MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022)

13 mrt 2022 21:18
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 794
Meer
Onderwerp Auteur
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #1
Maandag, morgen dus, is het weer zover: MVV speelt vanaf 20.00 uur thuis tegen Jong AZ. Ik gok op een kleine overwinning, 2-1, maar ik zet er geen geld op in!


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

13 mrt 2022 22:16
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #2
Met wawweleer Wels op de baank weurt ut niks, wat moot nog miejer gebeure um dat stuk brandhout te ontsloon???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 12:43
Sjappie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 606
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #3
Aangezien AZ gisterenavond laat nog heeft gespeeld en donderdag alweer thuis speelt in de conference league zal het deze keer om echt jong AZ gaan.
Maar ook dit is geen garantie, ik voorspel hoogstens een gelijk spel.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 13:24
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #4
Deze pot moet natuurlijk altijd gewonnen worden.. Zouden we normaal zeggen!
Laten we a.u.b hopen op een winstpartij in onze eigen Geusselt.
Seizoen is toch over en uit, laten we dan toch hopen dat we nog ergens iets kunnen juichen
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 21:10
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #5
Lekker makkelijk om de jeugd te wisselen ipv ongeitresseerde bliummel of orhan. Klaas rot lekker op

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 21:33
J.P. Ler
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 120
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #6

steefmestreech schreef : Lekker makkelijk om de jeugd te wisselen ipv ongeitresseerde bliummel of orhan. Klaas rot lekker op


Bedankt voor het motiveren van deze twee jongens.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 21:56
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 506
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #7
Klaas oprotte en wel metein, dee maan heet gefaald op alle froonte, spietig genoog heet us bestuur neet de balle um in te griepe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 21:59 14 mrt 2022 22:24 door vakB.
vakB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #8
Klaoske en Noor oprotten. Nog nooit zo’n slecht en ongeïnspireerd MVV gezien, is al het gehele seizoen.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 22:29
Boys_in_Red
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 200
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #9
Al weken ondermaats voetballen en dan niet het lef hebben om de supporters te woord te staan. Schaam jullie kapot. Blummel en Wels voorop!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 22:38
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #10
Geweldig die trainer. Laat Kastrati de hele 2e helft warmlopen en dan mag hij in de 88ste minuut invallen als we op achterstand komen. Wat moet een trainer nog meer doen om een schop onder zijn reet te krijgen?
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 22:58
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #11
Wat een droefenis, nog geen 1000 toeschouwers (bij lange na niet) en een wedstrijd om te janken. Welk systeem werd er in de eerste helft gespeeld, welke gedachte zat er achter?

Deze selectie is nog slechter dan die onder Jan van Deinsen 20 jaar geleden en dan moet je ook nog bedenken dat de helft hiervan volgend jaar ook nog onder contract staat. Nee, dit is geen prettig vooruitzicht. Waar waren trouwens onze sterren Labylle en Alberg?

Op deze manier verder gaan is volstrekt zinloos, Wels en die Belg moeten weg want ze brengen de club naar de afgrond.
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 23:25
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #12
@mr.Sjaan. welk systeem speelt mvv überhaupt dit seizoen? Toch denk ik dat op papier deze selectie veel meer in hun mars heeft dan de plaats waarop we staan en het spel dat we spelen. helaas ook de interviewer van de voorbeschouwing en nabeschouwing zal nooit eens een kritische vraag stellen. de vragen en antwoordden zijn van hetzelfde niveau als het spel van dit mvv. Deze trainer krijgt Mvv niet aan het voetballen en wekelijks worden de zelfde fouten gemaakt.
Volgens mij gaat Wels wel elke week naar de slevrouwe basiliek waar hij de kaarsjes die branden bij de sterre der zee als lichtpuntjes ziet. maar zelfs een kaarsje branden voor dit mvv zal geen nut hebben. En Noe? geen idee.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

14 mrt 2022 23:58
pinobel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 962
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #13
Voor mijn part verkopen ze de club met een meerderheidsbelang aan Ali Baba en de 40 rovers. Als er maar iets gebeurt want dit gaat helemaal mis.
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 00:13
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #14
Wat een bizarre wedstrijd.

Het was verbijsterend om te zien hoe slap MVV aan de wedstrijd begon. Alsof ze voor de eerste keer samen speelden. Geen enkele speler die het spel naar zich toe trekt. Niemand die de jongelingen coacht. Het is een jong team, maar de ervaren spelers zie ik niet of nauwelijks coachen, mede omdat ze zelf niet aan hun eigen spel toekomen.

In de tweede helft werd uit een ander vaatje getapt. MVV zette vroeg druk, was fel in de duels en speelde met meer lef. Waarom beginnen ze zo niet vanaf de eerste minuut? De achterstand werd omgebouwd tot een voorsprong met fraaie doelpunten. Dat de scheidsrechter en grensrechter dan niet zien dat een AZ-speler al graaiende naar de bal hands maakt; zelden vertoond.

Met alle kansen (2x lat) en niet gegeven penalty had MVV wellicht vier doelpunten kunnen hebben. Maar Jong AZ bleef wel goed voetballen. Die donkere jongen met nummer 7 kreeg zoveel ruimte. Heerlijke pingeldoos. Bij de 2-2 leek de verdediging wel een stel tafelvoetballers die vastgebonden leken op hun plek: niemand greep in. En dat een zondagsschot tot de fraaie 2-3 leidde... Tja, dat heeft MVV uiteindelijk geheel aan zichzelf te wijten.

Dat de trainer een verdediger als Zeegers last invallen op het middenveld en bijv. aanvaller Kastrati pas in de 88e minuut laat invallen. Ik kan het niet meer volgen.

De enige hand van de trainer zie ik terug in de spelhervattingen vanuit de doelman. Die mag absoluut niet zelf ver uittrappen. Nee het moet opgebouwd worden via de verdedigers. Duidelijk een opdracht van de trainer die krampachtig wordt uitgevoerd. Veel te ingewikkeld voor dit jonge en onzekere team. Billen knijpen.

We maken een ongekend zwakke reeks mee; ik kan het me in een kleine 60 jaar supporterschap niet heugen. Klaas Wels lijkt deze groep niet 90 minuten lang geconcentreerd en fel aan het spelen te krijgen. Maar hij zal ongetwijfeld lichtpuntjes zien. Dit niveau is MVV-onwaardig.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Boer458, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 00:59
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #15
MVV - Jong AZ
Wederom zoals zo veel wedstrijden dit seizoen een flink debacle..

Ik begrijp nog steeds niet hoe je bij ADO uit met zo’n goed voetbal kan winnen.. En dan ineens weer alles klakkeloos verliest.

Ik vind Klaas Wels in al fronten te kort schieten, maar dit ligt zeker niet alleen aan Klaas.
Er is ook totaal geen leider die de leiding neemt.. Blummel is aanvoerder maar heeft de uitstraling van niks.
En de jonkies kun je dit niet aanrekenen.

Ook weer na de zoveelste nederlaag zonder pardon allemaal naar binnen en geen sorry of wat dan ook er uit aan het hondstrouwe publiek wat er nog zat (pak hem beet 1000 man)

Want van een kolkende Geusselt is al langer geen spraken meer, puur omdat mensen geen 15 euro gaan betalen om weer teleurgesteld te worden met waardeloos voetbal.

Ik verlang naar volgend seizoen.. Laat dit seizoen maar gauw om zijn

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.395 seconden