Roda-M.V V. 07-01-'22

07 jan 2022 21:49
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 783
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #16
De lijn van de laatste wedstrijden voor de winterstop wordt flink doorgetrokken, nog even en we halen geen enkel punt meer de rest van het seizoen. Wat een armoede op het veld.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 22:12
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #17
Zo hard als alberg daar rent om die speler om te kegelen zo hard zou die eens voor de bal moeten rennen!! Komende zomer afscheid nemen van deze nietsnut
De volgende gebruiker (s) zei dank u Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 22:55
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #18
Jammer. Kwaliteitsverschil is te groot. Man of the match vind ik Nikki Souren.

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 22:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 960
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #19
Lichtpuntje: weer onze keeper. die jongen laat het nu toch wekelijks zien. Waarom geen Labylle en waarom in gods naam zo behoudend beginnen? Keulen heeft werkelijk geen enkele bal vooruit gespeeld, alles tikkie terug. Ik zie ze de komende tijd niet snel nog punten pakken. En deze trainer is het toch ook niet hoor.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 23:05
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #20
Tja.. weinig verassends gezien. Kwalitatief de mindere, uitslag had met wat meer pech een stuk hoger kunnen uitvallen. Hoe klaas het voor mekaar heeft gekregen om zolang nijhuis te laten keepen met mathys op de bank zijn gewoon minpunten voor klaas.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Jasonhum

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 23:30
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #21
Klaas Out, anvshaaze voetbal dat op un bepaold momint mis geit, daor kinste gewoen op wachte

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 jan 2022 23:32
Kletswief
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 420
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #22
Het uitzwaaien was sfeervol. Je zou denken dat het de spelers op scherp zou zetten.
Maar kwaltiteitsverschil was groot. Maar belangrijker nog de spelers van usmvvke lijken wel makke lammetjes... zo gelaten... geen vuur.
Keeper was prima... ondanks een paar slechte spelhervattingen op rij. Souren was oke. Invalbeurt van Ntelo oke. Maar heel veel spelers laten wekelijks niks zien. R. Zeegers, Keulen, Alberg. Essers allemaal erg matig tot slecht. Zelfs Blummel vond ik deze match erg tegenvallen.
Het ergste is... allemaal zo gelaten.
En Klaas zal wel vinden dat ze lekker getraind hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 09:05
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1868
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #23
Gelukkig hebben we al 15 spelers met een doorlopend contract , zodat ook komend seizoen de trainer weer met deze selectie aan de slag kan!

(Ik voorspelde het afgelopen jaar al de 4 nederlagen op rij , en ik moet maar eens zien of we resultaat gaan halen in Telstar )

Wels sprak vooraf dat hij Ntelo aan de kant heeft gezet om hem te prikkelen , nou wie gaat Wels eens aan de kant zetten en hem prikkelen
Deze oefenmeester maakt geen enkele speler beter en slaagt er wekelijks in om te laten zien waarom hij 13 jaar bij Oss heeft gewerkt en waarom niemand interesse had in deze spraakwaterval !

Gelukkig komt binnenkort het wonderplan zodat we gerust ons kunnen opmaken voor nog een aantal seizoenen onderkant eerste divisie !

Maar goed de professionalisering slag van 1,5 jaar beleid onder deze directie is goed zichtbaar, met nog eens 1,5 jaar van dit beleid erbij komen we in het rijtje Haarlem, Wageningen , RBC etc
De volgende gebruiker (s) zei dank u vakB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 09:07 08 jan 2022 09:11 door vakB.
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #24
Poeh, wat een verschil in kwaliteit. Denk als de trainer van Roda gevraagd zou worden welke speler hij van ons wil overnemen dat enkel onze keeper in aanmerking komt. In elke linie mis ik kwaliteit op meerdere posities. Van dit team heeft ook geen enkele speler de overtuiging om een aanvallende actie te ondernemen. Dit heeft met de kwaliteit van de groep te maken maar ook met de zeer beperkte capaciteit van onze volledige technische staf. Zie bijvoorbeeld onze aanvoerder Blummel die met de week verder wegzakt in zijn voetbal vermogen.

Iech zegk, Laot Elsen svp Klaoske vervangen. Elsen is toch de trainer en gelijk technisch directeur die hier de laatste 10 jaar de beste sportieve prestaties heeft geleverd met veel minder budget dan de huidige technische staf (lees amateurs).

Graag sluit ik positief af. Onze support vooraf (daank aon euze Angel-Side) is van ongekend niveau. Chapaue
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 09:38 08 jan 2022 09:40 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 732
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #25
Tuurlijk is deze groep op enkelen na kwaliteitsarm, maar haalt de technische staf er wel alles uit. Dat kun je je ook afvragen. Vaste patronen, druk zetten. Dat laatste verweet hij de groep in de eerste helft. Dan heb je toch iets niet goed overgebracht. Op de trainingen daar moet het ingeslepen worden. En als het dan nog niet goed gaat, heb je dan wel genoeg overwicht op deze groep ?

Zou als ik mvv was, bekijken om deze keeper binnen te halen (al zullen ze dat al gedaan hebben). Wat 'n fout van de technische staf om nijhuis zolang te laten staan.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 10:14 08 jan 2022 10:15 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #26

opadiehard schreef : Ik denk helaas een 3-1 nederlaag…..laat ik het aub giga mis hebben….mvrgr Opa


Met drie keer het,,houtwerk,,zat ik er met mijn voorspelling niet ver naast.
Helaas zullen we het met deze selectie en instelling moeten doen,het kan en wil niet meer veels te weinig jongens met de goeie instelling nl die boeren opvreten.
Geen over mijn lijk mentaliteit en daar moet deze kwalitatief mindere selectie het mee doen.
Elke week word er veels te slap gespeeld en heel veel ballen onterecht ingeleverd bij de tegenstander.
Kan deze trainer de zaak wel motiveren ik denk het van niet,op dit moment zie ik maar een ,,licht,,puntje en dat is onze doelman.
Met Telstar en Volendam als komende tegenstanders zie ik geen punten binnen komen.
En moet je blij zijn met huidige selectie dat je ook volgend seizoen al mag rekenen op 14/15 spelers overblijvend van het seizoen 21/22?
Maar ja ik kan nu lullen als brugman zonder een investeerder zal ik mijn verhaal niet hoeven aan te passen in de seizoenen 22/23 en 23/24 etc etc.
Waarom hebben wij elke keer zoveel balverlies en geen terugvecht mentaliteit….trainer Klaas!
U zegt dat U elke week weer een enorme vechtlust/inzet verwacht,ik zit er nog steeds op te wachten!
U kunt nog tig interviews geven met hetzelfde verhaal maar U moet dit ook in de wedstrijden laten zien,zo komt het niet realistisch over en lijkt het op dezelfde interviews,week na week verwacht ik pressie/inzet/knokken en vele met mij is dat nu zo moeilijk? ….mvrgr Opa

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 11:24
Duin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 314
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #27
Volgens mij zijn deze spelers helemaal slapgeluld door Klaas Wels.
Als ik Blummel toch na de wedstrijd met droge ogen hoor roepen dat er het laatste half uur zo goed druk is gezet en dat het jammer is dat de 1-1 niet gevallen is, dan valt me werkelijk niks meer in.
Beseffen deze spelers én trainer niet dat ze een uur lang werkelijk NIKS in te brengen hebben gehad, r%da 3 keer op het ijzerwerk schiet en als ze ibij aken-noord iets meer gefocussed waren we na een uur met 4-0 achter hadden gestaan???

En welke druk? Ze hebben in een half uur welgeteld 4 ballen voor de kist gegooid, is dat zo'n prestatie?
Er is werkelijk geen enkele uitgespeelde kans geweest, meer dan 2x overspelen lijkt al te hoog gegrepen voor deze groep.

Ik blijf erbij dat deze groep qua kwaliteit best wel OK is voor MVV begrippen, maar blijkbaar weet Klaas dat er totaal niet uit te krijgen. Blummel zelf is daar het beste voorbeeld van. Vorig jaar onze beste man en nu echt bedroevend. En zo kan ik nog wel 5 spelers noemen die overal beter hebben gespeeld dan onder deze coach.
Sorry, maar dat is in mijn ogen dan geen toeval.

Aan de andere kant, het roepen op Elsen vind ik dan weer lachwekkend. De man die hier al 10 jaar als niet capabel wordt beschreven moet nu ineens redding gaan brengen? Op basis van wat? 10 jaar lang tussen plek 10 en 15 eindigen?
Nee Elsen en Wels zijn in mijn ogen van eenzelfde 'kaliber'. Te licht om een team structureel naar playoffs te leiden.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 11:57
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1348
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #28
Elsen eindigde 2x 11e, 2x 10e en 1x 7e geloof ik. En het was niet altijd best, maar het leek nog op profvoetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 15:26
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #29
Gein gezeiver!

‘ nne Uno is ouch geine Ferari en è Keverke ouch gein Opel Kadetsje, laot stoon nne sjoene SL.

De Pruuse zelf hadde ouch wienig feduussie in eige kunne en bleeve met drei maan achter um uzze (wereld) spits in de gate houwe.
Zoeväöl ier höbbe Super Ceessie en de Slagterszoon oet Meersje noets gehad!

Nein….good waor ‘t neet es men get verwachte, mer kos men en mocht men dat wel ?
gebaseerd op de cent en dus wat oppe veld stoond koste niks verwachte en waor z’t dus neet stroontslech!
Heb je niks te makke…krijgje klappe!
Noe ins neet ‘n groete tèt vaan 6 of 7 goole ….gelökkig neet,
mèr us geveul kreig oplewaaj naooplewaaj. Dat deid pijn en wie !

Dao kin geine Noor of Rinkens of num ze mer op gèt aon doen es ze gein duite höbbe….
En trainers…? Michels ging in Kölle ouch de bietebrök op, zjus wie Beenhakker en Rijkaardlater bij Sparta of Volendam!

De enigeTOPPERS bij us zien noe de hondstrouwe fans, die oetgeleide deeje ! Sjappoo!!!


‘T is mer wachte op d’n daag…Tot eine met nne groete zak duite kump
En us MVV-ke oet de stroont hellep!

Want zoe door goon zoonder nne groete baas met cent….zit strein geine mie oppe tribuun…
En de gemeinte heet zellef geine naagel um aon hum koont te kretse, laot stoon us tehelpe..
Es ze dat wouwe …wat ze nao menier Baeten noets mie deeje.

Sjit heppens, get oover it !
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 15:26 08 jan 2022 15:29 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 580
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #30
……
Blijf jaommer tot uzze medische staf ouch neet mie debij is

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.390 seconden