>
Ontvangen bedankjes 1561
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
peeke schreef : noem me eens een trainer op die dan volgens jou wel geschikt is met de budget van mvv[/quote
zijn er genoeg , met dit budget moet je een TD en trainer gecombineerd hebben of je Algemeen Directeur moet er technische zaken bij doen
Van Genuegden is totaal overbodig voegt niks toe en kost alleen maar geld
Ik zou bv Ole Tobiassen graag voor de groep zien of natuurlijk Jonker maar dan gecombineerd als TD en trainer
Het geld wat je vrij speelt zou ik in commercie steken ,het geld van Geneugden had ik in commercie gestoken daar is nu een partimer Stijn Vullings die doet dat 3 dagen in de week de rest andere taken , ook zou ik een Algemeen directeur met voetbal ervaring nemen en die zelf heeft gespeeld . Een pingponger voegt niks toe . Mischa Rook was na Penders de beste keuze geweest , oud speler , oud directeur van Oss kennis van zaken , commercieel sterk en verstand van voetbal en te betalen voor MVV .
Maar goed ze moeten maar niet naar me luisteren , stiekem doen ze dat wel want met Jonker is gesproken in Hemelvaart en Hoes is als RVC lid aangetrokken maar wat die tot nu paraat heeft gemaakt heb ik geen zicht op . Maar de eigenwijze Noor die nog nooit wat in zijn leven heeft gepresteerd kiest voor Wels
Maar met deze groep die er nu zit kunnen we ons gaan opmaken voor jaren rechter rijtje !
peeke schreef : Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen
Napoleon schreef :
peeke schreef : Andries Jonker terug na mvv zal wel nooit gebeuren. of je moet mvv al compleet van de grond opnieuw opbouwen
Je moet iemand hebben die tot op de tanden gemotiveerd is om er alles uit te halen en ik denk dat Jonker bij Telstar niet meer op zijn plek zit . De mogelijkheden zijn daar nog beperkter als bij ons.
Maar met Jonker in een dubbelfunctie , heb iemand die de hele organisatie onder loep neemt en ik ben daar van overtuigd dat zijn vruchten afwerpt bij MVV. En dat hij ook de man is die MVV met alles wat daar om heen zit , ook sponsoren veel beter "verkoopt" dan Wels en Noor samen .
Het is een gemiste kans , ondanks dat Telstar nu ook dramatisch presteert denk ik dat je met Jonker iemand in zijn kracht haalt voor MVV.
Maar ja dan moeten de ego's aan de kant . Maar ik verzeker je dat wanneer deze covid aanblijft en zo te zien zijn we daar nog jaren mee zoet dan zul je op een hele andere manier te werk moeten gaan . Veel sponsoren zijn al 3 jaar hun "rechten " tegoeden aan t weg geven , maar dat houdt een keer op , en dat is voetbal breed .
Want ik heb in de anderhalf jaar van die pingponger nog geen enkel business plan voorbij zien komen , en hij had ze toch klaar liggen ( volgens hem zelf in diverse interviews) allemaal gekletst !
Duin schreef :
Napoleon schreef :
Je moet iemand hebben die tot op de tanden gemotiveerd is om er alles uit te halen en ik denk dat Jonker bij Telstar niet meer op zijn plek zit . De mogelijkheden zijn daar nog beperkter als bij ons.
Maar met Jonker in een dubbelfunctie , heb iemand die de hele organisatie onder loep neemt en ik ben daar van overtuigd dat zijn vruchten afwerpt bij MVV. En dat hij ook de man is die MVV met alles wat daar om heen zit , ook sponsoren veel beter "verkoopt" dan Wels en Noor samen .
Het is een gemiste kans , ondanks dat Telstar nu ook dramatisch presteert denk ik dat je met Jonker iemand in zijn kracht haalt voor MVV.
Maar ja dan moeten de ego's aan de kant . Maar ik verzeker je dat wanneer deze covid aanblijft en zo te zien zijn we daar nog jaren mee zoet dan zul je op een hele andere manier te werk moeten gaan . Veel sponsoren zijn al 3 jaar hun "rechten " tegoeden aan t weg geven , maar dat houdt een keer op , en dat is voetbal breed .
Want ik heb in de anderhalf jaar van die pingponger nog geen enkel business plan voorbij zien komen , en hij had ze toch klaar liggen ( volgens hem zelf in diverse interviews) allemaal gekletst !
Ah, gelukkig! Ik dacht even dat ik het eens met je was Napoleon, want inderdaad, ik heb ook mijn twijfels bij Wels.
Maar uiteindelijk bleek het toch weer een manier van je om bij je grote vijand Noor uit te komen, slim!!!
Het allerdomste wat je kunt doen is vanwege financiele redenen de trainer en TD functie bij 1 persoon neerleggen. Grappig dat dat vorig jaar juist je belangrijkste argument was om Noor niet capabel te noemen, omdat hij beide functies door Kalezic liet uitvoeren!!!!