>
Ontvangen bedankjes 1561
Mr Sjaan schreef : Wat een droefenis, nog geen 1000 toeschouwers (bij lange na niet) en een wedstrijd om te janken. Welk systeem werd er in de eerste helft gespeeld, welke gedachte zat er achter?
Deze selectie is nog slechter dan die onder Jan van Deinsen 20 jaar geleden en dan moet je ook nog bedenken dat de helft hiervan volgend jaar ook nog onder contract staat. Nee, dit is geen prettig vooruitzicht. Waar waren trouwens onze sterren Labylle en Alberg?
Op deze manier verder gaan is volstrekt zinloos, Wels en die Belg moeten weg want ze brengen de club naar de afgrond.
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef :
Mr Sjaan schreef : Wat een droefenis, nog geen 1000 toeschouwers (bij lange na niet) en een wedstrijd om te janken. Welk systeem werd er in de eerste helft gespeeld, welke gedachte zat er achter?
Deze selectie is nog slechter dan die onder Jan van Deinsen 20 jaar geleden en dan moet je ook nog bedenken dat de helft hiervan volgend jaar ook nog onder contract staat. Nee, dit is geen prettig vooruitzicht. Waar waren trouwens onze sterren Labylle en Alberg?
Op deze manier verder gaan is volstrekt zinloos, Wels en die Belg moeten weg want ze brengen de club naar de afgrond.
Alleen bij je namen die weg moeten vergeet je ,,onze,,directeur….echt een misplaatste vacature invulling.
Mappie schreef : Het ultieme dieptepunt is bereikt. Gisteravond heb ik na 28 jaar SK-houder een beslissing genomen, die ik zelfs na een goed nachtje slapen niet meer zal terugdraaien: dit was vooralsnog mijn laatste seizoenkaart. Mensen kunnen nu wel gaan zeggen: "Laat je club maar in de steek", maar eens is het geduld op. Ik zal altijd MVV-fan blijven, maar gezien de ellende die we al een aantal jaar aanschouwen ga ik (net zoals velen) met tegenzin naar De Geusselt. De laatste seizoenen (met als ultiem dieptepunt dit seizoen) gaat het echt nergens meer over, waardoor je met tegenzin naar het stadion gaat. Wat moet je hier nog in godsnaam van maken...
Als we zo 2/3 jaar door hobbelen in de marge, is het voorbij. Tenzij iemand met een grote zak geld langskomt (mits betrouwbaar ook nog), maar daar zitten we al jaren op te wachten. Het geduld is op. Vanaf volgend seizoen ga ik alleen nog maar als ik écht zin heb. Sorry dat ik het zeg, maar er zijn momenteel genoeg leukere en betere dingen te doen dan je zitten ergeren bij MVV. Neem nou volgende week zondag: ik kijk meer uit naar Max en Gent-Wevelgem dan naar fucking MVV-Almere. Het is echt parodie op betaald voetbal. Dit seizoen sleept ons naar het einde, de gifbeker zal helemaal leeg moeten.
Bovenstaande beslissing hebben genoeg mensen die al tientallen jaren een SK hebben eerder gemaakt, ik hoor het genoeg mensen om me heen zeggen, en ze hebben imo groot gelijk. Afgelopen jaren zijn er veel initiatieven vanuit de supporters gekomen (Veer Zien MVV is/was fantastisch), maar het lijkt er inmiddels op dat zelfs alle diehards het nu allemaal gelaten over zich heen laten komen. Geef ze eens ongelijk, er verandert helemaal niks, en áls er wat verandert dan is dat op een negatieve manier.
Dan heb ik het nog niet eens over de wedstrijd gehad, of over onze trainer, of onze algemeen directeur. Er is imo geen zondebok aan te wijzen, het ligt immers aan de gehele club op dit moment. Straalt 0,0 meer uit naar buiten. Dat weerlegt zich steeds meer op het supportersgevoel van de fans. Denk niet dat ik de enige ben die dit gevoel heeft. En ik zie de toekomst somber in, altijd was er nog wel een sprankje hoop op een financiële kwaliteitsinjectie, maar ook die hoop is vervaagd...
Het meest treffende was een plaatje dat in de rust werd gedraaid: "The road ahead is empty". Alsof het een ironisch gebaar van de jongens in de omroepcabine was richting het bestuur / de club. Prima platenkeuze. Nu maar hopen dat ze het bij de beleidsmakers doordringt...
Boschpoort schreef : Ik was er wegens Corona ook niet bij maar ik geloof niet dat ik dat heel erg vind.
Bijna elke week denk je dat het dieptepunt bereikt is maar er blijkt dat er geen enkele bodem onder deze ploeg zit.
En toch zal ik volgende seizoen weer een seizoenskaart kopen. Als dat mogelijk is betekent het dat de club nog bestaat. Zelfs in die zekerheid durf ik niet meer te geloven op dit moment.