MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30)

28 mrt 2022 08:42
manmetpet
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 58
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #16
Ik weet wel waar te beginnen................ het totale disrespect naar de club, suppoters en de stad......... niet eens blijven staan bij het spelen van het volkslied

hoe groot mag de kloof naar de eigen supportes nog worden?

SHAME ON YOU!!!!
De volgende gebruiker (s) zei dank u Buurke76

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 09:33
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #17
Vroeger ging de tegenstander met stront in de broek weg, tegenwoordig gaan wij zelf met een vuile reet huiswaarts. Onze club schiet momenteel op alle vlakken, welke je ook maar weet te bedenken. We zitten momenteel ook in een fase dat alles begint op te vallen. Als je bovenaan stond, had je over de helft geen woord gezegd.

Je komt het stadion binnen waarbij de stadionpoortjes opnieuw niet werken. Op zeer professionele wijze wordt je seizoenskaart gescand. Vervolgens staat er geen enkele beveiliger om iets te controleren (toen ik binnen kwam althans).

Vervolgens wil je je iets te drinken halen. Het opladen ging eens goed, maar vervolgens is het bier gewoon lauw. Er staat ook voorgetapt pils alsof ze 8.000 man verwachten. Zelfs bij de MacDonalds maken ze het eten tegenwoordig pas als je het besteld.

Voordat je de tribune oploopt, wil je na een vroege zondagochtendwedstrijd op het knollenveld van de plaatselijke VV even een snack naar binnen werken. Bij de Snackbus tussen de AS en Boschpoort is hier de mogelijkheid toe. De prijzen die ze tellen vond ik abnormaal. Een ander gaf dit ook aan bij deze dames. Zij gaven aan dat het inderdaad niet hun prijzen waren, maar waren opgelegd vanuit YveY!

Nadat je dan toch dat lauwe biertje hebt weten te scoren en een gehaktbal die in het goud is gebakken, loop je de tribune op. Het is werkelijk schandalig welke stoeltjes je hier week in week uit aantreft. Zelfs een pak zakdoekjes van thuis is onvoldoende om met een schone broek huiswaarts te vertrekken. Maar goed, gelukkig sta je met het voetbal van Klaas en zijn mannen 90 minuten op de bank!

In de rust wordt de ene opzwepende plaat naar de andere gedraaid, hoort men of ze met hun lootje de eerste prijs een wedstrijdshirt uit seizoen 2016 hebben gewonnen, staat opnieuw meters bier te verpieteren en zien we Kastratie alleen (!) warmlopen zoals dit ook bij ons in de 6e klasse op zondagochtend gebeurd.

Over het voetballen hoeven we het niet eens te hebben, want dat mag de stempel voetbal nog niet eens krijgen. Wel heeft Almere gewoon een betere ploeg met de nodige leuke namen erin. Het feit dat je 1 gele kaart pakt zegt voor mij ook voldoende.

De club gaat naar zijn mallemoer. Het feest aanstaande zaterdag van 120 jaar wordt denk ik een groot fiasco. Wie gaat nu nog naar deze '' helden '' toe buiten de 1500 maan die er zondag waren? Van die 1500 heeft 2/3 andere verplichtingen of weet zijn of haar zaterdag wel een betere invulling te geven. Knap ook dat MVV eraan heeft gedacht om komend weekend geen thuiswedstrijd aan te vragen. Want ja, 120 jaar, wat moet je daar mee? De club heeft haar meeste boterhammetjes inmiddels toch al gegeten....

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, Sjarelke, Zoewiezoe

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 10:07
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #18
is er inderdaad nu niemand bij MVV die tegen de stadionspeaker zegt dat dit geen crematie is maar een voetbalwedstrijd ? jaren 60 treurnis muziek. Draai dan Mieke Telkamp met WAARHEEN LIJDT DE WEG...dat het de muziek nog enigszins toepasselijk...
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 12:10
Sjarelke
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 151
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #19
Lijnsje, helemaal gelijk, geen woord van gelogen. Mij viel die treurmuziek gisteren ook al op. Laten ze gewoon moderne muziek met een lekkere beat draaien, ook om die jongeren (en dat zijn er toch wel wat) hier in de Geusselt te houden. Maar ja wat verwacht je van een stadionspeaker op leeftijd (met alle respect voor de goede man overigens, hij doet het belangeloos). Bij gebrek aan goed voetbal - en omdat ik me bij aankomst al afvroeg wat ik hier kwam doen - heb ik gisteren ook eens gelet op de randverschijnselen in en om het stadion. Het is echt in- en intriest bij binnenkomst: zoals al genoemd de toegangspoortjes, 1 armzalige peperdure eetkraam en kutmuziek. De gemiddelde stadionbezoeker heeft een modaal of wellicht nog wel lager inkomen. Zorg er dan voor dat eten en drinken betaalbaar zijn. Die leuke koffiebar waar je echt goede koffie kreeg i.p.v. die lauwe smakeloze ellende bij de catering is overigens ook al maanden geleden vertrokken omdat MVV het geld niet overmaakte (we hebben het over een paar tientallen euro's). Gelukkig zijn de vrijwilligers wel allemaal vriendelijk, dat scheelt een hoop. Maar dit is betaald voetbal onwaardig. Bij een gemiddelde amateurclub is het (veel) beter geregeld. Elke keer als ik in de Geusselt kom (ja ik ben zo gek) gaat het verder achteruit. Ik vrees met grote vrezen voor komend seizoen. Als het echt de bedoeling is om de komende drie jaar 'te gaan werken aan een positie in het linkerrijtje' zien ze mij niet meer terug. Dat kan ik niet meer opbrengen. Ik ben ook bang dat veel mensen er zo over denken. Laten we hopen dat er een nieuw wereldwonder plaatsvindt in april met de - al heeeeeeeel lang in aantocht zijnde - nieuwe investeerder.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, Zoewiezoe, Lijnsje@tappunt

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 12:48
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #20

Sjarelke schreef : Die leuke koffiebar waar je echt goede koffie kreeg i.p.v. die lauwe smakeloze ellende bij de catering is overigens ook al maanden geleden vertrokken omdat MVV het geld niet overmaakte (we hebben het over een paar tientallen euro's).


Noor noemt dat outsourcen. Nu krijgen wij als supporters ook iets om direct uit te sourcen, slootwater in plaats van koffie!B)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 16:18
mvv supporter
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 844
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #21
Toch knap dat een club zoals MVV het voor elkaar krijgt om iedere keer slechter voor de dag te komen. Denk dan aan de toegangspoortjes, stoeltjes in het stadion. Het wordt hier al JAREN benoemd. Maar een oplossing is niet te vinden bij MVV. Ieder ander persoon had na al die jaren wel iets verbeterd. Maar bij MVV ho maar. Dan hebben we het nog niet eens gehad over de andere zaken die zoveel beter kunnen en al helemaal niet over het voetbal, als je het al zo mag noemen.

Als je het verslag leest op de website van MVV dan heeft MVV toch flink druk gezet, zelfs met 5 aanvallers. Als je dan leest dat de keeper van Almere net zo goed in de MAC had kunnen zitten dan vraag ik me af of de persoon die dit geschreven überhaupt wel aanwezig is geweest? Al met al weer knap gedaan van MVV om je zelf zo belachelijk te maken en vervolgens een positief wedstrijd verslag neer te zetten en meteen te wijzen op de miljoenen die de andere club heeft.

Gelukkig ben ik niet geweest, als ik al gefrustreerd raak van wat hier geschreven wordt dan was ik zeker voor het eind van de wedstrijd alweer vertrokken.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.294 seconden