en valt zodra de bal in het netje hobbelt en de 7-1 is ook in zijn bereik. Zelf helemaal niets meer klaargespeeld en weer lekker 4 uur in de bus naar huis. Merci en tot de volgende.

Vandaag kopt de krant ook dat het niet langer zo kan met Nijhuis. Ze schrijven altijd bullshit, maar hier kan ik mij wel in vinden. Die keeper van Eupen kan toch niet zo veel slechter zijn dan Nijhuis? Als je nu zegt hij wisselt goede met slechte momenten af, maar zelfs dat niet. Wat verlang je deze dagen zelfs naar een Jo Coppens.

Ik vond Klaas tijdens het interview na de wedstrijs nog rustig in zijn commentaar. Ik ga ervan uit dat dit inwendige woede is die hij in de kleedkamer heeft laten lopen.

Op naar Eindhoven. Deze kan weer gewonnen worden. Als je van de 11 “mindere of gelijkwaardige” tegenstanders wint en van de betere verliest met monsterscores , zelfs dan haal je nog de PO!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 12:40
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #51
Een busrit van bijna 5u lang, veld op en presteren is ook niet bepaald ideaal geweest + een keeper dat 3 doelpunten incasseert in 10 minuten tijd ( te vermijden weliswaar) zijn ook factoren die meegespeeld hebben. Bij de laatste 2 doelpunten was de weerbaarheid van het team volledig aan het diggelen geslagen wegens een malaise die zich als een virus had verspreid aan het einde van de eerste time en iedereen besmet had. Is het een collectieve falen , ik denk het niet. Maar iedereen moet op iedereen kunnen vertrouwen en dat missen we momenteel. Ik zou anders niet direct kunnen verklaren de grote verschillen tussen elke wedstrijd waar soms het wel lukt en soms op een disaster uitdraait. Bladzijde omdraaien , schouders naar achteren en zich voorbereiden naar de volgende challenge. Let's play f•• football !



Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 13:00 11 sept 2021 13:05 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #52
@moonghoya

Engelse roots? Of werkzaam in de fabulous Fashion wereld?
Je bericht lijkt door Google translate gehaald met Engelse uitdrukkingen en woorden.

Mijn humble excuses als dit intentioneel was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 13:11
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #53
Houtengerard

Haha, neen hoor. Poesie avant la lettre . Ik heb idd een bizarre vocabulaire, dat hoor ik vaak. ;-)

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 16:03
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 283
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #54
Toch staan we er nog goed bij voor de 1e periodetitel! Dat mag niet zomaar vergeten worden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u moonghoya66

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 21:38
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1153
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #55

Sander70 schreef : Toch staan we er nog goed bij voor de 1e periodetitel! Dat mag niet zomaar vergeten worden.



Hou op zeg . MVV verliest bij Emmen met 7-1 . Eindhoven ( tegenstander vrijdag ) heeft bij Emmen gewonnen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 sept 2021 22:55 11 sept 2021 22:59 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 581
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #56

Sjonnie schreef :

Sander70 schreef : Toch staan we er nog goed bij voor de 1e periodetitel! Dat mag niet zomaar vergeten worden.



Hou op zeg . MVV verliest bij Emmen met 7-1 . Eindhoven ( tegenstander vrijdag ) heeft bij Emmen gewonnen .



wat zeet Sjonnie noe...?


Mer es iech zoe zow dinke, zow iech noets mie us klubleed kinne zinge ...

Vaan de club oet Mestreech: die al ging ’t ins neet, Noets de mood verloore heet.

kin iech metein vaan de aw maosbrögk springe
of
miech laote umbouwe tot wief en met "N" oet Roermunj saame goon woene en zeivere...
:blink:

Dus Sjonnie , iech respekteer diech mer ipv "Hou op"...
boerum neet ....
haw pin !
en dinke...
Es g’r mer ‘ns "draon" wèlt goon,
Jèh daan zeet geer neet te sloon,

kump good !

De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2021 08:52
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #57
Es te in korte tied d'r 12 um de oere krijgs daan zit get mis beij de taktische keuzes vaan d'n trainer, daobeij nog unne kieper dee blundert en d'n aofgaank is compleet.
Ezzebleef gouw unne investeerder!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 sept 2021 14:47
Mienclub1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 723
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #58
De trainer kan er niets aan doen dat Mvv geen ervaren keeper en centrumverdediger heeft aangetrokken. In de as moet je gewoon ervaring hebben staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 sept 2021 11:09
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
Re:emmen-mvv 10 september #59
Waar blijft de nabeschouwing?
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.449 seconden