Den Bosch - MVV (11 maart 2022)

11 mrt 2022 12:55
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #1
MVV blijft redelijk spelen en beloont zichzelf nu wel: 0-2.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 15:56
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #2
Ja Ben leg je er maar bij neer niet veel interesse door andere forum leden om te reageren, is ergens te begrijpen.
Het seizoen is ver voorbij en iedereen is in afwachting van goed nieuws,dan duid ik natuurlijk op DE investeerder die volgens betrouwbare bronnen aan de poort staat te rammelen.
Ik zeg een gelijk spelletje….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 16:50
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #3
tja de boschebollen van de Groot zijn lekker maar voor de mvv lekkerbek zijn 3 punten de ware tractatie. 1 2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 17:38
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #4
Hopelijk lukt het nu beter om de kansen te benutten en het voetbal van vorige week te continueren. 1-1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 21:22 11 mrt 2022 21:22 door De Zwarte Vogel.
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #5

Frank Salemans schreef : Hopelijk lukt het nu beter om de kansen te benutten en het voetbal van vorige week te continueren. 1-1.

Tot nu is het ijdele hoop! Nao väöre, MVV!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 21:30
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #6
Hopelijk kump dee investeerder en goeit Wels & Co de straot op, met deez technische staaf kump MVV neet op un hoeger niveau.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 21:39 11 mrt 2022 21:40 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #7

SintServaos schreef : Hopelijk kump dee investeerder en goeit Wels & Co de straot op, met deez technische staaf kump MVV neet op un hoeger niveau.


De opdracht/eisen voor de (nieuwe) trainer zijn niet echt moeilijk komend seizoen nl hoger eindigen als huidig….waarschijnlijk na vandaag voorlaatst….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 22:07 11 mrt 2022 22:09 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #8
We laten ons voor de gek houden door Noor !! Die is verantwoordelijk voor de keuze Klaas Wels en niemand anders !! Hij wilde Wels !!
En Wels kan niet veel beter die traint zoals hij is maar die voegt helemaal niks toe

2 jaar geleden hingen er spandoeken , Elsen Penders en Usta out !! Het doek zal er nog wel ergens zijn verander de namen maar of waarom toen wel en nu niet ??

En ik verzeker je als Noor die alles bij MVV bepaald zijn zin krijgt dan bestaan we over 1-2 jaar niet meer !! Let maar op
Het plan de magie van Maastricht , wordt de ondergang van Maastricht

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 22:36
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #9
En weer zijn we de ideale opponent voor een zwalkende tegenstander . Iedereen speelt dit seizoen graag tegen ons, omdat de 3 punten vrijwel al gegarandeerd zijn.
Op alle vlakken zijn we een parodie van een betaald voetbalclub.
We zullen wel weer goed getraind hebben en de favoriet zijn geweest aldus Klaas Vaak.
Maar over een paar weken kunnen we de rode lantaarn van het betaald voetbal toevoegen aan onze “prijzenkast”. Hiep hoi, we zijn de gezondste club van Limburg. Nou we zijn ook de slechtste club van Limburg en binnenkort van heel Nederland.
De ommekeer waar we allemaal naar snakken…komt die er ooit? Of blijven we aanmodderen..? Het is een geluk dat we niet kunnen degraderen, want dat was sowieso de doodsteek geweest. Nu spartelen we nog wat.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 22:45
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 173
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #10
De 3-1 nederlaag staat in het niets bij de gastvrijheid van onze Bosche bollen. Een partybus met normale mensen aan boord mag niet, maar een “normale” bus mag wel. Die veiligheidscoördinor van MVV mag ook terug naar groep 3. Gelukkig was het in Uden gezelliger dan in Den Bosch. De neiging om de seizoenskaart op te zeggen wordt met de week groter. Niet zozeer door de belabberde prestaties van het team, maar wel door de organisatorische onkunde van “us” mvv…….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

11 mrt 2022 23:44
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #11
Tsja, wat moet je hier nog op zeggen? Maandagavond voor nog geen duizend toeschouwers tegen de jonkies van AZ en bij een nederlaag of een gelijkspel zullen we, indien Helmond thuis van VVV wint, op de allerlaatste plaats staan. Maar ook bij elk ander scenario is de huidige stand (letterlijk en figuurlijk) beschamend voor een club als MVV en de stad Maastricht. Er is werkelijk niets meer om trots op te zijn, de club straalt niets uit en hoop op betere tijden is er niet, Op de huidige voet verder gaan betekent meer van hetzelfde en dat heeft ons niets gebracht.

Die gezochte investeerder gaat er niet komen, geen enkel weldenkend mens wil een minderheidsbelang.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2022 09:09 12 mrt 2022 09:13 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #12

Mr Sjaan schreef : Tsja, wat moet je hier nog op zeggen? Maandagavond voor nog geen duizend toeschouwers tegen de jonkies van AZ en bij een nederlaag of een gelijkspel zullen we, indien Helmond thuis van VVV wint, op de allerlaatste plaats staan. Maar ook bij elk ander scenario is de huidige stand (letterlijk en figuurlijk) beschamend voor een club als MVV en de stad Maastricht. Er is werkelijk niets meer om trots op te zijn, de club straalt niets uit en hoop op betere tijden is er niet, Op de huidige voet verder gaan betekent meer van hetzelfde en dat heeft ons niets gebracht.

Die gezochte investeerder gaat er niet komen, geen enkel weldenkend mens wil een minderheidsbelang.


Had mijn reactie bij de topic algemeen willen zetten maar wil met mijn reactie aansluiten op MrSjaan.
En dan meer over de discussie meer of minderheids belang.
Als ik naar het artikel van Vitesse kijk waar de club is overgenomen lijkt mij een meerderheids belang ook een mogelijkheid dat je cluppie ook weer in zwaar weer gaat verkeren,even wat cijfers.
Daar werd de afgelopen 12 jaar 155 miljoen in de club gestoken met als enigste als prijs de knvb beker in 2017!
Vitesse zou in de huidige begroting terug moeten naar 40%,omdat de Russische investeerder/eigenaar de club te koop zet!
Drie mede investeerders gaan voor €120 miljoen het schip in door deze actie!
Een club die hoofdzakelijk bestaat op dit moment uit hoofdzakelijk huur en spelers die dalijk transfervrij zijn,met ongeveer €26 miljoen transferwaarde van de overige spelers.
Dan nu een minderheidsbelang welke meerwaarde heeft dit voor investeerders?
Ik zie mijn cluppie als een tatanic steeds verder wegzakken en dat doet verschrikkelijk veel pijn,maar ik zal net als andere diehards dit seizoen mijn plicht als supporter vol maken en ook al staan we dalijk laatste alle wedstrijden die nog te spelen zijn volmaken.
Ik wil niet altijd maar praten over vroeger maar wat hebben wij toch mooie tijden meegemaakt vandaar ook dat die pijn zo diep zit.
Ik snap ook wel het verhaal Noor er zijnnu eenmaal weinig grotere sponsors voor handen,en hij krijgt nu eenmaal opgedragen van het bestuurlijke dat de club niet verkocht mag worden omdat het eenmaal in de Maastrichtse gene zit!
Heel veel grote investeerders zijn vroeger al afgehaakt ook in de goede tijden omdat nu eenmaal hier het klimaat heerst om de club niet in andere handen te geven,hij moet van de stad blijven!
De stad heeft alleen meegedaan in de naam van voormalig wethouder wijnandts om toen het stadion op te kopen en voor de rest blijft men langs de kant staan en steekt geen poot uit ondanks dat onze club de naam draagt van MVVMAASTRICHT!
Stadion verloederd accomodatie verslechterd en sluit helemaal aan bij de huidige sportieve teloorgang van onze club!
Als laatste of moet ik mij vastklampen aan de geruchten dat erin de maand april spijkers met koppen worden geslagen aangaande De investeerder?
Als allerlaatste mag er voor mij een trainers wissel plaats vinden Wels/Boessen…..mvrgr Opa.

Ps Graag reacties hierop,laat maar komen.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2022 09:48 12 mrt 2022 09:52 door Napoleon.
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #13
@Opa

dat kan ook met een minderheid belang , als je als club jaarlijks afhankelijk wordt van de bijdragen van de inbreng van deze partij(en) en misschien zelf leningen afsluit of andere zaken . En als die partij dan op enig moment niet meer kan leveren dan zit je ook met een tekort of schuld

Ik denk dat je een club makkelijker verkoopt vanuit een meerderheid aandeel dan dat iemand een klein gedeelte overneemt en nog steeds niks te zeggen heeft
En garantie zijn er wat dat betreft niet dus je zult als club gezond beleid moeten voeren als het gaat om je financiele positie .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2022 13:19
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #14
Wee zow es trainer us beeter kinne maake?
Eric Gerets, Guido Brepoels?, Geere uuch ideeje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 mrt 2022 15:26
Hill28
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1352
Meer
Den Bosch - MVV (11 maart 2022) #15
Zet Ron maar weer voor de groep en in functie als technisch directeur. Besparen we in elk geval 2 salarissen. En dan die krollenzjiets nog vervangen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.362 seconden