MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00)

15 nov 2021 21:30 15 nov 2021 21:36 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #31
Ondanks de stand, wat een verademing deze keeper! Trouwens, waarom draagt de scheids een gele trui, blauw past beter bij deze fluiter!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2021 21:36
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #32
Mee eens! Maar waarom spelen we iedere wedstrijd zonder spits? Weer verschikkelijk zitten ergeren aan Ntelo..

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2021 21:52
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #33
47 x buitenspel in één wedstrijd, dat moet een wereldrecord zijn...
Wat is dit slecht, zonder bier en gezang niet door te komen...
De volgende gebruiker (s) zei dank u jeoff

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2021 21:52
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #34
Het was wederom een groot drama.. bah bah, er ging werkelijk niks goed.. ga er verder geen woorden aan vuil maken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2021 22:22
Kuul
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 25
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #35
Het was weer 3keer niks
Wat doen die hampele mannen door de week ?
Gezellig trainen voor walking voetbal

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 nov 2021 23:19
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #36
Een wedstrijd die belangrijker was dan-ie op papier leek. MVV tegen FC Den Bosch was de nummer 11 tegen de nummer 10, waarbij beiden op een nacompetitieplek stonden. MVV weliswaar omdat het minder wedstrijden had gespeeld dan andere teams met evenveel punten, maar toch…
Den Bosch pakte de laatste vier competitieduels 10 punten (overwinningen op De Graafschap, Almere, Jong Utrecht en gelijk tegen Dordrecht). MVV pakte zes punten (tegen Dordrecht en Jong Utrecht) en moet de wedstrijd tegen Roda nog uitspelen. Kortom, je zou Den Bosch licht favoriet kunnen noemen. Echt een wedstrijd waarbij publiek als twaalfde man kan fungeren, fans die de spelers een boost geven om te vlammen. Supporters die een team over een dood punt kunnen tillen hadden we vandaag wel kunnen gebruiken.
Het was een rommelige wedstrijd met veel
onnodig balverlies, korte balletjes die totaal verkeerd werden gegeven en loopacties die niet werden begrepen. Kansen werden om zeep geholpen en met name Ntelo grossierde in buitenspel staan. Een fout van Zeegers leidde de 0-1 in, maar het hele team deelde in de malaise. Waem en Matthys hadden aardige momenten, maar niet meer dan dat.
Jammer, want ik geloof niet dat dit het beste was dat het team op de mat kan leggen. Het leek wel alsof de concentratie ontbrak. En dit MVV kan zich geen offday permitteren. De ervaring en individuele kwaliteit om op een slechte dag toch de punten te pakken lijkt te ontbreken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2021 08:55 16 nov 2021 08:55 door Lijnsje@tappunt.
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #37
Jezus, wat was me dat een potje gebraggel gisteren van beide kanten. Tot aan de middenlijn zonder druk van de tegenstander kan er worden ''gevoetbald'' , maar zodra ze op de helft van de tegenstander komen weten ze het niet. Gelukkig krijg ik doorgaans toch minder mee van de wedstrijd. Sommige vragen wel eens of ik voor het voetbal of voor de gezelligheid ga naar MVV. Dan is mijn antwoord beide. Maar na gisteren kan ik dit antwoord niet meer geven.

Achterin heb je momenteel met Keulen en R. Zeegers twee backs die de bal zodra ze 10m over de middenlijn zijn al gaan voorzetten. Als je daar nu een Verheydt had staan, had ik dat nog begrepen. Maar een Ntelo die werkelijk geen bal raakt? Dan staat Blummel meestal de bal te halen bij de rechtsback en lukte bij Remans helemaal niets. Het middenveld heeft dan te weinig creativiteit (dan mis je een Alberg) en dan krijg je een wedstrijd te zien zoals we helaas gisteren hebben gezien.

Het is eigenlijk een schande dat je van Den Bosch verliest.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2021 14:17
pieter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 36
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #38
Waarom niet Labylle brengen, verdedigend misschien niet zo sterk maar wel de enige speler die een mannetje kan passeren.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2021 14:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #39

pieter schreef : Waarom niet Labylle brengen, verdedigend misschien niet zo sterk maar wel de enige speler die een mannetje kan passeren.

Was er om onbekende reden niet bij.... Net als Nijhuis.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 nov 2021 19:06
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #40
Voilà

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.310 seconden