Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022)

09 apr 2022 09:37 09 apr 2022 09:55 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #16
heb 56 jaar als MVV fan , waarvan 50 jaar diehard ( de eertse 6 es gamin / pielemuiske )
en vanaf begin jaren 70 tot en met 1980 Angelside
vanaf 74-79 altijd mee uit ...samen met Pinobel , opa, Conny, Diederen, en nog een paar ols skool crew boys
behoorlijk wat gifbekers leeggedronken...ben / we zijn er inmiddels immuun voor!
Jarenlang plaagstootjes ( "aw mannehoes") doorstaan van femilieleden ( ooms ) die de Boschpoort meemaakten...
Mijn laatste mooie belevenis was om middernacht de bus van de Trost-boys op te wachten na de periodetitel ( mijn vrouw verklaarde me voor gek)....
Genieten op de chat waar enkele oudgedienden van 60+ en 70+ als we de huide AS (thnx MJIK83 :thumbsup: & Co) horen zingen bij uitwedstrijden !!!
(OK..oppe sjet zitte ouch get jongere...get pielemuiskes wie Sjeff met de döbbele FF )
maar op dit moment begint het wel erg triest te worden...
shit happens maar als je de spreekwoordelijke bietebrug op moet...
keer op keer ...
laat dat dan zijn met de MVV jeugd zodat we iest van positieve identificatie hebben....
Eventueel aangevuld met een enkeling die wel iets kan zoals Orhan en onze keeper.
Want het MVV gevoel, dat dreigt het kind van de rekening te worden...

En wij zijn geen passanten....
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 09:45 09 apr 2022 09:49 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 593
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #17
@ Geertje Bonaparte...: voordat je HIER gaat mismieteren...


blijf in Venlo en ga daar zo tekeer zoals je hier Jan en Alleman zwart maakt...
Venlook doet het deze periode slechter dan wij
en daar zit je wel met je duiten in !
en vind je het wel OK gezien de bovenstaande text , geen onvertogen woord zoals je dat hier wel doet..
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 11:55
tuutsje
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1171
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #18
Gisteren voor de 2e maal met mijn jongste zoon (5 jaar) naar een thuiswedstrijd geweest. Hij heeft 30 minuten aandachtig naar de wedstrijd gekeken, wel onder invloed van chips en Cola. Buiten dat heeft hij wat gespeeld op de tribunes en vond het heel sjiek dat hij tegen een muur mocht plassen, want dat had hij nog nooit gedaan. Al met al was dit voor mij dan toch een geslaagde avond. Het voetbal leek natuurlijk nergens op maar dat is toch al langer bekend en zal helaas dit seizoen niet meer veranderen. Ik heb me daar dan ook bij neergelegd en snak naar het nieuwe seizoen. Tijdens onze laatste plasronde hoorde ik mensen Duits spreken. Nee het waren geen Roda supporters. Het bleek een Duitse student te zijn die een paar vrienden had meegenomen. Over het voetbal konden we heel kort zijn, echter hij kwam uit Munster en die spelen 4 regionalliga. Daar zou de kwaliteit van het voetbal in iig hoger zijn. Enfin, ik vroeg hem dan ook; waarom dan naar MVV komen kijken? Hij antwoorde; dat hij het een familiaire club vond waar je een lekker pilsje kon drinken. Die mening deel ik met hem en vond het wel sjiek dat dit soort publiek toch nog naar MVV komt. We zullen nog (even) geduld moeten hebben. En zeg nou zelf, na plus minus 24 jaar kan er nog wel een half jaartje bij toch?
De volgende gebruiker (s) zei dank u LRB

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 12:04
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #19
Zaterdag 09 april 2022

Winnen in De Geusselt en twee keer zegevieren op rij. Daar rust een vloek op bij MVV dit seizoen. Gisteren leek het de goede kant op te gaan tegen Jong FC Utrecht maar de rood-witten verspeelden een 2-0 voorsprong: 2-4.

Het wordt langzaamaan een quizvraag voor in het café: wanneer was de laatste MVV-zege in de Geusselt? Het antwoord verklappen we vast: 15 oktober 2021 tegen FC Dordrecht. Waar in vorige seizoenen MVV met name in eigen huis sterk was, is dat dit seizoen totaal anders. En als je thuis niet wint, dan blijft ook die andere vloek je achtervolgen: dit seizoen won MVV nog geen twee wedstrijden op rij.

Het is eigenlijk alleszeggend voor het seizoen 2021-2022. Daar leek het gisteren tegen Jong AZ in de eerste twintig minuten totaal niet op. Zonder goed te voetballen kwam MVV 2-0 voor. Twee keer was Mitchy Ntelo alert na een schot van de verder zwakke Toshio Lake. Omdat Jong FC Utrecht totaal geen vuist wist te maken, leek MVV dan eindelijk afstand te doen van die dubbele vloek. Zwak verdedigen deed MVV echter voor rust nog de das om. Mallahi en Rijks brachten de ploeg van oud-MVV-trainer Darije Kalezic op gelijke hoogte.

Waar de thee vorige week in Helmond voor de ommekeer zorgde, was dat nu absoluut niet het geval. MVV stortte als een kaartenhuis in elkaar. Duels werden niet meer gewonnen, de simpelste ballen kwamen niet aan en kansen waren niet meer te noteren. Omdat Jong FC Utrecht meteen na rust wel het vizier op scherp had staan, liep MVV ook nog eens achter de feiten aan. Sven Blummel had daar vanaf de strafschopstip verandering in kunnen brengen, maar de weinig overtuigende strafschop op de paal is misschien wel synoniem voor het seizoen van MVV’s captain.

MVV probeerde nog wat met wat meer opportunisme, maar tot verdere kansen leidde dat niet. Maddy strooide aan de andere kant nog wat zout in de Maastrichtse wonden, een van richting veranderd schot belandde in het Maastrichtse doel: 2-4.

MVV - Jong FC Utrecht 2-4 (2-2), 1. Mitchy Ntelo 1-0, 23. Mitchy Ntelo 2-0, 32. Mallahi 2-1, 40. Rijks 2-2, 47. Waem (e.d) 2-2, 87. Maddy 2-4.

Opstelling MVV: Romain Matthys, Tim Zeegers (77. Elano Yegen), Rico Zeegers, Matteo Waem, Mitchel Keulen, Nicky Souren, Saul Penders (46. Marko Kleinen), Orhan Dzepar, Sven Blummel, Mitchy Ntelo (82. Roland Alberg), Toshio Lake (58. Arian Kastrati)

Groeten oet Bierum : Delfzijl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 12:13
Sjotelsplak
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1156
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #20

webmastersfm schreef : . Wacht gewoon de plannen van de nieuwe investeerders af stelletje depressieve. Welke expertise in de club wordt gepompt. Deze club was een bouwval, aan elkaar gehouden met ducktape. Er wordt hard gewerkt,. Houd moed.

Denk je dat de aankomende investeerder met een minderheidsbelang (24%) ook maar enig verschil gaat maken? De plannen zijn afgelopen week al bekendgemaakt en dat blijkt gewoon een hoop luchtfietserij met een foute focus. Normaal ben jij toch een stuk kritischer op het bestuur en directie.

Zeg miech wee, wint nog vaan M-V-V . Heejaa Heejaa Hoo.
Geine mie , gelukkig nondepie ,ver geve ut neet mie cadoo!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

09 apr 2022 13:43
webmastersfm
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 547
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #21

Sjotelsplak schreef :

webmastersfm schreef : . Wacht gewoon de plannen van de nieuwe investeerders af stelletje depressieve. Welke expertise in de club wordt gepompt. Deze club was een bouwval, aan elkaar gehouden met ducktape. Er wordt hard gewerkt,. Houd moed.

Denk je dat de aankomende investeerder met een minderheidsbelang (24%) ook maar enig verschil gaat maken? De plannen zijn afgelopen week al bekendgemaakt en dat blijkt gewoon een hoop luchtfietserij met een foute focus. Normaal ben jij toch een stuk kritischer op het bestuur en directie.


Ja, daar heb ik vertrouwen in. Wat de investeerder zijn rol wordt en plannen met de club wordt nergens benoemd omdat ie simpelweg nog niet is gepresenteerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2022 09:21
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #22
Je ziet nu er op het veld niks gebeurd hier op de site verder met bagger word gegooid jammer….mvrgr Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, peeke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2022 11:43
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #23
@opadiehard. Op het veld is het voetbal bagger. Maar het veld zelf nooit bagger dat is de kunst.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2022 16:22
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #24

En noe? schreef : @opadiehard. Op het veld is het voetbal bagger. Maar het veld zelf nooit bagger dat is de kunst.


Ik word oud merk ik direct na bovenstaande uitspraak…..mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

10 apr 2022 21:02
houtengerard
Administrator
Administrator
Berichten: 1900
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #25
Ik heb (toch) even opgeruimd hier, want we bleven maar in herhaling vallen over iets wat gewoon via een persoonlijk bericht verder besproken kan worden. Deze discussie werd steeds opnieuw aangewakkerd vandaar de verwijdering.

Probeer het svp inhoudelijk te houden en wees respectvol naar elkaar, mocht de emotie toch te hoog oplopen, schrijf dan elkaar persoonlijke liefdesbrieven via PB, niet via het forum. Bedankt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, jovkle, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 12:01
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #26
pffff, aankomend bij mijn stoeltje zag ik de schillen van pinda's van 2 weken geleden nog liggen... er gebeurd dus helemaal niets na of voor een wedstrijd. 20 zakdoekjes gebruikt om 2 stoelen een beetje vetvrij te maken.

leuk begin, 2-0...nou eindelijk een thuisoverwinning hoor ik me nog zeggen... na 90 minuten loopt iedereen gelaten naar huis....een sfeerloze Geusselt...waarom gaan we nog ??? nog 2 wedstrijden....

ow ja, broodje Frikandel...5 euro !!! :blink: :thumbsdown:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 12:39 12 apr 2022 12:39 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #27
Broodje frikandel 5 euro...even serieus...Noor heeft het uitbesteden dan goed voor elkaar. Dan is mvv toch ongetwijfeld de duurste in Nederland.

Gewoon niks meer kopen ! Helaas voor de ondernemers die zich dit laten opdringen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 14:06
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #28
ja niet normaal hè. en gewoon droog broodje met een frikandel in 2 gesplitst....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 14:10 12 apr 2022 14:19 door opadiehard.
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #29

Buurke76 schreef : ja niet normaal hè. en gewoon droog broodje met een frikandel in 2 gesplitst....


Misschien met truffel mayo?
Maar indd veel mensen klagen over de dure mobiele frituur,ze was wel vroeg gesloten deze avond,best kans dat ze de volgende keer al niet meer komen!…
We missen nu al de caterings tijd VAAN VEER ZIEN MVV,externe partijen nemen de overhand binnen de geusselt.
De enigste nieuwe externe partij die direct een financiële directe meerwaarde kan zijn zou de investeerder moeten worden…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

12 apr 2022 14:29 12 apr 2022 14:34 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
Re:MVV - Jong FC Utrecht (vr 8 april 2022) #30
En ook dit keer teveel voorgetapt Engels bier. Kunnen die duurbetaalde jongens van Yvey ff die tappunten instrueren. Zo druk is het niet.
Vroeger was overigens VZM altijd wel in de buurt. Van deze partij nog nooit iemand zichtbaar aanwezig gezien. Achteruitgang voor supporters en mvv in het geheel is mijn mening! Geukkig hebben VZM en leden zelf de zeggenschap over binnengekomen contributiegelden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.424 seconden