MVV - Emmen (vr 17 dec 2021)

17 dec 2021 19:43
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #1
MVV gaat ons verrassen: 2-0.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 20:31
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #2

Ben Salemans schreef : MVV gaat ons verrassen: 2-0.


Goede instelling Ben!

Wordt moeilijk verhaal denk ik. Wie gaat scoren? Ntelo op de bank. Pfff we hebben voor de rest geen echte voorhoedespelers. En achtering hebben we geen echte verdedigers. Met Keulen, Rico en van Bommel kom je gewoon te kort. Eigenlijk wekelijks. Kalezic had het beter op orde.
Klaas is volgens mij de weg kwijt. Maar hopelijk heb ik het mis en kunnen we juichen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 21:48
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #3
Missjien kin veer uzze trainer beter SinterKlaas Wels numme, dee gief punten kedoo aon eederein

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 22:05
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #4
Weer verloren. Wat een teleurstelling. We zitten al zo'n twintig jaar in de ellende en zakken steeds dieper de stront in. Sorry, ik zit er effe helemaal doorheen.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 22:13
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #5

Ben Salemans schreef : Weer verloren. Wat een teleurstelling. We zitten al zo'n twintig jaar in de ellende en zakken steeds dieper de stront in. Sorry, ik zit er effe helemaal doorheen.

Tja Ben, hier hetzelfde. Maar dat de pijn bij iedere nederlaag minder wordt is een duidelijk teken aan de wand. Veel jarenlange fans ervaren dit zo.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 22:19
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #6
Na de wedstrijd tegen roda was ik er helemaal klaar mee en heb ik mvv helemaal links laten liggen. Het boeide me gewoon niet meer zo klaar was ik er mee. Mvv moet oppassen want op deze manier doorgaan is geen optie meer. Dan denk ik dat mvv misschiens wel de eerste club ik limburg gaat worden die gaat omkiepen!! Doe iets mvv!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 22:33
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #7
Ik betrap me erop dat ik zelfs ben vergeten dat MVV speelt. Zo ver is het al gekomen bij mij.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

17 dec 2021 23:29
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #8

pinobel schreef :

Ben Salemans schreef : Weer verloren. Wat een teleurstelling. We zitten al zo'n twintig jaar in de ellende en zakken steeds dieper de stront in. Sorry, ik zit er effe helemaal doorheen.

Tja Ben, hier hetzelfde. Maar dat de pijn bij iedere nederlaag minder wordt is een duidelijk teken aan de wand. Veel jarenlange fans ervaren dit zo.


En zo ervaar ik het ook. Het meest pijnlijke vind ik nog dat ik geen greintje hoop heb, er is niets om naar uit te kijken of je aan vast te klampen. Waarom horen we niets van onze directeur Noor? Bij zijn aantreden liet hij weten een compleet marketing plan voor een eredivisie club geschreven te hebben, hij zal toch wel een kopietje ter inspiratie voor MVV bewaard hebben.

Als er een volgend seizoen komt vrees ik dat we helemaal terug geworpen zijn en met 1000 man naar MVV-Telstar gaan kijken. Meer dan 20 jaar op het tweede niveau, dat is veel te lang.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 00:32
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #9
Deze nieuwe lockdown is echt funest voor MVV, met name door het samenvallen met de slechte resultaten. Er moet echt heel snel iets veranderen om deze negatieve spiraal te doorbreken anders zie ik het donker in voor de club.
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 10:03
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #10
Een logische nederlaag ! Totaal weggespeeld de zoveelste keer dit jaar . Selectie is niet in balans en de trainer heeft te weinig verstand van voetbal . Dat zie je terug in het vertoonde spel , de keuzes en de opstellingen .

Ook het aanstellen van Wels is doorgedrukt door Noor ! De zoveelste verkeerde keuze in het aanstellen van mensen . Wels past niet bij een club als MVV daar heeft hij veel te weinig status en uitstraling voor en daarbij zijn er genoeg trainers vrij met meer uitstraling die graag naar MVV komen . Maar goed onze AD heeft alle touwtjes in handen en opereert bijna alleen , met alle gevolgen van dien .
Naast deze sportieve teloorgang gaat corona de komende weken ons door het stof doen laten gaan .
Er ligt geen plan van aanpak en ik verzeker je dat in Maart 2022 veel partners niet gaan verlengen of gaan instappen omdat de onderzekerheid over de hele situatie te groot is .

Met alle gevolgen van dien , supporters zullen wel hun tegoeden gaan wegstrepen maar veel partners zitten er toch anders in .

Het is nog niet te laat , maar ik pleit voor schoon schip . Er moet een nieuwe directie komen om MVV meer hybride te gaan maken voor het komende jaar .
Deze AD kan dat niet en gaat ons langzaam naar het einde brengen . Dat mag niet gebeuren maar als we niks doen gaat t gebeuren !!! We hebben een AD die wanneer het slecht gaat het mes in het varken laat zitten en met de Noorderzon vertrekt !
Alle alarm bellen moeten afgaan , veel tijd is er niet meer … het wordt spannend geloof me , we balanceren op een heel dun lijntje !!

Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen, ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 10:36
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #11

Napoleon schreef : Een logische nederlaag ! Totaal weggespeeld de zoveelste keer dit jaar . Selectie is niet in balans en de trainer heeft te weinig verstand van voetbal . Dat zie je terug in het vertoonde spel , de keuzes en de opstellingen .

Ook het aanstellen van Wels is doorgedrukt door Noor ! De zoveelste verkeerde keuze in het aanstellen van mensen . Wels past niet bij een club als MVV daar heeft hij veel te weinig status en uitstraling voor en daarbij zijn er genoeg trainers vrij met meer uitstraling die graag naar MVV komen . Maar goed onze AD heeft alle touwtjes in handen en opereert bijna alleen , met alle gevolgen van dien .
Naast deze sportieve teloorgang gaat corona de komende weken ons door het stof doen laten gaan .
Er ligt geen plan van aanpak en ik verzeker je dat in Maart 2022 veel partners niet gaan verlengen of gaan instappen omdat de onderzekerheid over de hele situatie te groot is .

Met alle gevolgen van dien , supporters zullen wel hun tegoeden gaan wegstrepen maar veel partners zitten er toch anders in .

Het is nog niet te laat , maar ik pleit voor schoon schip . Er moet een nieuwe directie komen om MVV meer hybride te gaan maken voor het komende jaar .
Deze AD kan dat niet en gaat ons langzaam naar het einde brengen . Dat mag niet gebeuren maar als we niks doen gaat t gebeuren !!! We hebben een AD die wanneer het slecht gaat het mes in het varken laat zitten en met de Noorderzon vertrekt !
Alle alarm bellen moeten afgaan , veel tijd is er niet meer … het wordt spannend geloof me , we balanceren op een heel dun lijntje !!

Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking


Ik ben het eens met Napoleon,al zie ik sommige punten iets genuanceerder. Maar we varen op momenteel op ramkoers, deze directie is niet cappabel genoeg. Ingrijpen dus ...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Napoleon

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 11:20
Boer458
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 660
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #12
De komende paar weken zullen we geen punten laten liggen... (cynisch grapje hoor).
Onze spelers kunnen hier nog het minste aan doen want hun niveau is nu eenmaal -een enkeling daargelaten- onder de maat. Het probleem ligt -en daar geef ik Napoleon gelijk bij- vooral bij de clubleiding.
De schrijfstijl en het op de persoon spelen van Napoleon heeft mij lang afgeleid van de inhoud van zijn verhaal.
Hij schrijft nu:
Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking
Waarom gaan niet eens een paar forumleden met hem in gesprek ? (ik denk dan aan Jaques,Salemans,Kletswief, Boschpoort). Als het verhaal van Napoleon dan nog steeds ingeschat wordt als niet zijnde realistisch dan kunnen we er verder het zwijgen toe doen.
Tot zover heeft voor mij een ieder (Napoleon-Noor-Jöris-...) het voordeel van de twijfel.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 11:30
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #13
ik denk tot ze beter effen ron weer terug kunnen zeten voor deze groep die zorgt voor rust , en een beteren sfeer bij de spelers

en voor de ad zou ik lever iemand zien met een voetbal achtergrond en een groten netwerk om zich

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 11:56
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #14

Boer458 schreef : De komende paar weken zullen we geen punten laten liggen... (cynisch grapje hoor).
Onze spelers kunnen hier nog het minste aan doen want hun niveau is nu eenmaal -een enkeling daargelaten- onder de maat. Het probleem ligt -en daar geef ik Napoleon gelijk bij- vooral bij de clubleiding.
De schrijfstijl en het op de persoon spelen van Napoleon heeft mij lang afgeleid van de inhoud van zijn verhaal.
Hij schrijft nu:
Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking
Waarom gaan niet eens een paar forumleden met hem in gesprek ? (ik denk dan aan Jaques,Salemans,Kletswief, Boschpoort). Als het verhaal van Napoleon dan nog steeds ingeschat wordt als niet zijnde realistisch dan kunnen we er verder het zwijgen toe doen.
Tot zover heeft voor mij een ieder (Napoleon-Noor-Jöris-...) het voordeel van de twijfel.


Dat is juist het grote probleem.
Napoleon roept en schrijft inderdaad van alles, maar als het er op aankomt geeft hij niet thuis.
Wat weerhoudt hem ervan zijn plannen hier te delen? Waarom zou dat met een select groepje moeten?
Waar was hij bij het Praotkaffee om kritisch te zijn én mee te denken toen erom gevraagd werd?

Als het goede plannen zijn zal iedereen, inclusief ikzelf hen steunen, maar het blijft altijd maar bij een hoop geschreeuw langs de zijlijn.
En de paar mensen die zijn plannen wél hebben gezien noemen het totaal onrealistisch.
Meen je dat een directie van een club in nood die geweldige plannen niet zou omarmen?

Als ik dan hier alleen maar lees dat hij, zonder enige onderbouwing om Jonker roept, alsof dat alles oplost, ben ik bang dat die ideeën niet zo geweldig zijn als hijzelf roept en denkt. Ik heb voor de zekerheid nog even gekeken, maar Jonker staat na anderhalf jaar 'bouwen' bij Telstar nog steeds 4 plaatsen onder ons.
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 dec 2021 12:02
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV - Emmen (vr 17 dec 2021) #15
Het probleem zit diep, heel diep.

We hebben als accommodatie alleen de Geusselt, wat ook nog eens niet in eigen beheer is. De faciliteiten zijn ondermaats. De gemeente heeft laten zien dat ze weinig om MVV geven. Jeugdopleiding is van niveau amateurclub. Vorig jaar , vooral na de winterstop had ik het idee.. als we nu doorselecteren staat er een degelijke selectie. Maar dan vervangen we Surmeli voor een Nicky Souren.. achteruitgang. Last is echt wel beter dan Keulen. Naudts bracht voetballend net zo weinig als Ntelo. Dianessy is 5x zo goed als Remans, en de vorm van Mickels laatste half jaar was top. Wels is kwa trainer ook een achteruitgang vergeleken met Kalezic.

Jeugdspelers krijgen geen kans en lopen allemaal weg. Onze opstelling is met de week anders. Behalve Waem , De keeper en wellicht Blummer is er niemand waarvan ik denk.. dit gaat iets opleveren. De spelers die er momenteel hebben zijn nogal flets. Er is totaal geen ervaring of leiderschap binnen dit team.

Ipv reserves weg te halen bij onze buren.. had onze eigen jeugdspelers erbij gehaald. En had het geld gespendeerd aan echte duidelijke versterkingen. Laat de jonge honden meters maken, dan zal het dit seizoen ruk zijn, maar aan de hand van betere spelers gaan ook deze jongens steeds beter worden. Als het moeilijk is om geld binnen te harken met sponsoren, dan moet je zorgen dat er waarde op het veld komt.

En op dit moment hebben we geen waarde en geen perspectief.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Schapendonk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.429 seconden