Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht

11 dec 2021 10:43
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #16
Ik zie ook zeker de laatste weken bij de statistieken staan dat mvv veels te weinig op de goal schiet,daar kun je toch op trainen een trainers trio moet dit toch ook weten zonder de statistieken erop na te lezen….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 11:56
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #17
Gister incasseerde we de 10de nederlaag van dit seizoen en de 11de , de 12de zullen snel volgen .
Klaas Wels is een tactisch onbenul en dat zie je aan t voetbal terug . Excelsior speelde beetje met spanning in de benen en ook met wat onderschatting maar ze hadden er zeker een 3de of een 4de moeten maken . Wij krijgen geen enkele harde noot gekraakt , ieder team wat boven ons staat daar verliezen we van , dat zegt toch alles .
Die Aziz wat doet die eigenlijk , daar heb je toch niks aan . Ook dat de gediplomeerde trainers Wels, Verberne en Spillman maanden nodig hebben gehad om Mattys boven Nijhuis te prefereren is werkelijk te belachelijk voor woorden . Ik snap werkelijk waar niet als je iedere dag met die jongens werkt dat je dat niet ziet.
Mattys is samen met Blummel het enige lichtpuntje van dit elftal , de rest valt wekelijks door de mand.
Ook hoe Labylle met rechts die kans mist is van een amateur niveau .

Gister stond een heel stuk met Frans Korver in de krant , ik kwam hem deze week nog tegen in de stad , het is een oude man geworden krakkemikkig met een wandelstok sloffend door Roermond maar wat was dat een gigant . En natuurlijk de tijden zijn veranderd maar mensen als Klaas Wels die moeten lekker in het amateur voetbal gaan werken die voegen helemaal niks toe aan het betaalt voetbal . Het jaar Oss waarin hij 6de werd is een gelukstreffer geweest mede door Smeets en Dogan maar voor de rest vind ik die Wels maar een overspannen trainer die ratelt als een sneltrein maar door maar heeft geen idee waar hij mee bezig is .
Een tactisch onbenul , en dat vinden er meer die heel dicht bij hem staan . MVV speelt een nietszeggend seizoen waarin we ons mogen meten met de jong ploegen en Dordrecht en Telstar .
En natuurlijk er is geen geld , daar ligt zeker de oorzaak van dit probleem , maar dit MVV is competitie opvulling !! Ieder jaar worden we minder en die trend is nog lang niet gestopt . En Wels kan mij al het hele seizoen niet bekoren , daar zijn er 20 van in een dozijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 12:04
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #18
noem me eens een trainer op die dan volgens jou wel geschikt is met de budget van mvv

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 12:12
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #19

peeke schreef : noem me eens een trainer op die dan volgens jou wel geschikt is met de budget van mvv


Andries Jonker!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 12:14 11 dec 2021 12:15 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #20

peeke schreef : noem me eens een trainer op die dan volgens jou wel geschikt is met de budget van mvv[/quote

zijn er genoeg , met dit budget moet je een TD en trainer gecombineerd hebben of je Algemeen Directeur moet er technische zaken bij doen
Van Genuegden is totaal overbodig voegt niks toe en kost alleen maar geld
Ik zou bv Ole Tobiassen graag voor de groep zien of natuurlijk Jonker maar dan gecombineerd als TD en trainer

Het geld wat je vrij speelt zou ik in commercie steken ,het geld van Geneugden had ik in commercie gestoken daar is nu een partimer Stijn Vullings die doet dat 3 dagen in de week de rest andere taken , ook zou ik een Algemeen directeur met voetbal ervaring nemen en die zelf heeft gespeeld . Een pingponger voegt niks toe . Mischa Rook was na Penders de beste keuze geweest , oud speler , oud directeur van Oss kennis van zaken , commercieel sterk en verstand van voetbal en te betalen voor MVV .
Maar goed ze moeten maar niet naar me luisteren , stiekem doen ze dat wel want met Jonker is gesproken in Hemelvaart en Hoes is als RVC lid aangetrokken maar wat die tot nu paraat heeft gemaakt heb ik geen zicht op . Maar de eigenwijze Noor die nog nooit wat in zijn leven heeft gepresteerd kiest voor Wels
Maar met deze groep die er nu zit kunnen we ons gaan opmaken voor jaren rechter rijtje !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 12:27
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #21
Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 12:48
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #22

peeke schreef : Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen




Je moet iemand hebben die tot op de tanden gemotiveerd is om er alles uit te halen en ik denk dat Jonker bij Telstar niet meer op zijn plek zit . De mogelijkheden zijn daar nog beperkter als bij ons.
Maar met Jonker in een dubbelfunctie , heb iemand die de hele organisatie onder loep neemt en ik ben daar van overtuigd dat zijn vruchten afwerpt bij MVV. En dat hij ook de man is die MVV met alles wat daar om heen zit , ook sponsoren veel beter "verkoopt" dan Wels en Noor samen .
Het is een gemiste kans , ondanks dat Telstar nu ook dramatisch presteert denk ik dat je met Jonker iemand in zijn kracht haalt voor MVV.
Maar ja dan moeten de ego's aan de kant . Maar ik verzeker je dat wanneer deze covid aanblijft en zo te zien zijn we daar nog jaren mee zoet dan zul je op een hele andere manier te werk moeten gaan . Veel sponsoren zijn al 3 jaar hun "rechten " tegoeden aan t weg geven , maar dat houdt een keer op , en dat is voetbal breed .

Want ik heb in de anderhalf jaar van die pingponger nog geen enkel business plan voorbij zien komen , en hij had ze toch klaar liggen ( volgens hem zelf in diverse interviews) allemaal gekletst !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 13:58
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #23

Napoleon schreef :

peeke schreef : Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen




Je moet iemand hebben die tot op de tanden gemotiveerd is om er alles uit te halen en ik denk dat Jonker bij Telstar niet meer op zijn plek zit . De mogelijkheden zijn daar nog beperkter als bij ons.
Maar met Jonker in een dubbelfunctie , heb iemand die de hele organisatie onder loep neemt en ik ben daar van overtuigd dat zijn vruchten afwerpt bij MVV. En dat hij ook de man is die MVV met alles wat daar om heen zit , ook sponsoren veel beter "verkoopt" dan Wels en Noor samen .
Het is een gemiste kans , ondanks dat Telstar nu ook dramatisch presteert denk ik dat je met Jonker iemand in zijn kracht haalt voor MVV.
Maar ja dan moeten de ego's aan de kant . Maar ik verzeker je dat wanneer deze covid aanblijft en zo te zien zijn we daar nog jaren mee zoet dan zul je op een hele andere manier te werk moeten gaan . Veel sponsoren zijn al 3 jaar hun "rechten " tegoeden aan t weg geven , maar dat houdt een keer op , en dat is voetbal breed .

Want ik heb in de anderhalf jaar van die pingponger nog geen enkel business plan voorbij zien komen , en hij had ze toch klaar liggen ( volgens hem zelf in diverse interviews) allemaal gekletst !


Ah, gelukkig! Ik dacht even dat ik het eens met je was Napoleon, want inderdaad, ik heb ook mijn twijfels bij Wels.
Maar uiteindelijk bleek het toch weer een manier van je om bij je grote vijand Noor uit te komen, slim!!!

Het allerdomste wat je kunt doen is vanwege financiele redenen de trainer en TD functie bij 1 persoon neerleggen. Grappig dat dat vorig jaar juist je belangrijkste argument was om Noor niet capabel te noemen, omdat hij beide functies door Kalezic liet uitvoeren!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 14:05
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #24

Duin schreef :

Napoleon schreef :

peeke schreef : Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen




Je moet iemand hebben die tot op de tanden gemotiveerd is om er alles uit te halen en ik denk dat Jonker bij Telstar niet meer op zijn plek zit . De mogelijkheden zijn daar nog beperkter als bij ons.
Maar met Jonker in een dubbelfunctie , heb iemand die de hele organisatie onder loep neemt en ik ben daar van overtuigd dat zijn vruchten afwerpt bij MVV. En dat hij ook de man is die MVV met alles wat daar om heen zit , ook sponsoren veel beter "verkoopt" dan Wels en Noor samen .
Het is een gemiste kans , ondanks dat Telstar nu ook dramatisch presteert denk ik dat je met Jonker iemand in zijn kracht haalt voor MVV.
Maar ja dan moeten de ego's aan de kant . Maar ik verzeker je dat wanneer deze covid aanblijft en zo te zien zijn we daar nog jaren mee zoet dan zul je op een hele andere manier te werk moeten gaan . Veel sponsoren zijn al 3 jaar hun "rechten " tegoeden aan t weg geven , maar dat houdt een keer op , en dat is voetbal breed .

Want ik heb in de anderhalf jaar van die pingponger nog geen enkel business plan voorbij zien komen , en hij had ze toch klaar liggen ( volgens hem zelf in diverse interviews) allemaal gekletst !


Ah, gelukkig! Ik dacht even dat ik het eens met je was Napoleon, want inderdaad, ik heb ook mijn twijfels bij Wels.
Maar uiteindelijk bleek het toch weer een manier van je om bij je grote vijand Noor uit te komen, slim!!!

Het allerdomste wat je kunt doen is vanwege financiele redenen de trainer en TD functie bij 1 persoon neerleggen. Grappig dat dat vorig jaar juist je belangrijkste argument was om Noor niet capabel te noemen, omdat hij beide functies door Kalezic liet uitvoeren!!!!


En als Jonker écht zo goed is in die dubbelfunctie én commercie kun je me dan als leek even uitleggen waarom Telstar na 2,5 jaar Jonker op de 17e plek staat én de begroting gedaald is???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 19:45
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #25
Nou Napoleon, ik zou u die kans echt wel geven bij MVV. Want holle vaten klinken het hardst. Een spreekwoord wat voornamelijk bij u wel van toepassing is. Alleen vraag ik me dan wel af wie zich dan allemaal bij u gaat aansluiten. Het is namelijk niet zo dat er heel veel mensen bij uw idee gaan aansluiten. Meer vijanden dan vrienden gemaakt. Nou is het wel zo dat enemy of my enemy is my friend ook van toepassing kan zijn, maar volgens mij hebt u zichzelf zo geliefd gemaakt, dat zelfs Kim Jong Un jaloers op u is.
Je loopt zo weg met je Andries Jonker dat ik zou denken dat u zelfs een Grindr profiel hebt aangemaakt met als profielfoto Andries erop.
Het verhaal wat u toen op de radio liet horen, was ook allemaal maar losse lucht. Een hoop gedraai om de punten heen. U zult vast privé een aardige man zijn, die ideeën heeft, maar als je iemand afkraakt om wat hij of zij doet, is dat vaak om jezelf beter te voelen en je eigen onzekerheid onder stoelen en banken te schuiven. U kunt wel van de hoge toren blazen, maar uiteindelijk blijkt het in de uitvoering toch allemaal wat moeilijker te liggen dan wat u allemaal op dit moment schetst. Het is de toon die de muziek maakt, maar de muziek die u nu maakt haalt de regionale zender niet eens. Dus kom bij zinnen Napoleon en laat dat in de rug steken van trainers en dergelijke achterwege. Dat zou je meer sieren. Volgens sommige zal dit wel weer een gebed zonder einde zijn, maar proberen is altijd de moeite waard. Hoop doet leven, en dat doen we al jaren in de Geusselt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, jovkle, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2021 10:55
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #26
Mooi gesproken en netjes verwoord charmeur…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2021 12:34
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #27
Zou Andries Jonker het beter hebben gedaan dan Klaas Wels? Dat betwijfel ik. Met Andries Jonker aan het roer zou er niet veel meer geld zijn binnengekomen dan nu met Noor en Wels.

Maar wordt het niet eens tijd om die vete richting Noor en Wels af te sluiten en het te laten rusten?
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2021 13:55
Lukunku
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 46
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #28
Napoleon heeft ergens een mooie premie in het verschiet liggen als Jonker daadwerkelijk bij MVV binnenkomt. ik kan me niks anders meer voorstellen waarom iedere keer deze naam bij hem bovendrijft.

Enkele feitjes uit het tijdperk Jonker: Peppinck, van Ommeren, Supusepa, wouter, Houssein, aelbrecht, kruijer etc: allemaal miskopen.
Bryssinck, Miceli, Castellana, spelers die niet op Jonker zijn advies werden gehaald zijn op de bank beland. later bleken dit toch wel sterkhouders te worden en zaten we opgescheept met al die mislukte transfers van Jonker.

klaptstuk, Jonker wist niet hoe snel hij moest vertrekken toen Willem II bij hem aanklopte:

www.ed.nl/overig/voetbal-trainer-jonker-...-willem-ii~a46a0d7b/

nooit meer Jonker AUB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 dec 2021 14:35
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 505
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #29
Jonker hoof veur miech ouch neet zoe, mer Wels kump in mien ouge te kort, ut profiel vaan unne trainer veur MVV : jong talent beter maake en gooi contacte met groete clubs en beij veurkeur de chat capaciteit um un organisatie neer te zette

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.356 seconden