Jong AZ - MVV Maastricht
- Ben Salemans
-
Topic Author
- Administrator
-
Jong AZ - MVV Maastricht
05 Nov 2021 22:05Please Log in or Create an account to join the conversation.
- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- houtengerard
-
- Administrator
-
- Positivo (met ervaring)
Re: Jong AZ - MVV Maastricht
05 Nov 2021 22:34ouwe rot wrote: We staan op een Play/off plaats.
Ik zou zeggen: Haal die oude 'Beach Boys' plaat maar weer uit de kast dan, met dat nummer over de sloep van John Bannier. Hoop doet leven.

- ouwe rot
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2021 22:48Aan de Boschpoort.(of in de boom voetbal kijken.
Wat een tijden .
- Ben Salemans
-
Topic Author
- Administrator
-
05 Nov 2021 22:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Frank Salemans
-
- Platinum Member
-
05 Nov 2021 23:59Please Log in or Create an account to join the conversation.
- moonghoya66
-
- Senior Member
-
Re: Re:Jong AZ - MVV Maastricht
06 Nov 2021 00:15Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
- Napoleon
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 07:38Knappe prestatie van het team en fijn dat ze een beetje de zure smaak van afgelopen vrijdag hebben kunnen wegpoetsen in een sportieve overwinning !
- Jo70
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 08:31Ben Salemans wrote: Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!
Zo zie je maar dat onze trainer Klaas Wels ook behoorlijk uit zijn nek lult. Op de vraag op de 1902 supportersavond om eens een andere keeper een kans te geven kwam Klaas met het antwoord dat die twee anderen in zijn ogen nog slechter waren dan Thymen Nijhuis en dat Thymen in de omgang erg goed over kwam. En dat speelde volgens Klaas allemaal mee in zijn keuze voor Nijhuis.
Maar in deze wereld gaat het volgens mij om RESULTAAT en niet om "SINTER(KLAAS)" spelen!!
MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER
- Duin
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 08:40Jo70 wrote:Ben Salemans wrote: Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!
Zo zie je maar dat onze trainer Klaas Wels ook behoorlijk uit zijn nek lult. Op de vraag op de 1902 supportersavond om eens een andere keeper een kans te geven kwam Klaas met het antwoord dat die twee anderen in zijn ogen nog slechter waren dan Thymen Nijhuis en dat Thymen in de omgang erg goed over kwam. En dat speelde volgens Klaas allemaal mee in zijn keuze voor Nijhuis.
Maar in deze wereld gaat het volgens mij om RESULTAAT en niet om "SINTER(KLAAS)" spelen!!
Natuurlijk gaat Wels niet zijn keeper via de supporters ernaast zetten. Sterker nog dat zou een brevet van onvermogen zijn van jewelste!
Dus in mijn ogen logisch dat hij op zo'n vraag 'uit zijn nek moet lullen'.
- Jo70
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 08:52 - 06 Nov 2021 08:55Duin wrote:Jo70 wrote:Ben Salemans wrote: Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!
Natuurlijk gaat Wels niet zijn keeper via de supporters ernaast zetten. Sterker nog dat zou een brevet van onvermogen zijn van jewelste!
Dus in mijn ogen logisch dat hij op zo'n vraag 'uit zijn nek moet lullen'.
Ja, hij heeft hem nog een wedstrijd laten staan en daarna tegen *oda al Matthys erin gezet. Dus toch voor mij een beetje een brevet van onvermogen zoals jij het zo mooi zegt, Duin.
- Lijnsje@tappunt
-
- Platinum Member
-
- Hool beer, hool beer!
06 Nov 2021 10:57Mooie overwinning op een Jong AZ dat in een negatieve spiraal zit. Op basis van de samenvatting hebben we geen echte kansen weggegeven. De doelpogingen waren volgens mij allemaal uit de tweede lijn. Fantastische save van Mathys op de knal van Tabouni in de kruising!
De goal valt zoals Klaas voorspeld heeft ; Jong AZ gaat voetballen en er komen ruimtes. Wellicht wel een open deur , maar zo valt de goal wel. Twitter doorgaans goed en vermakelijk, alleen om nu te zeggen dat Ntelo koeltjes weet af te ronden….
Momenteel staan we gedeeld 10e en kunnen we ; met de inhaalwedstrijd voor de boeg en de thuiswedstrijd tegen Den Bosch, goede zaken doen! Ik denk dat we momenteel de vaste basis 11 , zonder blessure van Alberg, hebben gevonden.
- Kloeteklaos
-
- Elite Member
-
06 Nov 2021 11:37Het wisselen van een keeper is net even een ander verhaal dan het wisselen van een rechtsback. De impact is groter omdat een keeper die op de bank zit in principe geen minuten zal maken. Vanzelfsprekend gaat geen enkele trainer in gesprek met supporters zijn (toen) eerste keeper afbreken. Gelukkig is deze wissel doorgevoerd en laten we hopen dat de mannen de komende wedstrijd wederom de nul kunnen houden.
Complimenten ook weer voor Waem, die jongen ontwikkelt zich uitstekend!
- Duin
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 12:44Belangrijkste is dat het erop lijkt dat in ieder geval een opstelling gevonden is die veel stabieler lijkt dan de eerste 11 wedstrijden. Wat mij opvalt is dat de ervaren Labylle en Alberg, die toch met groot gejuich ontvangen werden, daar juist geen plek in hebben.
Ik ben hier wel eens kritisch geweest op Wels, maar het is eerlijk gezegd niet raar dat je als nieuwe trainer met een nieuwe groep, nu pas een juist opstelling/speelwijze hebt. Laten we niet vergeten dat de selectie pas na een wedstrijd of 4 überhaupt compleet was. De redenen daarvan weten we helaas.
We zitten inmiddels op 1/3 van de competitie en puur naar de feiten gekeken en rekening houdend met het feit dat onze selectie pas laat compleet was, doen we het eigenlijk helemaal niet slecht, behalve qua tegendoelpunten natuurlijk.
We hebben 8 punten meer dan vorig jaar (ja toen stonden we wel onderaan op dit moment) en als we tegen aken-noord gelijkspelen of winnen, staan we gewoon top 8 met zelfs nog een Jong-team dat boven ons wegvalt.
Aan de andere kant gebied de eerlijkheid te zeggen dat het tot nu toe zo belachelijk kort bij elkaar zit in de subtop/middenmoot, dat we met 1 nederlaag ook meteen weer 16e staan.
De komende wedstrijden, waarvan 3 van de 4 thuis, worden heel belangrijk om aan- of af te haken.
Kom op die roeie!
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
06 Nov 2021 13:36 - 06 Nov 2021 13:37Please Log in or Create an account to join the conversation.