Roda-M.V V. 07-01-'22

08 jan 2022 15:51
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #31
De supporters zijn in absolute topvorm, de spelers hebben voortdurend een off-day! De selectie moet op een of andere manier worden wakker geschud!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 jan 2022 18:30
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1853
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #32

De Zwarte Vogel schreef : De supporters zijn in absolute topvorm, de spelers hebben voortdurend een off-day! De selectie moet op een of andere manier worden wakker geschud!


Ik vraag me af hoe deze selectie naar de trainer kijkt en of ze geloof hebben in zijn aanpak , Zwarte Vogel !?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2022 13:35 09 jan 2022 13:36 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 567
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #33
Ik vraag me af .... !?

Napoleon=
iemand die verantwoordelijk was voor zo'n 5 miljoen doden (met name Spanje, de terugtocht uit Rusland ) ...
en veel landen in armoede achtergelaten had ...("de kale Fransen"..)
geestelijk instabiel (13 april 1814 deed hij een zelfmoordpoging )...
maar ook mega de spreekwoordelijke bietenbrug bij Waterloo op ging...

of je niet beter een nieuwe naam kunt kiezen..? :huh:
De volgende gebruiker (s) zei dank u M-MVV, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 jan 2022 22:57
Belgske
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 450
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #34
In mijn ogen kun je niet anders concluderen dan dat MVV gewoon naar waarde presteert, misschien zelfs nog wel iets beter. Dit Roda staat ook 'slechts' zevende, terwijl we allemaal wel zien dat deze ploeg véél meer kwaliteit heeft dan MVV. De degradant van afgelopen seizoen staat amper drie punten boven ons, een ploeg als NAC met vele tonnen meer te besteden amper vijf. Boven ons zie ik maar twee clubs met wie MVV op papier zou moeten kunnen concurreren en dat zijn Eindhoven en Den Bosch.

Wel vind ik het tot nu toe allemaal een beetje 'gewoontjes'. Als je als club weinig te besteden hebt, heb je veel creativiteit nodig en maakt je trainer een groot verschil. Ik vind niet dat Wels het slecht doet, maar een topper kun je hem toch ook niet noemen. Elsen bv. was een trainer die MVV structureel boven de mogelijkheden liet presteren, alle 'haters' ten spijt. En ook Kaledzic liet MVV vorig seizoen in de terugronde ver boven de mogelijkheden presteren. Ook op gebied van het aanwerven nieuwe spelers is het tot nu toe wel erg gemiddeld en komen we niet veel verder dan het huren van spelers van Standard. Ik had toch graag gezien dat Van Geneugden daar iets meer kon toevoegen vanuit zijn ervaring en netwerk.
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 jan 2022 07:17 10 jan 2022 07:18 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
Roda-M.V V. 07-01-'22 #35
Een topper zelfs op trainersvlak kost geld,laat dat nu het geen zijn waar bij mvv een van de grootste knelpunten zit :daag:……mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.141 seconden