>
Ontvangen bedankjes 2877
Ik snap jouw irritatie maar MVV kán op dit moment niks doen.mvv4ever schreef : Ik ben ook eens dat MVV met hun verhaal naar buiten hadden mogen komen.
Het is nu Dinsdag en er is nog niks gezegd geworden.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Audiowaste schreef : In al die jaren in de Gouden Gids divisie, Jupiler League etc. is het bij de derbies tussen MVV en Fortuna nooit fout gegaan. Het grote verschil tussen de derby tegen Fortuna en de derby tegen Roda zit hem in de organisatie van de beveiliging bij het uitvak.
Napoleon schreef : We zijn het er allemaal over eens dat aan de voorkant generiek meer moet gebeuren om in zijn algemeenheid dit soort zaken te voorkomen
Willen we uitbezoekers ontvangen , dan moet het stadion veilig zijn dat is een gegeven aan de andere kant zou je een landelijk programma kunnen opstellen waarin je supporters die mee naar uitwedstrijden gaat vooraf gaat screenen dmv een psychologische test en een verklaring omtrent goed gedrag . Dat laatste heb je nodig als je bv iets bij een vereniging doet al vrijwilliger
Laat nu de universiteiten een programma maken waarin zei landelijk supporters via een test gaan " checken" zodat je veel beter weet welk vlees je in de kuip hebt
En voor de supporters die bv een strafblad hebben hoeft dat geen belemmering te zijn om toch mee te kunnen maar je moet wel niet 3 maanden geleden zijn opgepakt voor het in elkaar meppen van een oma of wat dan
Om veel beter controle over de uit supporters te krijgen en daar een veel beter beeld van te krijgen zou dat een hulpmiddel kunnen zijn , en natuurlijk het zal weerstand oproepen en ook daar zullen er mensen door de mazen van het net glippen maar de controles in het stadion mbt bezoekende supporters wordt veel groter . Daarmee heb je natuurlijk nog niet je thuis supporter in kaart gebracht dat snap ik , maar je hoort ook nu dat veel begint bij de uitsupporter .
Goed als dat zo is dan zorg dan ook landelijk dat iedereen die meegaat jaarlijks een bewijs krijgt dat je ook fatsoenlijke supporters bent
Dat houdt in de eerste keer een fysieke test dat met een VOG , en dat zou een hele mooie opdracht voor laatste jaars studenten kunnen zijn om die te ontwikkelen en af te nemen en daarna jaarlijks als je mee naar uit matchen wilt een online VOG invullen met een test die door Justitie wordt gecheckt .
Het klinkt misschien allemaal heel zwaar maar je moet aan de voorkant oplossingen zoeken en dat moet niet alleen in stadion zitten maar uiteindelijk gaat het om de mensen die de bewuste vakken vullen die maken de amok . En dat de goede er last van hebben , ja dat weet ik maar dat is ook generiek
Dus samenvattend , laat de Uni's een test ontwikkelen betrek studenten omdat te maken , begin in Maastricht dan heb je landelijk positieve publiciteit .
Ga als club alle supporters die mee uitwillen screenen en timmer de zaak zo goed mogelijk dicht . Het voorkomt veel ellende en gedoe en draagt denk ik bij tot meer normaal gedrag waarin fanatiek zijn helemaal geen punt is maar waarin je ook gewoon met je kinderen naar het voetbal moet kunnen want als je niet meer met je kids durft te komen dan sterft de opvolging ook langzaam uit
MVV Maastricht pak die handschoen op , en je hebt een uniek en ludiek concept waarmee je op een positieve manier dit probleem mede kunt tackelen , en vele gaan volgen geloof me !!
Je kunt daar zelfs nog een verdien model van gaan maken als clubs naar andere clubs toe als je dat goed aanpakt
Napoleon schreef : We zijn het er allemaal over eens dat aan de voorkant generiek meer moet gebeuren om in zijn algemeenheid dit soort zaken te voorkomen
Willen we uitbezoekers ontvangen , dan moet het stadion veilig zijn dat is een gegeven aan de andere kant zou je een landelijk programma kunnen opstellen waarin je supporters die mee naar uitwedstrijden gaat vooraf gaat screenen dmv een psychologische test en een verklaring omtrent goed gedrag . Dat laatste heb je nodig als je bv iets bij een vereniging doet al vrijwilliger
Laat nu de universiteiten een programma maken waarin zei landelijk supporters via een test gaan " checken" zodat je veel beter weet welk vlees je in de kuip hebt
En voor de supporters die bv een strafblad hebben hoeft dat geen belemmering te zijn om toch mee te kunnen maar je moet wel niet 3 maanden geleden zijn opgepakt voor het in elkaar meppen van een oma of wat dan
Om veel beter controle over de uit supporters te krijgen en daar een veel beter beeld van te krijgen zou dat een hulpmiddel kunnen zijn , en natuurlijk het zal weerstand oproepen en ook daar zullen er mensen door de mazen van het net glippen maar de controles in het stadion mbt bezoekende supporters wordt veel groter . Daarmee heb je natuurlijk nog niet je thuis supporter in kaart gebracht dat snap ik , maar je hoort ook nu dat veel begint bij de uitsupporter .
Goed als dat zo is dan zorg dan ook landelijk dat iedereen die meegaat jaarlijks een bewijs krijgt dat je ook fatsoenlijke supporters bent
Dat houdt in de eerste keer een fysieke test dat met een VOG , en dat zou een hele mooie opdracht voor laatste jaars studenten kunnen zijn om die te ontwikkelen en af te nemen en daarna jaarlijks als je mee naar uit matchen wilt een online VOG invullen met een test die door Justitie wordt gecheckt .
Het klinkt misschien allemaal heel zwaar maar je moet aan de voorkant oplossingen zoeken en dat moet niet alleen in stadion zitten maar uiteindelijk gaat het om de mensen die de bewuste vakken vullen die maken de amok . En dat de goede er last van hebben , ja dat weet ik maar dat is ook generiek
Dus samenvattend , laat de Uni's een test ontwikkelen betrek studenten omdat te maken , begin in Maastricht dan heb je landelijk positieve publiciteit .
Ga als club alle supporters die mee uitwillen screenen en timmer de zaak zo goed mogelijk dicht . Het voorkomt veel ellende en gedoe en draagt denk ik bij tot meer normaal gedrag waarin fanatiek zijn helemaal geen punt is maar waarin je ook gewoon met je kinderen naar het voetbal moet kunnen want als je niet meer met je kids durft te komen dan sterft de opvolging ook langzaam uit
MVV Maastricht pak die handschoen op , en je hebt een uniek en ludiek concept waarmee je op een positieve manier dit probleem mede kunt tackelen , en vele gaan volgen geloof me !!
Je kunt daar zelfs nog een verdien model van gaan maken als clubs naar andere clubs toe als je dat goed aanpakt
Misschien wordt hij wel stiekem ergens op een onverwachte datum en tijdstip gespeeld en geven ze hier bewust geen ruchtbaarheid aan. Zou me niet verbazen als we opeens lezen dat MVV de inhaalwedstrijd heeft gewonnen,Lijnsje@tappunt schreef : Vrienden van mij vragen zich soms waar ik de tijd en energie vandaan haal om hier ellenlange stukken te presteren aan mijn mede-forumleden. Diezelfde vraag begin ik bij Napoleon te krijgen. Hoe kan een bestuurslid (ik zeg geen directeur, omdat ik het niet zeker weet) van zo een telecom-gigant in godsnaam de tijd en energie vandaan halen om zo aanwezig te zijn op het forum? Is dit omdat zijn baanbrekende deal zo goed is dat hij alles kan laten lopen of is dit omdat die deal toch niet zo baanbrekend bleek te zijn? Natuurlijk ga ik uit van het eerste
Onze Napoleon, actief in de telecomwereld, is natuurlijk bekend met het fenomeen BKR-check. Wil je een abonnementje bij hem nemen, wordt je vooraf financieel gezien gecontroleerd. Ditzelfde principe wilt hij natuurlijk de voetbalwereld in helpen. Eureka ! Dit is Grieks voor ''ik heb het gevonden''. Een subtiele verwijzing naar de Griekse God uit Venlo , waarvoor veel gebeld is (snappen we hem? ) die verkocht is. Zoals gezegd, je hebt ze niet alle 24 in een kratje. Zelfs niet als het een klein kratje is.
Wellicht ben je nog niet op de hoogte ervan, maar voor uitwedstrijden geldt een registratieplicht. Veel meer moet je ook mijn inziens ook niet gaan doen. Kaartje kopen, aftikken en je naam geven. Voor vele is dit laatste al een stap te ver. En ja, dat kan ik begrijpen. Bij een thuiswedstrijd en losse verkoop hoeft dit namelijk ook niet. Voor mij persoonlijk geen belemmering hoor, maar waar gaat het stoppen?
Overigens zijn we inmiddels bijna een week verder. Bijna alles is wel al gezegd, geschreven en iedereen die een zegje wilde doen, heeft zijn of haar zegje gedaan. Maar de belangrijkste vraag waar , hoelaat en voornamelijk HOE de wedstrijd wordt uitgespeeld, daar blijft het verdacht stil!
houtengerard schreef : Met kameraad Napoleon in het clubbestuur gaat onze bolsjewiekse club van een trotse witte naar een triomfantelijke rode ster. En zullen alle clubgenoten bij binnenkomst naar hun stoel mogen marcheren op de marsmuziek van staatsdirigent Math Niel. Waarna er een spontane groet zal worden gebracht richting het nieuwe bestuurs-bordes boven de spelerstunnel. Waar de grootste simkaartverkoper van Groenland staat te wachten om het startschot van de wedstrijd te geven. Tevens valt er een belpakket te winnen voor de kameraden die zich vandaag zullen inschrijven voor de broederlijke loyaliteitstest die hoort bij onze tweewekelijkse parade richting onze vijand. De winnaar van de loyaliteitsprijs van vorige week mag nu plaatsnemen op de stoel tussen onze twee club-engelen in, de lieftallige vrouwen van het volk.
"Glorie! Glorie! " MVV!"