MVV Maastricht - ADO Den Haag

20 aug 2022 11:37
opadiehard
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 2369
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #31
Ik denk nog steeds dat we in een prachtige droom zitten heerlijk,tegenover de nachtmerrie tijdens de periode Wels.
Laten we genieten en hopen dat deze flo nog lang aan houd.
Ook ik was vooraf aan de comp niet echt positief en hoop na een paar jaar kansloze wedstrijden tegen 045 dat we nu er weer echte derby van kunnen maken zoals het hoort te zijn.
Ik zie uit naar de 4de september en verheug wederom op een verrassend sterke Mvv groep….Mvrgr….Opa.

....
De volgende gebruiker (s) zei dank u M.V.V. 1902

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 12:04
ASR
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 282
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #32

opadiehard schreef : Ik denk nog steeds dat we in een prachtige droom zitten heerlijk,tegenover de nachtmerrie tijdens de periode Wels.
Laten we genieten en hopen dat deze flo nog lang aan houd.
Ook ik was vooraf aan de comp niet echt positief en hoop na een paar jaar kansloze wedstrijden tegen 045 dat we nu er weer echte derby van kunnen maken zoals het hoort te zijn.


Ik zie uit naar de 4de september en verheug wederom op een verrassend sterke Mvv groep….Mvrgr….Opa.


Ik zou als MVV zijnde het uitvak en buffervakken ook openzetten voor kaartverkoop aangezien er geen supporters van Roda welkom zijn. Zou wel eens een leuke financiële meevaller kunnen zijn. Afgelopen twee wedstrijden waren pure reclame voor onze club het enthousiasme droop van de tribunes....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 12:10
Klomeleer
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 72
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #33
Boe is Napoleon??

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 12:15
Mithrandir
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 114
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #34
Vooraf aan het seizoen, en zeker na de oefenwedstrijd tegen luik was ik zeer sceptisch. Toen kwam ook nog de nederlaag tegen jong AZ. Ik dacht oprecht dat we de eerste 5 wedstrijden alles zouden verliezen.

Maar wat een aangename verrassing! Thuis winnen van Nac en Ado! Met bij vlagen gewoon heel aardig voetbal, veel strijd en vooral met lef.

De Geusselt heeft op deze bijzondere avonden ook echt een hele magische sfeer. Heerlijk.

Complimenten voor Maurice die de jongens lekker vrijuit laat spelen. Het straalt ook echt een team uit, en dat slaat weer uit naar het publiek.
De volgende gebruiker (s) zei dank u ASR

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 13:01
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 565
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - ADO Den Haag #35

ASR schreef :

opadiehard schreef : Ik denk nog steeds dat we in een prachtige droom zitten heerlijk,tegenover de nachtmerrie tijdens de periode Wels.
Laten we genieten en hopen dat deze flo nog lang aan houd.
Ook ik was vooraf aan de comp niet echt positief en hoop na een paar jaar kansloze wedstrijden tegen 045 dat we nu er weer echte derby van kunnen maken zoals het hoort te zijn.




Ik zie uit naar de 4de september en verheug wederom op een verrassend sterke Mvv groep….Mvrgr….Opa.


Ik zou als MVV zijnde het uitvak en buffervakken ook openzetten voor kaartverkoop aangezien er geen supporters van Roda welkom zijn. Zou wel eens een leuke financiële meevaller kunnen zijn. Afgelopen twee wedstrijden waren pure reclame voor onze club het enthousiasme droop van de tribunes....


Helemaal gelijk in.
Gooi al die vakken open!
De Geusselt moet vol en uitsupporters zijn er toch niet.
Zodat we met de gehele Geusselt MVVKE naar de 3 punten kunnen zingen/schreeuwen!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 14:27 20 aug 2022 14:29 door LRB.
LRB
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 592
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #36
Vies Bies is gewoen triest….
Sfeer weer tien plus!
Op alle tribuunes sloog de boonte störm euver.
De speulers genoote daovaan
Lekka awwerwets tog effekes billekniepe wie de 2:2 dreigde draon te koume…
Mer zjus op tied die Hollenders ein versajs met de 3:1
Jaommer tot uzze kammeraote Tuutsje, Zjeff met de döbbelle Eff en Sjarmeur dao neet bij koste zien!
Mer gooj reklaam gemaak, noonk Bob from ze Joe Es Ee tevree….
En LRB…?
Dee ging met e tevreije glimlach nao hoes….
Neuriejend e leedsje…” jao dao is in Mestreech….”
Heerlik…kiek oet nao die geelsjwarte vluuzek !
En geer…?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 15:44
Maosbrögk
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 897
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #37
Nondeju, wederom genoten! Wederom kregen we een spektakelstuk met perfecte sfeer voorgeschoteld in Maastricht Region ;)
De poortjes werken al 2 wedstrijden achter elkaar: clubrecord!
Een groot compliment voor ons team om 95minuten lang 100% energie te geven, afgewisseld met heel aardig voetbal. De driehoekjes lukken, de steekpassjes lukken. Men heeft ook oog voor elkaar en men is niet zelfzuchtig. Een echt team! Dat is absoluut een verdienste van Verberne. Vorig seizoen kostte het me moeite om een wedstrijd uit te zitten, nu wil ik niet naar huis na afloop. Dit MVV speelt fris en verzorgd voetbal. Tuurlijk zullen we minder worden. Maar zolang het allemaal klopt geniet ik er optimaal van.
We hebben een geweldige keeper die iedere hoge bal gewoon klemvast heeft! Tim Zeegers was gisteren de achilleshiel van het elftal, maar dankzij zijn doorzettingsvermogen en kracht bleef ie op de been.
Over het bies: we weten hoe hij speelt, dat hij tegenstanders irriteert. Hoort bij zijn spel en toen ie nog bij ons was vonden wij het geweldig. Dat stoorde me gisteren dan ook niet. Thomas kan simpelweg ook niet anders spelen. Maar de elleboogstoot (was dat niet rood?) en zijn gebaartjes naar het publiek kunnen niet. Respectloos, ondanks de goede ontvangst. Laten we het er maar op houden dat je in het heetst van de strijd soms rare dingen doet. Kuyt haalt de kerst niet. Het was allemaal erg voorspelbaar, met alleen maar gevaar via hoge ballen op Verheydt.
Sfeer was wederom top! Leuk de wisselwerking tussen Boschpoort en Angelside. Heracles-uit gaat heel lastig worden, maar Aachen-nord thuis maken we echt wel weer kans als we zo spelen als tegen nac en ADO. Ik kan niet wachten. MVV leeft weer! Goed voor het MVV-gevoel in ieder geval dat door Corona en Wels naar vrijwel 0 was gezakt.
De volgende gebruiker (s) zei dank u Anna D., opadiehard, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 20:56
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1915
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #38
Wat een euforie hier. Tot het eerste doelpunt had MVV nog geen kans gehad!
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, M.V.V. 1902, ASR, LRB, Bungee

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

20 aug 2022 21:12
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 285
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #39
Hihi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

23 aug 2022 13:18
peeke
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 458
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #40
Internationale waardering
voetbal
Dinsdag 23 augustus 2022

MVV krijgt dagelijks vele e-mails en brieven met de meest uiteenlopende onderwerpen. Van opbouwende kritiek, lovende woorden tot welgemeende adviezen of van spelersaanbod uit Maleisië, Mexico, China tot Spanje en Griekenland. Nu ontvingen wij een mail uit Engeland van Paul uit Basingstoke bij Hampshire. Een mail waarvan je dag niet meer kapot kan. Een mail ook waardoor je als MVV-medewerker begrijpt waarom en waarvoor we het met z'n allen doen. We willen je de mail dan ook natuurlijk niet onthouden. Voor de goede orde: eerst de originele Engelse versie, vervolgens de vertaling.

Hello Wonderful MVV Maastricht People,

Thought I would get in touch just to say what a wonderful job you all do on a Matchday (not only then!) From backroom, office, squad, management, programme sellers, security, stewards, vendors and the board and everyone who works for MVV and those who volunteer too. Thank you all for your service to Maastricht to us fans, football and the community.\

You guys do a fantastic job and a super win at Den Haag yesterday!

My visit to your amazing club was the best experience that I have ever had. Outstanding! and I wear my 2014/15 MVV Maastricht home shirt with fond memories and pride


With kindest regards, thanks & best wishes to you all

Paul
Basingstoke
Hampshire
England

De vertaling:

Hallo geweldige MVV Maastricht-mensen,

Ik dacht ik neem eens met jullie contact op om te zeggen welk een geweldig werk jullie allemaal doen op een wedstrijddag (maar niet alleen dan!) Van achter de schermen, kantoor, het team, management, programmaverkopers, beveiliging, stewards, verkopers tot en met bestuur en iedereen die werkt voor MVV en zij die vrijwilligerswerk doen ook.

Bedankt allemaal voor jullie inzet aan ons fans, het voetbal en de gemeenschap. Jullie doen fantastisch werk en natuurlijk een super overwinning gisteren in Den Haag!

Mijn bezoek aan jullie geweldige club was de beste ervaring die ik ooit heb gehad. Uitstekend! en ik draag mijn 2014/15 MVV Maastricht thuisshirt met mooie herinneringen en trots

Met vriendelijke groeten, bedankt en beste wensen voor jullie allemaal.

Paul
Basingstoke
Hampshire
Engeland

Groeten oet Bierum : Delfzijl
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.297 seconden