Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022)

07 apr 2022 20:38 07 apr 2022 20:40 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 776
Meer
Onderwerp Auteur
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #1
Het is de hoogste tijd om weer eens een thuiswedstrijd te winnen. Dat moet lukken tegen Jong FC Utrecht, dat in de stand op plaats 19 staat, één plaats onder ons. Ik zeg: 2-1.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 08:59 08 apr 2022 09:01 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #2
Eindelijk een thuisoverwinning tegen het team van de voormalig mvvers kalezic en Nijhuis,men kent de zwakken plekken bij onze goalie…3-1….mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 10:21
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #3
Nu Nicky Souren weer meespeelt, is er meer balans in het team. Hij is voor mij een van de belangrijkste spelers van MVV. Als hij speelt, komt Dzepar ook veel beter tot zijn recht; die hoeft dan minder te spelen als controleur. Ik ben daarom optimistisch en verwacht een 2-0 overwinning.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 21:51
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #4
Na 20 minuten dacht ik jammer dat ik niet aanwezig ben maar mijn god hoe kun je 2_4 afgaan...... diep triest

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 22:05
SintServaos
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 503
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #5
Noor zal de euverwinninge wel hubbe oetbesteijd

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 22:10
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #6
Apathisch, nul beleving, geen vijf keer kunnen overspelen naar de goede kleur. Pijn aan de ogen. Uitzondering: Matteo Waem.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 22:21 08 apr 2022 22:21 door Maosbrögk.
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 896
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #7
En net als je denkt dat het niet erger kan… Verliezen van fucking jong Utrecht…dieper kun je niet zakken.
Wederom had dit totaal niets met betaald voetbal te maken. Waardeloos!
Maar volgens Jöris zijn we goed bezig en moet vooral iedereen dit komen aanschouwen…
Echt, flikker iedereen eruit, erger dan dit kan het nooit worden. Profvoetbal-onwaardig op ALLE vlakken.
Maar over 15 jaar lopen er dankzij ons geniale nieuwe visiedocument een paar pareltjes op het veld hoor! Dan spelen we wrsch gelijk tegen jong Utrecht…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 22:24
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 281
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #8
Deze selectie zit 0,0 in. Daar kon klaas niks mee en daar kan geen enkele betaalbare trainer iets mee. Genoeg doorlopende contracten ook nog. Volgend seizoen weer zo’n seizoen als dit behoort zeer zeker tot de mogelijkheden. Ai ai…

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 22:51
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #9
Het is tegenwoordig echt pijnlijk om MVV supporter te zijn. Deze club verdient echt zoveel beter, dan zo'n groepje waardeloze passanten. (Bestuur)
Hulde voor alle vrijwilligers en voor al die fantastische supporters die er weer waren.
Deze club lijkt een langzame dood te sterven, geheel in anonimiteit.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 23:17 08 apr 2022 23:19 door Janepie.
Janepie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 691
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #10
Geef maar op. Verder dan bol.com, komt dit zooitje niet.


Facta Non Verba

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

08 apr 2022 23:19
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 815
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #11
Na 120 jaar .

Uit huilen en opnieuw beginnen .......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 00:13
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 545
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #12
En de ratten komen weer naar boven. Positieve acties, de levensader die deze club laat leven. Vrijthof, Helmond uit. Wat deze club onderscheid van andere clubs. Wacht gewoon de plannen van de nieuwe investeerders af stelletje depressieve. Welke expertise in de club wordt gepompt. Deze club was een bouwval, aan elkaar gehouden met ducktape. Er wordt hard gewerkt,. Houd moed.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Klomeleer, Roei baank, Anna D., Sjonnie, M-MVV, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 08:09
Brncic
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 696
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #13

webmastersfm schreef : En de ratten komen weer naar boven. Positieve acties, de levensader die deze club laat leven. Vrijthof, Helmond uit. Wat deze club onderscheid van andere clubs. Wacht gewoon de plannen van de nieuwe investeerders af stelletje depressieve. Welke expertise in de club wordt gepompt. Deze club was een bouwval, aan elkaar gehouden met ducktape. Er wordt hard gewerkt,. Houd moed.


Kan best zo zijn, maar dan mogen we tochnog wel teleurgesteld zijn over een kansloos verlies tegen godbetert Jong FC Utrecht???
De volgende gebruiker (s) zei dank u Burgundian043

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 08:45
Hier menier
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 23
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #14
Doorgaans ben ik altijd heel positief en wacht ik ook geduldig op de concrete actieplannen voor de toekomst. Zo blij als een kind met het MVV bier afgelopen week, maar na de zoveelste thuisnederlaag nam de ontgoocheling de overhand.
Als we 11 T. Zeegers in het team hadden zouden we niet het beste voetbal spelen maar werd er wel de hele wedstrijd gestreden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 09:16
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2362
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #15
De zwarte vogel is niet meer te zien….het is nu een pikzwarte lucht….hoe komen we hier uit….dieper kunnen we toch niet zakken…we spelen helaas ranglijst waardig….de enigste vraag is komt Helmond nog boven ons(cynisch).
Er staat gewoon een team zonder enige potentie,met een groot gedeelte die volgend jaar ook nog te,,bewonderen,, is?
Helaas zou ik niks weten te schrijven over waar deze topic voor bedoeld is
Sla komende vrijdag over ben er alleen tegen ajakkes bij dit op uitnodiging van een sponsor in de skybox.
Probeer daar wat wijzer te worden omtrent het volgende tussenjaar 22/23…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.418 seconden