MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022)

15 mrt 2022 07:02
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #16

SintServaos schreef : Klaas oprotte en wel metein, dee maan heet gefaald op alle froonte, spietig genoog heet us bestuur neet de balle um in te griepe


En geen geld?…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 07:15 15 mrt 2022 07:17 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #17

Mr Sjaan schreef : Wat een droefenis, nog geen 1000 toeschouwers (bij lange na niet) en een wedstrijd om te janken. Welk systeem werd er in de eerste helft gespeeld, welke gedachte zat er achter?

Deze selectie is nog slechter dan die onder Jan van Deinsen 20 jaar geleden en dan moet je ook nog bedenken dat de helft hiervan volgend jaar ook nog onder contract staat. Nee, dit is geen prettig vooruitzicht. Waar waren trouwens onze sterren Labylle en Alberg?

Op deze manier verder gaan is volstrekt zinloos, Wels en die Belg moeten weg want ze brengen de club naar de afgrond.


Helemaal mee eens zeker de eerste helft die hadden ze over kunnen slaan.
Jou opmerking over de sterren ik ga er van uit en hoop dat die niet meer aan het spelen komen binnen mvv,totaal geen meerwaarde.
Labylle had nooit meer terug moeten komen en alberg heeft geen meerwaarde in het elftal vind lake een leuke vervanger.
Alleen bij je namen die weg moeten vergeet je ,,onze,,directeur….echt een misplaatste vacature invulling.
Resetten die hap,een update heeft geen zin meer het gaat hier om een nieuwe harde schijf.
Stond de tweede helft met een andere diehard te praten,we zijn samen goed voor 104 jaar mvv support.
We zijn van een trotse landelijk bekende club afgezakt naar een niveau waar we vroeger belachelijk over deden,clubs zoals Veendam en Telstar……bestaan we binnen een paar jaar nog….en vallen wij dan ook in het rijtje van clubs zoals Wageningen/Veendam/Haarlem/rbc etc etc…..zal maar stoppen en drink de gifbeker helemaal mee leeg.
Helaas zal ik mij nog 4 keer de moeite moeten nemen om naar de Geusselt af te zakken…..mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 07:37
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 501
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #18
De huidige lamzek in Directie en bestuur zalle neet ingriepe en maake de club kepot en zien verdweene. Es neet vaan boete oet aktie weurt oondernome gebeurt niks en is MVV straks inderdaad in ut rijke Veendam, Haarlem, RBC en Wageningen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 07:59 15 mrt 2022 08:10 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #19
Great Reset binnen MVV !

Raad van bestuur, directie, staf. Usta en Penders zijn voor minder moeten vertrekken. Maar wie pakt dit op?

(Het was gisteravond weer ouderwets binnenkomen...poortjes kapot en met de hand scannen om vervolgens door 4 man opgewacht te worden en willekeurig mensen eruit te pikken en te fouilleren, tegen Jong AZ nb!!
En dhr Noor krijgt bij de reclassering niemand te pakken zeker. Blijkbaar te moeilijk dan om bij elke ingang een paar pakken Action schoonmaakdoekjes neer te leggen.
Schijt aan de supporters zo lijkt het wel. VZM eruit, alles uitbesteden en een nieuwe businessruimte met steeds minder sponsoren is belangrijker! Grootse plannen voor een MVV Academy die het verschil gaat maken, waar hebben we het over. Totale achteruitgang...wat heeft dhr Noor nou echt bereikt? )

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 08:18
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #20
Het is sowieso al een ware opgave om tegenwoordig naar MVV te gaan. Waar je je er normaal op kon verheugen, kijk je er nu alleen maar tegenop.
Tegen beter weten in gisteren toch maar geweest.
Paar dingen vielen me op: de toegangspoortjes werken uiteraard nog altijd niet, maar ook diverse handscanners deden het niet. De controle bij toegangspoort A-S / Boschpoort, daar had je net zo goed een beeld van Madame Tussaud kunnen zetten.
Onze trainer, die tijdens ons volkslied zich nog niet de moeite neemt om te blijven staan, maar als enige van de staf en spelersgroep gaat zitten: wat voor een indruk maakt dat?!
Na een dramatische 1e helft, die wel 80 minuten leek te duren, zou je een furieuze trainer verwachten, klaar voor de zoveelste donderspeech. Wat bleek? Onze technische staf liep met een gezapig tempootje richting kleedkamer. Alsof ze bezig waren aan een zomeravondwandeling. Het is mij duidelijk: Klaas heeft niet zomaar een handdoekje geworpen, maar een XXXL badhanddoek. Die is er helemaal klaar mee, net als wij.
Het is te hopen dat meneertje zelf opstapt, want geld voor ontslag hebben we niet.
2e helft was beter. Maar het niveau van sommige (de meeste) spelers is schrikbarend. We beschermen hier ook prachtig onze eigen jeugd. Deels is dat ook terecht, maar een bal van A naar B spelen over 5 meter moet iedere profvoetballer (welke leeftijd dan ook) kunnen. En als ik een Van Bommel dan zie ploeteren...pffff.
Vanuit dit team mogen wat mij betreft 4 spelers "door": keeper, Waem (ondanks dat ie zijn slordigheden blijft houden), Dzepar en Lake (die we natuurlijk gehuurd hebben). Souren vind ik normaal ook wel OK spelen. Voor de rest is het grote bagger.
De gifbeker is nog niet leeg. De vrije val stopt nog niet. De vraag is: wie o wie gaat Noor/Wels stoppen? Gisteravond was wederom de conclusie dat het complete plaatje helemaal NIETS met profvoetbal te maken heeft. Op ALLE facetten komen we tekort.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Boer458, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 09:48 15 mrt 2022 09:59 door Mappie.
Mappie
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 298
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #21
Het ultieme dieptepunt is bereikt. Gisteravond heb ik na 28 jaar SK-houder een beslissing genomen, die ik zelfs na een goed nachtje slapen niet meer zal terugdraaien: dit was vooralsnog mijn laatste seizoenkaart. Mensen kunnen nu wel gaan zeggen: "Laat je club maar in de steek", maar eens is het geduld op. Ik zal altijd MVV-fan blijven, maar gezien de ellende die we al een aantal jaar aanschouwen ga ik (net zoals velen) met tegenzin naar De Geusselt. De laatste seizoenen (met als ultiem dieptepunt dit seizoen) gaat het echt nergens meer over, waardoor je met tegenzin naar het stadion gaat. Wat moet je hier nog in godsnaam van maken...

Als we zo 2/3 jaar door hobbelen in de marge, is het voorbij. Tenzij iemand met een grote zak geld langskomt (mits betrouwbaar ook nog), maar daar zitten we al jaren op te wachten. Het geduld is op. Vanaf volgend seizoen ga ik alleen nog maar als ik écht zin heb. Sorry dat ik het zeg, maar er zijn momenteel genoeg leukere en betere dingen te doen dan je zitten ergeren bij MVV. Neem nou volgende week zondag: ik kijk meer uit naar Max en Gent-Wevelgem dan naar fucking MVV-Almere. Het is echt parodie op betaald voetbal. Dit seizoen sleept ons naar het einde, de gifbeker zal helemaal leeg moeten.

Bovenstaande beslissing hebben genoeg mensen die al tientallen jaren een SK hebben eerder gemaakt, ik hoor het genoeg mensen om me heen zeggen, en ze hebben imo groot gelijk. Afgelopen jaren zijn er veel initiatieven vanuit de supporters gekomen (Veer Zien MVV is/was fantastisch), maar het lijkt er inmiddels op dat zelfs alle diehards het nu allemaal gelaten over zich heen laten komen. Geef ze eens ongelijk, er verandert helemaal niks, en áls er wat verandert dan is dat op een negatieve manier.

Dan heb ik het nog niet eens over de wedstrijd gehad, of over onze trainer, of onze algemeen directeur. Er is imo geen zondebok aan te wijzen, het ligt immers aan de gehele club op dit moment. Straalt 0,0 meer uit naar buiten. Dat weerlegt zich steeds meer op het supportersgevoel van de fans. Denk niet dat ik de enige ben die dit gevoel heeft. En ik zie de toekomst somber in, altijd was er nog wel een sprankje hoop op een financiële kwaliteitsinjectie, maar ook die hoop is vervaagd...

Het meest treffende was een plaatje dat in de rust werd gedraaid: "The road ahead is empty". Alsof het een ironisch gebaar van de jongens in de omroepcabine was richting het bestuur / de club. Prima platenkeuze. Nu maar hopen dat ze het bij de beleidsmakers doordringt...
De volgende gebruiker (s) zei dank u MVVke, Maosbrögk, Mie leef Mestreech, opadiehard, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 11:42
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 460
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #22

opadiehard schreef :

Mr Sjaan schreef : Wat een droefenis, nog geen 1000 toeschouwers (bij lange na niet) en een wedstrijd om te janken. Welk systeem werd er in de eerste helft gespeeld, welke gedachte zat er achter?

Deze selectie is nog slechter dan die onder Jan van Deinsen 20 jaar geleden en dan moet je ook nog bedenken dat de helft hiervan volgend jaar ook nog onder contract staat. Nee, dit is geen prettig vooruitzicht. Waar waren trouwens onze sterren Labylle en Alberg?

Op deze manier verder gaan is volstrekt zinloos, Wels en die Belg moeten weg want ze brengen de club naar de afgrond.



Alleen bij je namen die weg moeten vergeet je ,,onze,,directeur….echt een misplaatste vacature invulling.


Die was ik niet vergeten maar die noem ik niet meer, die man voegt helemaal niets toe. Een hoop blahblah maar verder van geen enkele toegevoegde waarde.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 12:21
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 885
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #23
Hoe onze professionele voetbalclub reageert op de nederlaag van gisteren? Op de website staat wel vrolijk een bericht over de uitslag van de MVV-loterij van gisteren, maar een bericht over de wedstrijd? NUL.
Deze organisatie is zó profvoetbal-onwaardig. Diverse amateurclubs hebben dit beter geregeld.
Laten we vooral beginnen met energie te steken in de organisatie van een damesteam, terwijl we de organisatie rondom het 1e elftal en de club zelf absoluut niet op orde hebben.
Welke trainer wil het stokje van Klaas Vaak überhaupt overnemen? MVV: wat bieden wij: een troosteloze organisatie, zonder geld, zonder eigen faciliteiten, zonder goede jeugdopleiding, zonder beleid, zonder eigen medewerkers... welk normaal denkend persoon gaat hier aan het roer staan als trainer zijnde? Das toch complete zelfmoord voor je carriere?
Stel dat er ook maar iemand in slaagt om Klaas en Noor eruit te flikkeren, dan houd ik mijn hart vast voor de schade die er achter blijft en later de lijken die nog uit de kast gaan komen...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 12:29
Mie leef Mestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 968
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #24

Mappie schreef : Het ultieme dieptepunt is bereikt. Gisteravond heb ik na 28 jaar SK-houder een beslissing genomen, die ik zelfs na een goed nachtje slapen niet meer zal terugdraaien: dit was vooralsnog mijn laatste seizoenkaart. Mensen kunnen nu wel gaan zeggen: "Laat je club maar in de steek", maar eens is het geduld op. Ik zal altijd MVV-fan blijven, maar gezien de ellende die we al een aantal jaar aanschouwen ga ik (net zoals velen) met tegenzin naar De Geusselt. De laatste seizoenen (met als ultiem dieptepunt dit seizoen) gaat het echt nergens meer over, waardoor je met tegenzin naar het stadion gaat. Wat moet je hier nog in godsnaam van maken...

Als we zo 2/3 jaar door hobbelen in de marge, is het voorbij. Tenzij iemand met een grote zak geld langskomt (mits betrouwbaar ook nog), maar daar zitten we al jaren op te wachten. Het geduld is op. Vanaf volgend seizoen ga ik alleen nog maar als ik écht zin heb. Sorry dat ik het zeg, maar er zijn momenteel genoeg leukere en betere dingen te doen dan je zitten ergeren bij MVV. Neem nou volgende week zondag: ik kijk meer uit naar Max en Gent-Wevelgem dan naar fucking MVV-Almere. Het is echt parodie op betaald voetbal. Dit seizoen sleept ons naar het einde, de gifbeker zal helemaal leeg moeten.

Bovenstaande beslissing hebben genoeg mensen die al tientallen jaren een SK hebben eerder gemaakt, ik hoor het genoeg mensen om me heen zeggen, en ze hebben imo groot gelijk. Afgelopen jaren zijn er veel initiatieven vanuit de supporters gekomen (Veer Zien MVV is/was fantastisch), maar het lijkt er inmiddels op dat zelfs alle diehards het nu allemaal gelaten over zich heen laten komen. Geef ze eens ongelijk, er verandert helemaal niks, en áls er wat verandert dan is dat op een negatieve manier.

Dan heb ik het nog niet eens over de wedstrijd gehad, of over onze trainer, of onze algemeen directeur. Er is imo geen zondebok aan te wijzen, het ligt immers aan de gehele club op dit moment. Straalt 0,0 meer uit naar buiten. Dat weerlegt zich steeds meer op het supportersgevoel van de fans. Denk niet dat ik de enige ben die dit gevoel heeft. En ik zie de toekomst somber in, altijd was er nog wel een sprankje hoop op een financiële kwaliteitsinjectie, maar ook die hoop is vervaagd...

Het meest treffende was een plaatje dat in de rust werd gedraaid: "The road ahead is empty". Alsof het een ironisch gebaar van de jongens in de omroepcabine was richting het bestuur / de club. Prima platenkeuze. Nu maar hopen dat ze het bij de beleidsmakers doordringt...


Ik kan me volledig vinden in jouw woorden. Ik had gister de motivatie en de zin niet om naar dat gek*t te gaan kijken. Ik weet ook niet of ik dit seizoen af maak... en (ik roep het al 2, 3 jaar) ik weet niet of ik volgend seizoen weer een SK pak.
Er moet drastische veranderingen komen. Iemand met een flinke zak geld, mensen in het bestuur met voetbalverstand (ik dacht dat van Geneugden dat wel zou hebben), kwaliteit in de technische staf, spelersgroep.

Nu zijn we het lachertje van het betaald voetbal...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 14:38
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 254
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #25
Ik ben sinds mvv-rjc niet meer gaan kijken en als ik de reacties hier zo lees is dat maar goed ook. Ik ga ook niet meer voor een lange tijd waarschijnlijk. Misschien toch maar eens op zoek naar een nieuwe lievelingsclub over de grens hoe pijnlijk ook :(

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

15 mrt 2022 15:18
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #26
Een nieuwe lievelingsclub zoeken dat gaat niet.. Vrouw kun je vervangen maar je clubje niet
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, De Zwarte Vogel, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2022 12:23
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #27
'gelukkig' had ik Corona en heb ik de ellende niet hoeven mee te maken. Waar moet het heen ? Op papier kan er best een aardig basis-elftal worden neergezet maar deze trainer haalt er niets uit. Totaal geen progressie sinds speeldag 1. Elke wedstrijd weer afvragen wat je er doet... binnenkort 120 jarig bestaan... wat een feest gaat dat worden

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2022 17:07
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #28
Ik was er wegens Corona ook niet bij maar ik geloof niet dat ik dat heel erg vind.
Bijna elke week denk je dat het dieptepunt bereikt is maar er blijkt dat er geen enkele bodem onder deze ploeg zit.

En toch zal ik volgende seizoen weer een seizoenskaart kopen. Als dat mogelijk is betekent het dat de club nog bestaat. Zelfs in die zekerheid durf ik niet meer te geloven op dit moment.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, De Zwarte Vogel, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2022 19:00
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2350
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #29

Boschpoort schreef : Ik was er wegens Corona ook niet bij maar ik geloof niet dat ik dat heel erg vind.
Bijna elke week denk je dat het dieptepunt bereikt is maar er blijkt dat er geen enkele bodem onder deze ploeg zit.

En toch zal ik volgende seizoen weer een seizoenskaart kopen. Als dat mogelijk is betekent het dat de club nog bestaat. Zelfs in die zekerheid durf ik niet meer te geloven op dit moment.


Stom ik blijf ook dat beangstigend gevoel houden…mvrgr Opa

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

16 mrt 2022 20:41
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 807
Meer
MVV - Jong AZ (maandag 14 maart 2022) #30
Ik denk persoonlijk dat er nog geen 400 mensen een traan laten in groot Maastricht als MVV op houdt te bestaan .........en dit is toch wel het ergste ......... cadeau als je 120 jaar bestaat .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.237 seconden