MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd)

30 apr 2022 10:15
Lijnsje@tappunt
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1003
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #16
Je vraagt je af waarom het nu opeens wel kan en lukt. We spelen met bijna exact dezelfde spelers in dezelfde formatie als met die vleeshelm hiervoor.

Mathys heeft gisteren laten zien waarom hij voor 2 jaar is vasgelegd. Ook zijn spelhervattingen zijn divers en goed (snelle uitworp naar Souren, lange bal op Lake). Achterin zie ik toch , als je hogerop wilt , een andere back. Ze zijn niet slecht om achter de hand te houden, maar daar kun je nog stappen maken. Waem za denk ik alsnog vertrekken waardoor je 2 nieuwe CV’s nodig hebt met Zeegers achter de hand. Dan hoef ik je ook niet meer allemaal van die halve te huren die neet eens meer bij de selectie zitten.

Middenveld zit verdedigend goed in elkaar , maar aanvallend mist er toch nog iets. Wellich komend seizoen eens een ander systeem proberen als telkens dat 4-3-3. Dan komt Blummel denk ik ook beter tot zijn recht samen met Remans. Het zijn geen echte vleugelspelers.

Volgend week nog een laatste awayday naar Oss en dan zit het er weer op. Hopelijk sluiten we af met een goede flow , weet MVV ons positief te verrassen (Noor met zijn investeerder en Ronny met zijn spelers) , zijn de stoeltjes gewassen en weet met de weg weer naar de Geusselt te vinden!

Mèt pèls langs de lijn zoonder chagrijn !
De volgende gebruiker (s) zei dank u Frank Salemans, Lassie80

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2022 10:17
En noe?
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 142
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #17
Het is Lente, en ja 1 zwaluw maakt nog geen zomer maar zwaluw verberne laat ons de winterkou vergeten. teambuilding plezier in het voetbal voor elkaar vechten
wat hebben we dat vaak gemist onder klaas. lees de positieve berichten nu op het forum, dat zien veer. dat dit mvv op papier in het begin werd
geplaatst op een plek 10 leek realistisch. Maar Klaas bakte er niets van. te lang werd ook ook nijhuis op doel gehouden. te lang heeft mvv Klaas binnen boord gehouden. Wie heeft die man aangenomen? hij paste niet in de cultuur van Mvv etc. met het vastleggen van souren en Matthis heeft Mvv goede zaken gedaan en nu nog Verberne de kans geven.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

30 apr 2022 10:35
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1914
Meer
MVV-Jong Ajax (29-4-2022; laatste thuiswedstrijd) #18
Ik heb een leuke wedstrijd gezien met een geweldige inzet aan MVV kant. Natuurlijk hadden we geluk dat Ajax deze keer de B-garnituur stuurde maar daar zitten nog steeds heel aardige voetballers tussen. Overwinning vind ik terecht maar ik had ook met een gelijk spel kunnen leven. Zelfs een kleine nederlaag zou te accepteren zijn als de spelers maar de inzet tonen die ze gisteren lieten zien.
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.196 seconden