MVV - Emmen (vr 17 dec 2021)

18 dec 2021 13:08
Vak G
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 52
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #16
Ik deel helaas ook het moedeloze gevoel dat velen hier uiten.
Meerdere wedstrijden de laatste weken waaronder Zwolle heb ik uitgezet. Voor mij echt tot voor kort ondenkbaar. Corona helpt natuurlijk ook niet. Je kan niet meer een pilsje halen of anders geentertained worden door het geawwoor um diech heen. Het moet nu 100% van het voetbal komen en dat niveau is momenteel bedroevend.
De kracht maar meteen ook de grootste zwakte vrees ik is dat de club door een hondstrouwe kern in leven wordt gehouden. De afgelopen 40 jaren heb ik en gemiddeld 1500-2000 anderen klakkeloos die kaart weer besteld. Eea werd aangevuld door super initiatieven van bv veer zien Mvv. Sinds het aanbliijvende eerste dvisie tijdperk blijft het zo vlees nog vis. We schrijven net zwarte cijfers maar de selectie is kwalitatief te beperkt. Ieder jaar is het vurig hopen dat die paar nieuwe aankopen allemaal van het niveau Thiebaudt, van den Hurk, Stef Peeters etc zijn en dat alles toevallig bizar goed op zijn plek valt. De kans op zijn wonder wordt ieder jaar kleiner. De tijden zijn daarvoor te veel veranderd. Als je 5 min in de champions league mag ballen verdien je meer dan onze volledige begroting. Het grote geld sijpelt nog door naar de andere ploegen in de eredivisie maar des te verder je daar van weg staat, des te groter de kloof wordt.
Onze eigen achterban begint (zo lijkt het als ik de reacties lees en zoals ik er zelf ook steeds meer in sta) af te brokkelen. Hoe cynisch ook maar mischien zit daar wel de oplossing:mogelijk staan we op niet al te lange termijn voor een nieuwe gedwongen keuze, zijnde je kan niet meer naar MVV of we maken er echt iets fatsoenlijks van met voldoende financiele middelen en dan ontstaat er een club met echt bestaansrecht en perspectief.

Hoop nog steeds vurig dat ook toekomstge generaties naar de Geusselt kunnen voor een leuke middag/avond
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2021 11:14
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #17

Sjotelsplak schreef : Ik betrap me erop dat ik zelfs ben vergeten dat MVV speelt. Zo ver is het al gekomen bij mij.


Precies! Dat heb ik dus ook.
34 jaar seizoenkaarthouder...normaliter verheugde ik me bij het verlaten van het stadion me al op de volgende thuiswedstrijd, nu weet ik niet eens wanneer we spelen en tegen wie. Geen idee waar we staan op de ranglijst. Vaak word ik door de krant eraan herinnerd dat we moeten spelen of gespeeld hebben.
Vorig seizoen 0 thuiswedstrijden kunnen zien, dit jaar t/m roda. Ik heb geen ESPN, dus ook helemaal niks. Geen idee wanneer de samenvattingen op open kanaal zijn, maar ik doe me nog niet eens de moeite om op te zoeken waar en wanneer die zijn.
Ik zie zo weinig perspectief bij onze club, dat ik er moedeloos van word.
Een kwalitatief heel magere selectie, een trainer die daar prima bij past, een bestuur dat zich 0,0 laat zien en maar alles doet outsourcen.
De leegte in het stadion zorgt ook voor een leegte in mijn MVV-gevoel.
Is er hoop? Is er perspectief? Ik zie het helaas niet...
Zonder investeerder mét meerderheidsbelang, zal onze club nooit verder komen. Het is niet anders.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2021 15:39
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 816
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #18
Als MVV maar niet vergeet de NOW regeling aan te vragen .....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 dec 2021 20:52
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #19
Als dit het niveau voor de komende jaren is.....
Dan voorspel ik niks goeds..
Met alle respect alles naast het veld ziet er steeds beter uit en is beter geregeld.
Alleen we hebben met voetballen te maken en op het veld moet het gebeuren.
En dan hoeven we nog niet eens te winnen, als het voetbal maar leuk en aantrekkelijk is.
Zoals seizoen 2003/2004 waar we 18de werden werd er tenminste nog beter gevoetbald dan nu.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2021 11:15
Schapendonk
Geblokkeerd
Geblokkeerd
Berichten: 3090
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #20

Maosbrögk schreef :

Sjotelsplak schreef : Ik betrap me erop dat ik zelfs ben vergeten dat MVV speelt. Zo ver is het al gekomen bij mij.



Is er hoop? Is er perspectief? Ik zie het helaas niet...
Zonder investeerder mét meerderheidsbelang, zal onze club nooit verder komen. Het is niet anders.


Precies dat....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2021 12:15 20 dec 2021 12:16 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 302
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #21
Ik sluit me 100% aan met de posts boven me. Ik ben al meer dan 25 jaar supporter, en zal supporter voor het leven blijven, maar eerlijk gezegd: doordat we al meer dan 20 jaar Eerste Divisie voetballen, er totaal geen perspectief is, de club totaal niet "groeiende" is (integendeel), het voetbal na de bijna-promotie in 2017 ongelooflijk slecht is, en last but not least, het toch minder leuk is om naar wedstrijden in een sfeerloos leeg stadion te kijken, ga ik er echt niet meer elke week voor zitten. Ik heb het tegen Oss geprobeerd, maar het deed al heel snel pijn aan de ogen. Tegenstander technisch en met pressing beter, feller, veel meer kansen creëerend, MVV loopt er maar wat achter aan (en trekt zich terug) en als MVV dan de bal heeft is het inspiratieloos. En dat is dan tegen de nummer voorlaatst he...

Dit gebeurt al langer zo (al bijna 3,5 jaar) en zo langzamerhand kijk je dan automatisch minder wedstrijden. Ook omdat er ook wel wat andere dingen te doen zijn op een vrijdagavond. In mijn optiek maakt het met het huidige voetbal niet uit wie er dan langs de lijn staat en wie er op het veld staat: het is gewoon kwaliteitsarmoe. Ook bij uitwedstrijden: vroeger zette ik dan nog wel eens zenuwpees John B. op, maar nu kijk ik vaak pas rond 10 uur wat ze gemaakt hebben. Het zegt genoeg.

"Het heilige vuur", die drang om elke week nog een wedstrijd te kijken (of dat nou thuis of in het stadion is, mocht het weer mogelijk zijn), dat is er steeds minder. Het spijt me dat ik dat zo moet brengen, maar ik denk dat dit voor heel veel mensen zo aanvoelt. Er is nou eenmaal geen perspectief. Geen geld, geen investeerder, geen beleid, oud stadion, en geen stad die investeert in (top)sport. Het is om moedeloos van te worden.

Zo, effe alles van me afgeschreven. ;) Fijne feestdagen iedereen, en tot volgend jaar! Waar en hoe weet nog niemand, maar toch blijven we onze club trouw, want supporter blijf je voor het leven.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, Mie leef Mestreech, jovkle, Boer458, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 dec 2021 19:01
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #22
Ook ik vind me volledig in de posts hierboven.
22,5 jaar seizoenkaarthouder ben ik inmiddels. En 22 jaar in de eerste divisie aan een stuk is niet best. En in die 22 jaar hoor ik al 22 jaar lang de verhalen: we gaan dan en dan meedraaien. En dan en dan gaan we echt meedoen voor promotie. Maar ook telkens kwamen de woord 'tussenjaar' er steeds tussen.

Nu wordt ook weer gezegd, 'heb geduld'. Nou, voor mij is het geduld op. En zie totaal geen progressie, geen vooruitgang. Het wordt ieder jaar minder en minder. Zoals hierboven ook al wordt gezegd.

Om echt de weg naar boven weer te vinden, moet de meerderheid van de club verkocht worden. En dat willen ze niet. Dan moeten we accepteren dat we een middelmatig clubje (niveau Telstar, Dordrecht, Helmond oa) in de eerste divisie zijn.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.253 seconden