MVV Maastricht - ADO Den Haag
- CatenaccioMestreech
-
Topic Author
- Platinum Member
-
MVV Maastricht - ADO Den Haag
18 Aug 2022 12:35Zeer benieuwd of we deze positiviteit van binnen en buiten het veld kunnen doorzetten.
ADO met nog 0 doelpunten en 0 punten zal wel heel erg gebrand zijn om zich weer te herpakken.
Maar laten wij nu net een kolkende Geusselt hebben!
Waem die ‘ut bies’ in de “achtertès moet houden,
Steuckers die de balletjes weer in de diepte stuurt naar Kostons of Blummel.
Matthyske die weer katachtige reddingen verricht…
We hebben alles nodig vrijdag.
Hopen dat bij Kuyt de rimpels na een bezoek aan de Geusselt weer terugkeren!
Loat goon MVV!
Voorspelling: 2-1
Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Driver
-
- Platinum Member
-
Re: MVV Maastricht - ADO Den Haag
18 Aug 2022 13:52Het jaarsalaris van Thomas Verheijdt (half miljoen excl premies!) is zowat het totale spelersbudget van Mvv. Ado heeft behoorlijk meer kwaliteit in de spelersgroep dan Mvv, ze hebben een nog hoger spelersbudget (2,7 miljoen) dan NAC
Dit geeft wel de verhouding aan in het veld.
Laten we hopen dat het Mvv gaat lukken om het Ado moeilijk te maken, hopelijk worden we niet afgeschoten maar wordt het net zo een leuke wedstrijd, met veel passie en strijd, zoals afgelopen maandag tegen NAC.
- Sander70
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2022 14:45Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Boschpoort
-
- Administrator
-
18 Aug 2022 14:53Maar goed, als de spelers eenzelfde mentaliteit aan de dag leggen als tegen NAC, wie weet wat er dan nog mogelijk is. En als de inzet goed is, kan ik zelfs met puntverlies tegen een team als Den Haag leven. (500.000 per jaar voor een Verheijdt, wat is dit voor waanzin?)
- Zeikbak
-
- Elite Member
-
18 Aug 2022 15:51Please Log in or Create an account to join the conversation.
- FatyPapy1990
-
- Elite Member
-
18 Aug 2022 17:38Ze hebben 3 nadelen tov maandag
1. is 4 dagen rust genoeg om 100% te herstellen (daar om vroege wissels en ook meer wissels)
2. tegenstander onderschat ze niet meer
3. Ado is beter als Nac (op papaier denk ik)
Dus ik hoop dat al gewisseld wordt in de 60 Min het beste 5 keer....
Bij bijna gelijkwaardige spelers is dat logisch en verstandig; je brengt er iemend in die vers is (conditioneel voordeel)). Die wissel van Maandag beviel me trouwens wel ... Nabi El Basri ?? Kleinen is ook gelijkwaardig en van Bommel_18 moet vooral geleerd worden dat hij mee terugverdedigd (maandag viel daaruit de tegen-goal)
Nb: In ieder top team ... moeten de aanvallers mee terugverdedigen (uitzondering Messi)
ps Ze hoeven pas in vorm te zijn tijdens de plays-offs (maar wel dan wel genoeg punten verzamelen voor plek 8 ? 4 doen voor kaas en broood mee)
- CatenaccioMestreech
-
Topic Author
- Platinum Member
-
18 Aug 2022 18:32Realistisch gezien zouden we hier met een klein verlies ook goed wegkomen.
Maar door de vorm van ADO en onze laatste pot gok ik gewoon een lekker 2-1 overwinning.
Totaal niet uit euforie gereageerd.
- Peter Pan
-
- Platinum Member
-
18 Aug 2022 19:06Please Log in or Create an account to join the conversation.
- bokkesprongen
-
- Away
- Platinum Member
-
18 Aug 2022 21:04Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......
- JulioB
-
- Premium Member
-
18 Aug 2022 22:41bokkesprongen wrote: ADO moet wel winnen in Maastricht immers zij moeten en MVV niet voor ADO is verliezen in Maastricht grote crisus immers 9 punten achter op pakweg Heracles ,Zwolle ,Willem 2 maak je niet meer goed dit seizoen en dat half miljoen salaris voor Verheydt het is en blijft een halve en zet heel veel bloed bij spelers en ploeggenoten van hem .
Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......
Los van zijn salaris maar als een spits op 43 wedstrijden 37 doelpunten maakt is het geen halve als je het mij vraagt. Zou hem graag erbij hebben.
- Mestreech1902
-
- Senior Member
-
18 Aug 2022 22:46bokkesprongen wrote: ADO moet wel winnen in Maastricht immers zij moeten en MVV niet voor ADO is verliezen in Maastricht grote crisus immers 9 punten achter op pakweg Heracles ,Zwolle ,Willem 2 maak je niet meer goed dit seizoen en dat half miljoen salaris voor Verheydt het is en blijft een halve en zet heel veel bloed bij spelers en ploeggenoten van hem .
Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......
Met de juiste aanvoer/spelers is het een 'ganse'...schoot er 30 in vorig seizoen...

- topschutter
-
- Junior Member
-
19 Aug 2022 09:04Please Log in or Create an account to join the conversation.
- Buurke76
-
- Elite Member
-
19 Aug 2022 09:46Rico centraal is zeer zwak, Waem zal fysiek veel moeite hebben met Verheydt. Labylle en Tim vind ik ook geen basisspelers.
laten we hopen dat ik het mis heb, maar vrees een herhaling van de vorige wedstrijd.
- Boredass
-
- Platinum Member
-
19 Aug 2022 09:59 - 19 Aug 2022 10:00Ik ging ook mee in de euforie van maandag , maar toen ik daarna de namen van nac zag , dan vond ik de overwinning toch iets minder verassend.
Ado heeft een sterk team maar verliest gewoon van Den bosch.
Mvv moet dus meteen erop knallen en dan zit er wellicht toch een stunt in.
- Roed en Wit 70
-
- Platinum Member
-
Re: Re:MVV Maastricht - ADO Den Haag
19 Aug 2022 12:28 - 19 Aug 2022 12:29Gewoon volle inzet en hopelijk minimaal een punt. Het moet ook meezitten net als tegen nac.