Jong AZ - MVV Maastricht

05 nov 2021 22:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ - MVV Maastricht #1
Uitslag: 0-1. Goal door Ntelo.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 22:20
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #2
We staan op een Play/off plaats.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 22:34
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #3

ouwe rot schreef : We staan op een Play/off plaats.


Ik zou zeggen: Haal die oude 'Beach Boys' plaat maar weer uit de kast dan, met dat nummer over de sloep van John Bannier. Hoop doet leven. :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 22:48
ouwe rot
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 900
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #4
Samen met John Bannier op de tribune gestaan en zijn vader.
Aan de Boschpoort.(of in de boom voetbal kijken.
Wat een tijden .
De volgende gebruiker (s) zei dank u houtengerard, Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 22:51
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 748
Meer
Onderwerp Auteur
Jong AZ - MVV Maastricht #5
Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 nov 2021 23:59
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #6
Ik vo de bij MVV tegen Roda JC al dat het verdedigend blok sterker stond. Matthys, Waem, Essers, Souren is echt acceptabel niveau. Er komt zo meer evenwicht in dit team.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 00:15
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #7
Ik was aanwezig ( ik volg MVV thuis en uit) en was aangenaam verrast. Keeper uitstekend en een ploeg gezien dat mooi voetbal kan brengen. Ze hebben voor elkaar gevochten en als ze dit niveau kunnen houden kunnen we nog behoorlijk wat punten sprokkelen. Ik heb vanavond genoten.

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Schapendonk, jovkle, De Zwarte Vogel, bokkesprongen, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 07:38
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #8
Mooie opsteker na een hele vervelende week .
Knappe prestatie van het team en fijn dat ze een beetje de zure smaak van afgelopen vrijdag hebben kunnen wegpoetsen in een sportieve overwinning !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 08:31
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #9

Ben Salemans schreef : Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!


Zo zie je maar dat onze trainer Klaas Wels ook behoorlijk uit zijn nek lult. Op de vraag op de 1902 supportersavond om eens een andere keeper een kans te geven kwam Klaas met het antwoord dat die twee anderen in zijn ogen nog slechter waren dan Thymen Nijhuis en dat Thymen in de omgang erg goed over kwam. En dat speelde volgens Klaas allemaal mee in zijn keuze voor Nijhuis.

Maar in deze wereld gaat het volgens mij om RESULTAAT en niet om "SINTER(KLAAS)" spelen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 08:40
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #10

Jo70 schreef :

Ben Salemans schreef : Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!


Zo zie je maar dat onze trainer Klaas Wels ook behoorlijk uit zijn nek lult. Op de vraag op de 1902 supportersavond om eens een andere keeper een kans te geven kwam Klaas met het antwoord dat die twee anderen in zijn ogen nog slechter waren dan Thymen Nijhuis en dat Thymen in de omgang erg goed over kwam. En dat speelde volgens Klaas allemaal mee in zijn keuze voor Nijhuis.

Maar in deze wereld gaat het volgens mij om RESULTAAT en niet om "SINTER(KLAAS)" spelen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Natuurlijk gaat Wels niet zijn keeper via de supporters ernaast zetten. Sterker nog dat zou een brevet van onvermogen zijn van jewelste!
Dus in mijn ogen logisch dat hij op zo'n vraag 'uit zijn nek moet lullen'.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 08:52 06 nov 2021 08:55 door Jo70.
Jo70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 512
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #11

Duin schreef :

Jo70 schreef :

Ben Salemans schreef : Doelman Romain Matthys houdt nog steeds de nul. Laat die dus de komende wedstrijden maar in 'de kis(t)' staan!


Zo zie je maar dat onze trainer Klaas Wels ook behoorlijk uit zijn nek lult. Op de vraag op de 1902 supportersavond om eens een andere keeper een kans te geven kwam Klaas met het antwoord dat die twee anderen in zijn ogen nog slechter waren dan Thymen Nijhuis en dat Thymen in de omgang erg goed over kwam. En dat speelde volgens Klaas allemaal mee in zijn keuze voor Nijhuis.

Maar in deze wereld gaat het volgens mij om RESULTAAT en niet om "SINTER(KLAAS)" spelen!!

MVV FOREVER FC. LIMBURG NEVER


Natuurlijk gaat Wels niet zijn keeper via de supporters ernaast zetten. Sterker nog dat zou een brevet van onvermogen zijn van jewelste!
Dus in mijn ogen logisch dat hij op zo'n vraag 'uit zijn nek moet lullen'.


Ja, hij heeft hem nog een wedstrijd laten staan en daarna tegen *oda al Matthys erin gezet. Dus toch voor mij een beetje een brevet van onvermogen zoals jij het zo mooi zegt, Duin.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 10:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #12
Het is soms ook zeiken om te zeiken voor sommige. Winnen we , gaat de focus weer naar een praatmoment van de trainer waarin hij zijn keeperskeuze toelicht. Op papier moet Nijhuis de betere doelman zijn. Mathys vind ik ook klein van stuk, maar doet het tot nu toe prima. Wij zien ze niet dagelijks (althans ik niet) trainen en vooruitgang boeken.

Mooie overwinning op een Jong AZ dat in een negatieve spiraal zit. Op basis van de samenvatting hebben we geen echte kansen weggegeven. De doelpogingen waren volgens mij allemaal uit de tweede lijn. Fantastische save van Mathys op de knal van Tabouni in de kruising!

De goal valt zoals Klaas voorspeld heeft ; Jong AZ gaat voetballen en er komen ruimtes. Wellicht wel een open deur , maar zo valt de goal wel. Twitter doorgaans goed en vermakelijk, alleen om nu te zeggen dat Ntelo koeltjes weet af te ronden….

Momenteel staan we gedeeld 10e en kunnen we ; met de inhaalwedstrijd voor de boeg en de thuiswedstrijd tegen Den Bosch, goede zaken doen! Ik denk dat we momenteel de vaste basis 11 , zonder blessure van Alberg, hebben gevonden.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 11:37
Kloeteklaos
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 206
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #13
Blij met de drie punten en Matthys is een verademing vergeleken met Nijhuis.
Het wisselen van een keeper is net even een ander verhaal dan het wisselen van een rechtsback. De impact is groter omdat een keeper die op de bank zit in principe geen minuten zal maken. Vanzelfsprekend gaat geen enkele trainer in gesprek met supporters zijn (toen) eerste keeper afbreken. Gelukkig is deze wissel doorgevoerd en laten we hopen dat de mannen de komende wedstrijd wederom de nul kunnen houden.
Complimenten ook weer voor Waem, die jongen ontwikkelt zich uitstekend!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 12:44
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 311
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #14
Ik denk dat we na gisteren tevreden mogen zijn, en positief vooruit kunnen kijken, ondanks dat het volgens mij niet 'groots' was wat MVV heeft laten zien.

Belangrijkste is dat het erop lijkt dat in ieder geval een opstelling gevonden is die veel stabieler lijkt dan de eerste 11 wedstrijden. Wat mij opvalt is dat de ervaren Labylle en Alberg, die toch met groot gejuich ontvangen werden, daar juist geen plek in hebben.

Ik ben hier wel eens kritisch geweest op Wels, maar het is eerlijk gezegd niet raar dat je als nieuwe trainer met een nieuwe groep, nu pas een juist opstelling/speelwijze hebt. Laten we niet vergeten dat de selectie pas na een wedstrijd of 4 überhaupt compleet was. De redenen daarvan weten we helaas.

We zitten inmiddels op 1/3 van de competitie en puur naar de feiten gekeken en rekening houdend met het feit dat onze selectie pas laat compleet was, doen we het eigenlijk helemaal niet slecht, behalve qua tegendoelpunten natuurlijk.

We hebben 8 punten meer dan vorig jaar (ja toen stonden we wel onderaan op dit moment) en als we tegen aken-noord gelijkspelen of winnen, staan we gewoon top 8 met zelfs nog een Jong-team dat boven ons wegvalt.

Aan de andere kant gebied de eerlijkheid te zeggen dat het tot nu toe zo belachelijk kort bij elkaar zit in de subtop/middenmoot, dat we met 1 nederlaag ook meteen weer 16e staan.
De komende wedstrijden, waarvan 3 van de 4 thuis, worden heel belangrijk om aan- of af te haken.
Kom op die roeie!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 nov 2021 13:36 06 nov 2021 13:37 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
Jong AZ - MVV Maastricht #15
Vind het wel jammer dat Delferriere ernaast is komen te staan. Wellicht dan niet optimaal in het centrum achterin. Zou hij dit elftal niet nog ietsje verder helpen op de plek van een Kleinen of Zeegers ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.219 seconden