MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30)

23 mrt 2022 15:35 23 mrt 2022 15:36 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2368
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #1
Kunnen we eindelijk de neerwaartse thuis spiraal doorbreken?
Na de overwinning op de superboeren nu eindelijk ook eens thuis een vervolg met een driepunter?
Nog steeds aan het nagenieten van de wereldgoal van remans….jeetje deze blijft nog steeds hangen.
Ik ga voor een driepunter tegen een ploeg die met drie wedstrijden en 9 punten bovenaan staat in deze periode….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 mrt 2022 16:41
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #2
Heerlijk dat optimisme opa.
ik ga er toch niet in mee. 0-4.

Zie overigens nu pas dat die wedstrijd zondag is. Kan ik alweer niet.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

24 mrt 2022 17:29
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #3
Zou mooi zijn als we thuis inderdaad die 3 punten weer eens kunnen houden!
Zal wel lastig worden, maar hopen op een gemotiveerd MVV!
Gok op een 2-1

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 16:05
Mr Sjaan
Administrator
Administrator
Berichten: 470
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #4
Het bloed kruipt waar het niet gaan kan en dus zat ik vanmiddag (even na 14.30 ) weer in de Geusselt. Na 3 kwartier had ik het bekeken, wat een armoedig team. Er zit werkelijk niks in, iedere vorm van kwaliteit en mentaliteit ontbreekt. Helaas is er geen enkel perspectief of hoop op betere tijden, ja over 3 jaar hebben we 5000 seizoenkaarthouders en spelen we linker rijtje eerste divisie.

Wat ooit een roemruchte en gerespecteerde club in de eredivisie was is verworden tot het lachtertje van het betaald voetbal. Eric Noor interesseert dit allemaal helemaal niets, hij strijkt maandelijks zijn fee op en kloot maar wat aan. Aan het einde van het seizoen zal hij wel weg gaan, de club vele malen slechter achter latend dan dat hij aantrof. En dan vergeet ik nog bijna de 2,5 ton NOW geld dat mijnheer vergat aan te vragen.

Gelukkig is eer nog een beetje hoop, Labylle en Alberg staan volgend jaar ook nog onder contract.
De volgende gebruiker (s) zei dank u aait wief, opadiehard, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 16:17
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #5
Pure armoede dit.
Niemand kan een bal vasthouden. Niemand kan een pass over 3 meter geven. Geen enkele mentaliteit op het veld.
Ik ben er klaar mee.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 16:51
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #6
Het wordt tijd dat iemand de voorzittershamer overneemt, want vier jaar Marcel Jöris heeft geleid tot waar we vandaag staan. Het slechts presterende MVV in 18 jaar. Inclusief de aanstelling van een onbekwame algemeen directeur met een waardeloze toekomstvisie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:01
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #7

Boschpoort schreef : Heerlijk dat optimisme opa.
ik ga er toch niet in mee. 0-4.

Zie overigens nu pas dat die wedstrijd zondag is. Kan ik alweer niet.

Boschpoort, het is dat Almere zo veel kansen verprutste, maar het had wel 1-9 kunne zijn!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:03
De Zwarte Vogel
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 923
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #8

Mr Sjaan schreef : Gelukkig is eer nog een beetje hoop, Labylle en Alberg staan volgend jaar ook nog onder contract.

En ik maar hopen dat Alberg een contract bij de Paramaribo Peanuts kon afdwingen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:06
Zakelijk
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 178
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #9
0-5/ 0-6 was wederom geen gekke uitslag geweest. Iedere aanval is het hopen op een bevlieging. Niemand weet waar hij moet lopen, echt een stil kip zonder koppen.

Klaas stap aub op!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 17:16
Charmeur
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 389
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #10
Klaas, rot op en neem je rotzooi mee.......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 19:02
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #11
Klaas Vaak had het weer voor elkaar: fans en zijn eigen spelers in slaap gesust. Het had makkelijk 0-9 kunnen worden. 1e helft hebben we letterlijk geen enkel schot op doel weten te plaatsen. Die keeper van Almere had net zo goed bij McDonalds kunnen gaan zitten.
32 (!!!) wedstrijden zijn we bezig en nog altijd lijkt het alsof de mannen voor het eerst samen spelen. Er zit geen enkele lijn in het spel, geen idee erachter, Klaas kan z’n elftal duidelijk niet motiveren, want er lopen een paar spelers bij met een tempo waarmee ze in een bejaardenhuis nog tekort zouden komen bij de ochtendgym. Nee, Klaas heeft het niet en gaat het ook niet op de rit krijgen. Neem alsjeblieft zsm ontslag, want een afkoopsom kunnen we niet betalen.
Dit elftal is ook zó slecht..vreselijk. Remans was echt dramatisch. Waarschijnlijk sterallures nav z’n goal vorige week. Thomas van Bommel…als ie Thomas Janssen had geheten, had ie nu bij Scharn4 gespeeld. Een simpele bal over 3 meter lukt al niet. We kunnen ons niet meer verschuilen achter blessures of Corona: dit zijn onze beste elf…wat een drama…
Noor, Jöris en Wels: oprotten!
De volgende gebruiker (s) zei dank u peeke, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

27 mrt 2022 19:11
Napoleon
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1872
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #12

Maosbrögk schreef : Klaas Vaak had het weer voor elkaar: fans en zijn eigen spelers in slaap gesust. Het had makkelijk 0-9 kunnen worden. 1e helft hebben we letterlijk geen enkel schot op doel weten te plaatsen. Die keeper van Almere had net zo goed bij McDonalds kunnen gaan zitten.
32 (!!!) wedstrijden zijn we bezig en nog altijd lijkt het alsof de mannen voor het eerst samen spelen. Er zit geen enkele lijn in het spel, geen idee erachter, Klaas kan z’n elftal duidelijk niet motiveren, want er lopen een paar spelers bij met een tempo waarmee ze in een bejaardenhuis nog tekort zouden komen bij de ochtendgym. Nee, Klaas heeft het niet en gaat het ook niet op de rit krijgen. Neem alsjeblieft zsm ontslag, want een afkoopsom kunnen we niet betalen.
Dit elftal is ook zó slecht..vreselijk. Remans was echt dramatisch. Waarschijnlijk sterallures nav z’n goal vorige week. Thomas van Bommel…als ie Thomas Janssen had geheten, had ie nu bij Scharn4 gespeeld. Een simpele bal over 3 meter lukt al niet. We kunnen ons niet meer verschuilen achter blessures of Corona: dit zijn onze beste elf…wat een drama…
Noor, Jöris en Wels: oprotten!



En dit was nog goed bij wat ons te wachten staat als het nieuwe visie plan in werking treedt

We hebben 15 spelers met een doorlopend contract een trainer die blijft . We hebben een TD met een doorlopend contract
We hebben Ron Elsen en een academie die op alle vlakken en alle teams in de laagste klasse spelen

En we hebben Erik Noor de man die volgens de onderzoeksjournalisten van de Limburger bij minstens 5 faillissementen is betrokken geweest .

Geloof me beste Maosbrok het ergste gaat nog komen !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 00:11
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #13
Ik kom nu toch al vanaf 1963 naar bij alle thuiswedstrijden van MVV. Maar ik kan me niet herinneren ooit een MVV-team met zo weinig samenhang en zelfvertrouwen te hebben zien voetballen. Zelfs onder trainer-clown Jan van Deinsen liep het beter.

Als zelfs een speler als Dzepar geen bal meer goed raakt (zeker in de eerste helft) en ook Blummel deelt in de malaise, dan kun je je afvragen hoe het verder moet. Het lijkt wel of dit team in elke thuiswedstrijd met minder zelfvertrouwen voetbalt. Mogelijk hangt dat samen met de behoudende tactiek van de trainer: de keeper van Almere heeft de eerste helft geen enkel schot op zijn doel gekregen.

Het lijkt of de angst regeert. Geen enkele speler die om de bal vraagt. Spitsen die weinig diepgang hebben en nooit eens uit de dekking lopen tussen de linies in. Nee, het is, tegen beter weten in, wachten op een fout van de tegenstander.

En als het dan niet voetballend gaat, gooi dan de beuk erin en ga opportunistischer spelen. Dat gebeurde een beetje in de tweede helft. Maar ook zonder echt veel vertrouwen.

Klaas Wels staat van de 90 minuten zo'n 75 minuten met zijn handen in de zakken te kijken naar onze jongens. De overige 15 met zijn armen over elkaar. Kortom: daar gaat op deze manier weinig uitstraling van uit. Invaller Aziz probeerde in ieder geval nog te schieten. En Yegen probeert er ook nog iets van te maken. Om toch nog iets positiefs te melden.

MVV jaagt op deze manier de mensen van de tribune. Er is gebrek aan kwaliteit, maar spelers als Blummel, Remans, Dzepar en Waem hebben dit seizoen toch al veel beter voetbal en vechtvoetbal laten zien?

Het is MVV-onwaardig. Het streven om zo'n 4000 seizoenskaarten binnen te halen, is na de wedstrijd van vanmiddag eigenlijk te triest voor woorden. Wellicht kan MVV een hoofdsponsor gaan zoeken bij een bedden- of matrassenfabriek, want de vertoning was gewoon slaapverwekkend.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 01:42
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #14
Ik kon er dit keer niet bij zijn..
En zo te horen maar goed ook!
Ik mag echt hopen voor Wels dat komende vrijdag resultaat word gehaald tijdens ons jubileum duel.
Want ik ben bang dat anders de pleuris uitbreekt in het uitvak!

Stiekem hoop ik zelfs dat de pleuris uitbreekt, want misschien moven Wels, Noor en consorten dan wel.
Wat een verschrikking man!
Ik schaam mij oprecht diep om MVV supporter te zijn..
Een stad als Maastricht, de hoofdstad van Limburg, die zo’n lachertje als club heeft..

Wels, Noor en Jöris tyf op!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 mrt 2022 07:50
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV-ALMERE CITY (ZONDAG 27 MAART OM 14.30) #15
ik weet niet waar te beginnen... zo slecht als gisteren heb ik toch al jaren niet meer gezien (en we zijn wat gewend de laatste jaren).
te beginnen met de stoeltjes op Angel Side. Mijn GFT bak ziet er nog schoner uit. Schoenen plakken gewoon vast aan de vloer alsof ik in een café sta de dag na carnaval... ongelooflijk.
Dan het voetbal, zet Remans toch gewoon op rechts en Blummel op links zodat deze beperkte spelers de bal in ieder geval met hun goede been kunnen voorzetten. v Bommel...tja... dan kan ik daar net zo goed staan... Waem enige lichtpuntje. Ook de enige die het fatsoen had om langs de supporters te lopen en sorry te zeggen. Respect voor deze jongen, hij doet het toch maar.
Verberne die het ook niet meer weet...volgens mij jeukt het hem om Klaas te vervangen....

hoe nu verder....geen idee...... volgende thuiswedstrijd tegen Jong Utrecht... eens zoeken waar de motivatie is om te gaan kijken....zucht....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.433 seconden