Dordrecht mvv

15 apr 2022 09:50
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Dordrecht mvv #31

bokkesprongen schreef : Houten Gerard
Leer doel ? ben het niet met je eens . Lijkt mij een goede straf en fijn dat MVV is vrij gesproken .



Een leerdoel ja, een straf is namelijk ook bedoeld dat de veroordeelde de volgende keer niet nog eens dezelfde fout maakt. Dat is in deze wel gelukt, maar buiten proportioneel,
Ik kan me nog herinneren dat in Volendam een Volendamse supporter het veld opliep en ik meen Sjoerd Winkens een klap gaf. Reken maar dat die geen 20 jaar heeft gekregen. Buiten dat, als je een stadionverbod hebt mag je geen enkele professionele voetbalmatch meer bezoeken de komende 20 jaar. We leven toch niet in een land van een dictatuur?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2022 10:53
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
Dordrecht mvv #32
Straf verdienen ze , niks op aan te merken . Ik had die gasten liever wat terug laten doen voor de maatschappij . Werken in een AZC of iets ( taakstraf)

Maar we zijn aan alle kanten de realiteit zin kwijt, de KNVB gaat wel naar een WK toe waar de mensen rechten worden geschonden , en we gaan daar leuk een beetje een WK voetballen . Willen we t goede voorbeeld geven dan moeten we daar gewoon niet gaan spelen .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2022 13:38
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Dordrecht mvv #33
Ik ben tegen racisme en een (flinke) straf vind ik ook niet meer dan terecht, maar dit gaat wel erg ver vind ik.
20 jaar?? Mijn god... Die ajax-fan die destijds die AZ-keeper fysiek aanviel op het veld kreeg 3 jaar stadionverbod (wel ook half jaar celstraf, waarvan 2 maanden voorwaardelijk, en boete van €10.000,-).
Wat ik vreemd vind: de straf is sinds kort verdubbeld naar 10 jaar ipv 5 jaar, maar als het racisme richting een speler betreft, kan deze straf verdubbeld worden.
Is dat niet discriminatie op zich? Maakt toch verder niet uit of het richting een speler, supporter, fotograaf of agent is?
Verder heb ik (wederom) sterk de indruk dat de KNVB de kleinere club (nu MVV) gebruikt als voorbeeld voor de rest van Nederland. "Kijk eens hoe we durven te straffen! Wat zijn we goed bezig met ons beleid!" Durf wel te zeggen dat een Ajax-fan deze straf nooit had gekregen.
Maar nogmaals: een straf is prima en terecht, ik ben tegen racisme, maar met 5 jaar hadden ze het denk ik ook wel geleerd...en zoals Napoleon ook zegt: een taakstraf had wellicht meer nut gehad.
20 jaar zonder MVV is in deze tijd nog amper een straf te noemen ;)
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2022 16:07 15 apr 2022 16:07 door mvv4ever.
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
Dordrecht mvv #34
En Noor accepteert dit allemaal?? Eerst de wedstrijd tegen de moffen. Mvv fans naaien en het bestuur van de moffen zeggen gewoon dat de beelden niet duidelijk zijn. Nu dit. Nee Dit Bestuur maakt zich niet populair bij de fans en al veel supporters zitten te twijfelen of ze volgend seizoen een seizoenskaart pakken. NOOR rot op!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2022 16:27
moonghoya66
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 59
Meer
Dordrecht mvv #35
Ook iets te vertellen over de wedstrijd van vanavond?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 apr 2022 18:38
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Dordrecht mvv #36

moonghoya66 schreef : Ook iets te vertellen over de wedstrijd van vanavond?


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk


Dan moet je naar een ander topic gaan , azijnert!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.267 seconden