MVV - NAC

04 mrt 2022 01:21
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - NAC #1
Matchday! Hopen dat v’r die oet Breda kinne pakke!
Ut is neet te hope dat v’r weer zoe ‘ne oetslaag in de Geusselt kriege es tege Venlo..
Missjien dat ze mit vasteloavend een bitsje teambuilding höbbe gehad en die 3 punt in Mestreech houwe!
Wel weer zin in een oavendje Geusselt
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 09:47
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV - NAC #2
ben bang voor een avondje Nac 0-3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 11:59
jovkle
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 413
Meer
MVV - NAC #3

En noe? schreef : ben bang voor een avondje Nac 0-3


Optimist

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 12:17
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 919
Meer
MVV - NAC #4
Voorlopig weinig trek in voetbal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 15:43 04 mrt 2022 15:43 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV - NAC #5
Benieuwd hoeveel mensen die online een kaart gekocht hebben, vanavond voor niks aan de poorten staan. Online gekochte kaarten moeten worden uitgeprint, op de telefoon werkt het niet volgens MVV. Overal kan men laten scannen via een telefoon, behalve...
De volgende gebruiker (s) zei dank u Bungee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 17:49
Bungee
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 17
Meer
MVV - NAC #6
Dank voor de tip, als ik het niet had gelezen had de zoon niet binnen geraakt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 20:30
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 199
Meer
MVV - NAC #7
Voor de mensen die net zoals ik na een geslaagde carnaval in quarantaine zitten, heb ik hier een werkende livestream: www.sawlive.tv/embedm/stream/dMYzROeXdsV...dkcUdPRm85dW0yOXVmaT

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 22:36
jeoff
Administrator
Administrator
Berichten: 1922
Meer
MVV - NAC #8
Jammer MVV speelde een goede wedstrijd en had voor rust twee keer moeten scoren. Echt een onnodig verlies.

Volgens mij waren er veel supporters afwezig door Corona vanavond trouwens.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 22:49
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 758
Meer
MVV - NAC #9
Ik heb vanavond een fris voetballend MVV gezien. Ik telde zeker 4 100% kansen. Maar echte afmakers heeft MVV helaas niet. Toen NAC op 0-2 kwam, leek het geloof weg. Maar na de 1-2 van Castrati ging het publiek er achter staan. Bijna als vanouds.

Ik had Schenk nog nooit zien voetballen, maar ik vond hem een van besten vanavond. Verdedigend goed en met veel aanvallende impulsen. De laatste tien minuten zat hij er doorheen, maar heerlijk om zo'n jongen lekker te zien voetballen. Blummel lijkt weer wat in vorm te komen. Waem, Souren, Lake (zakte tweede helft wel wat weg) en Dzepar; er zit toch best wat voetballend vermogen in deze selectie.

De opbouw van achteruit verloopt soms wat traag en riskant; het was eigenlijk wachten op de fout, die niet kwam.

Jammer dat die 2-2 niet veel, want gezien de kansen zou dat dik verdiend zijn geweest.

Volgens mij reist de scheids vanavond in de bus mee terug naar Breda. Alle twijfelgevallen werden in het voordeel van NAC gefloten.

Kortom: jammer van de nederlaag, maar ik heb me goed geamuseerd vanavond. Er gloort toch wel iets van perspectief!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 22:52
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1002
Meer
MVV - NAC #10
Helaas zal ik over de wedstrijd kort zijn; we hebben te weinig gekregen. Dan nu het resterende.

Je komt bij het stadion. De poorten Angelside-Hoofdtribune zijn open, de poorten Angelside-Boschpoort zijn dicht. Daarbij weet MVV te communiceren dat digitale tickets op de telefoon niet gescand kunnen worden. Klantvriendelijkheid voorop!

Bij binnenkomst werken de poortjes opeens voor de seizoenskaarten. Hulde! Een leuke, kleine knul vraagt je vervolgens om een lot te kopen. Een opa van 80 die dit niet doet , wordt overigens gefouilleerd. Ook hierin snap ik het beleid nog altijd niet…

Vervolgens na een aantal pinten in de Ster wil je de tribune op. De spelerstunnel is dicht waardoor je via de tribune moet. Enkele jongens vinden het dan nodig om hun vlaggen over de eerste rij te versperren waardoor opnieuw dezelfde man van 80 jaar over de stoetjes moet klimmen. Maar jullie maken echt de sfeer , werkelijk waar…!

Over de stoeltjes gesproken; brandschoon! Hier kon je je broodje van eten. Althans , als ze überhaupt ergens een broodje verkochten. En maar lekker uitbesteden, meneer Noor.

Maar om een broodje te kopen (als dit al kan) moet je je kaartje opladen. Dan werken de pinautomaten weer niet. Ach, verder ging alles vlekkenloos, dus kan gebeuren natuurlijk.

Als laatste hebben ze de poort van de Boschpoort richting de Angelside 10 meter naar voren verplaatst. Voor “ons” stond een prachtige pispaal te wachten en een uit de grond gestampte bar. Daar konden de kleine kinderen overigens niks lekkers halen. Dan had je maar een duurde kaartje moeten hebben voor de Boschpoort.

Voetballend een positief ondanks het resultaat , maar op alle “randvoorwaarden” schieten we te kort. Genieten , telkens weer…

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 23:14 04 mrt 2022 23:14 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV - NAC #11
En als vrouw mocht je lekker in de Boels buitenwc gaan zitten...helemaal gelijk in alle punten die je aangeeft. Randvoorwaarden zijn onder de maat. Overigens deden even later de poortjes het niet meer, er werd handmatig gescand. En omdat ze het laatste vak gesloten hebben, komt de gehele Boschpoort naar het begin tappunt gelopen.

Positieve noot, de wedstrijd zelf waarin mvv zich helaas niet heeft beloond.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 23:15 04 mrt 2022 23:16 door Sjeigel.
Sjeigel
Fresh Boarder
Fresh Boarder
Berichten: 12
Meer
MVV - NAC #12
Mobiel kaart kopen en dan laten scannen werkten gewoon altijd eigenlijk.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 23:19
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - NAC #13
Jammer dat wij ons zelf weer niet belonen..
Voetbal je goed maar scoren daar ontbreekt het al het hele seizoen aan.

Vond het bedroevig hoe weinig mensen er in de Geusselt zaten. Vooral het fanatieke Vak D zat echt bijna niemand..
Hoop dat dit door de corona komt en niet door de motivatie om te gaan.

Wat snak ik toch naar een volle of bijna volle Geusselt en een goed spelend MVV en goed beleid!

Laat die investeerder komen svp, misschien lost dat iets op

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 23:36
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 537
Meer
MVV - NAC #14

CatenaccioMestreech schreef : Hoop dat dit door de corona komt en niet door de motivatie om te gaan.


No worries, de corona heeft er goed ingehakt deze carnaval. Ook in onze groepen. Ik denk dat de omvang de komende dagen duidelijk wordt maar in Maastricht denk ik een paar duizend besmettingen. Inclusief ondergetekende. Ook de traditionele lege beurs bij de jeugd en de carnavals blues bij elkaar opgeteld maakt deze situatie.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

04 mrt 2022 23:43
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV - NAC #15
Helaas doe je jezelf vanavond tekort. Voordat de 0-1 valt, moet je eigenlijk al 2-0 voorstaan. En na de 0-2 is het geloof weg. Toch zonde dat je zoveel prachtige kansen niet benut. Al moet ook gezegd worden dat de keeper van NAC vandaag een aantal zekere doelpunten keurig pareert.

De randvoorwaarden, zoals al eerder aangehaald, die zijn dramatisch. Bij binnenkomst doen de poortjes het uiteraard niet, en uiteraard wordt je ID gevraagd want het is een risicowedstrijd aangezien er meer dan 10 uitsupporters meekomen, maar enfin.
Met stomheid geslagen was ik toen ik hoorde dat ik bij ons vaste tappunt geen bier meer mocht halen of daar te gaan plassen, want ik had een seizoenskaart van de AS en niet van de Boschpoort. Ik moest maar bij een (door Yvey zelf betaalde) geïmproviseerde bar mijn bier halen en in een boelsbak gaan urineren. De logica hierachter is mij niet duidelijk, aangezien de eerste trap naar de Boschpoort nog steeds dicht is. Als je die nou open gedaan had, kon ik het misschien nog een beetje verklaren, maar nu het hek 20 meter eerder dichtgooien kan ik met geen enkele reden beredeneren. Ik begreep dat dit ook aan de kant van de hoofdtribune gaat gebeuren. De AS wordt dus volledig buitenspel gezet…
En nog maar te zwijgen over iets te eten. Een zakje chips halen zat er vandaag niet in, aangezien je niet bij het tappunt onder de Boschpoort mocht komen… iets anders te vreten krijg je ook niet meer in het stadion. Waar is de tijd gebleven van het foodplein, dat je nog eens een veels te duur broodje shoarma of hete kip kon bestellen. Of nog beter: het ouderwetse broodje frikandel of broodje kroket. Nee, tegenwoordig staat op die plek een vol gezeikte zeikbak van de boels.
Qua spel was het hoopvol vandaag, qua klantenbinding heeft mvv na vanavond wederom wat supporters weggejaagd. Hopelijk wordt er eens iemand wakker en stopt degene met deze belachelijke keuzes en gaan we eens doen aan klantenbinding buiten het veld. Een broodje frikandel verkopen zou toch niet zo moeilijk moeten zijn…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 1.216 seconden