MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd)

28 apr 2022 16:34 28 apr 2022 16:35 door Ben Salemans.
Ben Salemans
Administrator
Administrator
Berichten: 792
Meer
Onderwerp Auteur
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #1
Vrijdag speelt MVV de laatste thuiswedstrijd van dit seizoen tegen Jong Ajax, de huidige nummer 7 in de KKD. Onder trainer Verberne werd van de laatste 4 wedstrijden slechts 1 wedstrijd verloren. Blijft het bij 1 verloren wedstrijd? Ik denk het eigenlijk niet, maar ik gok toch op een gelijkspel: 2-2.


Ik ben lid/donateur van Veer Zien MVV (VZM)! Jij toch ook? Niet? Meld je dan nu aan: www.veerzienmvv.nl
Steun MVV in deze bange tijden (april 2024) met een gift: www.gofundme.com/f/noets-de-mood-verlore-heet-steun-us-mvvke

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

28 apr 2022 20:47
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #2
komt j ajax weer met hun miljoenen team of?? het sterren ensemble zoals ze genoemd worden op mvv side droogde VVV af. Maar op vrijdag
zullen er wel weer andere spelen. dus uitslag voorspellen is als het nummer van de roulette raden. redelijk positief zeg ik 2-2.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 01:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #3

En noe? schreef : komt j ajax weer met hun miljoenen team of?? het sterren ensemble zoals ze genoemd worden op mvv side droogde VVV af. Maar op vrijdag
zullen er wel weer andere spelen. dus uitslag voorspellen is als het nummer van de roulette raden. redelijk positief zeg ik 2-2.


Meestal komen ze inderdaad op vrijdag met hun ‘vaste jeugd’ en niet met een Kudus, Daramy en Ihattaren.
Al weet je het bij hun maar nooit.
Wel zin in de laatste home match, even knallen en hopelijk met 3 punten en attractief voetbal!

Ik gok doe een positieve gok: 2-1
Lekker noar de Geusselt koame allemoal!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 14:11
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 741
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #4
Lekker naor de Geusselt....Van sv-1902, A-side tot MVV...berichten om massaal te komen. Had na zo'n k..seizoen de kaarten met 50% korting verkocht om plekken gevuld te krijgen.

Overigens, steeds meer mensen kom je tegen die er klaar mee zijn en voornemens zijn geen sk meer te pakken of überhaupt nog eens losse wedstrijden te komen. Ook het aan de kant zetten van VZM valt bij de meesten niet goed. Dit seizoen komt als een boemerang terug naar mvv. Er zal echt goed nieuws moeten komen.(behalve vastleggen 2 betere spelers, er liggen immers ook vele halven vast)

1-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 15:01
VakD
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 55
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #5
Ook ik roep vaker dan me lief is dat er volgend jaar geen SK meer inkomt, gelukkig blijft het ook altijd maar bij roepen. Ondanks alle shit afgelopen jaren, blijft het toch ons clubje. Volgend seizoen dan ook weer present, en het jaar daarna en daarna of we nu eerste of voorlaatste worden.

Eerst vanavond nog.

Noets de mood verlore heet…!!

Succes vanavond, en veel plezier.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Ben Salemans, opadiehard, Hier menier

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 18:38
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #6
Laten we de laatste thuis wedstrijd positief afsluiten, ik zeg 2-1 veur us!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 22:40
steefmestreech
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #7
Vaak kritisch geweest maar dit was n heerlijke vechtvoetbal teamprestatie. Iedereen die voor elkaar wou werken. Nagenoeg niets weggegeven. Juk van klaas lijkt verdwenen. Maar wat js er dit seizoen met blummel. Geen schim van vorig jaar na 10
Minuten al uitgeblust….

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 22:47
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #8
Even een stukje van onze vrienden L1

Zoek het foutje .





MVV heeft in een goed gevulde Geusselt Jong Ajax verslagen. De Maastrichtenaren kwamen in de slotfase van de eerste helft door een doelpunt van Mitchy Ntelo met 1-0 voor en gaven die voorsprong in de tweede helft niet meer uit handen. Het was de eerste overwinning voor de Maastrichtenaren sinds half oktober 2021.


In de slotfase voerden de Ajacieden de druk op. Gabriel Misehouy schoot van afstand op het Maastrichtse doel, maar kreeg de bal niet tegen de touwen. Een tweede poging van Misehouy werd door doelman Matthys gepareerd. Aan de overkant mislukte een één-tweetje van Mitchy Ntelo en Toshio Lake.
Beide teams bleven strijden, maar MVV trok uiteindelijk aan het langste eind. De Maastrichtenaren, voorlaatste in de Keuken Kampioen Divisie, wonnen met 1-0 van de Amsterdamse beloften en pakten hun eerste driepunter sinds medio oktober 2021.


Aldus Wim Puts van L1.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 22:53
Vriethof18
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 87
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #9

Sjonnie schreef : Even een stukje van onze vrienden L1

Zoek het foutje .





MVV heeft in een goed gevulde Geusselt Jong Ajax verslagen. De Maastrichtenaren kwamen in de slotfase van de eerste helft door een doelpunt van Mitchy Ntelo met 1-0 voor en gaven die voorsprong in de tweede helft niet meer uit handen. Het was de eerste overwinning voor de Maastrichtenaren sinds half oktober 2021.


In de slotfase voerden de Ajacieden de druk op. Gabriel Misehouy schoot van afstand op het Maastrichtse doel, maar kreeg de bal niet tegen de touwen. Een tweede poging van Misehouy werd door doelman Matthys gepareerd. Aan de overkant mislukte een één-tweetje van Mitchy Ntelo en Toshio Lake.
Beide teams bleven strijden, maar MVV trok uiteindelijk aan het langste eind. De Maastrichtenaren, voorlaatste in de Keuken Kampioen Divisie, wonnen met 1-0 van de Amsterdamse beloften en pakten hun eerste driepunter sinds medio oktober 2021.


Aldus Wim Puts van L1.


Vr stoon neet veurlitste???

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 22:58
Sjonnie
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1154
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #10
Hij schrijft tot 2x toe dat dit de eerste overwinning van MVV is sinds Oktober 2021 , dat is 6 maanden geleden .

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 23:17
M.V.V. 1902
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 532
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #11
Een fijne voetbalavond gehad. Bij vlagen was het goed en op de momenten dat het dat niet was werd er voor iedere meter gevochten. MVV speelde op de enige juiste manier tegen een jong team: met het mes tussen de tanden. Daar moet wel bij worden aangetekend dat dit daadwerkelijk een jong Ajax was.
Onder aanvoering van een onvermoeibare Angel-Side op de tribune en een onvermoeibaar MVV op het veld was het 90 minuten heel vermakelijk. Uitblinkers: Souren (wederom), Matthys, Kleinen en Dzepar. De verdediging stond behoorlijk en voorin werd MVV af en toe gevaarlijk, maar sprong het slordig om met de kansen.
Veel kinderen vandaag in het stadion. Het zal vast met jong Ajax te maken hebben gehad, maar ik hoorde na afloop ook een aantal van hen vol enthousiasme over MVV praten. Supporters aan je binden doe je dus door passie en inzet op het veld en met sfeer op de tribune.
Hopelijk hebben we het absolute dieptepunt qua prestaties achter de rug en kunnen we volgend jaar weer omhoog kijken. Want ik ben er hoe dan ook weer bij.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, Lassie80, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

29 apr 2022 23:35
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #12

steefmestreech schreef : Vaak kritisch geweest maar dit was n heerlijke vechtvoetbal teamprestatie. Iedereen die voor elkaar wou werken. Nagenoeg niets weggegeven. Juk van klaas lijkt verdwenen. Maar wat js er dit seizoen met blummel. Geen schim van vorig jaar na 10
Minuten al uitgeblust….


Perfect verwoord…mvrgr Opa.

....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2022 04:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #13
Ik moet zeggen, ik ging met weinig verwachting naar het stadion.. Maar omdat ik wist dat J Ajax niet met spelers als Ihattaren etc. Zouden komen had ik toch de hoop dat we misschien zouden winnen
En zo geschiedde..

Het voetbal was echt niet dramatisch en ik vond ze soms echt goed samen spelen.
Waar ik toch vooral van heb genoten is de interactie tussen de Angel Side en de Boschpoort!
Toen eenmaal de liedjes over en weer gingen werd dit door iedereen opgemerkt er werd iedereen enthousiaster!

M’n neefje (15jr) komt af en toe naar de Geusselt en vond het normaal alleen leuk om de beladen wedstrijden te komen.. maar de leuke sfeer op de Angelside heeft hem en zijn vriendjes doen overtuigen om een SK te halen voor volgend seizoen.
Vind dit soort dingen toch mooi om te horen.
Vooral omdat hij zei: “We staan zo laag en de sfeer is zo goed, laat staan als we het opeens goed gaan doen.”

Op naar Oss!
Heb de goede moed te pakken!
Al gaat het nergens meer over.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, opadiehard, M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2022 09:45
Frank Salemans
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 764
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #14
Wat een wedstrijd was het gisteravond. Dit was het MVV waarvoor je graag naar De Geusselt gaat. Een als herboren voetballend elftal dat voor elkaar en elke meter knokt. En een heerlijke sfeer met gezangen over en weer tussen de opnieuw fantastische Angelside en Boschpoorttribune.

Maurice Verberne heeft wat mij betreft laten zien beter aan te voelen wat een jong team als dat van MVV nodig heeft: een meer vaderlijke en coachende stijl. De jongens lijken meer te geloven in eigen en elkaars kwaliteiten dan onder het bewind van schreeuwlelijk Wels. En heb je het technisch vermogen niet, dan moet je dat met hard werken compenseren.

Heerlijk om te zien hoe o.a. Souren, Matthys en Dzepar lieten zien wat ze voetballend in hun mars hebben. Met Tim Zeegers die goed als een echte wingback het hele veld benut. Met goede slidings van Keulen. En een prima voetballende Kleinen.

De voorhoede kwam niet echt lekker los. Blummel (echt bezig aan een zwak seizoen) komt maar niet in zijn spel. En het samenspel tussen Lake en Ntelo oogt ook wat onhandig; er had meer ingezeten dan deze 1-0.

Verder vond ik Alberg met een opvallend goede invalbeurt bezig. Keihard werkend en slim voetballend.

Als ze zo het hele seizoen hadden gevoetbald, zouden ze veel hoger geklasseerd zijn.

Geef Maurice Verberne maar een contract: dit MVV voetbalt onder zijn leiding gewoon heel acceptabel. Bevrijd van Wels.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Lassie80, CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2022 09:49
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #15
Met wat tegenzin ging ik gisteren naar de Geusselt, maar met een glimlach kwam ik thuis. Af en toe goed voetbal gezien, maar sowieso een ploeg gezien die knokte voor iedere meter. Heerlijk!
En je ziet dat die inzet meteen overslaat op het publiek. Perfecte wisselwerking. Mooi het gezang tussen Angel Side en Boschpoort. Ongekende sfeer voor een ploeg die vrij kansloos onderaan bungelt. Was gisteren ook erg druk voor een nietszeggend potjes. Tuurlijk, wellicht wat toeristen, Ajax-fans, gratis kaarten wellicht. Maakt allemaal niet uit. Die mensen gaan allemaal naar huis met dezelfde conclusie: dit MVV is zo slecht nog niet; wat een leuke wedstrijd was het; mooie sfeer; en het échte jong Ajax zou niet eens linker rijtje hebben gestaan als ze altijd in deze opstelling zouden spelen.
MVV bedaank! En toch weer: tot volgend seizoen!
De volgende gebruiker (s) zei dank u CatenaccioMestreech

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.372 seconden