MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00)

09 nov 2021 09:17
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #1
Op een gezellige maandagavond mogen we weer naar De Geusselt voor de wedstrijd tegen FC Den Bosch. Volgens de media (zelfs landelijk) heeft MVV een geweldige geste gedaan om alle mensen die een kaartje hadden voor MVV-Roda JC gratis toegang te geven als compensatie voor de gestaakte wedstrijd. Inderdaad, erg leuk voor de mensen die een los kaartje hebben gekocht en ik sta hier ook achter, immers de maandagavondwedstrijden zijn al erg sfeerloos, en een beetje meer publiek is altijd meegenomen. Tot zover prima en als je dan landelijk ook nog aandacht krijgt: goed voor de uitstraling van MVV!

Maar....wat me erg stoort is hoe MVV omgaat met de seizoenkaarthouders. Zij hebben een kaart voor het hele seizoen en profiteren dus niet van deze actie. Dezelfde seizoenkaarthouders die vorig seizoen zo galant waren niet hun geld terug te vragen voor alle gemiste wedstrijden (waar MVV niks aan kon doen natuurlijk), maar MVV dat geld gunden om de club niet nog meer onverwachte financiële tegenvallers te bezorgen na de gemiste recettes, cateringinkomsten en NOW-misser. Die seizoenkaarthouders, die de club door dik en dun steunen! Wat doet MVV voor hen? Inderdaad: niets. De mensen die sporadisch een wedstrijd bezoeken en dus de krenten uit de pap kiezen krijgen hun kaartje na het echec van 29 oktober terug via een gratis wedstrijd, en de mensen die jaar in jaar uit MVV steunen hebben het nakijken. Misschien vinden jullie dit overtrokken maar het is precies waar ik me altijd aan stoor. Ik heb zelf al tientallen jaren een seizoenkaart en ga altijd, ook al spelen ze onderaan in de KKD. Dat je acties houdt met losse kaarten (bijv. twee voor de prijs van een, vader- of moederdagacties et cetera) en ook deze actie als compensatie vind ik prima; maar denk ook eens aan de vaste bezoekers.

Het is net als met abonnementen op de krant of met Ziggo-TV. Als je eenmaal lid bent krijg je nooit meer iets maar als je nog geen lid bent krijg je van alles gratis. Nu gaat het mij niet om het geld maar om het gebaar van MVV aan zijn 1.800 seizoenkaarthouders. Het zijn er maar 1.800, het zijn er elk jaar minder dus koester die! Geef ze een leuke gadget van MVV als presentje (dat hoeft echt niet veel te kosten) of een bon voor twee consumpties. Het maakt niet uit, gewoon een klein gebaar om ook die mensen eens te bedanken voor de trouwe steun in al die jaren.

Maar goed, uiteraard ben ik er maandag weer, zoals altijd. Gewoon weer drie punten ophalen en ook de catering weer volop steunen! Aan de mensen die gratis naar binnen mogen: kom allemaal en laat zien dat je MVV ook op de kille maandagavond steunt! Tot maandag!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Punterke, opadiehard, Lassie80, jovkle, Boschpoort, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2021 11:27
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #2
Maandag 08 november 2021

Met MVV start je je weekend! Dat is normaal onze leus maar voor 1 keer wijzigen wij deze leus.

Tegen FC Den Bosch sluit je juist met MVV het weekend af.

Want het duel tegen FC Den Bosch staat gepland op maandag 15 november, aanvang 20.00 uur.

Dat de gehele organisatie van MVV Maastricht van voetballen een beleving, een echte happening wil maken, is velen tegen Roda JC – maar ook in andere duels - wel duidelijk geworden. Tot de 42e minuut was het een waar spektakel, iedereen zat te genieten. Alles was uit de kast getrokken om het tot een waar succes op en rond het veld te laten uitgroeien. Het trieste vervolg is bekend.

Omdat wij overtuigd zijn van de positieve kracht van De Geusselt, de goede bedoelingen van bijna alle supporters pakken wij als MVV extra uit naar alle goedwillenden die de clubkleuren een warm hart toedragen. Daarom heeft MVV besloten om iedere supporter die aanwezig was bij het duel MVV-Roda JC gratis toegang te geven tot de eerstvolgende wedstrijd: MVV-FC Den Bosch. Iedereen die een kaartje gekocht heeft, krijgt een vouchercode gestuurd. Heb je meerdere tickets gekocht middels één mailadres dan ontvang je alle kaarten op dit mailadres met de vouchercode. Oftewel een vouchercode kan meerdere tickets bevatten.

Mocht je niet online een ticket hebben gekocht, dan is het mogelijk om langs te komen bij de MVV-infobalie. Bij vragen kan gemaild worden naar Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

Dus tot maandag 15 november in uzze Geusselt!

===================================================
Iedere supporter die aanwezig was, mag gratis naar binnen. Fijn dat onze vrienden uit Aken-Noord dan ook weer welkom zijn in het uitvak! :lol:

Troosteloze voetbalavond, tegen een troosteloze tegenstander...alle facetten aanwezig voor een troosteloze 0-0, maar dit zijn de potten die MVV dit seizoen wint en dus ook deze! 1-0 is weer genoeg.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2021 12:11
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #3
Burgemeesters die diverse grote buiten evenementen hebben afgelast op aandringen van ziekenhuisdirecties.
Ik ben bang dat corona gaat zorgen voor lege tribunes....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2021 14:28
Larsbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 280
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #4
Mail is overigens in spam-folder beland, dus vermoedelijk gemist door de mensen die het forum en de website niet wekelijks volgen.

Ik kan zelf niet gaan, dus eenieder die ik blij kan maken met twee tickets, stuur maar een PM.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2021 16:03
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #5

Larsbak schreef :
Ik kan zelf niet gaan, dus eenieder die ik blij kan maken met twee tickets, stuur maar een PM.

Ik veronderstel dat die op naam staan dus dit zal dan niet werken als de ID plicht serieus genomen wordt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 nov 2021 16:52
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #6

Boer458 schreef : Burgemeesters die diverse grote buiten evenementen hebben afgelast op aandringen van ziekenhuisdirecties.
Ik ben bang dat corona gaat zorgen voor lege tribunes....


Laten we hopen dat het zo ver niet komt….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 10:10
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #7
Geen toeschouwers toegelaten wegens Corona. Pfffffff

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 10:12
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #8
Corona is back :-(

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 10:39
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #9
Het failliet van het huidige coronabeleid.

Voor ons betekent dit hoogstwaarschijnlijk drie thuiswedstrijden missen, ongelofelijk. Financieel een grote aderlating voor mvv. O.a. qua drankomzet, al is dat risico voor Yvey lijkt het. Het financieel compenseren van gemiste wedstrijden en de losse kaartverkoop. En op termijn mogen testers ook niet meer komen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 13:47 12 nov 2021 13:48 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #10
Ongelofelijk dat je met vaccin of bewezen negatief getest niet naar het voetbal zou mogen. In de buitenlucht en zeker bij MVV heb je genoeg afstand op de meeste momenten.

Als ze dan echt besmettingen moeten beperken zijn er nog genoeg alternatieven ipv volledig publiekvrij. Op halve bezetting en eventueel met mondkapjes als mensen lopen kun je wedstrijden als dit gewoon door laten gaan. Desnoods vraag je iedereen een test te doen inclusief gevaccineerden, dan loop je bijna geen risico. Een aantal zal dan afhaken, maar mensen die wel willen gaan kunnen dan tenminste. Gewoon maar drie wedstrijden aflasten voor publiek is echt een kut maatregel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 14:02
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #11
Belachelijk. Voetbalstadions zijn in de buitenlucht en geen brandhaarden. En dat terwijl bijna 90% van NL is gevaccineerd. Dit kost de clubs weer veel geld, terwijl er geen NOW-/TVL-regeling geldt.
Vorige week draaide Den Haag de maatregel mbt amateurcomplexen binnen 24 uur terug. Ergens heb ik een sprankje hoop dat dat bij deze maatregel ook gaat gebeuren, maar als ik reëel ben vrees ik van niet. :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 14:31
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #12

Mappie schreef : Belachelijk. Voetbalstadions zijn in de buitenlucht en geen brandhaarden. En dat terwijl bijna 90% van NL is gevaccineerd. Dit kost de clubs weer veel geld, terwijl er geen NOW-/TVL-regeling geldt.
Vorige week draaide Den Haag de maatregel mbt amateurcomplexen binnen 24 uur terug. Ergens heb ik een sprankje hoop dat dat bij deze maatregel ook gaat gebeuren, maar als ik reëel ben vrees ik van niet. :(


Vergeet het maar. Ze zijn denk ik nu allang blij dat de komende 3 weken het bij geen enkele wedstrijd uit de hand zal lopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 14:42
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #13
Gewoon de competitie stil leggen en met kerst en nieuw jaar inhalen met publiek lijkt mij het eerlijkste ....
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 14:51 12 nov 2021 15:43 door houtengerard.
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #14
Dit is natuurlijk symboliek om verwijten uit andere takken van de maatschappij te voorkomen. (Kijk hun mogen wel).

De misvatting is ook vaak dat wanneer je gevaccineerd bent, dat dit betekent dat je immuun bent voor het virus. Dat is niet waar. Je hebt een milder ziekte verloop en de meeste blijven weg uit het ziekenhuis hierdoor. (dat zie je ook in de cijfers terug) Maar je draagt en verspreidt die troep nog gewoon door, alleen merk je er zelf minder van.

Maar dat is niet het grootste probleem. Twintig jaar centraal-rechtse politiek laat ons achter met een gigantisch probleem in de zorgsector nu blijkt dat al die wegbezuinigde en onderbetaalde banen met *) absurde arbeidsvoorwaarden een zorgstijging niet krijgen verwerkt. Lekker de zorg privatiseren, ondertussen vloeit meer zorgpremie naar de tussenbedrijfjes en tussen-directeuren van die bedrijven, dan daadwerkelijk naar de werkvloer waar de patiënt geholpen wordt.

Als daarin niks verandert is voetbal en carnaval afgeschreven voor de winter vrees ik. Corona verhoogt de minimale belasting op het ziekenhuis. Daar heb je jaren voor nodig om dat capaciteitsprobleem weer te verlagen. Alleen op dat vlak zie je 0 beweging in de politiek. De zorg moet op de schop, en het moet weer aantrekkelijk worden gemaakt om in de zorg te willen werken. Anders blijf dit zich iedere winter herhalen.

(*) opgedeelde uren op een werkdag
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk, opadiehard, jovkle, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 nov 2021 22:12
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
MVV-FC Den Bosch (15-11/20.00) #15
De juiste oplossing?

Verstuurd vanaf mijn HTC U11 met Tapatalk
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden