MVV Maastricht - ADO Den Haag

18 aug 2022 12:35
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - ADO Den Haag #1
Na een heerlijke overwinning maandag staat nu Den Haag voor de deur.
Zeer benieuwd of we deze positiviteit van binnen en buiten het veld kunnen doorzetten.
ADO met nog 0 doelpunten en 0 punten zal wel heel erg gebrand zijn om zich weer te herpakken.
Maar laten wij nu net een kolkende Geusselt hebben!
Waem die ‘ut bies’ in de “achtertès moet houden,
Steuckers die de balletjes weer in de diepte stuurt naar Kostons of Blummel.
Matthyske die weer katachtige reddingen verricht…
We hebben alles nodig vrijdag.
Hopen dat bij Kuyt de rimpels na een bezoek aan de Geusselt weer terugkeren!

Loat goon MVV!
Voorspelling: 2-1
De volgende gebruiker (s) zei dank u jovkle, bokkesprongen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 13:52
Driver
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 367
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #2
Ado Den Haag heeft vrijdag maar 1 doel: winnen van Mvv na de slechte seizoenstart. Verheijdt heeft in een interview gezegd dat hij minimaal 2x gaat scoren tegen Mvv.
Het jaarsalaris van Thomas Verheijdt (half miljoen excl premies!) is zowat het totale spelersbudget van Mvv. Ado heeft behoorlijk meer kwaliteit in de spelersgroep dan Mvv, ze hebben een nog hoger spelersbudget (2,7 miljoen) dan NAC

Dit geeft wel de verhouding aan in het veld.
Laten we hopen dat het Mvv gaat lukken om het Ado moeilijk te maken, hopelijk worden we niet afgeschoten maar wordt het net zo een leuke wedstrijd, met veel passie en strijd, zoals afgelopen maandag tegen NAC.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 14:45
Sander70
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 254
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #3
Ik vindt het lastig om een voorspelling te doen voor deze pot. Als we op voorsprong zouden komen denk ik dat ado onzeker word en te pakken is maar als ado op voorsprong komt kunnen die wel eens vertrouwen krijgen wat ze tot nu toe erg missen en wanneer ze vertrouwen krijgen hebben ze gewoon een prima team voor het linkerijtje.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 14:53
Boschpoort
Administrator
Administrator
Berichten: 1895
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #4
Elke doorgewinterde MVV supporter weet dat er na een onverwachte overwinning van ons clubje een zekere euforie ontstaat, direct gevolgd door een onrealistisch verwachtingspatroon. Daarnaast bewijst de geschiedenis van de afgelopen jaren dat een club in moeilijkheden juist tegen MVV tot ongekende prestaties komt. Kortom, op basis van ervaringen in het verleden heb ik geen enkele reden optimistisch te zijn over komende vrijdag.

Maar goed, als de spelers eenzelfde mentaliteit aan de dag leggen als tegen NAC, wie weet wat er dan nog mogelijk is. En als de inzet goed is, kan ik zelfs met puntverlies tegen een team als Den Haag leven. (500.000 per jaar voor een Verheijdt, wat is dit voor waanzin?)
De volgende gebruiker (s) zei dank u opadiehard, De Zwarte Vogel, M.V.V. 1902, Mosae

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 15:51
Zeikbak
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 171
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #5
Ik sluit me graag aan bij bovenstaande reacties. Afgelopen maandag een uitstekende wedstrijd gezien met veel inzet en strijd. Maar laten we niet in de euforie schieten, want als we realistisch het team van NAC bekijken, dan valt ook te concluderen dat dat geen fantastisch elftal qua namen is. ADO heeft op elke plek een betere speler staan dan NAC, dus ik verwacht vrijdag een zeer zware wedstrijd. Echter zal bij ADO het vertrouwen niet groot zijn en het tactisch vermogen van Kuijt is ook als een stoeptegel, dus met de juiste inzet en mentaliteit kunnen er zeker punten gepakt worden!

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 17:38
FatyPapy1990
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 174
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #6
Ook ik ben dik tevreden met een punt
Ze hebben 3 nadelen tov maandag
1. is 4 dagen rust genoeg om 100% te herstellen (daar om vroege wissels en ook meer wissels)
2. tegenstander onderschat ze niet meer
3. Ado is beter als Nac (op papaier denk ik)

Dus ik hoop dat al gewisseld wordt in de 60 Min het beste 5 keer....
Bij bijna gelijkwaardige spelers is dat logisch en verstandig; je brengt er iemend in die vers is (conditioneel voordeel)). Die wissel van Maandag beviel me trouwens wel ... Nabi El Basri ?? Kleinen is ook gelijkwaardig en van Bommel_18 moet vooral geleerd worden dat hij mee terugverdedigd (maandag viel daaruit de tegen-goal)
Nb: In ieder top team ... moeten de aanvallers mee terugverdedigen (uitzondering Messi)

ps Ze hoeven pas in vorm te zijn tijdens de plays-offs (maar wel dan wel genoeg punten verzamelen voor plek 8 ? 4 doen voor kaas en broood mee)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 18:32
CatenaccioMestreech
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 550
Meer
Onderwerp Auteur
MVV Maastricht - ADO Den Haag #7
Ik probeer gewoon een positieve voorspelling te doen.
Realistisch gezien zouden we hier met een klein verlies ook goed wegkomen.
Maar door de vorm van ADO en onze laatste pot gok ik gewoon een lekker 2-1 overwinning.
Totaal niet uit euforie gereageerd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 19:06
Peter Pan
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 781
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #8
Weer geen kaartverkoop aan de kassa toegestaan onder het mom risicowedstrijd. Belachelijk, dan blijven er dit jaar wellicht 4 of 5 wedstrijden over die niet als risicowedstrijd beschouwd zullen worden.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 21:04
bokkesprongen
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 806
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #9
ADO moet wel winnen in Maastricht immers zij moeten en MVV niet voor ADO is verliezen in Maastricht grote crisus immers 9 punten achter op pakweg Heracles ,Zwolle ,Willem 2 maak je niet meer goed dit seizoen en dat half miljoen salaris voor Verheydt het is en blijft een halve en zet heel veel bloed bij spelers en ploeggenoten van hem .

Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 22:41
JulioB
Expert Boarder
Expert Boarder
Berichten: 111
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #10

bokkesprongen schreef : ADO moet wel winnen in Maastricht immers zij moeten en MVV niet voor ADO is verliezen in Maastricht grote crisus immers 9 punten achter op pakweg Heracles ,Zwolle ,Willem 2 maak je niet meer goed dit seizoen en dat half miljoen salaris voor Verheydt het is en blijft een halve en zet heel veel bloed bij spelers en ploeggenoten van hem .

Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......


Los van zijn salaris maar als een spits op 43 wedstrijden 37 doelpunten maakt is het geen halve als je het mij vraagt. Zou hem graag erbij hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

18 aug 2022 22:46
Mestreech1902
Senior Boarder
Senior Boarder
Berichten: 51
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #11

bokkesprongen schreef : ADO moet wel winnen in Maastricht immers zij moeten en MVV niet voor ADO is verliezen in Maastricht grote crisus immers 9 punten achter op pakweg Heracles ,Zwolle ,Willem 2 maak je niet meer goed dit seizoen en dat half miljoen salaris voor Verheydt het is en blijft een halve en zet heel veel bloed bij spelers en ploeggenoten van hem .

Dus .... kom je de eerste 15 minuten goed door kan de winst voor MVV zijn ......


Met de juiste aanvoer/spelers is het een 'ganse'...schoot er 30 in vorig seizoen...

Geboren oet LEEFDE, gedreven door PASSIE <3

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 09:04
topschutter
Junior Boarder
Junior Boarder
Berichten: 32
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #12
Kassa is vanmiddag geopend, volgens mij kun je dan gewoon kaarten gaan kopen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 09:46
Buurke76
Gold Boarder
Gold Boarder
Berichten: 165
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #13
Het zal me verbazen als MVV weer partij kan bieden. Op papier heeft Den Haag een prima elftal. MVV speelde leuk maandag, maar NAC was wel heel slecht maar kreeg toch kansen genoeg. En 2x in 1 week pieken...dat hebben we al jaren niet meer gezien.
Rico centraal is zeer zwak, Waem zal fysiek veel moeite hebben met Verheydt. Labylle en Tim vind ik ook geen basisspelers.
laten we hopen dat ik het mis heb, maar vrees een herhaling van de vorige wedstrijd.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 09:59 19 aug 2022 10:00 door Boredass.
Boredass
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 1240
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #14
Ben ook eens benieuwd wat mvv vanavond laat zien.
Ik ging ook mee in de euforie van maandag , maar toen ik daarna de namen van nac zag , dan vond ik de overwinning toch iets minder verassend.

Ado heeft een sterk team maar verliest gewoon van Den bosch.

Mvv moet dus meteen erop knallen en dan zit er wellicht toch een stunt in.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

19 aug 2022 12:28 19 aug 2022 12:29 door Roed en Wit 70.
Roed en Wit 70
Platinum Boarder
Platinum Boarder
Berichten: 709
Meer
MVV Maastricht - ADO Den Haag #15
Zwakte tegen de betere tegenstanders ligt sowieso rechts centraal en rechtsback. Misschien is de gehuurde Rein van Helden met z'n 1.87m lengte 'n optie in de ondersteuning Verheydt te stoppen en Rico naar rechts. Maar weet niet welke indruk hij maakt op de trainingen. Jarne Steuckers was ook gelijk een toevoeging.

Gewoon volle inzet en hopelijk minimaal een punt. Het moet ook meezitten net als tegen nac.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Tijd voor maken pagina: 0.239 seconden