MVV - NAC

05 mrt 2022 07:50
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2363
Meer
MVV - NAC #16
Helaas dat het hek verplaatst is hebben een aantal mensen al voor je verziekt,door alle rotzooi wat ze er van gemaakt hadden tegen ADO/Roda.
Dat hek is bedoeld om de mensen niet onbeperkt van hun eigen tribune naar de Boschpoort te laten gaan en dat er door verschillende personages weer relletjes zouden ontstaan die vanuit de AS naar hoek uitvak/Boschpoort zouden lopen.
Ondanks de hernieuwde afrastering bij het uitvak zaten er na afloop toch nog verschillende supporters van NAC op het hek!
Wat mij irriteerde maar dan meer naar de gemeente gericht,hoe is het mogelijk dat de weg achter de Geusselt eenrichtings verkeer is geworden?
Nu ging de hele parkeerplaats allemaal richting Mac donalds zoveelste blunder van onze,,attente,, gemeente!
Nu de wedstrijd,waar ik vooraf rekende op een avondje nac 1-3/1-4 zag ik nu een avondje MVV.
Een goed en snel combinerend MVV met voor mij een prima spelende Schenk die perfect speelde bijna foutloos.
Ook de keep toont ontzettend veel flair,ziet er vaak risicovol uit maar straalt veel professionaliteit uit,ik denk niet dat hij na dit seizoen te behouden is.
Met een beetje mazzel sta je zomaar met 3-1 voor,nu krijg je de deksel op je neus en zag ik gelaten aan dat Breda op 0-2 kwam.
Achteraf zeg ik als Klaas onze twee lange spitsen eerder had ingebracht er nog wel een verdiend gelijkspel/overwinning had ingezeten.
Hartelijk moeten lachen om ,,mismieter,, seuntjes die uit gescholden werd en het afdeed met een knip oog…professionele reactie.
Het ,,lek,, hoeft voor mij niet gevonden te worden seizoen is bijna voorbij,ik hoop nog op een paar leuke wedstrijden en in mei is dit seizoen voorbij.
Laten we na meer dan 20 jaar hopen op een seizoen zonder corona,een investeerder en eindelijk eindigen in het rechterrijtje….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2022 13:36 05 mrt 2022 13:45 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1871
Meer
MVV - NAC #17
Zelf heb ik weinig van MVV gezien de laatste weken , wel op afstand gevolgd . En voor gister had ik ook wel een leuke match "voorspeld"

Zoals ik heb begrepen is het dat ook geworden , ik ben het met Opa eens dat is het enige wat MVV nog kan bieden , leuke wedstrijden !
Bij een trackrecord van 9 keer verliezen van de laatste 10 kun je niet meer spreken dat je te weinig "krijgt" dan is het iets structureels geworden en dat ligt aan een combinatie van factoren , geluk is daar ook zeker eentje van ( maar een klein gedeelte)

De komende weken/maanden zullen bepalend worden of we het komend jaar weer een seizoen zoals deze gaan krijgen . Na Corona is de oorlog in Oekranie de volgende bedreiging . Maar met een goed plan en een heel goed netwerk zijn er altijd kansen , excuses als zaken niet lukken zijn zo gemaakt

Maar een "resultaat " van je beleid of je plan is altijd de uitkomst van datgene hoe je het hebt bedacht en ontwikkeld en 3 zaken zijn bepalend : aandacht, aandacht en aandacht !!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2022 13:38
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 284
Meer
MVV - NAC #18

opadiehard schreef : en eindelijk eindigen in het rechterrijtje….mvrgr Opa.


Dat zal geen enkel probleem zijn ;) :)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2022 15:07 05 mrt 2022 15:09 door Hill28.
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1350
Meer
MVV - NAC #19
Voetballend viel het nog mee. Lake is een leuke aanwinst bijvoorbeeld. Jammer dat we NAC niet meteen afstraffen.

De die-hards die carnaval overleefd hadden deden hun best op de Angel Side. Net als onze matadoren.
Wel gezegd moet worden, op de Boschpoort waren absurde ‘veiligheidsmaatregelen’. Vak F geheel afgesloten net als de catering en toiletten aan de rechterkant. Een stel 18-jarige beveiligertjes die dan de mensen op Vak E de pis lauw kwamen maken. Seizoenskaarthoudera van Vak F waren niet op de hoogte gesteld dat hun bak dicht was. Geacht bestuur, vrijwel niemand op de Boschpoort doet gekke dingen, zolang we niet met vuurwerk en metalen voorwerpen worden bekogeld vanuit het uitvak. Dus richt aub de beveiliging meer op het uitvak (niet dat van de NAC-tienertour supporters enige dreiging uitging, die maakten er een feestje van), ipv een geheel vak af te sluiten en de stadionervaring te verpesten voor trouwe fans op de Boschpoort.

Nu hopen dat dit elftal wat punten gaat pakken en dat vervolgens een keer de uitblinkers behouden blijven voor het team volgend seizoen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2022 15:48
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV - NAC #20
Wat een amateuristische bende.

Geen weldenkend mens komt aan met deze nutteloze aanpassingen. Tenzij je je eigen supporters natuurlijk de pis lauw wilt maken.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

05 mrt 2022 17:53
Robin
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 210
Meer
MVV - NAC #21
Allereerst over de wedstrijd. Deze was vermakelijk, spannend, maar helaas niet het gewenste en verdiende resultaat. Er zit gelukkig toch voetbal in deze ploeg, dat viel mij niet tegen.

Wat betreft alles eromheen: veel mensen geven kritiek over catering, veiligheid, drinken etc.

Door Corona kan de club niet veel. Welk cateringbedrijf wil nu in deze tijd met onzekere supportersaantallen komen staan in de Geusselt? Als er te weinig supporters zijn, dan levert zo’n koffiebar of worstenkraam niets op….

Dat zal veranderen als we weer wat stabieler worden met bezoekersaantallen. En wat betreft het opgeschoven hek bij de Boschpoort, dat hebben we te danken aan diegene die voor alle onrust hebben gezorgd tijdens de beruchte wedstrijd tegen Roda. De club zal er wel iets aan moeten doen!

Weet zeker dat ze bij de volgende wedstrijd wel zullen zorgen voor wat chips etc en misschien wat betere wc’s.

De gemeente moet echt serieus eens gaan kijken of het nog allemaal wel kan in dit stadion of dat er echt eens iets grondig moet worden aangepakt (nieuwe stadion? Grondige renovatie?).

Haw pin, haw de mood d’r in! Blief achter us club stoon!

MVV, Door Dik En Door Dun
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M-MVV

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

06 mrt 2022 13:02
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - NAC #22
Als het dat tegenzit, zit ook alles tegen. NAC 4 of 5 voor de goal geweest, die maken er 2. MVV had voor rust zeker 2 goals, misschien 3 moeten maken (Remans kopbal, Dzepar kopbal op de paal, inzet van Blummel). Maar dat is ook kwaliteit. Ook kwam er meer dreiging af van Blummel vanaf de rechterkant. Hij nam Olij (in mijn ogen een van de beste keepers in de KKD) een aantal keer goed op de proef. Lake deed het goed in de eerste helft, tweede helft zakte hij wat weg. Remans werkt zich te pleuris. Hij verdiend ook meer doelpunten. Toch snap ik de keuze niet om Lake in de spits te zetten en Remans weer op links.

Zet Dzepar niet meer in de achterhoede! Hij doet het niet slecht daar, maar op '10' meer op zijn plek. Nicky Souren geniet ik met de wedstrijd meer en meer van. Wat speelt hij sterk! Ook de complementen aan Lars Schenk en Saul Penders. Alsof beide 'knullen' al jaren meedraaien in het eerste. Het zegt toch ook wel iets dat Penders nu al de voorkeur krijgt boven Thomas van Bommel.

Rico Zeegers vind ik centraal beter dan rechtsback. Yegen beviel me wel als rechtsback.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Anna D., Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

07 mrt 2022 21:56
mvv4ever
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1173
Meer
MVV - NAC #23
Niemand hoor je over het hek als je gewoon op de een of andere manier dan maar wc's onder de angel side bouwt. Of in ieder geval normale wc's waar je naartoe kunt gaan. Als je ergens over na denkt en dan snap ik dat je zo'n hek na voren plaats dan zorg ook dat je echt over alles goed nadenkt.
Als dit zo blijft ga je al om dit kleinigheidje al supporters verliezen.

Over de wedstrijd, was gewoon echt een leuke wedstrijd om te zien. Ja we hebben verloren, maar MVV speelde wel goed en leuk voetbal.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 mrt 2022 09:23
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 170
Meer
MVV - NAC #24
wat raar, ik lees hier de verhalen over WC en tappunt. Ik ben gewoon 4x van de AS naar de normale wc en verkooppunt Boschpoort gelopen. De steward bij het hek knikte vriendelijk...

Het scannen van de seizoenkaart was ook weer lachwekkend. ondanks het rode kruis mochten we toch doorlopen.... kind van 12 moest legitimatie laten zien...
stoelen gepoetst met 7 vellen keukenrol, ontvetter en HG glans en genoten van de eerste helft. Zet op dit niveau gewoon een linkspoot linksbuiten en een rechtspoot rechtsbuiten. Dan komen de voorzetten wel aan... we hebben geen Youri meer die de ballen vanaf 20 meter in de lange hoek krult.
Schenk verdiende om in het elftal van de week te komen, speelde super. Ik blijf er bij, op papier is het geen slecht elftal (nrs 13-20 zijn een stuk minder) en mis je gewoon 2 ervaren spelers die de jeugd bij de hand nemen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.304 seconden