Jong PSV - MVV Maastricht

21 apr 2022 01:05
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht #1
Hopen dat we met de komende wedstrijd(en)
een fundament kunnen leggen voor volgend seizoen.. En dat we met klein beetje goede moed het seizoen kunnen afsluiten.
Jong PSV heeft maandag nog tegen ADO gespeeld, dus wie weet wat er mogelijk kan zijn..
Voorspelling: 1-2

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 20:27
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht #2
Gaat weer lekker he , 2-0 na 20 min . Ben blij als dit seizoen gedaan is .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 20:34
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht #3
Het gaat weer zo gemakkelijk..
Ook zo weinig beweging en veel te weinig power

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 21:48
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht #4
2- 2 ut kin nog

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

25 apr 2022 22:17
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 566
Meer
Onderwerp Auteur
Jong PSV - MVV Maastricht #5
Toch nog netjes 2-2 gemaakt..
Meer geluk dan goed spel maar goed

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

26 apr 2022 09:31
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht #6

Sjonnie schreef : Gaat weer lekker he , 2-0 na 20 min . Ben blij als dit seizoen gedaan is .


Altijd makkelijk om af te geven en vervolgens niets meer te zeggen. Dan kun je beter zoals CatenaccioMestreech erna nog iets positiefs plaatsen.

Natuurlijk stond ik gisteren te trappelen om naar De Herdgang af te reizen. Wie wilt nu niet een verplichte rijroute , een verkeersregelaar die op zeer dringende wijze instructies geeft hoe je moet parkeren en een peloton aan stewards die je tot in je onderbroek gaat fouilleren voor een wedstrijd tegen de jonkies van PSV?

De eerste twintig minuten worden we volledig overlopen. Bij ieder duel zijn we een stap te laat en Jong PSV is te behendig voor onze achterhoede. Al snel valt de 1-0 (keeper moet heersen in de 5) en de eerstvolgende kans vliegt er ook in. Dan zie je de bui al hangen. Aan de overkant een verprutste kans van Blummel en een kopbal uit een corner en dan houdt het verder op. Remans die geen enkel duel wint, geen man voorbij komt en geen bal goed heeft gegeven. Gelukkig werd hij uit onze lijden verlost.

De tweede helft zie je een totaal ander MVV. Met name Souren en Dzepar gaan voorop in de strijd. Ntelo in de spits en Lake op de plek van Remans zorgt voor meer dreigen en beweging voorin. Een fantastische uittrap van Mathys die Lake 1-op-1 aan de zijkant zet en vervolgens prima zijn man omspeelt. Het geloof was er weer en de duels werden nu wél gewonnen. Een verdiende 2-2 volgde.

Ik vond Tim Zeegers positief om te benoemen. Ik vind het ook goed van Verberne dat je hem laat spelen i.p.v. Yegen die over 2 wedstrijden toch weer vertrokken is.

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2022 16:01
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
Jong PSV - MVV Maastricht #7
Daar heb je haar ook weer !!!! Ga jij me nu vertellen wat en wanneer ik wat moet zeggen flapdrol!!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.269 seconden