>
Ontvangen bedankjes 377
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Frank Salemans schreef : Dan toch nog iets over de wedstrijd zelf.
Ik vond het een zeer goede zet om Essers centraal achterin te zetten, naast Waem. Souren als verdedigende middenvelder en een wellicht wat constantere keeper en je hebt het hart van de verdediging al beter voor elkaar. Zo wordt de ervaring van Souren en Essers beter benut in het team.
Uitblinker vond ik Dzepar. Een speler die duels fysiek vol aangaat in combinatie met goede techniek en overzicht Dat zie je niet vaak. Prima om zo iemand in je selectie te hebben!
Sjotelsplak schreef :
Het is toch onbegrijpelijk wat Penn altijd uitslaat.Sander70 schreef : Burgemeester Penn over rellen MVV-Roda JC: „Dit kan zo niet langer”
Een opgefokte knokploeg met metalen ploertendoders de mensen de kop laten inslaan, dat kan ze. Maar een constructieve oplossing zoals de aanpassing van het uitvak is al jaren teveel gevraagd.
Oplossing is zo simpel, vervang de hekken van het uitvak met glazen -onbeklimbare- wanden, en maak de uitvakwanden die zicht hebben op de Boschpoort tribune ondoorzichtig.
Napoleon schreef : MVV is verantwoordelijk in het stadion voor de veiligheid . Daar heeft men hopeloos in gefaald en dat moet consequenties hebben intern
Tot die tijd moet MVV al bezoekende supporters weren tot nader ! Met de gemeente in gesprek over het uitvak en stadion , maar geen uit supporter meer toelaten ! Het is niet anders
We zullen diep door t stof moeten willen we hier uit komen !!
Hier wil ik toch wel even op reageren.Hill28 schreef : Het is te hopen dat de Gemeente nu eens het stadion op orde brengt qua veiligheid. Zodat er in elk geval niks meer gegooid kan worden. En de hekken moeten terug wat mij betreft.
Ik ben het met je eens dat dit een wassen neus is. In het verleden zijn zelfs mails gestuurd naar mensen die tickets gekocht hadden dat zij niet welkom waren, maar als de tickets geldig blijven is zo'n maatregel natuurlijk flinterdun. Echter... je aanname dat je van een ID iemands postcode kunt aflezen klopt natuurlijk niet. Alleen iemands geboorteplaats (maar die zegt weinig tot niets, zelfs veel Maastrichtenaren zijn in het ziekenhuis van Heerlen geboren) en de gemeente waar het document (ooit, misschien jaren geleden) uitgegeven is. En zelfs al kon het wel, dan nog was die postcode-check op zich al een heel wankele aanname. Je kunt eigenlijk alleen vaststellen of de naam overeenkomt.Roed en Wit 70 schreef : Ach, als je als roda supporter makkelijk online een kaart kunt kopen buiten de geblokkeerde postcodes en je checkt vervolgens geen id's waaruit blijkt dat wel iemand toch uit die postcode komt, ben je totaal in gebreke gebleven.