>
Ontvangen bedankjes 1561
Gelieve Inloggen om deel te nemen aan het gesprek.
opadiehard schreef : Ik denk nog steeds dat we in een prachtige droom zitten heerlijk,tegenover de nachtmerrie tijdens de periode Wels.
Laten we genieten en hopen dat deze flo nog lang aan houd.
Ook ik was vooraf aan de comp niet echt positief en hoop na een paar jaar kansloze wedstrijden tegen 045 dat we nu er weer echte derby van kunnen maken zoals het hoort te zijn.
Ik zie uit naar de 4de september en verheug wederom op een verrassend sterke Mvv groep….Mvrgr….Opa.
ASR schreef :
opadiehard schreef : Ik denk nog steeds dat we in een prachtige droom zitten heerlijk,tegenover de nachtmerrie tijdens de periode Wels.
Laten we genieten en hopen dat deze flo nog lang aan houd.
Ook ik was vooraf aan de comp niet echt positief en hoop na een paar jaar kansloze wedstrijden tegen 045 dat we nu er weer echte derby van kunnen maken zoals het hoort te zijn.
Ik zie uit naar de 4de september en verheug wederom op een verrassend sterke Mvv groep….Mvrgr….Opa.
Ik zou als MVV zijnde het uitvak en buffervakken ook openzetten voor kaartverkoop aangezien er geen supporters van Roda welkom zijn. Zou wel eens een leuke financiële meevaller kunnen zijn. Afgelopen twee wedstrijden waren pure reclame voor onze club het enthousiasme droop van de tribunes....