KNVB Beker seizoen 21/22

14 dec 2021 21:11
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #31
Benuijd wat wawweleer Wels noe weer veur oonzin heet bedach, maag veur miech weg

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 21:30 14 dec 2021 21:37 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #32
Robbie Delahaye had inzet en tackels
Erik Meijer had een neusje voor de goal
Leo Koswal had een steekpass in huis
Thomas Verheijdt was balvast
Martina had een crosspass
Kuipers zette de lijnen uit.
Zomaar wat spelers uit verschillende MVV-generaties. Niet altijd even goed, maar altijd met herkenbare kwaliteiten en beperkingen. Dat mis ik nu. Het is allemaal constant erg middelmatig. Spelers staan erbij alsof ze nog geen zin hebben om op
het veld te staan voor MVV. Je speelt tegen een eredivisie club. Je kunt de club sportief en financieel enorm helpen door een ronde verder te komen. Ga er dan op zn minst vol in. Verzin een tactisch plan. Niks van dat. Elsen, die haalde wel eens een flop binnen. Maar zelden stelde hij slechtere selectie samen dan dit. Zelden zag ik een kleurloze trainer als Wels aan het roer in de Geusselt.

We kunnen inmiddels teugkijken op zo’n anderhalf jaar onder de nieuwe clubleiding. En ik word er nog steeds niet enthousiast van.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 dec 2021 23:51 14 dec 2021 23:53 door Sjotelsplak.
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #33
Ons spelersbudget is ongeveer 700.000 euro. Dat van PEC Zwolle is ongeveer 5.000.000 euro.

Dit is toch geen verrassing?

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 07:17 15 dec 2021 07:19 door moonghoya66.
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #34
Zeden zo een slechte wedstrijd gezien in het betaalde voetbal. Totaal inspiratieloos, geen initiatief, tactisch waardeloos . Spelniveau verslechterd week na week. Het vertrouwen is volledig zoek. Ook al zet de tegenstander geen druk lukt MVV niet meer om over de middenlijn te geraken. Zelf een simpele banale balaaname of een simpele pas lukt niet meer. Waar is het enthousiasme gebleven waarmee ze aan het seizoen begonnen waren ? Verliezen mag maar de manier waarop is schaamteloos. Onze mannen vechten niet meer voor elkaar en daar moet een reden voor zijn. Staan ze nog achter hun trainer? Zonder vechtlust en teamspirit zal dit MVV nog verder zakken in het klassement en de vraag is indien Klaas de juiste man is voor deze club. Maar we hebben ook geen leiders in dit team, idereen loopt apathisch rond. Een verdediging die veel te laag speelt, een onbestaande middenveld en een spits die niet voor gevaar kan zorgen en doelloos rondloopt. Onder Darije Kalezić werd ook vaak verloren tijdens de heenronde,maar we konden wel regelmatig voor gevaar zorgen. Nu.... ( wacht,even mijn tranen drogen..)
Anyway, ik ben nog steeds overtuigd dat deze team genoeg kwaliteiten heeft . Deze jongens moeten terug in zichzelf gaan geloven . Bestuur...wacht niet te lang meer .





Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 07:32
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #35

Sjotelsplak schreef : Ons spelersbudget is ongeveer 700.000 euro. Dat van PEC Zwolle is ongeveer 5.000.000 euro.

Dit is toch geen verrassing?



Klopt! Maar zelfs in de KKD heeft mvv een laag budget. Nac , Volendam , Almere etc hebben stukken meer. Dan moeten we gewoon zeggen ; met plekje 12/14 ieder seizoen hebben we het goed gedaan.

Maar het gaat om het vertoonde spel al wekenlang. Zelfs ploegen met een minder budget.. die spelen ons gewoon weg!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 08:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #36
Gisteren heeft heel Nederland mogen aanschouwen dat in ons spel geen enkel patroon, lijn of durf te vinden is. Werkelijk de enigste die bij ons durft te voetballen is nota bene de keeper.

Je speelt tegen een Eredivisionist. Dan krijg je het op voorhand, ook tegen een ploeg die onderaan staat, lastig. Je weet dat je doorgaans veel achter de bal moet gaan aanlopen en van de spaarzame momenten die je krijgt, gebruik moet maken. Als je weet dat je in de KKD zelf al weken op rij ook het spel niet maakt, is dit bijna een zekerheidje.

Zoals gezegd; we gaan veel lopen. Waarom beginnen we dan in godsnaam met Alberg en Labylle? Ja, ze hebben beide voetballend vermogen tegenover de overige spelers. Maar voor deze wedstrijd wordt geen voetballend vermogen in onze positie gevraagd, maar meters afleggen! Betreft meters afleggen zijn Alberg en Labylle geen A- , maar bittergarnituur. Deze mannen komen niet vooruit meer op dit niveau. Geen probleem als je de bal hebt, maar die hadden we 85 minuten niet.

Dan lopen we dus telkens achter de bal aan, als we de bal hebben durft niemand vooruit te spelen en als we dit doen, is het een lange bal op onze grote vriend met rugnummer 20. Een kaats, bal doorkoppen, bal vasthouden of actie zit er allemaal niet in. Maar wat heeft deze jongen te verliezen? De concurrentie is 0 voorin, dus het zal hem aan zijn reet roesten of hij slecht speelt. De volgende wedstrijd staat hij er gewoon toch weer.

Oh ja, ik heb trouwens één patroon gezien; alle vrije trappen rondom de middencirkel erin pompen in de hoop dat Lamprou weer een bal liet glibberen. Nou , hulde voor de technische staf!

Nee, zoals gezegd is het al weken niet om aan te zien. In de winterstop wordt de verbandtrommel weer uit de kast gehaald om de pijnlijke plekken binnen de selectie met een noodverband te verbinden. Aan het einde van de rit heeft Noor nog altijd niet meer inkomsten weten te vergaren, heeft Van Geneugden gedaan wat ieder ander individu op zijn plaats had kunnen doen en blijkt Klaas geen tactisch wonder te zijn. We schieten geen klote op met alle wijzigingen en blijven nog jaren in deze drap rondbanjeren!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Mr Sjaan, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 09:44
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #37
Wat hadden we anders verwacht? Een mogelijke stunt tegen de slechtste ploeg in de eredivisie? Ook al is Zwolle slecht, dan nog zijn ze 5 klasse beter dan MVV.

We kunnen tegen diverse KKD clubs geen tegenstand bieden, laat staan tegen Zwolle.

Ik mis al jaren in de selectie types als Kuipers (niet de meest gepolijste voetballer, maar wel beresterk en zat alles neer), Ippel, Daemen. Dat soort spelers zijn met ons beperkt budget gewoon niet haalbaar.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 11:25
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #38
Geen verrassing.
Respect voor degenen die dit op TV hebben bekeken. Ik kan het niet meer opbrengen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 13:10
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #39
Natuurlijk hoop je op een stunt.
Maar met de vertoonde inzet van gisteren mag je nog blij zijn met maar 4-0….

Zwolle speelt heel gemakkelijk het balletje rond, altijd vinden ze wel een mannetje dat vrij staat, zo ben je iedere keer een stap te laat en kom je niet in je eigen spel.
Zwolle won overigens ook met 4-0 van de graafschap.

Zou kun je eigenlijk toch wel voorzichtig concluderen dat het verschil tussen ED en KKD toch wel behoorlijk groot is. Tevens kun je concluderen dat het verschil tussen KKD en de top van de amateurs niet zo bijster groot meer is, afgaande van de uitslagen van gisteren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 14:00
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #40

Boschpoort schreef : Geen verrassing.
Respect voor degenen die dit op TV hebben bekeken. Ik kan het niet meer opbrengen.


Ook voor mij is het een kwelling geworden, nooit gedacht dat het ooit zover zou komen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Hill28, De Zwarte Vogel, Sjarelke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 14:15 15 dec 2021 14:17 door bokkesprongen.
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #41
Voor MVV is erna 25 jaar braggelen in KKD geen toekomst meer .........Het laatst geld is weggegooid door de NOW regeling ,Het opstappen van Vleugels en CO ,het vebrassen van transfer gelden van OKita en co ,Het aanstellen van Trainers als Kalasic die naar 1 jaar vertrekt en zijn voorganger die ontslagen werd en nu Klaas Wels ....en het niet lukken een investeerder te vinden die men wel beloofd had jongst leden Augustus .

Wat nu ?

Ge terug naar de amateurs en word een voetbal club zoals Gemert en co met aanzien in de streek Maastricht voetballen tegen Meersen ,Heer ,Eysden ,Walram kan veel leuker zijn .....want MVV Maastricht heeft zijn waardigheid verloren .................

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 15:15
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 905
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #42
Naar meer dan 60 jaar mvv voel ik geen pijn meer bij een nederlaag.
Toch zal ik er nog iedere wedstrijd aanwezig zijn.
Vraag me niet waarom ik toch nog altijd blijf gaan( zie het als een verslaving.)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 17:01
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #43

Mr Sjaan schreef :

Boschpoort schreef : Geen verrassing.
Respect voor degenen die dit op TV hebben bekeken. Ik kan het niet meer opbrengen.


Ook voor mij is het een kwelling geworden, nooit gedacht dat het ooit zover zou komen.


Ja Mr. Sjaan, ik kan je niet anders dan gelijk geven. Ik kwam gisteren thuis van het werk, waren ze net begonnen. Ik ging ff het eten opzetten, kom terug is het 2-0. Daarna nog 10 minuten gekeken en vervolgens heb ik die ellende afgezet. Niet om aan te gluren; blijkt het later ook nog 4-0 te zijn geworden. Hoe krijgen ze het voor elkaar? Er zit geen enkele balvastigheid in, alle duels worden kinderlijk verloren, passes over 5 meter komen niet aan, de spelers begrijpen elkaar totaal niet. Ik vrees ook dat er geen klik is met de trainer. Die man kan ik overigens ook niet meer horen met zijn 'we moeten leren van de fouten', 'vrijdag gaan we e.e.a. rechtzetten', 'sommige dingen moeten echt beter'....foifoifoi om gestoord van te worden. Een DDR-ratelmachine die elke week hetzelfde liedje afdraait. Maar zoals velen doet het me niet meer zoveel als vroeger. Ik ben inmiddels - helaas - gewend aan kansloze nederlagen, geldgebrek, derderangs spelers, geen investeerders, waardeloze facilitaire ondersteuning van gemeente en ga zo maar door. Ik mis het "stadion" al niet eens meer.

Waarom kan er in Zwolle, Waalwijk, Leeuwarden, Almelo, Heerenveen en nog wat van die doodsaaie plaatsen wel van alles en hier niet? Waarom is MVV het lachertje van het betaald voetbal? Ik begrijp er niets van. Er moet snel iets veranderen want op deze manier ben ik bang dat er heel veel mensen definitief afhalen. Ik weet het, het is gemakkelijk dingen af te kraken, maar waar zijn dan die investeerders die 'in de rij' stonden? Als je zulke dingen roept gaan mensen ook ergens in geloven en houden ze moed. Maar na een jaar van loze beloftes en dit soort zinloze kreten zul je toch eens over de brug moeten komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 17:11
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #44
Voor mij mogen ze die hele brabo crew een enkeltje Boxtel geven. Sportief en financieel niks gebakken, behalve wat lucht. Wat een farce.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 dec 2021 17:22 15 dec 2021 17:27 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
KNVB Beker seizoen 21/22 #45

ouwe rot schreef : Naar meer dan 60 jaar mvv voel ik geen pijn meer bij een nederlaag.
Toch zal ik er nog iedere wedstrijd aanwezig zijn.
Vraag me niet waarom ik toch nog altijd blijf gaan( zie het als een verslaving.)


Je kent mij en je weet dat we hetzelfde denken,ook bij mij doet de nederlaag niet meer zo een pijn,maar meer hoe we elke keer steeds verder in het moeras weg zakken….mvrgr Opa.

Ps er komt een tijd dat men de vraag gaat stellen…….mvv is dat niet die club uit Maastricht?

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.478 seconden