MVV- 045

30 okt 2021 00:18 30 okt 2021 00:22 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #61
om 18.00 uur parkeerde ik mijn auto in WVV ( Burg. Nierstraszstraat) en toen ik uitstapte hoorde ik gezang vanuit richting spoorwegstation.
Een lichte glimlach kwam op mijn gezicht.
Omdat ik een roed petje op had met daarop de text "Mestreech" en een MVV sjaaltje werd ik goedkeurend bekeken en begroet door de nieuwe Medelanders vanuit Verwegistan, tevens de huidige nieuwe bewoners van het WVV en wenste men mij veel plezier en succes: mooi toch!

Net zoals dat 45 jaar geleden door de Mestreechse bewoners werd gedaan. Enkele van die Mestreechse bewoners die nu overigens in een paar straten leuke Halloween versieringen hadden aangebracht en ook op een hoek een buurtfeestje of iets dergelijks voorbereiden. Sjiek toch. Daar bloeit je hart van op.

Domper helaas toen ik polshoogte van het gezang wilde nemen, want er raasden 3 goovie busjes, twee pelissieweegelkes en 2 ME busjes langs me richting gezang....alsof de pleuris uitbrak !!! Wat een echte (en totaal overbodige) monstersjow !

Ik zou die driehoek-pippo's graag eens mee willen nemen naar Luik (Standard), Liverpool (FCL) , Köln ( der Erster Eff Zee Ka) of Sarajevo ( Zeljo) waar ik vaker te gast ben en hun kan daar op studiereis laten zien hoe het wel moet op een goede en professionele manier kan en dient te gebeuren, en niet met het huidige "chickenbrain" vol angst.

Was die mini-cortege dus leevensgevierlijk ? Niet dus, gewoon wat gasten die gezamenlijk met gezang en enkele fakkels richting Geusselt liepen, waarbij Mental en ik ons graag bij aansloten ! Wat een overbodige verspilling van ons belastinggeld en waarom en waarvoor ? Sluit gewoon de weg naar het uitvak af en klaar is kees...
Angst is een slechte raadgever en dit zou later zijn apotheose krijgen en ik helaas mijn gelijk ook....

Waar wij in 75 op Kaalheide vanwege het gooien met nota bene wat confetti via de speakers te horen kregen "MVV supporters dienen het stadion te verlaten" of dit nu terecht was of niet...stonden 3 minuten later een rijtje ME-ers bovenaan de tribune met wapenstokken en bouviers en mepten ons rücksichtslos Kaalheide uit.

En nu...hadden we burgemeesters die voor minder en dus de bok zien kloten het veld moesten ruimen ( Leers en Hoes) zit er nu een Madam die de AS opjaagt als loslopend wild, maar als er daadwerkelijk ingegrepen moet worden ( in het uitvak), zit ze met haar k-beep-t te spelen en durft niet daadkrachtig en met visie dat zooitje ongeregeld in het uitvak kort en krachtig te verwijderen, maar door niet ingrijpen de club en stad zinloos op kosten jagen.. Angst en raadgever...remember ?
Geen wonder dat men blij was in Den Haag verlost te zijn van deze tante. In vroegere tijden werd zo iemand met pek en veren het dorp uit begeleid..
Hadden die fruitdruifjes van de Gemeinteraod ook maar enig visie gehad en maar Luc W of Thei B hier neergezet...

Hoe haal je het in je hoofd om de AS te volgen, de ver van het uitvak verwijderd is, niks kwaads van plan is behalve zich via gezang kenbaar te maken ? terwijl je niks pro actief bij het uitvak posteert? Terwijl daar de vorige keer ook al rare figuren provocatief op de hekken klommen....
Acte van onvermogen of incompetentie ? Misschien ben ik te dom en begrijp het niet...

Of strein geeve ze nog gewoen Opa de sjöld dee iech neet gezeen höb....

Triest hoe een wedstrijd zo moet eindigen en de onkunde van de driehoek eerder de stad door Anmerie Te Kakke wordt gezet! Sjaom diech deep AnMerie....
Olaf...neem je rotzooi mee (zouden we vroeger gezongen hebben) maar dat is ook mosterd na de maaltijd .

Dit is toch wanbeleid en wanbestuur... niks doen terwijl je de mankracht ervoor hebt..foj, foj, foj!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 00:19
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 305
Meer
MVV- 045 #62
Als je de trend van afgelopen weken zag, was ik er al bang voor vanavond, en helaas het kwam uit. Het werd uiteindelijk een inktzwarte avond, verpest door een aantal malloten aan beide kanten. Het kwam live op ESPN, nou we staan er weer goed op daar. Het kost MVV zo veel geld, en als fan schaam je je kapot. MVV leert gewoon niet van haar fouten. Het is altijd raak in die hoek, in 2017 hebben we al gezien dat je daar iets moet doen, en ADO thuis was ook een wake-up-call. Maar niks, nada, noppes is veranderd. Zoals iemand boven mij al zegt: laks en naïef. Natuurlijk begon het uitvak (goh, 30 suppoosten meenemen maar ze konden gewoon de hele eerste helft non-stop vanaf het hek staan provoceren), maar MVV is verder verantwoordelijk voor de veiligheid in eigen stadion.

Waarom deze wedstrijd op vrijdagavond bleef staan verbaasde me sowieso. Normaal wordt-ie altijd op zaterdag of zondag afgewerkt. En waarom kan in De Geusselt nog steeds niet de veiligheid worden gegarandeerd? Een extra vak leeg, meer beveiliging / suppoosten, grachten vrij houden, een paar hekken er tussen, netten ophangen, glasplaten plaatsen, er lijken toch opties genoeg? In 2015 ging het bij deze wedstrijd goed omdat er een paar containers stonden. Simpel, maar effectief: de malloten kunnen elkaar niet meer provoceren of bekogelen omdat het zicht op elkaar wordt belemmerd en de afstand groter wordt. Logisch gevolg is nu natuurlijk dat ze de derby's zonder uitfans zullen gaan spelen, maar daarmee dupeer je de echte fans die wél een hart voor de club hebben.

Heb nog nooit ME zo zien optreden in De Geusselt, maar wat me verder nog verwonderde is dat niet het uitvak als eerste mocht vertrekken. Laat de bussen wegrijden en vervolgens de MVV-supporters het stadion verlaten, dan blijft het rustig. Maar nu zag je op een gegeven moment al een deel van de ME naar buiten rennen omdat er daar al schijnbaar een en ander aan de hand was. Vreemde gang van zaken.

Wedstrijd was tot het staken best aardig. R#da wat makkelijker combinerend, maar MVV weerde zich goed, toonde vechtlust en kreeg nog een paar kansjes. Kon alle kanten op, dus ook 3 punten hadden er best ingezeten. Ook prima sfeer, en vooraf een fantastische sfeeractie, chapeau! Goh, dat ik mijn post toch nog positief zou afsluiten had ik niet verwacht…
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor, jovkle, bokkesprongen, LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 00:45
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV- 045 #63
Beide forums even afgegaan (ja, schiet me maar lek). Waar twee vechten, zijn twee schuld. Even de volgende feiten op een rii;

- AS was op dreef! Heerlijke sfeer zoals het hoort
- Buiten stonden de ME’ers de polonaise te dansen
- Grachten waren vol, stewards te kort als het dan echt niet mag….
- Succesvolle containers waren weggehaald om de bijstandsgerechtigde in Kerkrade van woonruimte te voorzien
- Uitvak mocht blijven gooien en provoceren. Als je dan op het hekje gaat staan, klim er dan ook over. Wellicht volgend jaar een tunnel graven, voelen ze zich meer thuis!

Over de wedstrijd? Die hadden we gewonnen, fieszakken!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Tuor

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 01:03 30 okt 2021 01:42 door Tuor.
Tuor
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 426
Meer
MVV- 045 #64
Tja, wat moet je er nog van zeggen... Denk dat bijna iedereen hier vooraf bang voor was. Alle vragen zijn al gesteld. Waarom om 20.00 uur deze wedstrijd? Waarom is dat uitvak nog steeds niet afgeschermd? Waarom is het zo relatief gemakkelijk om vanuit de Boschpoort het uitvak te bereiken? Waar zijn die containers gebleven? Waarom kan dat Roda volk elk jaar ongehinderd op die hekken staan, terwijl hun stewards erbij staan er naar kijken? Waarom kan elke keer een groep zich verzamelen aan onze kant van de Boschpoort?

Ik vrees dat de hamer van de knvb keihard gaat neerslaan op ons. Het is al weken hommeles in de stadions. Er zal een voorbeeld worden gesteld ben ik bang. Dikke boete, wedstrijden zonder publiek wellicht. Allemaal dingen die wij niet kunnen gebruiken gegeven onze financiële situatie en die het elftal en de 6000 man die gewoon normaal in het stadion zaten onevenredig straffen. Verzachtende omstandigheid is wellicht dat de directe aanleiding uit het uitvak kwam, iets dat 1limburg alweer vergeten is maar wel gewoon op NOS.nl en teletekst staat en wat ook op ESPN benoemd werd. Echt een bizarre actie, wat was hier in godsnaam de reden voor? Tegelijkertijd is MVV verantwoordelijk voor de veiligheid in het stadion, en die is gewoon niet op orde, zoals tegen Den Haag ook al was gebleken, evenals tijdens eerdere wedstrijden tegen Roda. Uitsupporters kunnen we bij derbies voorlopig vergeten, en daar valt op basis van vandaag niks tegenin te brengen. De lokale driehoek geeft geen moer om ons en heeft natuurlijk ook gefaald vanavond ('er zijn geen signalen dat grote politie inzet vereist is'), maar zal zijn eigen straatje schoonvegen. Penn-Te Strake zal dit vermoed ik als een kans zien om zich als 'daadkrachtig' burgemeester te profileren, a la Gerd Leers destijds.

Los van dit was het tot de 42e minuut een echte derby. Veel sfeer, prachtige actie en support van de Angelside en matig voetbal. Gelukkig een scheidsrechter die niet te flauw floot (mag ook weleens gezegd worden). MVV begon wat afwachtend, maar kwam er gedurende de wedstrijd steeds beter in. De keeper straalde rust uit en Dzepar mag van mij altijd op 10 spelen. Roda was technisch beter (god wat is die Pflucke een irritant zuigertje zeg, goeie genade) maar de beste mogelijkheden waren voor ons. Enfin. We gaan maar eens zien wat er aan repercussies gaat volgen. Al met al uiteindelijk een zeer trieste avond. 
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 07:29 30 okt 2021 08:20 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV- 045 #65
Vooropgesteld dat iedereen zijn eigen verantwoordelijkheid heeft, is het zeer dom dat onze direcrteur GEEN ENKELE security had ingehuurd. Overigens begon de agressie vanuit het Roda vak, want Vak F werd letterlijk onder vuur genomen met vuurwerk, wc-deuren, munten en zelfs wapenachtige voorwerpen. Ik werd zelf geraakt terwijl
Ik gewoon netjws op de tribune stond. Ik keur de reactie niet goed, maar als dan in eerste instantie niemand ingrijpt tegen dat treurige volk.

Wanbeleid en wangedrag van vele kanten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 08:31
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV- 045 #66
T begint al dat er voor de boschpoort maar 1-2 man staan om qr code te scannen met n rij tot bijna aan de bp als gevolg. Lekker klantvriendelijk als je weet dat tribune nagenoeg vol is. En je gaat als organisatie (tsja is die er wel of is t eenmansbedrijf meneer noor ) niet denken goh 045 komt en afgelopen edities met publiek is t onrustig in die hoek en ooh ja twee wedstrijden geleden ging t ook mis zouden we daar niets iets kee moeten. Neeeeeeh joh we zetten daar geen security neer met dit weer als gevolg. En die auppoossten van 045 vak die er voor de vorm staan laten hun eigen randdebielen hun gang gaan… dit speelt mevrouwtje de burgemeest wee lekker in de kaart om zich de komende dagen te profileren als kijk mij eens durven…. Hier hebben meer partijen schuld (ja ook t zelfde groepje onderaan boschpoort ) maar dit begint in hoe je als mvv en veiligheidscoordinator de impact vooraf inschat. Meneertje noor zal wel lekker aan de borrel zijn blijven zitten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 08:43
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 373
Meer
MVV- 045 #67
De wedstrijd begon in een schitterende ambiance, ver voor de wedstrijd was er al buiten het stadion een geweldige sfeer, in een grote stoet trokken Mvv supporters, luid zingend naar het stadion omringd door een massa politie.
Roda spelers waren onder de indruk van de sfeer in het stadion (ze werden bepaald niet vriendelijk ontvangen) want zij speelden onthutsend zwak, volgens mij stonden ze te trillen op hun benen. Mvv speelde gedreven en was veel beter dan dit zwakke arrogante Roda.
Plotseling begonnen enkele gestoorden van uitvak vuurpijlen te schieten in het Mvv publiek. Toen sloeg de vlam in de pan, Mvv supporters wilden wraak en gooiden fakkels naar het uitvak, enkele Mvv supporters wilden verhaal gaan halen bij het uitvak, doordat ze het veld opgingen zullen stadionverboden volgen.
De harde kern van Mvv was zich inmiddels aan het verzamelen (stonden aan de andere kant in het stadion) maar werden gelukkig tegengehouden op de Boschpoort tribune, de poort werd snel afgesloten anders was het echt helemaal uit de hand gelopen.
Schandalig hoe Remans bij een corner werd bekogeld door Roda fans, dat verdient die jongen toch niet. Raar misselijk volk dat Roda publiek.
Jammer dat tientallen supporters het verpesten voor het gehele publiek al vond ik de wedstrijd staken een overdreven maatregel. Ik heb nog wel erger meegemaakt maar dit was een statement voor het geweld in de voetbalstadions, dat moet ook uiteraard stoppen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1873
Meer
MVV- 045 #68
Het absolute failliet voor het voetbal maar zeker voor onze club !! Zoals ik al weken geleden schreef deze match had nooit met uit publiek gespeeld mogen en moeten worden . En als je er dan toch voor kiest , dan ben je als MVV directie verplicht om het helemaal dicht te timmeren in je eigen huis .

Wat er gister is gebeurd geeft onderstreept dat binnen het huidige MVV geen enkel beleid is, onder de ogen van heel Nederland zijn we gister door het ijs gezakt en is de directie en bestuur van MVV een totaal brevet van onvermogen te verwijten . Iedereen wist gezien het verleden ( recente verleden) hoe beladen dit duel is en als MVV had je geen enkel risico mogen en moeten nemen . Ze hebben alle risico's genomen met alle gevolgen van dien . Want dat dit onze club mega gaat schaden dat hoef ik eigenlijk niet uit te drukken . Onder (wan) beleid van Noor is er een aan een schakeling van blunders, fouten en catastrofale beslissingen genomen die onze club , diep , heel diep in de problemen brengen . En natuurlijk staat Noor niet te rellen maar hij is wel verantwoordelijk in het stadion voor de orde en veiligheid als algemeen directeur . Hoe lang mag deze kneus onze club nog besturen ??

We zullen de komende weken eens zien welke gevolgen dit allemaal heeft bovenop alle problemen ( financieel) die we al hebben en gaan krijgen , want dat was gister ook allemaal wel duidelijk , veel partners en sponsoren zijn er klaar mee !!

Noor stap alsjeblief op !! je bent te licht voor deze functie !!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hill28

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:13 30 okt 2021 09:14 door vleeskees.
vleeskees
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 8
Meer
MVV- 045 #69

Duin schreef : Ik snap niet dat er hier mensen naar de veiliheidsregio en MVV wijzen.
Er zitten gewoon randdebielen bij ons op de tribune die daar zo hard als mogelijk afgeslagen moeten worden!
Het is te waanzinnig voor woorden dat daar een heel veiligheidsplan voor nodig is!

En zodra de eerrste ME'er het veld opstapt zo hard als mogelijk wegrennen. Wat een helden! Wat een sukkels!

Niet Noor, niet Elsen, niet de trainer en niet de spelers. Nee onze zogenaamde supporters maken de club kapot!




T zijn idd onze supporters die er nog altijd staan iedere week. BAH KUT SUPPORTERS!!!!!!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:38
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV- 045 #70

vleeskees schreef :

Duin schreef : Ik snap niet dat er hier mensen naar de veiliheidsregio en MVV wijzen.
Er zitten gewoon randdebielen bij ons op de tribune die daar zo hard als mogelijk afgeslagen moeten worden!
Het is te waanzinnig voor woorden dat daar een heel veiligheidsplan voor nodig is!

En zodra de eerrste ME'er het veld opstapt zo hard als mogelijk wegrennen. Wat een helden! Wat een sukkels!

Niet Noor, niet Elsen, niet de trainer en niet de spelers. Nee onze zogenaamde supporters maken de club kapot!




T zijn idd onze supporters die er nog altijd staan iedere week. BAH KUT SUPPORTERS!!!!!!!


Ook IK sta er elke week hoor?!?!
Maar blijkbaar zijn er onder ons (de supporters) 200 idioten die namens ONS de club kapotmaken.
Ik zeg niet dat jij dst bent en ik zeg al zéker niet dat het om de grote groep gaat die elke week fantastische support en sfeeracties levert.

Maar ik vind wel dat WIJ als supporters allemaal verantwoordelijk zijn voor het wangedrag van die 200, zéker als we weten wie het zijn.
Misschien wordt het tijd dat de échte supporters eens tegen deze randdebielen in actie komen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:45 30 okt 2021 09:51 door Kay.
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV- 045 #71
Vandaag opgestaan met een nog grotere kater dan bij een onrechte nederlaag. Het leek zo'n mooie avond te gaan worden. Lekkere sfeer en een team (Dzepar voorop) dat precies in de gaten had wat er in een wedstrijd als deze nodig is. Vol gaan voor elke bal en de tegenstander geen enkele ruimte geven. Dat de enige poging op doel van de tegenstander voortkwam uit een onbegrijpelijke dwaling van de scheidsrechter (die verder overigens prima leidde) zegt in dat opzicht genoeg. Mede daarom moet je er niet aan denken dat deze wedstrijd zonder publiek afgemaakt moet worden. Gisteravond hadden we 'm zeker niet verloren, maar in een leeg stadion moet ik dat nog maar zien.

Wie waarvoor verantwoordelijk is moet men zich onderling maar uitzoeken, maar er moeten toch manieren zijn om preventief meer te doen of adequater op te treden tegen aanstichters op het moment dat er iets gebeurt. Van op de Boschpoort tribune gezien leek van MVV-kant in eerste instantie heel weinig reactie te komen op de ongeregeldheden in het uitvak. Als je dan op TV de beelden terug ziet van het moment van stil leggen wordt nog eens bevestigd om hoe weinig mensen het (van beide kanten) in de basis eigenlijk gaat. Als je dat groepje vergelijkt met de hoeveelheid politie en ME die uiteindelijk op de been gebracht wordt, zou je toch denken dat er op basis van een goede samenwerking in al die tijd daartussenin ook tussenstappen mogelijk zijn. Nu lijkt de aanpak (of totaal gebrek daaraan) over de jaren heen tegen beter weten in ongewijzigd. Hopelijk gebruikt deze keer geen enkele partij de valse informatie op bepaalde 'nieuws' sites als excuus om weer de kop in het zand te steken.

Het zou zonde zijn als bij deze wedstrijden in de toekomst geen uitpubliek meer aanwezig mag zijn, die rivaliteit hoort er (binnen de perken) toch eigenlijk gewoon bij. Ik vrees alleen dat het stadium waarin nog 'precies genoeg' maatregelen mogelijk waren ondertussen wel voorbij is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Roed en Wit 70

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:54 30 okt 2021 09:59 door Schapendonk.
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV- 045 #72
Er zijn twee oplossingen. Óf geen uitpubliek meer toelaten bij de derby's want ook tegen Fortuna was het soms op het randje. Maar dit sloeg natuurlijk alles. Óf een kunststof apen kooi er van maken als in de dierentuin. Met die boetes die MVV heeft gehad, had die kooi er al lang gestaan. Maar misschien is dit al eerder bekeken en komen we weer uit, wat ik al eerder noemde, bij het stadion, en/of het stadion nog wel van deze tijd is. Dus dan maar géén uitpubliek. Ik hoop trouwens dat bij een boete het grootste gedeelte van het bedrag kan worden verhaald op Rjc, omdat daar al de ellende is begonnen. En hun hebben er natuurlijk veel baat bij, om onze club schade te berokkenen. Dit is vlak na ADO met voorbedachte rade gebeurd, want het kwam uit het niks.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 09:56
Kay
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 250
Meer
MVV- 045 #73

Driver schreef : enkele Mvv supporters wilden verhaal gaan halen bij het uitvak

Om daar in alle rust alle goede argumenten aan te gaan horen zeker ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u itsman, M-MVV, Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 11:13 30 okt 2021 11:18 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 602
Meer
Onderwerp Auteur
MVV- 045 #74
Trouwens kletst die trainer van *oda uit zijn nek en gooit nodeloos olie op het vuur en verspreid valse info waardoor een verkeerd negatief beeld van mijn cluppie en de veiligheid wordt weergegeven, door te zeggen dat het onveilig was met 1 suppoost bij de spelerstunnel vooraf en de indruk, onterecht wekte dat er een diehard voor de kleedkamers stond.
Die diehard was de levensgevierlijke LRB die altijd met die lieve tante steward een praatje maakt, idem dito met MVV stafleden, o.a. mijn huisarts Pie Castermans en soms ook met trainers van bezoekende clubs zoals in het verleden Zelko Petrovic en John de Wolf. Niks mis mee en nooit een probleem.
De keer dat ik wel een kleedkamer was binnengegaan was weliswaar tegen *oda om onze vrund Rene Trost te feliciteren met zijn verjaardag juist op de derbydag en Rene dat fantastisch vond: dee vette RLB gans in roedwit in hun kleijkaamer.

De huidige trainer van *oda laat medenken aan Rinnie Tuys die ook zo'n angstig inslag had en zijn tong hierdoor liet leiden i.p.v. op feiten gebaseerd:
want er is nooit een incident geweest met de spelerstunnel of kleedkamers,sinds het veld decenia geleden gedraait is !!!
terwijl er voor de wedstrijd en tijdens de warming-up hele volksstammen doorliepen van en naar de Boschpoort…
van idd echte randdebielen, tot het VZM krapuul, tot studenten en de Huib met zijn makkers.

Op zijn huilands gezegd: broodje aap verhaal van lulletje rozewater *oda trainer.

ik zou hem de raad geven met hun onder 18 trainer Rene T eens te spreken hoe bloedlinkt deze Sjengsta tokkies allemaal zijn! ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 okt 2021 12:09 30 okt 2021 12:17 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 745
Meer
MVV- 045 #75
Kay, idd, een katerig gevoel, maar dan zonder flink gezopen te hebben is de beste omschrijving deze ochtend.

Uiteraard is gooien van fakkels, over de boarding door de zgn 'supporters' etc never goed te praten. Maar zoveel andere vraagtekens nog. Ook zoveel zaken die (allang) anders hadden gekund of kunnen. De onnodige enorme politiemacht vooraf aan de voorkant en bij het café. Enige is uitbussen goed begeleiden en uitvak afschermen. Rest is onnodig en overbodig. De chaos/drukte bij de toegangspoorten. Fouilleren 'n wassen neus, zowel onder thuispubliek en in uitvak blijkbaar.

De organisatie onderschat door directie en veiligheidscoördinator, vooral in de vorm van inzet van mankracht en beveiliging. Zeker bij vak F. Maar ook afgelopen twee drie jaar in de vorm van andere dingen. Een (tijdelijke) harmonikatunnel bij de spelersuitgang, stalen netten rondom uitvak, een hek voor vak F, een hoge plexiglas muur in uitvak zoals bij de graafschap. Tip voor de veiligheidscoördinator of wie daarover gaat, haal bij een risicowedstrijd die wc deur eruit ;-) . Toegang zo gaan regelen dat eenmaal op de boschpoorttribune men niet meer naar A-side kan en andersom. Kost allemaal geld, maar de boetes die men heeft uitgegeven of nu betaald, komen op hetzelfde uit.

Layout is verouderd, maar had met de bouw van de sporthal n stap in de goede richting kunnen krijgen. Hoofdtribune wisselen met de boschpoorttribune, businessclub bovenin, goede skyboxen, ondergrondse spelerstunnel vanuit de sporthal. Helaas zag de gemeente dat anders of heeft mvv dit niet goed aangekaart om dit samen op te pakken. Dan is het dealen met de situatie en zaken aanpakken.

Organisatie rondom de uitbussen waarbij zichtbaar dronken mensen niet zijn geweigerd. Stewards die als zovaak bij wegstappen en nergens meer te zien zijn. Als de afspraak is niet de hekken, wie moet dat dan bewaken. Dat duurde veel te lang en was uiteindelijk de trigger in deze.

De veel te grote politiemacht die vervolgens het stadion in marcheert. Wie gaf de opdracht op deze manier. De romeo's die over boarding springen en er op losvegen en het ergste daarbij op het hoofd slaan, ook bij mensen die niets met die 100 in de hoek van doen hebben. Dezelfde gekken die bij demonstraties in Amsterdam vaker los zijn gegaan. Als de ME de gracht naar voren had schoongeveegd was het ook goed gekomen, duurde 30 sec. De burgemeester heeft in dit hele verhaal ook haar brevet van onvermogen weer afgegeven, maar dat zijn we gewend. En zo iemand zit hier nog langer als baas van de stad. Als je in de basis gaat kijken wat er gebeurde, was dit dan 'n reden om te staken ? Het was op een gegeven moment onder controle. Welk gevaar was er nog voor spelers/begeleiding.

Verliezer uiteindelijk de club...financieel, goodwill, de goed willende supporters, kinderen die je toekomstige supporters zouden zijn en niet meer willen. Aanzien van de directie die steken heeft laten vallen. Volgende keer zitten we weer met dezelfde vaste mensen. Op dit soort wedstrijden komt helaas altijd verkeerd volk op af. Maar krijg men ze weggewerkt, staan er volgende keer weer andere gekken. Benieuwd wat uit de knvb komt, uiteindelijk is het in het uitvak begonnen, maar zal mvv de schuld toegeschoven krijgen. Wat 'n teleurstelling deze avond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Kay, itsman, Hill28, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.402 seconden