opadiehard schreef : Ik denk helaas een 3-1 nederlaag…..laat ik het aub giga mis hebben….mvrgr Opa
Met drie keer het,,houtwerk,,zat ik er met mijn voorspelling niet ver naast.
Helaas zullen we het met deze selectie en instelling moeten doen,het kan en wil niet meer veels te weinig jongens met de goeie instelling nl die boeren opvreten.
Geen over mijn lijk mentaliteit en daar moet deze kwalitatief mindere selectie het mee doen.
Elke week word er veels te slap gespeeld en heel veel ballen onterecht ingeleverd bij de tegenstander.
Kan deze trainer de zaak wel motiveren ik denk het van niet,op dit moment zie ik maar een ,,licht,,puntje en dat is onze doelman.
Met Telstar en Volendam als komende tegenstanders zie ik geen punten binnen komen.
En moet je blij zijn met huidige selectie dat je ook volgend seizoen al mag rekenen op 14/15 spelers overblijvend van het seizoen 21/22?
Maar ja ik kan nu lullen als brugman zonder een investeerder zal ik mijn verhaal niet hoeven aan te passen in de seizoenen 22/23 en 23/24 etc etc.
Waarom hebben wij elke keer zoveel balverlies en geen terugvecht mentaliteit….trainer Klaas!
U zegt dat U elke week weer een enorme vechtlust/inzet verwacht,ik zit er nog steeds op te wachten!
U kunt nog tig interviews geven met hetzelfde verhaal maar U moet dit ook in de wedstrijden laten zien,zo komt het niet realistisch over en lijkt het op dezelfde interviews,week na week verwacht ik pressie/inzet/knokken en vele met mij is dat nu zo moeilijk? ….mvrgr Opa