KNVB Beker seizoen 21/22

30 okt 2021 23:58 30 okt 2021 23:59 door jeoff.
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #16
Verschrikkelijk, de loting kon bijna niet slechter. Een van de saaiste namen uit de Eredivisie en ook nog een uitwedstrijd. In de vorige ronde is gebleken dat het verschil tussen de onderkant Eredivisie en de eerste divisie groot is, in Zwolle zullen ze tevreden zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2021 09:24
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #17
Het zou me niet verbazen als de KNVB ervoor heeft gezorgd dat MVV is ‘kaltgestelt’: het MVV-balletje een paar uur in de diepvries en de balletjestrekker weet dat hij dit balletje niet als eerste naar buiten mag halen. Een mooie complottheorie, niet?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

31 okt 2021 10:12
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #18

De Zwarte Vogel schreef : Het zou me niet verbazen als de KNVB ervoor heeft gezorgd dat MVV is ‘kaltgestelt’: het MVV-balletje een paar uur in de diepvries en de balletjestrekker weet dat hij dit balletje niet als eerste naar buiten mag halen. Een mooie complottheorie, niet?


:lachen: :lachen: :lachen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2021 11:08
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #19
Wat Jeoff zegt. Weinig aansprekende tegenstander, ver weg. Kost meer dan het oplevert. Hier valt doorgaans geen eer aan te behalen.
Maar goed, de wedstrijd moet nog gespreeld worden, een verrassing is altijd mogelijk en wie weet wat er gebeurt als we onverwacht een ronde verder komen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

01 nov 2021 16:48 01 nov 2021 16:48 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #20
Vooraf voorspeld op Heracles uit , maar dit is nagenoeg hetzelfde. Een Eredivisionist die niet noemenswaardig is, maar toch het verschil te groot is om iets te kunnen presteren. Je kunt natuurlijk altijd stunten en hopen dat Zwolle een paar keer wint en de tweede garnituur laat opdreven tegen ons, maar eigenlijk moet je toegeven dat dit een bekerloting is die alleen geld gaat koste zoals Boschpoort aangeeft.

We spelen op een dinsdag. Benieuwd naar het tijdstip dat gaat volgen.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 dec 2021 18:52
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #21
De duels van MVV en Roda JC in het bekertoernooi zijn verschoven. MVV speelt volgende week twee uur eerder dan gepland tegen PEC Zwolle, Roda begint een uurtje later tegen Go Ahead Eagles.
De wijzigingen in het speelschema hebben te maken met de programmering van ESPN. Aanvankelijk zouden lang niet alle wedstrijden live op televisie te zien zijn. Omdat er nog altijd geen toeschouwers naar binnen mogen, is nu besloten het speelschema te vertimmeren. Daardoor kunnen veertien van de zestien duels rechtstreeks worden uitgezonden.

Live

MVV komt als eerste in actie. De ploeg van trainer Klaas Wels gaat dinsdag om 18.00 uur op bezoek bij eredivisie-hekkensluiter PEC Zwolle. Dat duel stond aanvankelijk om 20.00 uur gepland. Roda JC wordt een dag later verwacht bij een andere eredivisionist, Go Ahead Eagles. Die wedstrijd is verschoven van 20.00 uur naar 21.00 uur. Op datzelfde tijdstip speelt Fortuna Sittard in Eindhoven tegen PSV. De duels van de drie Limburgse clubs worden live uitgezonden op ESPN.

VVV komt niet meer in actie in het bekertoernooi. De equipe van Jos Luhukay werd in de vorige ronde uitgeschakeld door NAC Breda.

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 16:53 14 dec 2021 16:54 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #22
Uit De Stentor, Zwolle

Met Slobodan Tedic in de basis hoopt PEC Zwolle dinsdag in de tweede ronde van de beker, thuis tegen MVV Maastricht (aanvang 18.00 uur), de nare smaak van zaterdag weg te spoelen, toen pijnlijk met 1-0 werd verloren van Fortuna Sittard. De Servische spits vervangt in de punt van de aanval Gervane Kastaneer.

Boos en teleurgesteld was PEC-trainer Dick Schreuder zaterdag, na de nederlaag tegen de Limburgse laagvlieger. Aangeslagen ook. Net als zijn spelers, voor wie dit verlies keihard aankwam. ,,Maar gelukkig hebben ze de knop snel kunnen omzetten.” Dat had Schreuder ook geëist. ,,Ze moeten daar niet te lang in blijven hangen. Daarom is het ook wel weer mooi dat je nu alweer moet spelen. Des te eerder kun je weer dat goede gevoel terugkrijgen.”
Slechte corners
Zoals PEC dat vorige week nog had na het duel met FC Groningen, toen de Zwollenaren voor rust misschien wel de beste 45 minuten van het seizoen speelden. Het kwam er alleen niet uit tegen Fortuna Sittard. Waarbij niet alleen het gebrek aan lef opviel, maar ook de slechte hoekschoppen, zoals die van Luka Adzic. Schreuder kan er twee dagen later nog boos om worden. ,,Eén slechte corner kan gebeuren, maar niet meerdere keren.” Hoe dat kan? In ieder geval geen onkunde, meent Schreuder, die nog altijd wacht op zijn eerste zege als trainer van PEC, sinds hij ruim drie weken geleden de taken van de opgestapte Art Langeler overnam. ,,Luka heeft een hele goede trap. Maar wellicht was het concentratie of stress? Misschien wel teleurstelling. We staan niet zesde, dan gaat het makkelijker. Maar goed, dat mag geen excuus zijn.”
Winnen
Het zat Schreuder zelfs zo dwars, dat hij op de training zelf een hoekschop nam. ,,Om te laten zien hoe het wel moet.” Want ook al betreft het een bekerduel met een ploeg die een stapje lager speelt, voor Schreuder is deze net zo belangrijk als de eerstvolgende wedstrijd in de eredivisie. ,,Je wil altijd winnen. Daarvoor ben je sportman.” Dat moet PEC doen zonder Dean Huiberts en Sam Kersten. Zij hebben nog steeds last van de tik die ze zaterdag kregen. Verder ontbreken nog altijd Sai van Wermeskerken, Kenneth Paal, Daishawn Redan, Leandro Fernandes en Pelle Clement. Bram van Polen en Mustafa Saymak zitten na twee weken afwezigheid wel weer in de selectie, maar beginnen op de bank.
Basisplek
Slobodan Tedic start wel tegen de nummer twaalf van de eerste divisie, een ploeg die volgens Schreuder goed georganiseerd speelt. De spits, die eind november tegen Feyenoord voor het laatst een basisplek had, vervangt in de punt van de aanval de tegenvallende Gervane Kastaneer. ,,Ik vind Tedic een steeds betere indruk maken. Toen ik kwam, zag ik een timide jongen. Nu zie ik iemand die echt wil.”

Vermoedelijke opstelling PEC Zwolle: Lamprou; Voet, Van den Berg, Nakayama; Pabai, Strieder, Van den Belt, Reijnders, De Wit; Adzic en Tedic.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:26
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #23
2 Corners 2 goals, ik heb het afgezet.
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:27
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #24
We worden compleet overlopen door een Zwolle .
By far de slechtste ploeg in de ED.. en Klaas zei nog dat de ploeg vertrouwen had. Echt 0.0 van te merken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:35
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #25
Ik vond Wels behoorlijk arrogant in de voorbeschouwing. Hij deed alsof PEC wel even te kloppen was. Maar het blijft een eredivisionist en we hebben nog geen punt gepakt tegen top KKD.
MVV wordt helemaal weggetikt. Doet weer pijn aan de ogen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:43
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #26
Wels moet eens wakker worden en stoppen met onzin te verkopen. Het is elke week werkelijk niet om aan te zien en Wels blijft maar verkopen dat de punten eraan zitten te komen en het een kwestie van tijd is dat MVV gaat stijgen op de ranglijst.

Ik zie een elftal waar geen enkele lijn of spirit inzit, terwijl het op papier écht geen slecht elftal is wat we hebben.
Ik zie ook geen enkele interactie tussen trainer en spelers, en totaal geen spelvreugde. Volgens mij zit er iets goed mis in deze groep.
Zijn de spelers wel bereid voor deze coach door het vuur te gaan??
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 18:45
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #27
We missen achterin een medogenloze kopsterke verdediger ala Nick Kuipers. Als je toch ziet hoe gemakkelijk de kopduels allemaal verloren worden ......
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 19:36
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #28
Ik heb al een paar maanden geleden gezegd dat Wels een man van veel bla bla is.
Dit elftal moet beter kunnen .maar dat lukt Dhr bla bla niet.
Ik blijf van mening dat fuat usta het niet slechter deed als deze trainer,maar hij werd gelijk afgebrand ,omdat hij geen aan sprekende naam was bij veel supporters.
Ik luister niet meer naar die kakeltante,hoef ik me ook niet meer te ergeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 20:46
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #29
Excelsior uit bleek gewoon een incident.
Weggespeeld door Dort , Roda , volendam , emmen , ado , Oss.. ga zo maar door. Klaas roept altijd dat zijn ploeg hard werkt, maar als je zelf de bal hebt moet de tegenstander lopen. Helaas lopen wij altijd achter de bal aan.

Er is totaal geen idee te ontdekken? Druk zetten gaat al sinds het begin fout. Iedere tegenstander vind altijd de vrije man. In bal bezit ook totaal geen idee. We spelen ook nooit in dezelfde samenstelling. Iedere week staan er andere mensen in het veld. Stuivertje wisselen op de back positie. Te lang vastgehouden aan de verkeerde keeper.. ellende.

Dan het beleid? Waarom halen we een Keulen terwijl we een last hadden? Ntelo maakt wonderbaarlijk 7 doelpunten, Remans op de manier waarop we voetballen is echt niet de geschikte linksbuiten. Nicky Souren.. spaar dat geld en zet een jeugdspeler erin. Maar nee die krijgen allemaal geen kans en vertrekken weer.

Oefenpartijtje voor Zwolle. De nummer laats van de ED wat week in week uit verliest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 20:52
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 904
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #30
Mvv heeft de slechte selectie sinds jaren,
En een trainer die Valium nodig heeft.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.374 seconden