Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht

05 dec 2021 11:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Onderwerp Auteur
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #1
Het zal een moeilijke periode worden. Woudestein is niet een plaats waar "Us MVV-ke" veel goede herinneringen aan kan bewaren. Dan staat vier dagen later de zware gang naar Zwolle te wachten. Bemoedigend is dat MVV de laatste weken in uitwedstrijden makkelijker uit de voeten kan dan in De Geusselt. Hopelijk kunnen de spelers ons verrassen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2021 09:59
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #2
Dat is nog een understatement... De laatste thuisoverwinning was op 15 oktober, kleine 2 maanden geleden dus.
Daarna nog 4 wedstrijden (Roda meegeteld) op eigen veld.. Maar 2 puntjes gehaald (verloren van Den Bosch en Jong PSV, gelijk tegen Roda en TOP).

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2021 12:59
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #3
We voetballen op dit moment zo ontzettend slecht dat we de komende 4 wedstrijden , 4 keer gaan verliezen
Excelsior, PEC , Emmen en Roda .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2021 13:31
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #4

Napoleon schreef : We voetballen op dit moment zo ontzettend slecht dat we de komende 4 wedstrijden , 4 keer gaan verliezen
Excelsior, PEC , Emmen en Roda .


Eigenlijk kunnen dan beter maar niet meer voetballen……toch?
Want voetbal wedstrijden zijn zo voorspelbaar!…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 dec 2021 15:57
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #5

Napoleon schreef : We voetballen op dit moment zo ontzettend slecht dat we de komende 4 wedstrijden , 4 keer gaan verliezen
Excelsior, PEC , Emmen en Roda .


Kun je ons ook al vertellen welke korte-termijn oplossingen aan spelers worden aangetrokken tussen Emmen en Roda in? Je bent namelijk wel erg goed op de hoogte! ;)

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 10:47
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 279
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #6
Live op ESPN 3...mocht je nog een euro over hebben,je krijgt er bij de TOTO momenteel 11 euro voor terug bij een overwinning vaan die vaan us . Je kunt er op het Vrijthof natuurlijk ook een heerlijke oliebol voor kopen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 20:36
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #7
Als je ziet wie de scheids is, kun je al van te vore weten dat je dit kunt vergeten, los van het feit dat Excelsior een maatje te groot zal zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 21:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 504
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #8
Klaas haalt helaas de Kerst, geld voor ontslag is er namelijk niet

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 22:12 10 dec 2021 22:20 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 782
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #9
Einduitslag 2-1 voor Excelsior, dat hiermee de periodetitel wint.
Scheids Higler nam weer enkele rare beslissingen ten nadele van MVV. Zo gaf hij Alberg een gele kaart, terwijl hij alleen de bal raakt en niet de tegenstander. Bij een soortgelijke situatie enkele minuten later werd een Excelsior-speler niet bestraft en liet Higler weten dat de bal werd gespeeld.
Ik vond MVV in de tweede helft niet verkeerd voetballen; eh... ik vond MVV in die helft zelfs de betere ploeg. Met een beetje geluk spelen we gelijk. We missen wel een efficiënte spits als Dallinga van Excelsior (die veel op Jason Bourne lijkt). Maar we zijn zeker niet weggespeeld door Excelsior, de nummer 2 van de eerste divisie.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 22:26
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #10

SintServaos schreef : Klaas haalt helaas de Kerst, geld voor ontslag is er namelijk niet


Waarom zou Klaas weg moeten?
Vind het een onbegrijpelijke reactie, na een moeizame fase zie ik toch wel degelijk verbetering van het spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 22:35
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 699
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #11

Bungee schreef :

SintServaos schreef : Klaas haalt helaas de Kerst, geld voor ontslag is er namelijk niet


Waarom zou Klaas weg moeten?
Vind het een onbegrijpelijke reactie, na een moeizame fase zie ik toch wel degelijk verbetering van het spel.


Precies. Klaas begon met 8 selectiespelers en 352 testers. Eigenlijk staat dit team pas sinds 1 september. Dan zijn er wel degelijk stappen gemaakt, en wordt er -vind ik- ook nog aantrekkelijker gespeeld dan onder Kalezic. Wels valt absoluut niets te verwijten, behalve dan dat hij Nijhuis misschien te lang heeft laten staan.
Ook deze wedstrijd was MVV, zeker de tweede helft, niet de mindere. De ploeg combineerde aardig, speelde ook wat kansen bij elkaar maar helaas net niet genoeg voor een gelijkspel. Als aan de andere kant Delferrière twee keer te laat is bij Dallinga dan weet je dat dit dodelijk is.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 22:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #12

SintServaos schreef : Klaas haalt helaas de Kerst, geld voor ontslag is er namelijk niet


Of toch wel,er komen wat versterkingen in de winterstop volgens onze TD…..toch……mvrgr Ooa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 dec 2021 22:42
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #13
Ik heb me , opnieuw, mateloos zitten te ergeren aan onze twee Luikse huurlingen. Delfierre staat bij de 1-0 volgens mij 10 seconden de stoeltjes te tellen (al moet Waem die bal corner trappen) en bij de 2-0 loopt hij voor de vorm maar mee. Ik vond hem erg sterk beginnen, maar snap volledig waarom hik wekelijks wordt gepasseerd.

Dan onze grote vriend Ntelo. Loopt er verloren bij, loopt in zijn achteruit , verliest ieder duel, komt niet in scoringspositie en zit vaker zijn mouwtjes om zijn koude handjes te doen dan passie en inzet tonen. Maar goed , hij heeft geen enkele concurrent dus blijft gewoon staan.

Tweede helft sinds Labylle ging het lopen. Ervoor zat geen enkele lijn in het spel.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 01:12
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #14

Lijnsje@tappunt schreef : Ik heb me , opnieuw, mateloos zitten te ergeren aan onze twee Luikse huurlingen. Delfierre staat bij de 1-0 volgens mij 10 seconden de stoeltjes te tellen (al moet Waem die bal corner trappen) en bij de 2-0 loopt hij voor de vorm maar mee. Ik vond hem erg sterk beginnen, maar snap volledig waarom hik wekelijks wordt gepasseerd.

Dan onze grote vriend Ntelo. Loopt er verloren bij, loopt in zijn achteruit , verliest ieder duel, komt niet in scoringspositie en zit vaker zijn mouwtjes om zijn koude handjes te doen dan passie en inzet tonen. Maar goed , hij heeft geen enkele concurrent dus blijft gewoon staan.

Tweede helft sinds Labylle ging het lopen. Ervoor zat geen enkele lijn in het spel.


Volledig mee eens, al heb ik alleen de laatste 30 minuten visueel gezien en de rest met de radio moeten doen. Zoals je al zegt wanneer Labylle en Alberg erin komen beginnen ze met voetballen. Het had ook niet veel gescheeld of de onderschatting van Excelsior was hun duur te komen staan. Alleen missen wij net dat stukje geluk of efficiëntie. Al met al geen schande om met 2-1 uit te verliezen in Rotterdam. Ik blijf optimistisch en denk dat we tot het einde van de competitie een klein kansje hebben op een playoff plaats. Hebben we er iets te zoeken? Nee, maar het zou wel heel leuk zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 dec 2021 09:26
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Excelsior Rotterdam - MVV Maastricht #15

Brncic schreef :

Bungee schreef :

SintServaos schreef : Klaas haalt helaas de Kerst, geld voor ontslag is er namelijk niet


Waarom zou Klaas weg moeten?
Vind het een onbegrijpelijke reactie, na een moeizame fase zie ik toch wel degelijk verbetering van het spel.


Precies. Klaas begon met 8 selectiespelers en 352 testers. Eigenlijk staat dit team pas sinds 1 september. Dan zijn er wel degelijk stappen gemaakt, en wordt er -vind ik- ook nog aantrekkelijker gespeeld dan onder Kalezic. Wels valt absoluut niets te verwijten, behalve dan dat hij Nijhuis misschien te lang heeft laten staan.
Ook deze wedstrijd was MVV, zeker de tweede helft, niet de mindere. De ploeg combineerde aardig, speelde ook wat kansen bij elkaar maar helaas net niet genoeg voor een gelijkspel. Als aan de andere kant Delferrière twee keer te laat is bij Dallinga dan weet je dat dit dodelijk is.


Dit keer ben ik het niet met je eens Brncic en dat komt overigens bijna nooit voor.
Ja, MVV was de 2e helft optisch de betere ploeg, maar dat lag toch ook vooral aan de tegenstander, die zo te zien al met zijn hoofd bij de champagne van de periodetitel was. De 2-1 valt uiteindelijk notebene uit een eigen doelpunt.

En ook qua spel begrijp ik niet dat je het aantrekkelikker vindt dan bij Kalezic. In de eerste wedstrijden was dat zeker zo, maar het lijkt wel alsof hoe langer Wels met de ploeg bezig is hoe onaantrekkelijker het aan het worden is.
De laatste 3 wedstrijden heb ik alleen maar een MVV gezien dat met 11 spelers voor het doel lag om ballen weg te schieten. Als je tegen Jong PSV, roda en Oss samen nog geen 10 keer op doel hebt geschoten, zegt dat toch wel iets over de aantrekkelijkheid denk ik.

Wels heeft mij daarmee zeker nog niet overtuigd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.359 seconden