>
Ontvangen bedankjes 1118
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
Ben Salemans schreef : MVV gaat ons verrassen: 2-0.
Tja Ben, hier hetzelfde. Maar dat de pijn bij iedere nederlaag minder wordt is een duidelijk teken aan de wand. Veel jarenlange fans ervaren dit zo.Ben Salemans schreef : Weer verloren. Wat een teleurstelling. We zitten al zo'n twintig jaar in de ellende en zakken steeds dieper de stront in. Sorry, ik zit er effe helemaal doorheen.
pinobel schreef :
Tja Ben, hier hetzelfde. Maar dat de pijn bij iedere nederlaag minder wordt is een duidelijk teken aan de wand. Veel jarenlange fans ervaren dit zo.Ben Salemans schreef : Weer verloren. Wat een teleurstelling. We zitten al zo'n twintig jaar in de ellende en zakken steeds dieper de stront in. Sorry, ik zit er effe helemaal doorheen.
Napoleon schreef : Een logische nederlaag ! Totaal weggespeeld de zoveelste keer dit jaar . Selectie is niet in balans en de trainer heeft te weinig verstand van voetbal . Dat zie je terug in het vertoonde spel , de keuzes en de opstellingen .
Ook het aanstellen van Wels is doorgedrukt door Noor ! De zoveelste verkeerde keuze in het aanstellen van mensen . Wels past niet bij een club als MVV daar heeft hij veel te weinig status en uitstraling voor en daarbij zijn er genoeg trainers vrij met meer uitstraling die graag naar MVV komen . Maar goed onze AD heeft alle touwtjes in handen en opereert bijna alleen , met alle gevolgen van dien .
Naast deze sportieve teloorgang gaat corona de komende weken ons door het stof doen laten gaan .
Er ligt geen plan van aanpak en ik verzeker je dat in Maart 2022 veel partners niet gaan verlengen of gaan instappen omdat de onderzekerheid over de hele situatie te groot is .
Met alle gevolgen van dien , supporters zullen wel hun tegoeden gaan wegstrepen maar veel partners zitten er toch anders in .
Het is nog niet te laat , maar ik pleit voor schoon schip . Er moet een nieuwe directie komen om MVV meer hybride te gaan maken voor het komende jaar .
Deze AD kan dat niet en gaat ons langzaam naar het einde brengen . Dat mag niet gebeuren maar als we niks doen gaat t gebeuren !!! We hebben een AD die wanneer het slecht gaat het mes in het varken laat zitten en met de Noorderzon vertrekt !
Alle alarm bellen moeten afgaan , veel tijd is er niet meer … het wordt spannend geloof me , we balanceren op een heel dun lijntje !!
Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking
Boer458 schreef : De komende paar weken zullen we geen punten laten liggen... (cynisch grapje hoor).
Onze spelers kunnen hier nog het minste aan doen want hun niveau is nu eenmaal -een enkeling daargelaten- onder de maat. Het probleem ligt -en daar geef ik Napoleon gelijk bij- vooral bij de clubleiding.
De schrijfstijl en het op de persoon spelen van Napoleon heeft mij lang afgeleid van de inhoud van zijn verhaal.
Hij schrijft nu:
Ik heb een aantal plannen geschreven die MVV hybride in rustiger vaarwater kunnen brengen als corona iets rustiger wordt ! Maar we moeten gaan omdenken en heel snel . Als straks alles op slot gaat moeten die plannen ten uitvoer worden gebracht , of plannen van gelijke strekking
Waarom gaan niet eens een paar forumleden met hem in gesprek ? (ik denk dan aan Jaques,Salemans,Kletswief, Boschpoort). Als het verhaal van Napoleon dan nog steeds ingeschat wordt als niet zijnde realistisch dan kunnen we er verder het zwijgen toe doen.
Tot zover heeft voor mij een ieder (Napoleon-Noor-Jöris-...) het voordeel van de twijfel.